Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 23:33
wixxer
Avatar van wixxer
wixxer is offline
wie kent er leuke dingen om uit te halen bij leerkrachten, het moet wel binnen de perken blijven van humoristisch!
__________________
Kotsen en een kut is het mooiste wat er is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 14:40
Thomas
Thomas is offline
Ben eens origineel..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 07:05
thisisfun
thisisfun is offline
scheld hem uit in een andere taal ofzo week veel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 18:58
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
leuk voor un leraar met un stinkmond

ga gwoon languit onderuit gezakt op je stoel ligge met zoown flinke knap kauwgom in je bakkes en als "Het Gedrocht" er dan aankomt om te zegge da je je kauwgom uit moet doen, dan gooi jij um op de tafel en zeg je "HINT!"



of nog een; doe laxeermiddel in je leraars koffie
weenie hoe je da voor elkaar wil krijge maar zoek da zelf maar uit
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:13
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
leuk voor un leraar met un stinkmond

ga gwoon languit onderuit gezakt op je stoel ligge met zoown flinke knap kauwgom in je bakkes en als "Het Gedrocht" er dan aankomt om te zegge da je je kauwgom uit moet doen, dan gooi jij um op de tafel en zeg je "HINT!"



of nog een; doe laxeermiddel in je leraars koffie
weenie hoe je da voor elkaar wil krijge maar zoek da zelf maar uit
Van dat eerste zie ik de humor niet echt in en van het tweede zie je het resultaat zelf niet, dus is ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:29
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
maak een hele overdreven karikatuur en vergroot die uit tot A0!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 21:36
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
jullie gedragen je wel naar je leeftijd he
als je zelf geen clown ben en toch beetje popi wil doen bij je klasgenoten (zo is het toch ) neem dan eens een voorbeeld aan de clowns van heartbreak high
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:24
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
jullie gedragen je wel naar je leeftijd he
als je zelf geen clown ben en toch beetje popi wil doen bij je klasgenoten (zo is het toch ) neem dan eens een voorbeeld aan de clowns van heartbreak high

whaahaaha jaa joh moe je doen, dá zijn pas clowns

en voor da andere....eindje hierbove.....forget it? blijkbaar zit jij zonder humor ofsoow want ik zie de lol er wel van in maajah ligt zeker aan mij
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:26
Verwijderd
Misschien hebben we een ander soort humor? Ik zie de humor er nl ook niet van in, integendeel. Maar misschien wordt ik wel te oud.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:27
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Misschien hebben we een ander soort humor? Ik zie de humor er nl ook niet van in, integendeel. Maar misschien wordt ik wel te oud.
da zal ut zijn ja
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:33
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
en voor da andere....eindje hierbove.....forget it? blijkbaar zit jij zonder humor ofsoow want ik zie de lol er wel van in maajah ligt zeker aan mij
Volgens mij ben ik de kinderachtige humor van jou gewoon al 10 jaar ontgroeid
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:59
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Mariebel schreef:
Volgens mij ben ik de kinderachtige humor van jou gewoon al 10 jaar ontgroeid
misschien wel ja.....
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:17
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Krijtjes tegen z'n hoofd gooien alsie iets op het bord schrijft
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
Krijtjes tegen z'n hoofd gooien alsie iets op het bord schrijft
Stoer.

Nee, van een stift de voor en de achterkant afknippen en dan van die gekauwde propjes papier tegen het bord en in zijn tas schieten, blijft zo lekker hangen...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:50
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
van die kook kippen in een leraars tas doen is wel grappig
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
leuk voor un leraar met un stinkmond

ga gwoon languit onderuit gezakt op je stoel ligge met zoown flinke knap kauwgom in je bakkes en als "Het Gedrocht" er dan aankomt om te zegge da je je kauwgom uit moet doen, dan gooi jij um op de tafel en zeg je "HINT!"



of nog een; doe laxeermiddel in je leraars koffie
weenie hoe je da voor elkaar wil krijge maar zoek da zelf maar uit
Nou snap ik die eerdere posts van jou...

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=348498
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=349421
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 19:29
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ja heehee hoow! dat heb ik allemaal nog nooit uitgeprobeert hoor! misschien wel iets in die richting, maar zoiets nog nooit.

eerlijk!
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:17
ScAryGurL
ScAryGurL is offline
Citaat:
Dark Tish schreef:
leuk voor un leraar met un stinkmond

ga gwoon languit onderuit gezakt op je stoel ligge met zoown flinke knap kauwgom in je bakkes en als "Het Gedrocht" er dan aankomt om te zegge da je je kauwgom uit moet doen, dan gooi jij um op de tafel en zeg je "HINT!"



of nog een; doe laxeermiddel in je leraars koffie
weenie hoe je da voor elkaar wil krijge maar zoek da zelf maar uit
Uhhhmmmzz...
Vind je dit dan wel normaal?
Ik zag je net nog schrijven ergens waar je 'geaccepteerd' wilt worden...... en mensen 'normaal' kunnen doen... Wat versta jij dan eigenlijk onder NORMAAL

Dit wijkt wel een beetje af van het onderwerp....
Sorry... geen ideeën voor jullie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2003, 22:14
Verwijderd
zeg gasten het is nog een kind é
wij moeten nog dingen leren, zij ook, tuurlijk zal ze zich stoer voordoen als we haar aanvallen, het is allen tegen 1!!
't kind wou gewoon ff haar frustraties weg denk ik en nu geven jullie haar er nog enkele bij. geef haar advies ipv te jammeren over haar gedrag.


en nu een ideetje wat ik zelf vroeger nog kunnen uitvoeren heb.
nl, het was al op het einde van het schooljaar, 't was lekker warm weer en de ramen stonden open. opeens ging er een autoalarm af, doordat de ramen openstonden konden wij dat natuurlijk goed horen. mijn vriendin en ik begonnen als gekken te roepen dat er brand was uitgebroken en dat we moesten redden wat er de redden viel en vlug en .... goedgelovig als de leerkracht was heeft hij heel onze klas toen geëvacueerd. door al het lawaai (want uiteindelijk begon de rest van de klas ook mee te roepen) hebben we zelfs nog 3 klassen meegekregen naar beneden op de speelplaats, was best grappig toen de directrice om uitleg vroeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:22
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
haha dat is echt leuk ja!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:51
bonsai
Avatar van bonsai
bonsai is offline
ga met hele klas naar het plafond zitten staren (doe of er iets met het plafond is) en als de leerkracht vraagt of iedereen wilt opletten ga je gewoon verder met kijken (maak geluiden als: zie dat! een ajoow ) na een tijdje zeg je zo van: zie u dat niet enzo, net zo lang totdat de leerkracht denkt dat er echt iets te zien valt en denkt dat ze blind/gek wordt (maarja, werkt vast niet, ten eerste moet je heel de klas zo gek zien te krijgen mee te doen en ten tweede denkt de leraar vast niet dat hij gek is.) (een redelijk nutteloze reply is dit dus eigenlijk)
__________________
tsja......
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bonsai schreef:
ga met hele klas naar het plafond zitten staren (doe of er iets met het plafond is) en als de leerkracht vraagt of iedereen wilt opletten ga je gewoon verder met kijken (maak geluiden als: zie dat! een ajoow ) na een tijdje zeg je zo van: zie u dat niet enzo, net zo lang totdat de leerkracht denkt dat er echt iets te zien valt en denkt dat ze blind/gek wordt (maarja, werkt vast niet, ten eerste moet je heel de klas zo gek zien te krijgen mee te doen en ten tweede denkt de leraar vast niet dat hij gek is.) (een redelijk nutteloze reply is dit dus eigenlijk)
en ten derde zit je vrij snel bij de directeur als je niet met de les mee wenst te doen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:18
bonsai
Avatar van bonsai
bonsai is offline
Citaat:
linda85 schreef:
en ten derde zit je vrij snel bij de directeur als je niet met de les mee wenst te doen...
ook nog, maar als de hele klas eruit wordt gestuurd valt het nablijven wel mee, is wel gezellig dan
__________________
tsja......
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:37
Verwijderd
vind het eigenlijk wel nog grappig naar het plafond kijken, een beetje als : als de leerkracht links staat zwijgen en als ie rechts staat lekker babbelen. en dan kijken of hij hem door heeft of dat hij nu heel de tijd links blijft staan, heb je natuurlijk wel de medewerking van de klas nodig...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:27
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik vind t wel een leuk id. Ik zal eens wat niet zo geslaagde humor vertellen. Dan weten jullie vast dat je dat niet hoeft te doen. Iemand uit onze klas heeft nogal schijt aan school (superveel!!!!). Ze heeft bij twee leraren een aantal onhandige dingen op het bord geschreven: .... is een bitch en fuck .... . Hier heeft ze ontzettende problemen mee gehad, ook omdat ze al veel andere dingen had gedaan, maar toch, ze wordt mssn geschorst...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 23:38
Verwijderd
da's idd minder
heeft zelfs niet veel met humor te maken
gewoon krapuul uithangen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:37
bonsai
Avatar van bonsai
bonsai is offline
Citaat:
phensic schreef:
vind het eigenlijk wel nog grappig naar het plafond kijken, een beetje als : als de leerkracht links staat zwijgen en als ie rechts staat lekker babbelen. en dan kijken of hij hem door heeft of dat hij nu heel de tijd links blijft staan, heb je natuurlijk wel de medewerking van de klas nodig...
dat is ook een leuke, maar daar heb je weer het probleem dat je dat wel met heel de klas moet doen, en ik krijg het nooit voor elkaar om iedereen mee te laten doen, toch nog eens proberen maandag ow, cool, dan krijgen we een nieuwe leraar (athans eentje die wij nog nooit hebben gehad)
__________________
tsja......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hulp Nodig Heb Liefdes Crisis [overdreven]
Anoniem_Dude
9 17-03-2010 13:48
De Kantine Saai poesje saai poesje saai poesje, ROTKAT! #816
Verwijderd
500 14-01-2010 01:58
Liefde & Relatie Niet leuk genoeg..
Dice94
37 23-12-2008 17:17
Muziek Essentiële Hiphop albums
Lenny K
292 13-01-2007 17:30
Seksualiteit Wie vd meisjes heeft wel eens ''iets laten zien'' op de cam ?
drs-Y
214 22-07-2005 23:37
Psychologie ironische depressiviteit
kafka
11 07-03-2002 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.