Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 15:01
gys.gys.gys
gys.gys.gys is offline
Voor mijn PWS wat over thee gaat heb ik verse theebladeren nodig, dus niet de gedroogde. Heeft iemand énig idee hoe ik hier aan kan komen?

als dit topic hier niet hoort sorry, verplaats m dan maar, ik zou neit weten waar ik hem t beste kon plaatsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2006, 15:20
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Misschien kun je naar Pickwick ofzo schrijven? Als zij niks hebben weten ze wellicht waar je er wel aan zou kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 20-09-2006 @ 16:20 :
Misschien kun je naar Pickwick ofzo schrijven? Als zij niks hebben weten ze wellicht waar je er wel aan zou kunnen komen.
Idd, en ga ook gewoon eens vragen bij theewinkels (Simon Levelt bijvoorbeeld). Ze zullen geen blaadjes achter hebben liggen, maar kunnen je wel informatie geven.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 15:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De markt. En er zijn wel van die vage kruidenwinkeltjes, die hebben dat wellicht.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 16:45
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Simon Levelt zou ik inderdaad ook aanraden, daar hebben ze veel thee dingen. Iets als Pickwick zal denk ik niet zo gauw zijn thee opgeven...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 17:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook bij Dille en Kamille kijken, misschien dat ze ze daar ook hebben, daar verkopen ze iig losse thee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 21:02
gys.gys.gys
gys.gys.gys is offline
hmm, al die winkels ken ik dus niet en zitten hier ook weinig in de buurt neem ik aan. Maar toch bedankt pickwick kan ik inderdaad proberen en als dat niet werkt ga ik zaterdag wel even op de markt kijken.

bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 22:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien handig om te vermelden waar je in de buurt woont?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 08:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
http://www.simonlevelt.nl/scripts/wi...nkelsindex.asp

Het zit dus in de randstad en in wat andere grotere steden. Maar je kunt ze toch ook gewoon mailen oid?
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 09:59
Verwijderd
Uit de tuin, zelf kweken. (ik zou je aan vanalles kunnen helpen, maar je woont vast niet in de buurt)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 19:58
gys.gys.gys
gys.gys.gys is offline
ik woon in flevoland

en ik heb gelezen dat je jonge bladeren van een 2 jaar oude plant moet hebben, blabla

maar ik heb dus gemailed naar de universiteit van wageningen en wacht op antwoord

en dankje miracle, ik heb gemailed.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 20:21
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
gys.gys.gys schreef op 21-09-2006 @ 20:58 :
ik woon in flevoland

en ik heb gelezen dat je jonge bladeren van een 2 jaar oude plant moet hebben, blabla

maar ik heb dus gemailed naar de universiteit van wageningen en wacht op antwoord

en dankje miracle, ik heb gemailed.
'

Amsterdam is dan toch niet zo ver weg?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 09:45
G. -
Avatar van G. -
G. - is offline
En de natuurwinkeltjes zullen dat ook wel hebben. Weet je, hier in België kan je zulke dingen zoals kamillebloemen of lindebladeren heel makkelijk vinden, soms gewoon in het wild.
__________________
Mijn kartonnen excuses, mijn kunsthart
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
G. - schreef op 23-09-2006 @ 10:45 :
En de natuurwinkeltjes zullen dat ook wel hebben. Weet je, hier in België kan je zulke dingen zoals kamillebloemen of lindebladeren heel makkelijk vinden, soms gewoon in het wild.
Het gaat haar niet gewoon om losse thee he. Dat hebben ze zelfs bij de supermarkt nog. Het moeten blaadjes zijn die nog niet gedroogd zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 20:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij de natuurwinkel hebben ze dat niet. Tenzij je een geweldig persoon treft die alle moeite voor je wil doen om het te krijgen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:14
gys.gys.gys
gys.gys.gys is offline
pickwick kan niet helpen,

maar nu de vader van die kerel met wie ik het doe naar india, en die neemt genoeg mee
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:59
Verwijderd
botanische tuinen hebben de planten in ieder geval, en als je een relatief beperkte hoeveelheid blad nodig heb, kun je dat vast komen halen. probeer die in leiden of anders eentje dichterbij, via internet zijn zo adressen en telefoonnummers te achterhalen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.