Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2014, 16:51
MarkV1995
Avatar van MarkV1995
MarkV1995 is offline
Hallo,
Dit jaar moet ik voor school een profielwerkstuk houden, ik doe dit voor het vak economie over het onderwerp bijbaantjes. Hiervoor heb ik mensen nodig die een paar minuten de tijd willen nemen om een korte enquête hierover in te vullen. Ik zoek mensen tussen de 14 en de 21 jaar. Invullen kan door op de link hieronder te klikken
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=172292
Alvast heel erg bedankt,
Mark
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2014, 17:26
Verwijderd
Ik heb hem ingevuld.

Bij sommige vragen staat een asterisk en dan moet je dus verplicht die vraag invullen (zoals de laatste vraag). Echter, die hoef je niet in te vullen, omdat ik wel een bijbaantje heb (de vraag is niet van toepassing).

Overigens gaat dit over (bij)baantjes en past het beter in Wonen & Werken. Ik verplaats het voor je.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2014, 19:45
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld, daarbij wil ik wel de volgende opmerkingen plaatsen.

8. In welke sector zit je. Supermarkt is wel erg klein gedefinieerd. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld bij de Blokker of Xenos of een andere winkel werken. Dit valt bij mij niet onder de definitie supermarkt, dan denk ik meer aan een AH, aldi, lidl of C1000.
16. Hier geef je de mogelijkheid over de grootte van het kerstpakket. Ik neem aan dat je met vorig jaar precies hetzelfde bedoelt, de waarde is vergelijkbaar ten opzichte van vorige jaar? Dit is voor de meeste mensen (scholieren) lastig te benoemen aangezien je niet elke jaar hetzelfde thema hebt. Ik zou namelijk zelfs niet eens weten wat voor pakket ik een jaar eerder zou hebben gehad.

Daarbij ook eens met Woyt, met de opmerking over de laatste vraag. Zelf op dit moment geen werk, maar ik denk dat er genoeg jongeren zijn die wel aan het werk zijn. Waardoor deze laatste vraag niet echt van toepassing is. Deze vraag zou alleen van toepassing moeten zijn wanneer je geen werk hebt.

Groeten, Brands

P.S. dit is niet om je enquête af te kraken, maar je gewoon wat tips te geven hoe je het bij een volgende beter kan doen.
__________________
Gr. Brands

Laatst gewijzigd op 28-01-2014 om 07:54. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquête over taal
asian_pearl
19 07-02-2010 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.