Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2005, 10:42
2hvc
2hvc is offline
haiiii


Wij maken een opdracht voor school.
Wij hebben vragen aan mensen die in de omgeving van Twente wonen en wel is gaan winkelen in Almelo, Hengelo en Enschede.
wij willen graag weten in welke stad jullie het liefste gaan winkelen, in welke stad jullie het vaakst gaan winkelen en waarom.

alvast bedankt en groetjes ons...(K)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2005, 11:32
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
dus echt wel enschede

hengelo is saai
almelo heb ik nog nooit gewinkeld, zouden we wel gaan doen.. maaromdat het daar niet leuk zou zijn.. zijn we maar naar enschede gegaan
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 11:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik woon in Hengelo, dus daar winkel ik het vaakst. Soms gaan we naar Enschede en héél soms naar Almelo. Almelo heeft geen meerwaarde tov Hengelo en Enschede heeft dat wel. Maar ik ben niet zo super shopper, dus Hengelo is vaak goed genoeg.
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 12:35
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Almelo is niets aan. Dat is leuk voor een kort dagje, en is iets beter dan onze eigen stad. (rijssen) Hengelo is nog weer beter, heeft wat meer winkels, een H&M etc. Maar Enschede is het mooist. Dit is het grootste en heeft het meeste aanbod. In enschede kun je je wel een dagje vermaken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:52
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik woon in Hengelo en winkel ook in principe alleen in Hengelo omdat dat voor mij het meest dichtbij is (5 min. lopen / 2 min. fietsen).
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:13
coldplayfan
Avatar van coldplayfan
coldplayfan is offline
Almelo is verschrikkelijk, niet alleen qua winkels maar ook hoe het eruit ziet. Wat een oude zooi! Hengelo is al een stuk beter, maar Enschede blijft het leukst. Alles fijn dicht bij elkaar en vooral heel erg veel winkels
__________________
everything's not lost
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:48
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Almelo ben ik nog nooit geweest, juist om de reden dat er niks aan schijnt te zijn.
Verder vind ik Enschede mooier dan Hengelo, en de winkels liggen er lekker bij elkaar en in de stad, tussen de terrasjes .
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 16:55
Verwijderd
enschede is ook gewoon het grootst van de drie, dus het is niet gek dat je daar de meeste winkels hebt... en meer winkels = meer verschillende winkels = meer kans op jouw soort winkels.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 22-04-2005 @ 17:55 :
enschede is ook gewoon het grootst van de drie, dus het is niet gek dat je daar de meeste winkels hebt... en meer winkels = meer verschillende winkels = meer kans op jouw soort winkels.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:36
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
Enschede. Omdat hier de meeste en de leukste (naar mijn mening) winkels zijn. Ook is het voor mij de stad die het makkelijkst bereikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 16:29
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
vandaag was op de radio dat hengelo geld gaat uittrekken om meer mensen naar de stad te laten komen.. want de laatste paar jaren kwamen er steeds minder mensen
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 22-04-2005 @ 17:55 :
enschede is ook gewoon het grootst van de drie, dus het is niet gek dat je daar de meeste winkels hebt... en meer winkels = meer verschillende winkels = meer kans op jouw soort winkels.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 10:13
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik winkel het meest in Hengelo, maar enschede kun je meer vinden... Ik ben vaak te lui om daar naartoe te gaan, dus blijf ik lekker in hengelo
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 09:35
mwja
mwja is offline
In m'n woonplaats Enschede, van alles te vinden
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:54
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
ik woon in Hengelo, ga daar het meeste winkelen, maar Enschede is leuker, mooier, gezelliger om daar te gaan winkelen. Almelo is te rommelig
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 23-04-2005 @ 17:29 :
vandaag was op de radio dat hengelo geld gaat uittrekken om meer mensen naar de stad te laten komen.. want de laatste paar jaren kwamen er steeds minder mensen
Ze trekken daar al jaren veel geld voor uit, wat dacht je van de renovatie van de binnenstad?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 18:20
RoB!N
RoB!N is offline
die compleet mislukt is en geen verbetering was met hoe het eerst was. Maarja enschede is toch wel beste. En in hengelo kun je opzich wel krijgen wat je wilt. Almelo tja nix bijzonders
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 20:24
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Rijssen is het best! almelo is brak en in rijssen slaag ik altijd als ik kleren wil hebben! verder enschede ook wel goed hengelo kom ik alleen op vrijdag middag voor een lekker koud pilsje

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 20:27.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2005, 18:53
ramonneke
ramonneke is offline
Enschede, omdat:

1. ik hier woon
2. het centrum van Enschede pas vernieuwd is en daardoor erg mooi en groot
3. omdat Hengelo en nog meer helemaal niets aan zijn!
__________________
ramonneke
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Bijbaantje in twente
Afrodithe
3 20-09-2003 19:52
Lifestyle Waar vind ik.... deel 2
Ninnoc
492 09-04-2003 18:20
Lifestyle *Begin je eigen Kledinglijn*
Fornarina
54 06-03-2003 15:49
Lifestyle Stad vs Platteland
rodina
63 10-02-2003 17:38
Lifestyle 'Aparte' winkels in Twente
spunky
6 29-01-2003 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.