Oud 06-01-2019, 17:34
James_pear
James_pear is offline
In mei vorig jaar heb ik een topic gestart over het dragen van een string als jongen. Toen was ik daar nog vrij onzeker over.

De laatste tijd heb ik dan toch maar wat mooie strings gekocht. Ik heb het verder nog niet verteld tegen mijn ouders dus ik heb ze nog niet in de was gegooid. Wel heb ik zelf een paar keer stiekem de was zelf gedaan.

Eergister heb ik niet alleen een nieuwe string van hunkemöller gekocht maar ook een jarretel. Ik weet nou niet of ik echt een crossdresser ben en/of dat het echt een probleem is. Ik voel me er wel erg sexy bij maar vind het ook wel weer een beetje vervelend.

Heeft iemand tips/adviezen?

(ps, de fotos die ik er bij heb gezet zijn de strings die ik heb gekocht. Het zijn vrouwenstrings maar passen erg goed. Het roze setje heb ik nog niet binnengekregen.)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_20190106_173010.png (676.3 KB, 14x gelezen)
Bestandstype: png IMG_20190106_172957.png (554.8 KB, 14x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190106_173029.jpg (95.7 KB, 11x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2019, 18:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat wil je precies bereiken met dit topic? Heb je een vraag? Wil je graag ervaringen delen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2019, 19:02
James_pear
James_pear is offline
Of meer mensen zo'n gevoel hebben. En of er misschien wat tips kunnen worden gegeven of er het wassen en verstoppen van de strings. Misschien kunnen er wat algemene ervaringen worden gegeven over het 'crossdressen' waar ik wat van kan leren.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 10:14
Verwijderd
Fun fact: het is nimmer een probleem en zij die daar wél een probleem mee hebben, zijn niet de mensen waar jij je druk om moet maken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 11:44
Verwijderd
Ik snap je wel, het zou geen probleem moeten zijn, maar ik snap de drempel die aanwezig zou kunnen zijn om aan je ouders te vragen of ze ook je strings willen wassen.

Als je het niet wil vertellen: zijn er huishoudelijke dingen die je sowieso al doet? Ik deed de was (niet om jouw reden) wel eens bij mijn ouders, dat was gewoon één van de dingen waarmee ik hielp in huis.

Hoe veel wil je je jarretels dragen? Jarretels en kousen kun je eventueel nog wel met de hand wassen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 11:52
Verwijderd
bikinigek naamzoek
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:32
James_pear
James_pear is offline
Aan de ene kant wil ik het wel vertellen maar ben toch bang wat ze er over gaan denken. Er is dan toch wel een last van je schouders af.

Jarretels wil ik zo nu en dan wel gaan dragen maar nog niet in het openbaar voornu.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aan de ene kant wil ik het wel vertellen maar ben toch bang wat ze er over gaan denken. Er is dan toch wel een last van je schouders af.

Jarretels wil ik zo nu en dan wel gaan dragen maar nog niet in het openbaar voornu.
Je hoeft natuurlijk ook niet alles met je ouders te delen, zeker niet als het een fetish is. Er zijn ook dingen die je niet uitgebreid met je ouders hoeft te bespreken (het mag, maar het hoeft niet), als jij of zij daar geen behoefte aan hebben. Ik heb zelf helemaal geen behoefte aan een gesprek daarover met mijn vader, terwijl hij juist iemand is die niks gek vindt en zelf heel open is over zijn voorkeuren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:07
James_pear
James_pear is offline
Ja dat klopt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:29
Verwijderd
In dat geval, kan je niet naar een wasserette?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 19:08
James_pear
James_pear is offline
Bestaat dat nog?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 19:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Jahoor, ff googlen of er eentje bij jou in de buurt zit.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 08:35
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
bikinigek naamzoek
Ola.
Dames strings zitte mij niet lekker ik heb gewoon heren strings.

Jarretel heb ik ook maar zelden aan.
Bh draag ik wel bijna dagelijks.

Maar die herenstrings waste me moeder gewoon uit vroeger.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2022, 08:44
Stringdrager
Stringdrager is offline
Ik draag ook meisjesonderbroeken alles van schattige roze hipsters met leuke printjes tot sexy kanten strings van de Hunkemöller. bhtjes haal ik bij de hema van de tienerbh collectie. Fijne bhtjes zijn dat met een beetje padding en het biedt stevigheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Fetish
Dvdp8
5 25-04-2022 08:40
Lifestyle Wat voor onderkleding draag jij?
Elmoo
83 30-04-2005 13:35
Seksualiteit Gedragen Strings
johnbiezen
70 04-01-2004 01:26
Seksualiteit wie hep dr een fetisj?
dancingqueen-tje
52 25-01-2002 08:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.