Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2009, 17:03
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik moet mijn mening over Tessa wel een beetje bijstellen. Hoewel ze uit een achterbuurt komt en slechte manieren heeft, is ze wel eerlijk en heeft ze een goed moraal. Dat is iets wat je niet over die Lianne kunt zeggen, omdat zij gewoon vals en arrogant is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2009, 18:27
Verwijderd
Eens.
Ik vind Lianne wel echt stukken erger dan Tessa.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 13:05
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Nouja, Tessa is iig weg nu. Hoe ze ook aan het eind van haar koffer flikkerde
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:42
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Haha dat was wel lomp ja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 07:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom weer een dubbele eliminatie? Wil de Nederlandse topmodel variant iets bewijzen ofzo?

En ik vond het belachelijk dat Melanie en Tessa er uit zijn, terwijl er genoeg andere dozen waren met een slechtere foto (zoals Lianne, Denise, Bianca, Catherina).

Verder vond ik het ook een naaistreek om Melanie's vriendje daar neer te zetten en dan de jury na afloop zeggen "ja, voor jou was het makkelijk, het was je eigen vriend, dan hoef je geen chemie te faken". Terwijl het mij juist moeilijker lijkt als het je eigen vriend is, plus al die gevoelens die er bij komen kijken (al een aantal weken geen mannen, geen contact en dus ook geen vriend), plus de gedachte dat al die meiden zo intiem met hem waren geweest, plus meteen aan de photoshoot moeten beginnen. Het lijkt mij juist dat ze het moeilijker had dan de andere meiden. Pfff.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 09:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik vond dat ook een beetje oneerlijk, gewoon omdat je even van slag raakt als je je vriend weer ziet en dan moet je ineens heel je hersenen weer opnieuw instellen. Ja, dat moet een model kunnen, maar als die andere allemaal met 'zomaar een man' moesten, heb jij wel flink nadeel... Maar goed, ik was niet speciaal voor Melanie of zo, dus het maakt me verder niet uit.

En Tessa is er toch ook uit omdat ze het niet meer wilde?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 13:35
Verwijderd
Volgens mij was dat wel de reden dat Tessa eruit was ja. Ze wist zelf niet zeker of ze nog wilde blijven en ik neem aan dat dat voor de jury dan al niet meer goed genoeg was, logisch ook wel.

Maar dat Melanie eruit moest vond ik niet echt terecht. Ook rare beloning die Denise kreeg, dat ze niet geëlimineerd kon worden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:03
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind Lianne echt een stom wijf en ik vind het jammer dat Tessa eruit is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Immuun zijn voor eliminatie vind ik echt een rare prijs. En Melanie heeft veel meer persoonlijkheid dan die duffe Belgische doos met dat gecentreerde gezicht waarvan ik de naam vergeten ben.
Tessa vond ik juist leuker worden, echt jammer. Als ze haar doel wil bereiken, moet ze wel ergere dingen door dan een huis met meiden aankunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:57
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vond Tessa leuk! Ze was grof, maar volgens mij puur uit frustratie.
En die Lianne is wel heel vervelend.
Justine gaat het ook niet halen... die is te soft.
Denise vind ik wel gaaf Ook al is vrijstelling voor eliminatie echt belachelijk.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Denise is heel slecht. Die laatste foto van haar is gewoon niet mooi. Verder heeft Lianne naast een vervelend persoonlijkheid ook een vervelend hoofd. Op dit moment vind ik eigenlijk alleen nog maar Catharina en Rosalinde het interessants.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 10:24
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ik vind die Lianne echt VERSCHRIKKELIJK!?
Arrogante muts! En Denise loopt idd alleen maar achter haar aan... Vooral toen ze Tessa stonden uit te lachen tijdens zo'n fotoshoot van paar weken geleden!

Zonde dat Tessa er al uit is...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Rosalinde juist helemaal niet interessant, ik vergeet haar continu en ik wist eerst ook totaal niet hoe ze eruit ziet, ik vind haar niet echt boeiend. Ze is wel knap, maar heeft niet echt iets bijzonders, zoals Justine dat bijvoorbeeld wel heeft.

Denise was anders wel degene die zei dat ze die wafel niet hoefde Volgens mij is ze op zich erg intelligent, beetje raar dat ze zich zo laat meeslepen door al dat vinnige meidengedoe.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 14:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind dat Denise een veel te grote mond heeft (letterlijk)en er is ook een meisje met een dolfijnen voorhoofd .

-->
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 15:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Blij dat Tessa eruit is, ik vond haar echt vreselijk vervelend.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 15:05
Verwijderd
Ik vond het eigenlijk een beetje flauw dat ze dat stukje uitzonden dat Tessa van haar koffer af viel.

Vind het verder niet erg dat Tessa er uit is. Wel jammer van Melanie, had verwacht dat zij wel ver zou komen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 00:46
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik snap echt niet waarom Melanie er uit is? Tessa oké. Ze weet zelf niet eens of ze wil blijven.

Maar die coach geeft tijdens de fotoshoot nog aan dat het geen voordeel is dat het haar vriend is, maar de jury walst daar compleet overheen. Komt bij dat haar blik mooier is dan Lianne, Catharine, Denise en Maxime. Zeker Maxime's foto is echt verschrikkelijk.

Edit: eigenlijk vind ik de foto van Melanie best mooi..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 14:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Waar was ook het hele cocktailparty gedeelte?

Ik heb op vrijwel iedereen wel wat aan te maken. Vind het een erg zwak seizoen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 18:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ze zijn allemaal niet erg sterk ja.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 20:02
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
wat een vreselijke laarzen hebben ze uitgekozen!?

oudbollige troep!!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 20:56
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Eigenlijk vind ik er weinig meer aan nu Tessa eruit is.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:42
Verwijderd
Jammer dat Lianne er niet uit ging. Mèn, wat vind ik haar verschrikkelijk.
Op dit moment zijn Rosalinde en Catharina favoriet qua mooiheid. Bij gebrek aan beter. Bianca vind ik een leuke persoonlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 12:36
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik snap best dat ze Justine er uitgeknikkerd hebben. Ze was veel te jong, te onzeker en veels te onprofessioneel doordat ze continue in huilen uitbarstte. Maar ze had moeten blijven, omdat ze echt bloedmooi is!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 21:26
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Lianne vind ik echt lelijk. En Justine vind ik een raar gezicht hebben. En Maxime een raar voorhoofd. Fijn dat dat lelijke limonaderode haar weg is. Ik vond dat Dianne die catwalk erg goed deed.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 21:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Lianne wel mooi, maar veel te arrogant. Aan de andere kant denk ik dat nodig hebt als model. Ze doen wel alsof je zo likable moet zijn, maar in tussen zijn Tyra Banks, Naomi Cambell en Daphne Dekkers zelf ook niet vies van een beetje arrogantie.
Maar voor het leuke zou ik wel willen dat Lianne er nu uit vliegt.

Maxime vind ik erg wijs over komen en lekker nuchter en bescheiden. Ik mag haar wel, al is dat voorhoofd wel wat groot ja
Justine vond ik ook bloedmooi en haar accent is zo grappig.
Rosalinde vind ik ook erg mooi, alleen ze valt zo weinig op.

Ik miste de onderwatershoot trouwens bij de jurering. Geen woord
En het catwalklopen op die stomme brug. Trouwens, ik geloof nooit dat die Amerikaanse catwalkdoos het zelf zo goed zou doen op een houten brug met gaten er tussen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 01:33
Verwijderd
Wat vinden jullie trouwens van die wenkbrauwen? Epileren of niet? Me dunkt dat een aspirerend model toch geen borstelige wenkbrauwen mag hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 17:07
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik miste de onderwatershoot trouwens bij de jurering. Geen woord
En het catwalklopen op die stomme brug. Trouwens, ik geloof nooit dat die Amerikaanse catwalkdoos het zelf zo goed zou doen op een houten brug met gaten er tussen..
Eens. En ik vind dat ze Dianne (ofzo) best wel wat props hadden kunnen geven voor haar loopje met die vaas en dat ze het eng vond maar wel probeerde.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 17:45
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
En het catwalklopen op die stomme brug. Trouwens, ik geloof nooit dat die Amerikaanse catwalkdoos het zelf zo goed zou doen op een houten brug met gaten er tussen..
Het is natuurlijk wel heel vergezocht. Welke idioot gaat er nou onder water een shoot houden? En die brug sloeg nergens op.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:31
Verwijderd
Ik vind het commentaar van die juryleden echt nergens over gaan. Vreselijk lelijke foto, gaan ze roepen dat ze die helemaal geweldig vinden. En een tamelijk goeie heeft dan zogenaamd weer geen persoonlijkheid, terwijl eentje waarop zo'n meid doods in de camera staart dan wel weer heel goed gevonden wordt. Ik snap dat smaken verschillen, maar ik vind hun smaak gewoon belabberd En ze praten elkaar zo veel na, brrr.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:32
Verwijderd
En ik kan de foto's op hun site niet bekijken omdat er blijkbaar een phishing ding achter die pagina zit, dus bij dezen, weest gewaarschuwd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van die wenkbrauwen? Epileren of niet? Me dunkt dat een aspirerend model toch geen borstelige wenkbrauwen mag hebben.
Ik vind dat er niets mis is met die wenkbrauwen en dat modellen er wel eens wat meer als de gemiddelde mens mogen uit zien.

Het was toch alleen oefenen met catwalklopen, ze maakten toch verder geen foto onder water? Ze moeten wel een hoop enge dingen doen zeg!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:44
Verwijderd
Goed achterlijk dat Bianca eruit is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 06:47
Verwijderd
Ja vind ik ook. Ze geven haar zo'n achterlijk kapsel omdat dat 'high-fashion' is, en dan hoort ze nu dat ze niet commercieel genoeg is...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 12:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik begrijp het wel. Ik vind haar een lief meisje, maar ze lijkt ook erg oud en ze heeft inderdaad een specifiek gezicht.
Nu Lianne eruit!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 13:02
Verwijderd
Ja inderdaad, waarom gaat die stomme lianne er maar niet uit
en ik hoop dat Catharina wint
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 13:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben voor Rosalinde!
Vind Lianne geen leuke persoonlijkheid hebben, maar ze doet het wel heel goed. Ik vraag mij van Denise af of ze nog meer kan dan alleen leuk glimlachen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:34
Verwijderd
Denise is denk ik mijn favoriet, al vind ik haar met haar blije hoofd eerder geschikt voor Wehkamp of inderdaad C&A-reclames.

Rosalinde mag het van mij ook wel worden.

En what's up met die stomme acteerlessen die elk seizoen terugkomen. Hard kunnen schreeuwen en superkwaad doen betekent goed acteren?
Haha, en Catharina had dat reclamespotje denk ik niet helemaal goed begrepen, met haar 'oooh jaaa, diewillik!"

Verder is Bastiaan om te kotsen zo erg.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Haha, en Catharina had dat reclamespotje denk ik niet helemaal goed begrepen, met haar 'oooh jaaa, diewillik!"
Dat was erg ja.

Ik vind Denise te eenzijdig met haar eeuwige glimlach. Past inderdaad beter bij Wehkamp of C&A.

Ik denk dat ik nu maar voor Rosalinde ben.
Hoewel ik Catharina soms ook wel echt heel mooi vind, maar ze is zo dom...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 06:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er is niemand van dit seizoen waarbij ik denk: ja, ik wil echt dat zij wint! En dat was bij voorgaande seizoenen toch wat duidelijker. Toen zaten er echt leuke meiden bij

Denise is veel te commercieel, maar zal best nog wat geld kunnen verdienen, door reclame campagnes enzo. Verder vind ik haar iets te veel meelopen met Lianne. Lianne heeft een niet zo mooie persoonlijkheid. Kijkers zullen ook niet zo snel op haar gaan stemmen. Maxime is wel aardig, maar een beetje saai. Rosalinde net zo, alleen nog veel saaier. En Catherina, tsja, dan vind ik haar nog het leukste, maar dat komt meer omdat ze een gaaf kapsel heeft Haar persoonlijkheid is nou ook niet zo van jippie! Wat dat betreft denk ik dat Denise toch nog wel de leukste persoonlijkheid heeft. Heel enthousiast en ik denk ook best lief Maar wie er dan zou moeten winnen? Tsja. Ik denk dat Lianne het meeste editorial modelpotentieel heeft, maar zie iemand anders liever winnen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 12:01
TheoTheo_1
TheoTheo_1 is offline
Ik vind Denise inderdaad ook te commercieel ! Ik was benieuwd hoe ze zich verder zou kunnen ontwikkelen, maar helaas de laatste keer gemist. Gelukkig heb ik een webiste gevonden waar ik alle afleveringen kan terugkijken van Benelux' Next Topmodel !
Wel een mooie site, daarom dat ik deze met jullie wilde delen:

[reclame]

Op deze site kun je voor alle nederlandse zenders afleveringen terugkijken !

Groetjes,

Theo

Laatst gewijzigd op 24-10-2009 om 11:06. Reden: reclame is niet toegestaan
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 20:18
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Gods, ik word er niet echt vrolijk van. Lianne zal wel winnen, als ze een karaktertransplantatie krijgt. Maxime is dan tweede, Denise of Rosalinde derde. Ik vind het echt een heel mager aanbod deze keer.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 21:12
blubvisje89
blubvisje89 is offline
Ben het met Giles eens. Mager aanbod.. Lianne doet het goed, maar ze heeft zo'n rotkarakter.. dus ik gun het dr eigenlijk niet.. Maxime is wel een schatje, maar je kan wel merken dat ze nog maar 17 is..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 08:52
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
en al die commotie ook weer vanwege de opmerkingen dat Denise en Rosalinde te 'dik' zijn... Ok, dat slaat helemaal nergens op, maar dat zijn nu eenmaal de 'eisen'!

ik word er zo moe van!

en ik ben echt bang dat die verschrikkelijke Lianne gaat winnen! En dat voorhoofd van Maxime is echt m*otherf*cking HUGE!!! ik weet niet of ik nog wel verder ga kijken...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 11:15
Verwijderd
Haha, die man die 3x aan Denise moest vragen hoe lang ze was, en zij maar 'Mhmm'
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 11:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vraag me af waarom ik nog kijk, want ik erger me vreselijk aan iedereen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 16:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind ook niet echt iemand leuk. Eerder stom.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 09:11
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik vind het ook maar een stel mutsen bij elkaar
maar ik kan toch de finale niet zien want dan heb ik op maandagavond les
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 15:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Patricia van het vorige seizoen doet het trouwens zeer goed in modellenland
http://community.livejournal.com/topmodel/2570058.html
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 20:59
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
ik vind er ook niet 1 echt de van het.
maar als ik uit de overgebleven moet kiezen, kies ik voor rosalinde
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
ik vind er ook niet 1 echt de van het.
maar als ik uit de overgebleven moet kiezen, kies ik voor rosalinde
Ik ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
De Kantine Beksaainski #1148
Verwijderd
500 05-10-2010 14:59
De Kantine Saaivenhonderddrie
Verwijderd
500 28-09-2009 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.