Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2006, 13:16
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
Citaat:
perseus schreef op 19-11-2006 @ 14:11 :
Pff, jij bent echt een belediging voor de nerds.
hoezo dat dan weer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Barones schreef op 19-11-2006 @ 14:16 :
hoezo dat dan weer?
Jij doet je er in je berichtjes, die bol staan van de taalfouten, op voorstaan dat je een nerd bent en weinig taalfouten maakt. Ik sommeer jou onmiddellijk te stoppen met deze grove beledigingen aan ons adres. Je bent een schande voor de nerdgemeenschap.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:45
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 19-11-2006 @ 12:41 :
magican probeer jij nu te zeggen dat vmbo-ers dom zijn
Wat is jouw definitie van domheid?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 19-11-2006 @ 14:45 :
Wat is jouw definitie van domheid?
"VMBO-klantje"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 16:58
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 19-11-2006 @ 14:09 :
Probeer jij te zeggen dat VMBO'ers slim zijn?
Tsja het is wat je onder slimheid verstaat een vmbo-er die een heel motorblok kan reviseren of een vwo-er die enorm goed is in managen van een afdeling in een bedrijf...

vmb-ers zijn over het algemeen beter in andere dingen dan vwo-ers en andersom...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 20:02
Verwijderd
Citaat:
De #1 Baas schreef op 19-11-2006 @ 17:58 :
Tsja het is wat je onder slimheid verstaat een vmbo-er die een heel motorblok kan reviseren of een vwo-er die enorm goed is in managen van een afdeling in een bedrijf...

vmb-ers zijn over het algemeen beter in andere dingen dan vwo-ers en andersom...
Dan zijn ze dus eerder handig dan slim...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Magican schreef op 18-11-2006 @ 17:57 :
Ik vind het gewoon irritant als mensen zeggen dat ze slim zijn terwijl ze VMBO doen. Niet dat het erg is dat ze VMBO doen, maar zo slim zijn ze dan blijkbaar niet.
Citaat:
Magican schreef op 16-11-2006 @ 20:16 :
Ik doe gymnasium maar ben eigenlijk heel dom.
Ik ben blij dat je het toegeeft.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 22:10
koelieboelie
koelieboelie is offline
jammer dat je het met intelligentie niet alleen haalt in deze maatschappij. Mensen die uren lang werken om 9'ens te halen zullen later in een kantoortje achter de computer terecht komen.

De echte 'high-fliers' in het bedrijfsleven kunnen net zo goed 6'jes halen. Het gaat om de invloed die je op mensen hebt, hoe jeje onderscheidt, wat je uitstraalt. En je moet het verschil zien wat jou van de 'andere' onderscheidt. Anders denken dan de 'grijze massa'. Daar draait het om, dan kun je een 'high flier' worden.

Je intelligentie niveau hoeft hier niks mee te maken te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 01:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
sla ze
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 20-11-2006 @ 23:10 :
jammer dat je het met intelligentie niet alleen haalt in deze maatschappij. Mensen die uren lang werken om 9'ens te halen zullen later in een kantoortje achter de computer terecht komen.

De echte 'high-fliers' in het bedrijfsleven kunnen net zo goed 6'jes halen. Het gaat om de invloed die je op mensen hebt, hoe jeje onderscheidt, wat je uitstraalt. En je moet het verschil zien wat jou van de 'andere' onderscheidt. Anders denken dan de 'grijze massa'. Daar draait het om, dan kun je een 'high flier' worden.

Je intelligentie niveau hoeft hier niks mee te maken te hebben.
Het vereist toch wel een hoop intelligentie om die mate van 'zelfanalyse' te hebben, om in te zien hoe groepen in elkaar zitten, om daar goed op in te spelen, om je kansen te zien en vervolgens te grijpen.

Dat kan overigens prima los staan van goede cijfers halen, maar veel mensen lijken het onderscheid niet helemaal te kunnen maken. Is natuurlijk ook wel lastig, want intelligente mensen halen vaker ook goede cijfers. Ken alleen ook genoeg onbenullen die vwo/wo doen en slimme mavomensen...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 12:52
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Vice schreef op 20-11-2006 @ 22:46 :
Ik ben blij dat je het toegeeft.
Toen ik dat schreef (laatste quote) wist ik dat iemand die inkopper zou maken. Jammer dat die persoon 21.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:48
wouser
Avatar van wouser
wouser is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-10-2006 @ 20:42 :
Er is al teveel hersenloos tuig in Nederland, met wat nerdy zijn is niets mis.
Inderdaad kijk maar naar de x-factor dat is zowat het niveau van de normale nederlander...
__________________
Fealty With Love. Valour With Honor. Disloyalty With Vengeance.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 22:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-11-2006 @ 13:52 :
Toen ik dat schreef (laatste quote) wist ik dat iemand die inkopper zou maken. Jammer dat die persoon 21.
Ik kon het gewoon niet laten. Iemand die VWO doet en dan zo'n domme opmerking maakt. Mensen op het VMBO zijn vaak niet al te snugger, maar zo te zien zijn sommige op het VWO niet veel beter. Beetje jammer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 14:12
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Vice schreef op 21-11-2006 @ 23:17 :
Ik kon het gewoon niet laten. Iemand die VWO doet en dan zo'n domme opmerking maakt. Mensen op het VMBO zijn vaak niet al te snugger, maar zo te zien zijn sommige op het VWO niet veel beter. Beetje jammer.
Met mijn post wilde ik aangeven dat het niet klopt wat die persoon zegt. Als je vmbo doet ben je gewoon niet slim. Dat is verder niet erg, maar slim ben je niet. Kan je wel heel praktisch zijn, of sociaal, grappig, etc. maar slim ben je niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 18:54
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Dat vwo-ers slimmer zijn dat is onzin.... vwo-ers zijn alleen maar beter in het onhouden en leren van de stof dat is het enige! gewoon simpel dingen onthouden niks meer en niks minder
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 18:58
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 23-11-2006 @ 19:54 :
Dat vwo-ers slimmer zijn dat is onzin.... vwo-ers zijn alleen maar beter in het onhouden en leren van de stof dat is het enige! gewoon simpel dingen onthouden niks meer en niks minder
Dingen begrijpen, onthouden en weer terug kunnen zetten in berekeningen etc. en dit allemaal met groot gemak doen is voor mij dé definitie van 'slimheid'. En verrek, dat moet je ook kunnen om je vwo te doen!
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:01
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-11-2006 @ 19:58 :
Dingen begrijpen, onthouden en weer terug kunnen zetten in berekeningen etc. en dit allemaal met groot gemak doen is voor mij dé definitie van 'slimheid'. En verrek, dat moet je ook kunnen om je vwo te doen!
Dan hebben wij 2 hele verschillende defenities van slimheid voor mij is hoe je sociaal om kunt gaan veel belangrijker dan het onthouden en toepassen van formules
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:02
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 23-11-2006 @ 20:01 :
Dan hebben wij 2 hele verschillende defenities van slimheid voor mij is hoe je sociaal om kunt gaan veel belangrijker dan het onthouden en toepassen van formules
Er vanuit gaande dat dit ook meteen je definitie van slimheid is: dat is nou sociaal zijn. Niet slim, maar sociaal zijn.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:04
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-11-2006 @ 20:02 :
Er vanuit gaande dat dit ook meteen je definitie van slimheid is: dat is nou sociaal zijn. Niet slim, maar sociaal zijn.
Ik wil alleen zeggen dat iemand die heel sociaal is ook heel inteligent moet zijn om dat te kunnen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 23-11-2006 @ 20:04 :
Ik wil alleen zeggen dat iemand die heel sociaal is ook heel inteligent moet zijn om dat te kunnen
Nee, een maat van mij heeft ivbo gedaan, maar ik kan toch met hem praten en hij heeft meer vrienden dat ik heb.
Je hoeft dus niet slim te zijn om sociaal te zijn, en andersom ook niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 06:24
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-11-2006 @ 20:21 :
Nee, een maat van mij heeft ivbo gedaan, maar ik kan toch met hem praten en hij heeft meer vrienden dat ik heb.
Je hoeft dus niet slim te zijn om sociaal te zijn, en andersom ook niet.
he? betekend dat meteen dat hij dom is?

en trouwens om sociaal te zijn moet je iig wel slim zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 24-11-2006 @ 07:24 :
he? betekend dat meteen dat hij dom is?

en trouwens om sociaal te zijn moet je iig wel slim zijn hoor
Nogmaals, je hoeft niet slim te zijn om sociaal te zijn. Die maat van me doet IVBO = laagste vorm van onderwijs gegeven in Nederland, en toch vind ik hem socialer dan ik.
Dus, hij is én dom én sociaal (dat me dat verder niet uitmaakt spreekt uit het feit dat ik zeg dat het een vriend van me is).
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 17:39
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Magican schreef op 24-11-2006 @ 14:48 :
Nogmaals, je hoeft niet slim te zijn om sociaal te zijn. Die maat van me doet IVBO = laagste vorm van onderwijs gegeven in Nederland, en toch vind ik hem socialer dan ik.
Dus, hij is én dom én sociaal (dat me dat verder niet uitmaakt spreekt uit het feit dat ik zeg dat het een vriend van me is).
Het is een feit dat domme mensen gewoon niet sociaal kunnen zijn behalve bij andere domme mensen als die maat van jouw goed met hem kan praten terwijl jij een van de hoogste vormen van onderwijs gegeven in nederland doet.... dat kan toch niet anders dat hij ook gewoon inteligent is!

trouwens als iemand zon laag nivea doet heeft dat vaak niet met de inteligentie te maken maar meer met de thuisituatie en/of een leerstoornis waardoor heel veel inteligente mensen op een lager nivea komen dan ze eigenlijk kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 23:48
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-11-2006 @ 11:44 :
Het vereist toch wel een hoop intelligentie om die mate van 'zelfanalyse' te hebben, om in te zien hoe groepen in elkaar zitten, om daar goed op in te spelen, om je kansen te zien en vervolgens te grijpen.

Dat kan overigens prima los staan van goede cijfers halen, maar veel mensen lijken het onderscheid niet helemaal te kunnen maken. Is natuurlijk ook wel lastig, want intelligente mensen halen vaker ook goede cijfers. Ken alleen ook genoeg onbenullen die vwo/wo doen en slimme mavomensen...
ja maar het probleem is weer dat die slimme mavomensen hard moeten werken voor hun goede cijfers. Daardoor lijken ze slim. Zelfdiscipline wordt snel gezien als accuraat en slim. Terwijl dat er helemaal niks mee hoeft te maken.

Intellegentie is lastig. Wat is dat nou eigenlijk? Dat je veel van natuur en wiskunde afweet? Dat je goed talen kunt leren? Dit zal allemaal met Intellegentie te maken hebben. Maar zo als ik al zei dit is bij lange na niet voldoende. Zie de verschillen!> dit zijn de kansen! Pak die, of ga de rest van je leven met de grijze massa mee. Klinkt vaag, maar je moet het zelf uitzoeken, kan ik niet voor je doen!

Goed, tot zover.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 10:47
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik ken een meisje dat heel erg veel zelfdiscipline heeft maar toch het laagste onderwijsniveau van Nederland doet. Zelfdiscipline is dan niet meteen equivalent aan intelligentie, wat meneer koelieboelie ook zegt.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 18:04
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 25-11-2006 @ 00:48 :
ja maar het probleem is weer dat die slimme mavomensen hard moeten werken voor hun goede cijfers. Daardoor lijken ze slim. Zelfdiscipline wordt snel gezien als accuraat en slim. Terwijl dat er helemaal niks mee hoeft te maken.

Intellegentie is lastig. Wat is dat nou eigenlijk? Dat je veel van natuur en wiskunde afweet? Dat je goed talen kunt leren? Dit zal allemaal met Intellegentie te maken hebben. Maar zo als ik al zei dit is bij lange na niet voldoende. Zie de verschillen!> dit zijn de kansen! Pak die, of ga de rest van je leven met de grijze massa mee. Klinkt vaag, maar je moet het zelf uitzoeken, kan ik niet voor je doen!

Goed, tot zover.
Goh wat een tip, je hebt helemaal gelijk! Vanaf nu ga ik zelf uitzoeken hoe ik mijn leven in wil richten, en zal ik het niet meer op een forum gaan navragen!

...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 19:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 24-11-2006 @ 18:39 :
1 Het is een feit dat domme mensen gewoon niet sociaal kunnen zijn behalve bij andere domme mensen als die maat van jouw goed met hem kan praten terwijl jij een van de hoogste vormen van onderwijs gegeven in nederland doet.... dat kan toch niet anders dat hij ook gewoon inteligent is!

2 trouwens als iemand zon laag nivea doet heeft dat vaak niet met de inteligentie te maken maar meer met de thuisituatie en/of een leerstoornis waardoor heel veel inteligente mensen op een lager nivea komen dan ze eigenlijk kunnen.
1 Dat is dus onzin. Hij is dus én dom én sociaal, wat ik meerdere keren heb proberen uit te leggen. Hij is dus niet intelligent (doet immers ivbo) maar is wel heel sociaal (heeft veel vrienden). Dat haalt je 'feit' dus onderuit.


2 Wederom onzin. Mijn vader is overleden toen ik in groep 5 zat en toch zit ik in de 6e van het gymnasium. De moeder van een maat van me pleegde zelfmoord toen hij in de 2e zat en toch zit hij nog steeds naast me met latijn (hiermee wil ik niet zeggen dat het niet kan, dat je door verrotte thuissituatie lager kan zitten dan je kan, maar dat is bij hem, die sociale ivbo vriend van me, niet het geval).
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 19:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Magican schreef op 25-11-2006 @ 20:04 :
1 Dat is dus onzin. Hij is dus én dom én sociaal, wat ik meerdere keren heb proberen uit te leggen. Hij is dus niet intelligent (doet immers ivbo) maar is wel heel sociaal (heeft veel vrienden). Dat haalt je 'feit' dus onderuit.


2 Wederom onzin. Mijn vader is overleden toen ik in groep 5 zat en toch zit ik in de 6e van het gymnasium. De moeder van een maat van me pleegde zelfmoord toen hij in de 2e zat en toch zit hij nog steeds naast me met latijn (hiermee wil ik niet zeggen dat het niet kan, dat je door verrotte thuissituatie lager kan zitten dan je kan, maar dat is bij hem, die sociale ivbo vriend van me, niet het geval).
Precies mijn gedachte.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 08:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 25-11-2006 @ 00:48 :
ja maar het probleem is weer dat die slimme mavomensen hard moeten werken voor hun goede cijfers. Daardoor lijken ze slim. Zelfdiscipline wordt snel gezien als accuraat en slim. Terwijl dat er helemaal niks mee hoeft te maken.
Bij ons op school werden de meeste mavo-mensen juist gekenmerkt door het feit dat ze nooit wat deden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 17:59
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 23-11-2006 @ 20:04 :
Ik wil alleen zeggen dat iemand die heel sociaal is ook heel intelligent moet zijn om dat te kunnen
Je hoort juist vaak dat de hoogbegaafde mensen, dus de mensen die geacht worden "intelligent" te zijn, juist op sociaal vlak tekort schieten. Ze zijn vaak onder meer autistisch, of hebben gewoon moeite met socialiteit (is dat een woord ?).

Verder, wat Magican zegt. In mijn geval gaat het wel op dat als mijn thuissituatie of persoonlijke situatie slecht is, ik minder presteer. Zo ben ik afgelopen jaar blijven zitten wegens een depressie. Zoals Magican zegt, het kán dus wel, maar het hoeft echt niet zo te zijn. Ik heb namelijk in mijn jeugd al veel problemen gehad (waarom krijg je anders een depressie ), maar heb het toch tot het VWO gebracht.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 18:16
Sadar
Sadar is offline
ik vond het best typisch, was laatst bij de halt medewerker:

Hij:"Dus je moeder is anderhalf jaar geleden overleden, best knap dat je dan nog bent overgegaan."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sadar schreef op 26-11-2006 @ 19:16 :
ik vond het best typisch, was laatst bij de halt medewerker:

Hij:"Dus je moeder is anderhalf jaar geleden overleden, best knap dat je dan nog bent overgegaan."
Met zo'n situatie kan het alle kanten op. Het ligt er ook maar aan hoe je thuissituatie verandert - stel je voor dat je moeder overlijdt en vervolgens moet je verhuizen en telkens op je kleine zusje passen en werken omdat jullie anders niet rondkomen, dan is het een stuk lastiger om over te gaan. Maar ik de paar mensen die ik ken van wie een ouder is overleden, hebben daar op school ook geen of weinig problemen van ondervonden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 20:40
Sadar
Sadar is offline
Ja, alleen denk ik dat het vooral ligt aan hoe jij bent als persoon en hoe jij ermee omgaat dan in wat voor situatie je belandt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 15:36
Lucius Commodus
Avatar van Lucius Commodus
Lucius Commodus is offline
Doe dan (alsof) of Wees tevreden dat ze je een nerd noemen...
Jij kunt ze dan weer "dom" of "achterlijk" e.d noemen.

Kennis is macht !!! een hele mooie citaat van mn leraar geschiedenis

Sinds de eerste dag op de middelbare school werd ik ook "nerd" of "stud"genoemd.. Ik hoorde het echt dagelijks , omdat ik in de pauze dan zat te leren , en met een gemiddelde van een 9,3 op me rapport had en met een hoge rugtas liep..

Op een gegeven moment, toen werd het wel wendbaar...

Maargoed je kunt echter zelf amper er iets aan doen, dat ze je nerd noemen..

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 18:14
Foodlover
Foodlover is offline
Nog steeds niet over dit onderwerp uitgepraat?.... Wat een gezeik zeg. Get a life
__________________
I LOVE FOOD
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Foodlover schreef op 10-12-2006 @ 19:14 :
Nog steeds niet over dit onderwerp uitgepraat?.... Wat een gezeik zeg. Get a life
eigenlijk up jij dit topic nadat er een week niet in gepost was
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 20:54
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Lucius Commodus schreef op 03-12-2006 @ 16:36 :
Doe dan (alsof) of Wees tevreden dat ze je een nerd noemen...

Kennis is macht !!! een hele mooie citaat van mn leraar geschiedenis

een encyclopedie heeft ook veel kennis, maar heeft ie macht?
nee. Je kan dan wel kennis hebben, maar als je dat niet op de juiste manier laat blijken/naar buiten brengt en mee omgaat(sociale vaardigheden) bereik je er nog niet veel mee.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 21:16
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Scheld ze anders uit met woorden die ze niet begrijpen.
'Lichtzinnige, onwelriekende, kolderieke en incompetente rectum-penetrant!'
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:29
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 10-12-2006 @ 22:16 :
Scheld ze anders uit met woorden die ze niet begrijpen.
'Lichtzinnige, onwelriekende, kolderieke en incompetente rectum-penetrant!'
zo zo
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 10-12-2006 @ 22:16 :
Scheld ze anders uit met woorden die ze niet begrijpen.
'Lichtzinnige, onwelriekende, kolderieke en incompetente rectum-penetrant!'
Dan knipperen ze even en beginnen ze te lachen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Lucius Commodus schreef op 03-12-2006 @ 16:36 :
Doe dan (alsof) of Wees tevreden dat ze je een nerd noemen...
Jij kunt ze dan weer "dom" of "achterlijk" e.d noemen.

Kennis is macht !!! een hele mooie citaat van mn leraar geschiedenis
Een heel mooi citaat van Bacon.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 19:00
deleugen
deleugen is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 10-12-2006 @ 21:54 :
een encyclopedie heeft ook veel kennis, maar heeft ie macht?
nee. Je kan dan wel kennis hebben, maar als je dat niet op de juiste manier laat blijken/naar buiten brengt en mee omgaat(sociale vaardigheden) bereik je er nog niet veel mee.
Een encyclopedie is dan ook geen sociaal wezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.