Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 17:40
Verwijderd
Ik zal 'm eerst weer eens kijken, zodat hij vers in het geheugen ligt

''H-Hey! This is a private residence, man!''
Advertentie
Oud 16-09-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, hallo kindertijd!

M'n zus was echt ziekelijk erg fan van die sukkeltjes, dus heb 't heel wat moeten aanhoren.
Die danspasjes van die knulletjes
Oud 16-09-2011, 17:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, vanavond allemaal verplicht Big Lebowski kijken, mensen!

En verkleed als Dude naar de party komen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 17:44
Verwijderd
"This is what happens when you FUCK A STRANGER IN THE ASS!"
Oud 16-09-2011, 17:44
Verwijderd
Mijn favo is misschien wel, hoewel niet superbekend:

'That did not occur to us, Dude.'

D;D;D;D
Oud 16-09-2011, 17:45
Verwijderd
Oh, en:

'8 year-olds, dude'

d;d;D;
Oud 16-09-2011, 17:47
Verwijderd
Ik heb nu ook zin om die film weer te kijken

Maar ahem, eerst maar eens de propere nerd uithangen en mijn komputah lichtelijk uit elkaar te trekken en opnieuw opbouwen met allemaal coole nieuwe hardware. Nou ja, relatief nieuw, dan.
Oud 16-09-2011, 17:47
Verwijderd
Weet je wat trouwens ook awesome is? The Big Lebowski is ook de grappigste/leukste film van Hans Teeuwen.

omg, zo komen twee heldendingen bij elkaar
Oud 16-09-2011, 17:48
Verwijderd
Avond!
Oud 16-09-2011, 17:49
Verwijderd
Moeten wij nog 06-nummers uitwisselen voor het geval het ergens gruwelijk misgaat op Den Haag HS?
Oud 16-09-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

wtf, hurken met je voeten plat op de grond. Ik wist niet eens dat dat kon.
Oh dat is niet zo moeilijk als je je voeten iets meer naar buiten keert. Van die Afrikaanse stammenmensen zitten vaak zo. Voor kort hurken hurk ik hoog, maar voor langere tijd is dat lager toch zeker comfortabeler!

Citaat:
http://alturl.com/mp9h9

hiermee. morgen een flink artikel blijkbaar. mm
Krijgen we morgen ook een linkje?

Citaat:
Nou jongens, mijn contract is al bijna verwerkt door de administratie. Finse bureaucratie.
Dat is best snel, hoor. Die van mij is er nog niet.
Oud 16-09-2011, 17:50
Verwijderd
Oh misschien is dat wel handig ja! Ik PM je even
Oud 16-09-2011, 17:53
Verwijderd
Ik ben te herkennen aan mijn berenpak.
Oud 16-09-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is niet zo moeilijk als je je voeten iets meer naar buiten keert. Van die Afrikaanse stammenmensen zitten vaak zo. Voor kort hurken hurk ik hoog, maar voor langere tijd is dat lager toch zeker comfortabeler!

Krijgen we morgen ook een linkje?

Dat is best snel, hoor. Die van mij is er nog niet.

mmm, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar eigenlijk
Oud 16-09-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben te herkennen aan mijn berenpak.
Oud 16-09-2011, 17:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben te herkennen aan mijn totale awesomeheid en bescheiden uitstraling.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
mmm, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar eigenlijk
Hmm, dan zijn de pezen aan de achterkant van je enkel vast heel kort, of zo. Geen idee. Of ik ben abnormaal, dat is eigenlijk wel plausibeler, want ik kan wel meer gekkere bewegingen maken.
Oud 16-09-2011, 18:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, Stef, je bent trouwens niet alleen, ik ben ook geen pannenkoeken fan. Als toetje soms wel, maar als avondeten vind ik 't gewoon...raar.
De paar keer dat mijn ouders me meenamen naar een pannenkoeken restaurant at ik dan ook van die units met chili con carne erop of spek, brie en groente. Nom. Dan is't net gewoon een tortilla.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 18:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Misschien omdat vrouwen vaker stretchbroeken hebben. Of omdat ze gewend zijn aan een afgeknelde bloedsomloop in de bovenbenen
Mijn vriend zegt altijd: 'het lijkt wel of mannen hun kleding aantrekken, en vrouwen zich in hun kleding persen. Dat zit toch niet lekker?'
Met dat eerste heeft 'ie wel een puntje .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-09-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Oh, Stef, je bent trouwens niet alleen, ik ben ook geen pannenkoeken fan. Als toetje soms wel, maar als avondeten vind ik 't gewoon...raar.
De paar keer dat mijn ouders me meenamen naar een pannenkoeken restaurant at ik dan ook van die units met chili con carne erop of spek, brie en groente. Nom. Dan is't net gewoon een tortilla.
Dude

Nee, maar ik weet niet, eentje gaat nog wel, maar mensen die uitkijken naar een hele berg pannekoeken opeten, dat snap ik niet. Ik ben al misselijk na 2.

Zoete dingen sowieso
Oud 16-09-2011, 18:05
Verwijderd
Oke, weet je wat ik echt niet snap, qua iedereen lust het en ik niet?

Roze koeken.

Seriously, zoete meuk waar je al misselijk van bent na één hap. Als in de hel kom dan serveren ze daar louter roze koeken. En tompouzen.
Oud 16-09-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Hmm, dan zijn de pezen aan de achterkant van je enkel vast heel kort, of zo. Geen idee. Of ik ben abnormaal, dat is eigenlijk wel plausibeler, want ik kan wel meer gekkere bewegingen maken.
ik denk dat mijn pezen heel kort zijn want ik kan ook mijn tenen niet optillen!
Oud 16-09-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Oke, weet je wat ik echt niet snap, qua iedereen lust het en ik niet?

Roze koeken.

Seriously, zoete meuk waar je al misselijk van bent na één hap. Als in de hel kom dan serveren ze daar louter roze koeken. En tompouzen, ook zoiets.
Ik ben met je. Ik snap snoep ook niet. Had laatst een cursusdag en toen stond er een grote pot met snoepjes waar iedereen uit graaide. Ik vergis me steeds weer, want dan denk ik: oh, even wat suiker is vast wel lekker want we moeten nog zo laaaaaang. Maar het is zo vies, zo verschrikkelijk vies. Sowieso geraffineerde suiker, bah.*

*meestal dan. Chocola is een uitzondering en 'buien' heb ik altijd wel.
Oud 16-09-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben met je. Ik snap snoep ook niet. Had laatst een cursusdag en toen stond er een grote pot met snoepjes waar iedereen uit graaide. Ik vergis me steeds weer, want dan denk ik: oh, even wat suiker is vast wel lekker want we moeten nog zo laaaaaang. Maar het is zo vies, zo verschrikkelijk vies. Sowieso geraffineerde suiker, bah.*

*meestal dan. Chocola is een uitzondering en 'buien' heb ik altijd wel.
Chocola eet ik eigenlijk ook nauwelijks. Ik ben geloof ik geen echte vrouw, want ik heb er nooit cravings naar. Ik lust het uiteraard wel.

Maar inderdaad, snoep, ik heb er niks mee. Het ene is erger dan het andere, maar van het meeste snoep krijg je van dat slijmerige speeksel he? Blegh.
Oud 16-09-2011, 18:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oke, weet je wat ik echt niet snap, qua iedereen lust het en ik niet?

Roze koeken.

Seriously, zoete meuk waar je al misselijk van bent na één hap. Als in de hel kom dan serveren ze daar louter roze koeken. En tompouzen.


Roze koeken zijn heel erg nom, net als tompoucen . Ik ben dan ook wel en extreme zoetekauw wat betreft koekjes en ander lekkers. Ik hou dan weer niet zo van zoute dingen zoals chips of zoutjes ofzo .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-09-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Chocola eet ik eigenlijk ook nauwelijks. Ik ben geloof ik geen echte vrouw, want ik heb er nooit cravings naar. Ik lust het uiteraard wel.

Maar inderdaad, snoep, ik heb er niks mee. Het ene is erger dan het andere, maar van het meeste snoep krijg je van dat slijmerige speeksel he? Blegh.
Ja en het smaakt gewoon nergens naar, behalve naar suiker. IJs vind ik ook steeds viezer worden, yoghurtijs gaat nog wel, of citroenijs, maar in drie van de vier ijssalons maken ze ook die al te zoet.

Tompoezen lust ik trouwens soms wel, omdat dat nog wel room heeft en zo. En in een bui, uiteraard.
Oud 16-09-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:


Roze koeken zijn heel erg nom, net als tompoucen . Ik ben dan ook wel en extreme zoetekauw wat betreft koekjes en ander lekkers. Ik hou dan weer niet zo van zoute dingen zoals chips of zoutjes ofzo .
Wij zullen nooit vrinden worden

Zoute dingen zijn awesome.
Oud 16-09-2011, 18:12
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Maakt jullie niks uit maar toch heb ik 2x deze uit een boosterpack weten te vissen.

__________________
O nou
Oud 16-09-2011, 18:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Chocolade snap ik dan weer niet. Het is echt alleen lekker als het bevroren is. En dan nog maar soms en in kleine hoeveelheden. Brr. Vies. En sowieso vet eten.
Oud 16-09-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Chocolade snap ik dan weer niet. Het is echt alleen lekker als het bevroren is. En dan nog maar soms en in kleine hoeveelheden. Brr. Vies. En sowieso vet eten.
Vet en zout eten

Zoals mijn ome Jaap ooit zo mooi zei:
'Als het maar vet is. En zout.'
Oud 16-09-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Wij zullen nooit vrinden worden

Zoute dingen zijn awesome.
Natuurlijk wel, want je smaak kan heel erg veranderen. Vroeger vond ik zout ontzettend vies, en vond ik ook al het eten dat anderen kookten te zout. Nu vind ik het heerlijk en houd ik dus veel minder van zoet dan vroeger.
Oud 16-09-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Maakt jullie niks uit maar toch heb ik 2x deze uit een boosterpack weten te vissen.

[afbeelding]
Oud 16-09-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ja en het smaakt gewoon nergens naar, behalve naar suiker. IJs vind ik ook steeds viezer worden, yoghurtijs gaat nog wel, of citroenijs, maar in drie van de vier ijssalons maken ze ook die al te zoet.

Tompoezen lust ik trouwens soms wel, omdat dat nog wel room heeft en zo. En in een bui, uiteraard.
IJs doe je me ook niet echt een plezier mee. Tenminste, ik eet het wel op als je het voor me zet, maar uit mezelf koop ik het niet.
Ik zal nooit zo'n 'OMG Ben&Jerry's!!!111' vrouw worden.
Oud 16-09-2011, 18:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zout vind ik ook niet zo lekker. Maar zoet verdraag ik slecht.
Oud 16-09-2011, 18:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vet en zout eten

Zoals mijn ome Jaap ooit zo mooi zei:
'Als het maar vet is. En zout.'
Jouw ome Jaap klinkt als een toffe peer.

Over vet en zout eten gesproken: Ik ga maar eens avondeten maken.
Lat0r!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 18:17
Verwijderd
Bitter rouleert.
Oud 16-09-2011, 18:17
Verwijderd
Wat vind je dan lekker? Zuur? Bitter?

edit: haha neeee, bitter, gatsie. Ik ken niks bitters wat ik lekker vind.

Wat dan zoal?
Oud 16-09-2011, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zuur is ook wel tha bomb . Maar ik houd dan weer niet van echte snoep-snoep hoor. Gewoon. Koekjes. Cake. Taart. Lange vingers. Prince koeken. Kapiteinkoeken.
En ik houd ook heel erg van hartige hapjes. Gevulde champions. Hartige taart. Bladerdeeg met spinazie en feta. Nom!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-09-2011, 18:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zuur vind ik behoorlijk lekker ja! Citroensmaak vind ik bijna overal lekker aan, en yoghurt is mijn grote verslaving. Of nee, citroenkwark.
Oud 16-09-2011, 18:21
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
IJs doe je me ook niet echt een plezier mee. Tenminste, ik eet het wel op als je het voor me zet, maar uit mezelf koop ik het niet.
Ik zal nooit zo'n 'OMG Ben&Jerry's!!!111' vrouw worden.
Tenzij je verdwaalt in een bos wat opeens op een onbewoond eiland bevind en na 3 dagen geen eten en een klein beetje water kom je Ben&Jerry's tegen.


Dan zal jij een 'OMG Ben&Jerry's!!!111' vrouw worden.
__________________
O nou
Oud 16-09-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Tenzij je verdwaalt in een bos wat opeens op een onbewoond eiland bevind en na 3 dagen geen eten en een klein beetje water kom je Ben&Jerry's tegen.


Dan zal jij een 'OMG Ben&Jerry's!!!111' vrouw worden.
Dan wel Bas. Dan wel.
Oud 16-09-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Zuur vind ik behoorlijk lekker ja! Citroensmaak vind ik bijna overal lekker aan, en yoghurt is mijn grote verslaving. Of nee, citroenkwark.
Zuur is ook lekker ja.

Zuur en zout

Zoutzuur, huhu.
Oud 16-09-2011, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zuur vind ik behoorlijk lekker ja! Citroensmaak vind ik bijna overal lekker aan, en yoghurt is mijn grote verslaving. Of nee, citroenkwark.
Citroenkwarktaart is ook nom. Al houd ik dan weer meer van de aardbeienvariant, want zoetekauw . Of zelfgebakken koekjes. Die ik toen bij de meeting van heel lang geleden had gemaakt! Alleen dan met meer suiker .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-09-2011, 18:23
Verwijderd
kaas. kaas is het beste op de wereld. Kaas met honing. Geitenkaas en honing. Tering!
Oud 16-09-2011, 18:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Van kaas lust ik praktisch alles, op jonge geitenkaas na, brrrrrr. En honing lust ik alleen op brood of in mijn thee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-09-2011, 18:24
Verwijderd
Ik vind heel veel smaken lekker. Hou van hartig, zoet, bitter, zuur, pittig. Alleen zoetzuur vind ik bijna altijd vies.
Oud 16-09-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
kaas. kaas is het beste op de wereld. Kaas met honing. Geitenkaas en honing. Tering!
OMG, ja!
Of peer en gorgonzola <3
Oud 16-09-2011, 18:25
Verwijderd
ik ben zo gek op Q jongens
Oud 16-09-2011, 18:25
Verwijderd
Ja, je houdt niet van zure dingen uit een pot he Minke?

En van ketchup.

En je houdt van de naam Jelle.

Waarom weet ik zoveel van je?
Oud 16-09-2011, 18:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Pittig <3. HEt liefst zo erg dat het zweet je uitbreekt als je het hebt gegeten .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.