Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 22:46
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik ga nu naar 6 vwo. vond het afgelopen jaar wel zwaar, maar dat had niet eens zozeer te doen met de leerstof. het was eigenlijk allemaal wel makkelijk. in de 4e zat ik het dichtst bij het niet overgaan, wellicht was dat jaar wel zwaarder.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2006, 13:27
marjolein1986
marjolein1986 is offline
Ik heb de 1e, 2e en 3e nooit hard moeten werken, daardoor was de overgang naar de 4e zwaar omdat je toen opeens heel veel moest doen. De 5e vond ik uiteindelijk het zwaarst maar als je dat haalt dan heb je waarschijnlijk al wel de juiste instelling.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 09:06
Heikje
Avatar van Heikje
Heikje is offline
ik ga nu naar 5 VWO en ik verwacht dat dat wel wat makkelijker (lees rustiger) wordt dan de 4e. het ligt volgens mij heel veel aan in welk jaar je al die algemeen deel vakken (fa1, du1, anw, maatschappijleer, gesch.1 enz.) afsluit. ik heb al die vakken afgelopen jaar afgesloten. en ik doe NT en NG, dus ik had mn profielvakken dit jaar ook al allemaal. Vanaf volgend jaar ga ik junior college doen (twee dagen per week op de universiteit, daar doe ik dan mn profielvakken, andere drie dagen overige vakken op mn eigen school). duss, mn profielvakken worden wel wat zwaarder dan normaal, maar ja op mn eigen school hoef ik niet veel meer te doen.
__________________
Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 18:27
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Het vierde jaar vond ik het moeilijkst, heb eerste twee jaar havo gedaan daarna 2 jaar VWO en toen weer 2 jaar havo. Ik vond de vierde het moeilijkste jaar en ik was niet de enige in dat jaar bleef ongeveer de de helft zitten !!!
groetjes Phoebe
__________________
..dyslexie vraagt ff aandagt...srry..kan dr ook nix aan doen...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 17:51
Knots
Knots is offline
Zoals uit dit topic wel blijkt verschilt het erg.. Het ligt eraan wanneer je je 'bijkomende' vakken als Dui1, Fra1, Maatschappijleer, CKV en ANW moet doen/afsluiten. Dat jaar is waarschijnlijk het zwaarst.

Bij mij zaten 4 van deze 5 vakken in 5vwo. En daarbij werden in de 5e mn profielvakken (natuurkunde en wiskunde vooral) ineens veel moeilijker. De 5e is bij mij zeker het zwaarst, de 4e was als vakantie..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 18:04
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
4havo, een veel te grote overgang van de derde en dan ineens studiehuis, met veel praktische opdrachten ed.
__________________
~In silence through the night
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd [QUIZ] De Moeilijkste Quiz
Martjin
22 15-07-2004 12:58
Algemene schoolzaken Engels of Geschiedenis
Apomes
13 23-12-2003 22:12
Algemene schoolzaken Ik wil misschien Farmacie of Tandheelkunde doen. Wie kan mijn vragen beantwoorden...?
Verwijderd
3 14-06-2003 18:51
Algemene schoolzaken Welk jaar is het moeilijkst van het VWO?
Verwijderd
21 13-01-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.