Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 07:01
Verwijderd
Hee allemaal,

Ik heb bijna een baan als vakkenvuller bij de Kruidvat. Maar nu wilde ik jullie vragen wie daar ervaring mee heeft, zoja hoe is het? Wat moet ik er van verwachten? En hoe moet je je er op voorbereiden?

Misschien ook nog handige tips qua kleding?

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2013, 09:38
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het is was het is; vakken vullen. Van een doos naar het vak waar het in hoort.
Niet echt iets om je anders op voor te bereiden dan wanneer je thuis de boodschappen in de (koel)kast doet. Alle andere werkzaamheden worden je daar wel uitgelegd.
Trek comfortabele kleding aan, je moet er waarschijnlijk toch een Kruidvat jasje overheen dragen.
Succes !
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Het is was het is; vakken vullen. Van een doos naar het vak waar het in hoort.
Niet echt iets om je anders op voor te bereiden dan wanneer je thuis de boodschappen in de (koel)kast doet. Alle andere werkzaamheden worden je daar wel uitgelegd.
Trek comfortabele kleding aan, je moet er waarschijnlijk toch een Kruidvat jasje overheen dragen.
Succes !
Oke, dankje!
Vanavond een uurtje proefdraaien, ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 14:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Aangzien je nog wel eens op je hurken moet zitten: geen broek aandoen die je bilspleet showt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2013, 21:57
Verwijderd
Doe fijne schoenen aan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2013, 21:08
Verwijderd
Zo ziel-dodend als banen komen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 09:00
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik heb anderhalf jaar vakken gevuld bij kv en vond het op het laatst vreselijk. De norm is 80 dozen per uur en wij hadden op de vulavonden een vreselijk bitch als vulploegleider. Zij zat op kantoor met haar telefoon of was bezig met deco (make-up) en ondertussen iedereen afzeiken. Ik hoop voor je dat ze bij jou wat relaxeder zijn want 80dozen per uur is bijna niet te doen, afhankelijk van wat voor soort. Deo is bijv beter te doen als haarverf. Overigens mocht ik al vrij snel kassa en hoefte ik vanaf toen maar 1x per week te vullen. Schappenplan vond ik dan wel weer erg leuk, alles op een meter eruit halen, schoonmaken en weer nieuwe dingen erin zetten. De sfeer op die avonden was gewoon gezellig omdat iedereen naast elkaar werkt. Ook de hardlopers waren minder erg, uit lades bijvullen, de luiers bijvullen, babyvoeding bijvullen, papierwaren (maandverband, toiletpapier&tissues), de hardlooptrolleys (delen van mondverzorging, parfum, usb shit, scheerspullen). Denk er wel om dat je alles goed beveiligd maar dat wordt wel uitgelegd!
Qua kleding moet je tijdens openingstijden een kv broek&blouse aan, als de winkel dicht is maakt het niet gek veel uit, maar doe idd een goede broek aan en doe schoenen aan waarmee je op je hurken kan zitten en dan iets omhoog kan komen, dus sneakers die uitgelopen zijn, zijn erg fijn!
Het vakkenvullen an sich is mij dus niet goed bevallen, echter heb ik er een leuke tijd gehad met over het algemeen leuke collega's en het heeft ervoor gezorgd dat ik gelijk al weer nieuw werk heb als kassamedewerkster.
Verder hoop ik dat jij ook een leuke tijd hebt daar en dat je een beetje werkervaring op doet ! Succes
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Ik kan geen baan vinden
Get pierced
21 06-06-2003 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.