Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2009, 14:56
Randy1992
Randy1992 is offline
Beste Mensen,

Ik zit ergens mee, Ik heb horen zeggen dat als een jongen bij een meisje in haar mond klaar komt dat ze dan ook zwanger kan worden. Is dit waar of niet? Ik hoor het graag..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 15:20
Verwijderd
ik ga even zm plegen en alles

hoe komt het toch dat de jeugd al met seks bezig is terwijl ze er NIKS van af weten? Ik hoor het graag..


offtopic: nee
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 15:25
Verwijderd
Als dat meisje daarna zichzelf beft, is die kans best groot ja.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 15:48
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Als dat meisje daarna zichzelf beft, is die kans best groot ja.
of door de hond

maar alleen als het een DILP is
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 16:08
Randy1992
Randy1992 is offline
Hmm.. dit forum is dus ook niet serieus.. Gelijk weer account verwijderen!.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 16:13
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Ik denk niet dat t ligt aan het forum, maar aan de vraag die je stelt. No offence, kan me voorstellen dat je ermee zit als je dat echt gelooft, maar beredeneer het eens logisch: zwangerschappen komen van spermacellen die in de baarmoeder komen.. Als je op hebt gelet bij biologie, weet je dat je slokdarm niet uitkomt in de baarmoeder.. Dus hoe zou iemand dan zwanger kunnen worden van het doorslikken van sperma?

Dus als je er zelf even overna had gedacht, had je de vraag niet eens hoeven stellen En ik ben het heel erg eens met betercore dat het idioot is dat kinders wel bezig zijn met seks, maar er blijkbaar belabberd weinig vanaf weten o.O
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 16:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hmm.. dit forum is dus ook niet serieus.. Gelijk weer account verwijderen!.
Bepaalde vragen lokken bepaalde reacties uit en als je óf enige seksuele voorlichting gehad zou hebben óf je er verder ook maar ene klein beetje op georiënteerd zou hebben zou je weten dat dit niet mogelijk is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 17:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jongens, het is toch voor dat tiepje ook een beetje rot dattie ermee zit? We kunnen wel allemaal gaan bashen maar hem geruststellen is echt effectiever. En blijkbaar schort er inderdaad iets aan de seksuele voorlichting, maar ja, he, who cares? Als je een onzekere jonge jongen bent, kan ik me best voorstellen dat je door zo'n opmerking kan panieken. Misschien is het niet perfect, maar hè, wie is er wel perfect?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 21:00
Randy1992
Randy1992 is offline
Citaat:
Ik denk niet dat t ligt aan het forum, maar aan de vraag die je stelt. No offence, kan me voorstellen dat je ermee zit als je dat echt gelooft, maar beredeneer het eens logisch: zwangerschappen komen van spermacellen die in de baarmoeder komen.. Als je op hebt gelet bij biologie, weet je dat je slokdarm niet uitkomt in de baarmoeder.. Dus hoe zou iemand dan zwanger kunnen worden van het doorslikken van sperma?

Dus als je er zelf even overna had gedacht, had je de vraag niet eens hoeven stellen En ik ben het heel erg eens met betercore dat het idioot is dat kinders wel bezig zijn met seks, maar er blijkbaar belabberd weinig vanaf weten o.O
Nee oke, Maar als je het doorslikt, Dan plas je het vanzelf weer uit. En wie weet blijven er wat van die spermacellen door je plas heen spoelen. En dan is de vrouw wel zwanger toch? Idd, ik heb in mijn leven weinig sexuele voorlichting gehad. Aangezien het ook slecht gaan bij mij op school, En ik let als de beste op hoor!.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 21:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
sperma overleeft je maagzuur écht niet hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 22:12
Thommos
Avatar van Thommos
Thommos is offline
Daarnaast, ookal zouden ze je maagzuur wel overleven (hypothetisch), dan gaan ze via je darmen en rectum eruit. Kleine kans dat je dat spul ook echt uitplast. Dan moet het zaad eerst je bloedbaan in, komt het via de venen door het hart naar de aorta/slagaderen, om vervolgens in de nierslagader gefiltreerd te worden. Nee, kans van 0,0 dat dat gebeurd.
Opletten kun je misschien wel als de beste, maar tegenwoordig is iedereen handig in Wikipedia.nl, daar kun je ook wat vinden. Anders evt sites als hoehetmoet.nl of sexwoordenboek.nl zijn ook altijd wel dergleijke dingen te vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 22:12
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Zaadcellen kunnen niet in de urine van een vrouw terecht komen. Daarnaast is het urine systeem helemaal afgesloten van het voortplantingssysteem.


Kijk hier maar eens naar. Alleen 6 is het urinekanaal en de blaas. Helemaal niet verbonden met de andere nummers.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 23:20
Kivat
Avatar van Kivat
Kivat is offline
Is het trouwens ook niet zo dat het sperma niet lang blijft leven, om het zo maar even te beschrijven.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 08:28
Alyssia
Alyssia is offline
Klopt, waarom denk je dat zaad eigenlijk buiten de romp wordt bewaard? 37 graden is veel te warm voor ze. ^^
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 07:31
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
Je had toch een inwendig en uitwendig organanstelsel. Of njah iets anders. maar dat hield in: Alles wat je naar binnenpropt en vervolgens weer uitschijt is je uitwendig organenstelsel en de rest is het inwendig organenstelsel. Dus ookal slikt je vriendin dat gedoe ze kan er never nooit zwanger van worden. Of tenzij ze dat ene wijf wilt nadoen. Sperma in een potje spugen en vervolgens even een bezoekje aan de spermabank brengen.
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 18:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
^???

Sperma prop je ook bij een vagina naar binnen, komt er ook weer uit overigens :')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 00:22
Verwijderd
Citaat:
^???

Sperma prop je ook bij een vagina naar binnen, komt er ook weer uit overigens :')
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Nee oke, Maar als je het doorslikt, Dan plas je het vanzelf weer uit. En wie weet blijven er wat van die spermacellen door je plas heen spoelen. En dan is de vrouw wel zwanger toch? Idd, ik heb in mijn leven weinig sexuele voorlichting gehad. Aangezien het ook slecht gaan bij mij op school, En ik let als de beste op hoor!.
Als je cola drinkt, plas je toch ook geen cola uit? Sperma wordt gewoon verteerd in het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 18:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Om maar even voor de volledigheid te vermelden, je kunt wel een SOA overdragen door in de mond klaar te komen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 19:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ook als er niet wordt klaargekomen wel helemaal volledig doen he
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 19:48
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
sperma overleeft je maagzuur écht niet hoor
Zijn sperma niet misschien nee.

Spoiler
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 21:13
Kev!
Kev! is offline
adfaew hhahaahahahh omg man hoe kan het!

Je kunt trouwens wel keelkanker enzo krijgen van spermmmm
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 20:30
N-S-93
N-S-93 is offline
Gozer,
Dat is echt onmogelijk. Ik kan hier wel komisch lopen doen zoals iedereen (waar ik absoluut behoefte toe voel) maar dat doe ik maar niet. Je hoeft je geen zorgen te maken, zoals al eerder gezegd: Sperma overleeft het maagzuur niet. Sperma gaat überhaupt snel dood na uittreding van het lichaam (wat een mooi eufenisme) en de geslachts en urine leiding zijn gesloten. Geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 12:42
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Klopt, waarom denk je dat zaad eigenlijk buiten de romp wordt bewaard? 37 graden is veel te warm voor ze. ^^
Wat klinkt 'ze' liefkozend voor sperma

Het is bijna schattig
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 17:45
.Melissa.
.Melissa. is offline
nee joh, natuurlijk niet! dat kan alleen via de vagina
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 18:02
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik vind het geen gekke vraag van een tiener. De anticonceptiepil gaat ook via de mond en die zorgt ervoor dat je niet zwanger raakt.

Nu bewijst in dit geval het één het ander niet, maar je zou de eerste niet zijn die om omgekeerde redenen wel zwanger zou zijn geraakt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 21:38
Verwijderd
^Ja, goed maar kom nou, je mag er toch vanuit gaan als je niet eens kunt beredeneren hoe sperma via de mond ervoor kan zorgen dat je niet zwanger raakt, je ook niet andersom kan redeneren.

Achjaaaaa. Als je domme vragen over seks stelt, ben je er nog niet klaar voor.

Voor TS: Neem eens een kijkje op www.sekswoordenboek.nl
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 04:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het geen gekke vraag van een tiener.
Als ie Randy1999 had geheten, vooruit, dan had ik zijn vraag nog serieus genomen. Maar deze gozer is ZEVENTIEN!!!~~
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 12:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sperma overleeft al niet in gewoon kraanwater, laat staan in maagzuur, urine of bloed.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 22:00
BlackTiger
BlackTiger is offline
Ik kom dagelijks klaar in de mond van mijn vriendin, daar kan je echt niet zwanger van worden hoor. De enige manier om zwanger te kunnen worden is als er zaadcellen in of in de buurt van de vagina komen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 20:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ook als er niet wordt klaargekomen wel helemaal volledig doen he
Ja, klopt, mea culpa.
Citaat:
Ik kom dagelijks klaar in de mond van mijn vriendin, daar kan je echt niet zwanger van worden hoor.
Bedankt voor dit stukje informatie.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens het neuken?
knakworstje
22 02-02-2006 21:41
Seksualiteit klaarkomen
Vanietta
11 09-07-2003 13:01
Seksualiteit klaarkomen
marla
15 06-06-2003 18:49
Seksualiteit Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet
Tinkerbel
15 31-05-2003 11:51
Seksualiteit Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Evito
118 01-01-2003 15:52
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.