Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2009, 12:02
Lucas_21
Avatar van Lucas_21
Lucas_21 is offline
Velen van jullie zullen het al wel weten dat Lover of Loser de vierde verfilming van een boek van Carry Slee is.



Het gaat over een 15 jarig meisje die Eva heet.
Het zit Eva niet mee. Met haar nieuwe stiefvader kan ze absoluut niet opschieten. Ze is bang dat hij haar wil misbruiken, maar haar moeder gelooft haar niet. Als bijverdienste ontwerpt ze T-shirts, die ze zaterdags in de printshop drukt. Op Mees, de leuke jongen die daar werkt, is ze eigenlijk wel een beetje verliefd. Hij vindt haar ook erg aardig. Maar door een misverstand denkt ze dat hij al een vriendin heeft. Ze wil graag met iemand praten. Iemand die haar serieus neemt. Maar haar beste vriendin heeft daar nu geen tijd voor. Die heeft net een nieuwe vriend die haar helemaal opslokt. Als bij een optreden van een muziekband de vlotte knappe Ricardo aandacht aan haar besteedt, is ze al snel helemaal verloren.:-o Hij pakt haar helemaal in met leuke kleren en wil haar zelfs voorstellen aan een bekende Parijse modeontwerper. Mees vindt het maar niets....

Ik ga de film zeker weten bekijken als hij in de bios is, ook word de film afgespeeld op het Film Festival. Jammergenoeg is Rotterdam een beetje té ver weg voor mij!

Laatst gewijzigd op 31-07-2009 om 12:03. Reden: plaatje derbij :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2009, 20:34
MrWiki
MrWiki is offline
Lijkt me wel vette film
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 09:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
iemand die van lovers houdt?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 14:56
groth
Avatar van groth
groth is offline
doe mij maar een loser!

Ik vond de dialogen in Afblijven zo slecht dat ik niet meer dan 3 minuten kon kijken. De film erna Timboektoe vond ik opzich wel geestig. Ben wel benieuwd wat ze er deze keer van maken.
__________________
camelot!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 15:01
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Carry Slee is meer iets voor op de basisschool en de films al helemaal.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 09:42
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Carry Slee
Afblijven was echt gruwelijk slecht geacteerd en Radeloos kwam weer met allemaal Spangas-acteurs...*zucht*
Kijken hoe deze film ervan af komt...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 10:29
Fallisa
Fallisa is offline
Ik geef 'm wel een kans denk ik, zitten toch wel een aantal bekende acteurs in: Thomas Acda, Ruud Feltkamp en die jongen van Oorlogswinter.. Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 13:42
Vriesbootje
Avatar van Vriesbootje
Vriesbootje is offline
Ill give it a try, ik mag naar de voorpremiere! Ben benieuwd wat dat allemaal in gaat houden!

Nog meer mensen die naar 1 van de voorpremieres gaan?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 18:18
Nouk-san
Avatar van Nouk-san
Nouk-san is offline
Op zich zijn ze wel leuk om naar te kijken, behalve als je naar het acteur werk gaat kijken waarschijnlijk... de verhalen erin zijn een beetje standaard: er is een probleem, het gaat goed, dan helemaal fout en het wordt opgelost... da's ook een beetje flauw. Maar we wachten af (:
__________________
Laugh as much as you breathe (:
Love as long as you live <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 18:43
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die samenvatting... het einde kan je al raken.

Als je dan toch een kinderboek verfilmt doe dan 8e groepers huilen niet ofzo.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 10:18
Tekster
Avatar van Tekster
Tekster is offline
Als de dialogen beter zijn dan in Afblijven, wil ik hem best zien. Neem mn zusje van veertien dan wel mee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:03
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik vond het boek wel leuk, maar ook dat is al 2 jaar geleden of langer. Ik zie wel of ik die film 'n keer download, maar ik ga er zeker niet voor naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 13:11
Vriesbootje
Avatar van Vriesbootje
Vriesbootje is offline
Mji lijkt het wel wat om te zien wat de Nederlandse filmindustrie er tegenwoordig van bakt, Carry Slee vind ik persoonlijk een boeiende schrijfster.

Zij én de hoofdrolspelers zijn de 20e allemaal te vinden op de TINA dag in Duinrell, ik zit eraan te denken om er heen te gaan, nu nog vervoer zoeken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 11:24
joyce1991
Avatar van joyce1991
joyce1991 is offline
Ik hoorde van kennisjes van mijn ouders dat gister de pers voorpremiere of iets dergelijks was in Ede, had er wel bij willen zijn want het scheen een erg gezellige boel te zijn
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 10:46
Tekster
Avatar van Tekster
Tekster is offline
Ik was zaterdag naar de voorpremiere in Zoetermeer en ik vond de film heel erg meevallen. Het verhaal was oke, de dialogen vielen mee en de acteurs deden het ook wel aardig. Voor een Nederlandse kinderfilm dus zeker aan te raden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimund is terug! #1728
Miekje*
500 11-10-2012 11:56
Verhalen & Gedichten De populairste boeken van het afgelopen schooljaar
Simon
16 29-01-2012 17:12
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
Verhalen & Gedichten De meest populaire scholierenboeken?
Simon
43 28-09-2009 20:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.