Oud 22-09-2013, 12:12
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb in januari 2012 een overeenkomst gesloten met een bedrijf dat in webhosting doet. Ontzettend stom van me, dat het bedrijf van een bekende van me is, maargoed, daar heb ik gelijk van geleerd.

Nu wil ik de overeenkomst beëindigen en krijg ik ineens allemaal nieuwe voorwaarden voor mijn kiezen. Eerst kreeg ik per mail een verklaring die ik moest ondertekenen, waar onder andere instond dat ik akkoord zou moeten gaan met het doorlopen van het contract tot maart 2014 en dat niet iemand de domeinnaam mag overkopen blabla. Ik heb teruggestuurd dat ik akkoord ben gegaan met de voorwaarden destijds en dat ik hierover in hun huidige voorwaarden ook niets zie staan.

Vervolgen ben ik eens door de wet van Dam gaan bladeren en zag ik dat ik gewoon een opzegtermijn van een maand hoor te hebben, want de overeenkomst is in januari stilzwijgend verlengd.

Beginnen ze nu weer dat ik wel nog een jaar hosting moet betalen. Ze zijn ook even vergeten dat toen ik de overeenkomst sloot zij verzuimd hadden een kvk nr aan te vragen en me sowieso een belachelijk hoog bedrag voor de website hebben laten betalen.

Het ligt toch niet aan mij dat ik het idee heb dat zij zich nu niet aan de regels houden, of ben ik nou gek?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2013, 13:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als je een contract wil opzeggen moet je natuurlijk geen nieuwe voorwaarden gaan tekenen, dat is gewoon debiel. Het leest alsof je dat niet hebt gedaan, dus dat is prima.
Stuur gewoon een (aangetekende) brief dat je het contract per volgende maand opzegt en that's it. je zou de wet van dam nog kunnen noemen in je brief als reden dat je niet nog voor een heel jaar wil betalen. Je betaalt dus alleen tot datum waarop je het contract laat eindigen (over een maand dus).
Verder kunnen ze vrolijk de boom in.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2013, 22:39
rprijk
rprijk is offline
Als je hosting al prive persoon hebt afgesloten, dan mogen ze niet stilzwijgend verlengen... Helaas ligt dat zakelijk anders... Dan mogen ze van ineens van alles....
De domeinnaam is van jou... daar mogen ze niks over zeggen... Anders kun je bij SIDN klagen...
Helaas heb je ook hosters die je domeinnaam gaan gijzelen e.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Arrestatie Gregorius Nekschot
Supreme Dutch
116 24-05-2008 07:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.