Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Bekijk resultaten poll: welke supermarkten vind jij zeer goed/uistekend
Albert heyn 58 54.21%
Jumbo 21 19.63%
Super de boer 6 5.61%
C1000 14 13.08%
Golff 0 0%
Em-Te 1 0.93%
Co-Op 0 0%
Dirk Van Den Broek 6 5.61%
Spar 0 0%
Plus 1 0.93%
Supermarkt 0 0%
Meermarkt 0 0%
Aantal stemmers: 107. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2006, 14:47
J-roenn
J-roenn is offline
wat vinden jullie de fijnste/beste/leukste supermarkt ? en waarom, wat vind jij belangrijk ( altijd volle schappen, grote keus, lage prijs, klantvriendelijkheid etc. ) aan een supermarkt en bij welke kom echt nooit meer terug ?

ik vergeet in mijn poll vast wel wat supermarkten, omdat ik in het zuiden woon en daar zitten wat andere ketens dan in het noorden. de admins kunnen deze echter toevoegen, dus staat de jouwe er niet bij, vraag dan effe de admins
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2006, 15:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb gestemd op C1000.

Ik ken eigenlijk alleen de C1000, AH en Aldi. Allemaal hebben ze voor en nadelen, maar ik denk dat C1000 het dichtste in de buurt komt van mijn ideale supermarkt.

Wat ik graag heb in supermarkten:
Ruim assortiment, geen lege groenteschappen (of een medewerker in de buurt waar aan je kunt vragen of ze de schappen bij willen vullen), genoeg medewerkers in de winkel, uitgebreid vega-burgers assortiment, een prijsscanner in de winkel, een servicebalie, personeel wat je de ruimte geeft ook als ze aan het vakkenvullen zijn, vriendelijk personeel. En als laatste moet het natuurlijk ook nog goedkoop zijn.
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:43
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik kan niet echt op 1 stemmen, elke supermarkt heeft zo zn nadeel/voordeel. Het hangt er dus vanaf waar ik zin in heb waar ik heen ga.
C1000 en Digros voor A-merken en luxe dingen
Aldi en Lidl voor dagelijkse boodschappen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:57
Verwijderd
Je mist er nogal wat...

De Jumbo vind ik : die hebben (heel) veel, A-merken, B-merken, C-merken, enz., ze hebben ook andere dingen dan de normale dingen, er zijn zelden legen schappen, je staat geen uren in de rij bij de kassa, ze zijn redelijk betaalbaar, enz.

Voor de Lekker & Laag geldt hetzelfde als voor de Jumbo, alleen zit die hier niet in de buurt (ik weet niet eens of ie nog bestaat).

De Konmar vind ik vaak ook wel prettig, alleen die is veel duurder, wat ook voor de AH geldt (en daarvan vind ik alleen de grote winkels fijn, maar een nadeel van de AH vind ik dat ze nogal vaak producten uit de handel halen en als merk-/productvast persoon vind ik dat storend ).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 15:57
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik ging altijd naar de Edah lekker&laag omdat die het meest dichtbij was, een heel uitgebreid en goed assortiment had en heel goedkoop was, maar die is dus dicht sinds half november. Er wordt deze week een C1000 voor geopend, ben benieuwd.

Momenteel vind ik de AH het fijnst om dezelfde redenen als de Edah, behalve dat de AH ietsjes verder weg is. En duurder, uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:32
dafzzz
dafzzz is offline
C1000; waarom?! het is de enige supermarkt in ons dorp...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 18:40
Verwijderd
ah, er zitten er 4 op loopafstand in de buurt, 2 zijn tot 21:00 uur open en die andere 2 tot 22:00 uur
Hoogvliet vind ik ook wel oke, maar die staat niet in je rijtje. Zit ook alleen bij mijn ouders in de buurt dus als ik daar ben ga ik er wel eens heen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 18:43
Verwijderd
Ah; groente en fruit altijd érg netjes, dichtbij, goede service, ziet er allemaal zeer netjes uit.
Ik heb ook een Aldi dichtbij, maar dat vind ik echt 10x niets. En de Edah is ook niet ver lopen, altijd volle schappen, maar 'k vind het gewoon niet zo'n nette winkel. 't Voelt altijd een beetje viezig, zal wel zijn omdat het gewoon een oud pand is.

Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 19:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb op C1000 gestemd, daar ging ik met mijn moeder altijd heen. Vind ik een fijne winkel, groot assortiment, niet te krap opgezet, genoeg verse producten, zowel A-merken als huismerk. Zelf ga ik eigenlijk altijd naar de Bas van der Heijden, die is goedkoop, heeft goede producten maar is wel een kleine, krappe winkel met een bepert assortiment. De Edah zit hier om de hoek maar daar ga ik alleen heen als ik snel iets nodig heb. Alles is echt altijd uitverkocht, hele doornormale dingen hebben ze niet en het personeel is ronduit onvriendelijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 19:50
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
De Colruyt. De goedkoopste die ik ken, maar heeft ook kwaliteitsproducten .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 20:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De C1000 vind ik fijn door de prijzen en de zelfscan-kassa. Ik heb echter op de AH gestemd. De prijzen bij de AH zijn goed, als je handig boodschappen doet en ze hebben daarnaast ook leuke luxeprodukten voor de koks onder ons
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 20:49
Verwijderd
Ik ga alleen maar naar de Albert Heijn want daar hebben ze tenminste alles in één keer. Bij mijn ouders hebben ze een EM-TÉ en dat is ook wel een goede winkel. Ik koop eigenlijk alleen maar A-merken en soms AHhuismerkproducten, ik zou in ieder geval nooit naar een Aldi of Lidl gaan, -is puur een gevoelskwestie en iets wat ik van thuis heb meegekregen ofzo-.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 21:29
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Bestaat er een supermarktconcern dat zich gewoon "Supermarkt" noemt?

De Albert Heijn zit het dichtst bij, maar ik ga ook vaak naar de Super de Boer, Hoogvliet en Aldi.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 21:54
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Zelf ga ik voor AH, maar ik was één keer bij de Jumbo en dat vond ik echt een goede winkel. Ze hadden gewoon alles wat ik nodig had en meer. Veel merken, niet duur en ook een aantal bijzondere dingen die ik in andere supermarkten niet had gezien.

Nadeel; de dichtsbijzijnde Jumbo is in Haaksbergen. Toch iets te ver weg.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 22:11
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb op de Jumbo gestemd omdat ik er stage loop, misschien pluspunten ofzo
Maar het is ook een goede winkel, enige nadeel vind ik zelf als ik er boodschappen doe is dat ik toch wel regelmatig misgrijp...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 08:02
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb c1000 gestemd, die hebben altijd goede aanbiedingen wel hebben ze een minder uitgebreid assortiment dan bijv AH.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 14:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ah: vind ik het "leukst" boodschappen doen. ze hebben alles dat ik belangrijk/lekker vind en hebben ook vrijwel altijd 1 vegetarisch product in de bonus.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 14:55
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Jumbo:
want ze hebben een groot assortiment, het is er ruim, je kan er met 2karretjes langs elkaar en dan kan er nog iemand langs lopen.
De winkel is netjes, veel vegetarische dingen, makkelijk ingedeeld, snelle kassa's (als je de 4e in de rij bent krijg je de boodschappen gratis, is me helaas nog niet gebeurd...)
En het is goed betaalbaar!

Lidl:
Goedkoop, hebben best lekkere dingen en is vlakbij de Jumbo

Voor 'speciale dingen' ga ik naar de AH, maar voor de wekelijkse boodschappen is het me gewoon echt te duur....
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2006, 15:01
Nuck
Nuck is offline
Jumbo is heel relaxed, daar hebben ze bijna alles . Alleen voor mij te ver weg...Ik ga zelf wel eens naar de Edah, want die is het dichtstbij, maar de AH vind ik toch de beste.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 12-12-2006 @ 22:11 :
Heb op de Jumbo gestemd omdat ik er stage loop, misschien pluspunten ofzo
Maar het is ook een goede winkel, enige nadeel vind ik zelf als ik er boodschappen doe is dat ik toch wel regelmatig misgrijp...
offtopic:
Ken ik jou soms?

ontopic:
de jumbo want ze hebben veel en er hangt een gezellige sfeer en het is goedkoop oké en ik werk er
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 16:35
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
AH, alleen jammer van de 4+ min. loop-afstand.
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:06
PV
PV is offline
waar is de Edah?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 19:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik was nog vergeten dat de AH kleinverpakkingen heeft van vleeswaren, dat is wel een vette plus!
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 19:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Renske-meiske schreef op 13-12-2006 @ 16:07 :
offtopic:
Ken ik jou soms?
Weet niet, misschien?
Werk je er?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 13-12-2006 @ 19:32 :
Weet niet, misschien?
Werk je er?
ja maar alleen op zaterdag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2006, 19:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Renske-meiske schreef op 13-12-2006 @ 19:46 :
ja maar alleen op zaterdag
Ik loop alleen doordeweeks stage
Maar ze hadden me wel gevraagd om er te komen werken, dus wie weet zie ik je nog eens daar
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:32
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
ik zoek abdul van der jurk
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:50
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
C1000.

Geen fratsen

Nee gewoon niet duur, vooral eigen merk is goedkoop. Lekker ruim (de winkel waar ik werk in ieder geval). Enige nadeel is dat er ontzettend veel gesaneerd wordt de laatste tijd.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 01:09
teenager
teenager is offline
ah! al is het maar vanwege de 'sfeer'. in c1000/bas van der heijden/konmar word ik acuut depressief van die lelijkheid en ah is gezelliger ofzo. en fijne producten, geen troep!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 09:47
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-12-2006 @ 20:23 :
De C1000 vind ik fijn door de prijzen en de zelfscan-kassa. P
Zeker die in Delft bij dat plein waar die bios ook staat ?


Ik zelf stem voor AH omdat het dichtbij is. Als ik zou kijken naar prijzen, zou ik denk ik voor C1000 gaan. Ik heb namelijk altijd het idee dat het er heel goedkoop is.. Binnenkort komt er een PLUS in het dorp.. ben benieuwd wat dat voorstelt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 11:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik stem dan op Albert Heijn. Gigantisch assortiment, goede winkelindeling, bijna alles is altijd aangevuld, redelijk vriendelijk personeel. Dat was het wel zo'n beetje. Het nadeel is soms dat het erg duur is vergeleken met andere winkels.

Slechtste supermarkt vind ik de Edah. Lange wachtrijen bij de kassa, er loopt altijd een beveiligingsmeneer achter me aan als ik winkel (alsof ik ga stelen) en ga zo maar door.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:22
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Broeder schreef op 12-12-2006 @ 21:29 :
Bestaat er een supermarktconcern dat zich gewoon "Supermarkt" noemt?

ja

Citaat:
PV schreef op 13-12-2006 @ 17:06 :
waar is de Edah?
had ik er uit gelaten omdat dat binnen nu en een paar maanden allemaal em-te word

Citaat:
MTpower schreef op 12-12-2006 @ 22:11 :
Heb op de Jumbo gestemd omdat ik er stage loop, misschien pluspunten ofzo
Maar het is ook een goede winkel, enige nadeel vind ik zelf als ik er boodschappen doe is dat ik toch wel regelmatig misgrijp...
neem aan dat je bij jumbo middelburg stage loopt ?
op welke dagen ? ik werk er namelijk

jumbo middelburg is ook gewoon veel te kleine winkel voor de omzet, idd vaak lege vakken hier, maar bijv. Jumbo goes of breda haagweg zijn wel erg nette winkels waar ze ruime schappen hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 16:06
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
de AH, eerst vond ik de konmar het best, maar dat is nu veranderd in AH (iig hier) en die vind ik het best omdat die het dichts bij mijn kamer is en omdat er een stukje verderop een AH XL zit waar ze echt alles hebben!
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 16:16
Ivo
Ivo is offline
NettoRama. Gegarandeerd de laagste prijzen van Nederland (afgezien natuurlijk van aanbiedingen bij concurrentie). Zie je hetzelfde artikel in de zelfde week ergens anders goedkoper, dan krijg je op vertoon van de aankoopbon het aankoopbedrag van dat artikel terug beweren ze. Zelf nog nooit gehad/geprobeerd, zo erg let ik niet op de prijzen. Het is in elk geval veel goedkoper als de Appie en ze hebben gewoon alles.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 00:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 14-12-2006 @ 15:22 :
neem aan dat je bij jumbo middelburg stage loopt ?
op welke dagen ? ik werk er namelijk
Ja.
Normaal gesproken ma, di, wo en vr van 9 tot 6.
Volgende week is m'n laatste week
En nu ga ik slapen anders ben ik morgen te gaar
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 00:35
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Ik ga altijd naar de AH, maar das gewoon omdat die het dichtste bij is en het is een XL, dus ze hebben alles en die is tot 10 uur open
__________________
♪ VNV Nation ♪
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2006, 09:04
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb op de Jumbo gestemd. Ik vind de indeling fijn (en duidelijk), en de sfeer van de winkel is wel oke. En de prijzen vind ik er wel redelijk. Ik winkel ook vaak bij de Lidl en de Supercoop, maar dat komt vooral omdat de Supercoop ongeveer om de hoek is, terwijl ik met de auto naar de Jumbo moet. En de Lidl is gewoon veel goedkoper in bepaalde producten.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 11:22
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Jumbo; ruim assortiment, altijd laagste prijs, snelle kassa's.
Em-Te vanwege het vlees.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:51
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 14-12-2006 @ 01:09 :
ah! al is het maar vanwege de 'sfeer'. in c1000/bas van der heijden/konmar word ik acuut depressief van die lelijkheid en ah is gezelliger ofzo. en fijne producten, geen troep!
agree, plus dat voornamelijk de groente en fruit van de ah zo goed zijn, je kan een paprika van hun makkelijk 2 weken bewaren, dan is ie nog steeds prima
ah heeft echt veel meer kwaliteit dan andere winkels imo, maar ja daar betaal je dan ook voor.
het is gewoon dat ik te lui ben om naar de markt te gaan, dan zou ik daar wel vaker groente en fruit kopen, 10x zo goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 19:34
PV
PV is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 14-12-2006 @ 15:22 :
had ik er uit gelaten omdat dat binnen nu en een paar maanden allemaal em-te word
Maar ik ben nu nog nooit in een Em-Te geweest, dus ik kan niet beoordelen hoe goed die zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 20:34
deleugen
deleugen is offline
Oke, het zal wel aan jullie regio liggen... Maar C1000 = troep
En dan die reclames met 'geen fratsen' met die kwartettenonzin enzo,
En ze hebben altijd van alles NIET! dat is echt gewoon kut, gewoon normale dingen die je nodig hebt, hebben ze niet... Echt bullshit gewoon. De C1000 hier iig...
Nou ja, het is misschien heel erg oppervlakkig allemaal maar waar ik op doel zijn de groenten, fruit en vlees en dingen die vers horen te zijn en ER horen te zijn.

Ik heb maar op AH gestemd omdat k dat ken en omdat k dat iets beter vind, maar sommige dingen kun je beter bij n andere supermarkt halen (soms zelfs bij de C1000).
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 17:56
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Albertheijn,

goede betaalbare producten en een ruim assortiment.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 19:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 14-12-2006 @ 15:22 :
had ik er uit gelaten omdat dat binnen nu en een paar maanden allemaal em-te word
'Mijn' Edah wordt anders Plus en daar ben ik niet zo blij mee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 19:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-12-2006 @ 19:30 :
'Mijn' Edah wordt anders Plus en daar ben ik niet zo blij mee
Kan je beter Em-te hebben inderdaad
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 19:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zit nu in Finland en ik mís de Albert Heijn zo .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:50
Verwijderd
Lidl, aldi
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 02:47
Verwijderd
Appie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 20:51
Verwijderd
de Albert Heijn natuurlijk... en wtf!11! die is helemaal niet het duurst in A-/B-merken, vergelijk het maar eens met SdeBoer oid.

AH wás duurder, maar nu al lang niet meer sinds die prijzenoorlog enzo.

AH heeft gewoon ruim assortiment, vriendelijk personeel, gevulde vakken en goeie hygiëne...


en ik werk er
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 21:00
Donald Duck
Avatar van Donald Duck
Donald Duck is offline
Je bent volgens mij de biologische supermarkten vergeten

On-topic: in nl de albert heyn en in ierland (kom er nog al eens) Dunnes Stores en Super value
__________________
Sorry als mijn reacties bot zijn. Heb geen blad voor mijn mond. Soms!!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 11:32
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 17-12-2006 @ 20:51 :

AH heeft gewoon ...vriendelijk personeel, ...
en ik werk er
ik snap niet wat mensen altijd zo geweldig vinden aan de AH, ze zijn erg duur ( aanbiedingen uitgezonderd, die zijn altijd erg goed, ga altijd voor alleen aanbiedingen naar AH ), service is om te janken ( staat er een bordje "bent u de derde in de rij, dan openen wij een kassa bij" , dan sluit je als 6e aan en krijg je een grote smoel als je vraagt wanneer er een kassa opengaat ) hygiene, dat is volgens mij in de meeste supermarkten wel op orde toch ?
ook hebben ze nu ze de konmar hebben overgenomen de prijzen weer drastisch omhoog gegooid, en hebben ze waar ik woon ongeveer een monopolie positie ( enige supermarkt in de stad, de rest zit allemaal in de buitenwijken )

Laatst gewijzigd op 18-12-2006 om 11:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Scholen en supermarkten: overlast, diefstal, en schreeuwende winkelmanagers
ArnoldV
5 06-10-2015 13:34
Vrije tijd Betaalbare supermarkten in Parijs?
Verwijderd
5 01-06-2011 11:27
De Kantine Enquette Supermarkten Oorlog
PiersonCollege
30 18-10-2010 11:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten elke zondag open?
THC1
111 10-09-2005 17:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie supermarkt
kutprinter
6 29-05-2004 20:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Supermarkten willen af van 1 en 2 eurocent
Verwijderd
81 28-11-2003 12:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.