Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 09:49
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
geloven jullie dat je een nieuwe relatie met een ex kan beginnen?

bij mij zit er een jaar tussen dat we mekaar niet gezien hebben en nu hebben we weer veel contact... we zien elkaar over een paar weken (hij is nu in spanje), maar geloven jullie dat het kan, opnieuw beginnen met je ex? (we hadden 13 maanden wat, en hij was mijn eerste in zowat alles)

xxx ilse

edit: me (mijn ) slechte spelling ff vereterd
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3

Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 12:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2004, 09:51
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Tuurlijk. Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 09:54
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Het kan, maar je hebt de garantie dat het in het verleden is misgegaan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:00
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb namelijk in mijn omgeving dat alleen maar voor een tweede keer snel weer mis zien gaan... ik hoop dat er mensen zijn waar dat wel gelukt is en die dat even willen vertellen
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:08
Verwijderd
Ik heb ooit een maand verkering gehad met een jongen en er zat ongeveer 2 jaar tussen voor we weer iets met elkaar kregen. (ik heb in die periode 19 maanden verkering gehad met een ander)
Na een maand of 5 gingen we weer uit elkaar, misschien om verkeerde redenen. Ik geef nu nog superveel om hem, wie weet dat we ooit weer samen komen, wie weet...

Het kan altijd wel goed gaan natuurlijk! Maar eej, je bent jong, en hij ook neem ik aan! Geniet gewoon van elkaar en zie waar dat schip strand! Je weet wel precies wat je aan elkaar hebt, maar mensen kunnen veranderen.

De kans dat het fout loopt is er altijd, of het nu al een ex van je is, of het een 'nieuwe' is, om het zo maar te zeggen...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:21
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-08-2004 @ 11:08 :
Ik heb ooit een maand verkering gehad met een jongen en er zat ongeveer 2 jaar tussen voor we weer iets met elkaar kregen. (ik heb in die periode 19 maanden verkering gehad met een ander)
Na een maand of 5 gingen we weer uit elkaar, misschien om verkeerde redenen. Ik geef nu nog superveel om hem, wie weet dat we ooit weer samen komen, wie weet...

Het kan altijd wel goed gaan natuurlijk! Maar eej, je bent jong, en hij ook neem ik aan! Geniet gewoon van elkaar en zie waar dat schip strand! Je weet wel precies wat je aan elkaar hebt, maar mensen kunnen veranderen.

De kans dat het fout loopt is er altijd, of het nu al een ex van je is, of het een 'nieuwe' is, om het zo maar te zeggen...

Succes!
t probleem is dat het uit ging door de afstand en omdat hij het teveel vond... (en die afstand is er dus nog steeds, 200 km...) nu wil hij t misschien wel opnieuw beginnen en iik weet het echt niet. vind hem heel leuk maar heb m dus een jaar niet gezien. voor t zelfde geld gebeurd er helemaal nix.. (al geloof ik dat niet echt..)
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:33
Verwijderd
dat geloof ik wel ja
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
niet echt nee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-08-2004 @ 11:47 :
niet echt nee
why?
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:49
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
1x gedaan.

doe ik nooooooooooooooit meer, 2e keer dat het uiging kwam de klap alleen nog maar harder aan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 14-08-2004 @ 11:49 :
1x gedaan.

doe ik nooooooooooooooit meer, 2e keer dat het uiging kwam de klap alleen nog maar harder aan.
hoe zat dat bij jou dat, zat er een lange tijd tussen de eerste en de tweede keer? want bij mij is dat wel een lange tijd...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 14-08-2004 @ 10:48 :
why?
Omdat hij heel iemand anders is geworden, iemand die ik niet zo leuk vind + ik heb nu een superleuke vriend waarmee ik heel erg oud en gelukkig mee wil worden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:59
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 14-08-2004 @ 10:49 :
geloven jullie dat je een nieuwe relatie met een ex kan beginnen?

bij mij zit er een jaar tussen dat we mekaar niet gezien hebben en nu hebben we weer veel contact... we zien mekaar over een paar weken (hij is nu in spanje), maar geloven jullie dat het kan, opnieuw beginnen met je ex? (we hadden 13 maanden wat, en hij was mijn eerste in zowat alles)

xxx ilse
ja dat kan, vriend van me had eerst 1,5 jaar met een meisje...dat ging daarna iets meer dan een jaar uit en nou zijn ze alweer een jaar of 2-3 samen

en eigen ervaring...tja...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-08-2004 @ 11:58 :
Omdat hij heel iemand anders is geworden, iemand die ik niet zo leuk vind + ik heb nu een superleuke vriend waarmee ik heel erg oud en gelukkig mee wil worden
goeie reden
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ligt er natuurlijk helemaal aan waarom het fout is gegaan de eerste keer en hoeveel jullie nu veranderd zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 14-08-2004 @ 11:21 :
t probleem is dat het uit ging door de afstand en omdat hij het teveel vond... (en die afstand is er dus nog steeds, 200 km...) nu wil hij t misschien wel opnieuw beginnen en iik weet het echt niet. vind hem heel leuk maar heb m dus een jaar niet gezien. voor t zelfde geld gebeurd er helemaal nix.. (al geloof ik dat niet echt..)
hmmpf.... als het door de afstand uit is gegaan, dan snap ik eigenlijk niet dat hij weer opnieuw wilt beginnen, want tegen die afstand blijf je altijd aanlopen!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-08-2004 @ 12:14 :
hmmpf.... als het door de afstand uit is gegaan, dan snap ik eigenlijk niet dat hij weer opnieuw wilt beginnen, want tegen die afstand blijf je altijd aanlopen!
ja dat weet ik... dat is ook mijn grootste bezwaar, want dan heb je dat toch na een tijdje weer als reden om het uit te maken? maar als we allebei weer zoveel gevoelens hebben... dat is zo moeilijk...

maar t was nie alleen dat hoor
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:29
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik heb iets van ' begin nou gwoon opnieuw..je ziet wel'
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2004, 12:31
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
woezel schreef op 14-08-2004 @ 12:29 :
ik heb iets van ' begin nou gwoon opnieuw..je ziet wel'
zit eigenlijk wel wat in, maar...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:34
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Het kan wel... ik zou het niet zo snel doen. Het ligt er ook een beetje aan waarom het is uitgegaan, en je moet enige garantie hebben dat het niet weer om die reden uitgaat.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Sade schreef op 14-08-2004 @ 13:34 :
Het kan wel... ik zou het niet zo snel doen. Het ligt er ook een beetje aan waarom het is uitgegaan, en je moet enige garantie hebben dat het niet weer om die reden uitgaat.
das dus een probleem,het kan idd weer om die reden uitgaan omdat de grootste reden de afstand was... maar aan de andere kant als we zoveel gevoelens hebben zou je toch denken dat je het nog eens kan proberen... (we waren toen allebei een jaar jonger )
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:48
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Het is ELkaar en niet MEkaar!!!

Ksst!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:51
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 14-08-2004 @ 13:48 :
Het is ELkaar en niet MEkaar!!!

Ksst!
sorry...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ja dat kan.
Ik heb overnieuw een relatie met een ex gehad en dat ging fout. Maar dat lag niet aan het feit dat hij mijn ex was, want als dat niet zo was geweest was het ook uit gegaan.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:08
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Yup, mogelijk..
Wij zijn iets van 8 maand bij elkaar geweest, toen is et 4 maand uit geweest en nou zijn we weer bijna 5 maand bij elkaar en et gaat nog steeds goed.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2004, 13:10
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Kan best denk ik, al hangt het natuurlijk van de situatie af.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:20
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik geloof er niet zo in. Het is toch uitgegaan met een reden. En dat moet dan wel erg goed overlegt zijn en uitgepraat en een oplossing hebben gevonden voor ik het weer zou proberen. En bij de meeste relaties vind ik dat de moeite niet meer. Dat is meer iets voor mensen die al 20 jaar getrouwt zijn en kinderen hebben. Dan heb ik het er wel voor over misschien.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:20
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
Darko schreef op 14-08-2004 @ 14:08 :
Yup, mogelijk..
Wij zijn iets van 8 maand bij elkaar geweest, toen is et 4 maand uit geweest en nou zijn we weer bijna 5 maand bij elkaar en et gaat nog steeds goed.
* En nu is ze op vakantie..ZONDER jou.. *

Maar in iedergeval, ik weet niet of je het zou moeten doen. Heb vorig jaar ook een 'vakantieliefde' gehad, en het is uit gegaan, omdat er een te grote afstand moest worden overbrugd.
Als ik nu weer wat met hem zou krijgen (wat hij nog steeds wil, alhoewel ik nu al lang een vriend heb..) dan zou die afstand nog steeds een storende factor zijn en denk ik dat het dan weer om die reden spaak loopt... (De eerste paar maanden heb je er niet zoveel problemen mee om zover te reizen, maar daarna.. JE leert andere mensen kennen en denkt bij jezelf.."Waarom zou ik nog zo'n pokke eind reizen".) Tenminste das mijn visie..
Maar ja, als het ware liefde is, dan moet het wel te doen zijn...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:22
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Philemon schreef op 14-08-2004 @ 14:20 :
* En nu is ze op vakantie..ZONDER jou.. *
dank je wel hoor, d8 dat er een V-tje bij me naam stond... dus HIJ is op vakantie...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 13:35
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 14:23
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 14-08-2004 @ 14:22 :
dank je wel hoor, d8 dat er een V-tje bij me naam stond... dus HIJ is op vakantie...
ze had et tegen mij.. waarom denk je dat ze me quote..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 14:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Darko schreef op 14-08-2004 @ 15:23 :
ze had et tegen mij.. waarom denk je dat ze me quote..
ow sorry hoor, d8 omdat ik ook gezegd had dat die persoon waar k het over had ook op vakantie is, en over jouw weet k nix en dat stond er niet bij over een vakantie.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 15:10
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 14-08-2004 @ 11:56 :
hoe zat dat bij jou dat, zat er een lange tijd tussen de eerste en de tweede keer? want bij mij is dat wel een lange tijd...
zat ongeveer 6 maanden tussen. In totaal hebben we 1 jaar gehad, eerst 8 maanden, erna een stuk of 4. In die 6 maanden hebben we, zeker in het begin, nauwelijk tot geen (1x per week op msn ffies) contact gehad. Pas na verloop van tijd werd dat weer intensiever....

en nu bijna geen contact meer, mis het ook niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 19:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ik heb slechts één ex. We zijn goede vage vrienden. Tijdens de relatie voelde het gewoon goed om iemand te hebben om mee te knuffelen en te zoenen of lekker tegen elkaar te liggen en zo... maar ik denk dat we niet meer echt iets beginnen. Hoofdreden: We zijn te verschillend.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 20:13
Verwijderd
Zelf gedaan... en dat had ik misschien beter niet kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 20:15
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-08-2004 @ 21:13 :
Zelf gedaan... en dat had ik misschien beter niet kunnen doen.
ben dus niet de enige.

gelukkig maar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2004, 21:17
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
het kan maar niet bij mij want ik dump ze en ik vind ze dan vaak kneuzen.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 23:08
Malice
Avatar van Malice
Malice is offline
Bij mij gaat het nog steeds goed. Toen hij het uitmaakte wist ik eigenlijk ook al wel dat het weer goed ging komen. Hij twijfelde, en aangezien ik zijn eerste vriendin was en hij allemaal niet zo goed hoe en wat (hij dacht volgens mij dat een relatie alleen maar leuk is...), heeft hij het uitgemaakt. Na een maand werden we weer heel close en een maand later zijn we weer bij elkaar gekomen. En we zijn nu weer 4 maanden bij elkaar, en het gaat echt beter dan ooit, hoewel ik nu wel iets onzekerder ben geworden.

Ik zou dus zeggen, probeer het, maar alleen als je het zelf helemaal wilt. Dus er moeten geen twijfels zijn, en vraag hem eerst waarom hij de afstand nu ineens niet meer erg vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 08:22
someone17
someone17 is offline
Als je verliefd bent doe je er toch niks tegen... dan doe je alles wat hij maar wil..... als je dan maar bij m bent. Of dat goed gaat? Als je verliefd bent wel.
__________________
All we need is just a little patience
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 15:25
Verwijderd
In theorie kan dat best he. In de praktijk zal het vaak wel misgaan omdat het immers al eerder mis is gegaan, tenzij de reden van toen nu veranderd is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 15:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-08-2004 @ 16:25 :
In theorie kan dat best he. In de praktijk zal het vaak wel misgaan omdat het immers al eerder mis is gegaan, tenzij de reden van toen nu veranderd is.
en tsjaa.. dat is ie niet
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 15:50
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:08
SouthGirl
Avatar van SouthGirl
SouthGirl is offline
Nee, het is niet voor niets uit gegaan. Ik dacht ook dat het wel zou lukken met een ex van mij, maar we kwamen er al snel achter dat het niet meer zou kunnen worden zoals het eerst was. Er waren teveel dingen gebeurd en het voelde niet meer aan zoals 'vroeger'.

Er zijn misschien wel uitzonderingen, maar bij mezelf zou het niet meer gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 17:32
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
doe het niet! heb 3 keer met mijn ex gehad.. eerste keer ik uitgemaakt 2e keer zei en 3e keer ook zei.. het wordt steeds erger en het ging telkens om de zelfde reden weer uit! een ding weet ik wel haar hoef ik nooit meer terug maar dat zei ik naar de 2e keer ook.. en als je voor elkaar bent bestemd zal het toch wel weer goed komen!

groeten
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 17:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 15-08-2004 @ 18:32 :
doe het niet! heb 3 keer met mijn ex gehad.. eerste keer ik uitgemaakt 2e keer zei en 3e keer ook zei.. het wordt steeds erger en het ging telkens om de zelfde reden weer uit! een ding weet ik wel haar hoef ik nooit meer terug maar dat zei ik naar de 2e keer ook.. en als je voor elkaar bent bestemd zal het toch wel weer goed komen!

groeten
jou begin en eind zijn nogal een groot verschil
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:15
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
het is mogelijk... alleen geloof ik wel dat je elkaar eerst een lange tijd moet loslaten. En ten tweede... het is niet zomaar uitgegaan.

Ik ben nu goede maatjes met mijn ex en vind het prettig dat we zo met elkaar om kunnen gaan. Ik vond het vreselijk dat het uitging maar ik zou het erger vinden als onze vriendschap kapot zou gaan, die is meer waard dan wat dan ook.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 23:44
Mrij
Mrij is offline
Vorig jaar zomer kreeg ik wat met mn mn vriend.. en na 1.5 maand ging het uit door de afstand.. die was veel te ver..
maar heb m al die tijd leuk gevonden, in april dit jaar ging hij met mij en nog een paar mee naar in qontrol maar ik durfde niks te doen omdat ik dacht dat hij me toch niet meer zag zitten..
Toen heb ik toch maar via msn gezegt wat ik voor hem voelde en hij bleek hetzelfde te hebben, het gevoel is niet weggeweest in die tijd dat het uit was.. dus met koninginnenach en dag zagen we elkaar weer (hebben zelfde vriendengroep ook al woont ie zover weg) Ik heb er toen nog een tijdje over nagedacht of ik het voor een tweede keer wilde proberen En tsja nu hebben we inmiddels 4 maanden.. nog niet echt lang maar nu gaat het super!! en nu weet ik cker dat ik m niet meer kwijt wil Dus ja.. he kan wel als je er zelf maar achter staat.
en het is heel belangrijk dat alles goed uitgepraat is van de relatie ervoor...wat er toen dwars zat
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 08:19
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 08:23
iedje
iedje is offline
tuurlijk kan het. mijn ouders hadden in een ver en grijs verleden ook een pauze van een jaar en die zijn nu bijna 35 jaar getrouwd
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 09:00
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Goede kans dat het wel kan lukken hoor, maar zou mezelf wel even goed bedenken waardoor het vorige keer is misgelopen... zou dat nu niet weer kunnen gaan (op) spelen ?!...
Ik heb het geprobeerd maar het was helaas niet echt iets goed.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie je ex en beseffen dat jullie best iets moois hadden...
Verwijderd
23 24-02-2005 14:05
Liefde & Relatie mijn ex en ik:S weet het niet:S
tikmaarwat
14 11-09-2004 10:59
Liefde & Relatie Ex en goede vriendschap of toch meer...?
Gast
11 08-04-2004 19:39
Liefde & Relatie Hoe denk jij over de ex(en) van je partner?
Scatterheart
50 25-11-2003 19:30
Liefde & Relatie hoe ga jij om met je ex(en)?
nouk16
41 21-04-2002 19:00
Liefde & Relatie ex-en....
devilcat
8 16-04-2002 10:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.