Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2014, 18:52
malezuho
malezuho is offline
Hallo,

Ik ben een jongen uit zuid-Holland en ik ben 15 jaar en zit in 3HAVO.
Ik werk op dit moment bij de Digros (binnenkort Dirk) ik vond het een leuke baan met leuke collega's.
Het probleem is dat ik en mijn baas een enorme ruzie hebben gehad en bijna elke keer weer hebben (het valt echt niet meer uit tepraten).
Ik kan veel hebben maar ik ga nu zwaar depressief naar mijn werk over 8 maanden zal mijn contract pas aflopen ik wil dus graag ontslag nemen.
Maar ik heb dit baantje wel nodig me ouders zijn niet bepaald rijk en ik moet schooluitjes zelf betalen en als ik voor mezelf ook nog af en toe een zakje chips wil halen zal ik moeten blijven werken.


Nu vraag ik dus wat zijn nou echt leuke bijbaantjes voor 15 jarigen ik ben binnenkort nog geen 16 dus kan helaas niet de horeca in ik kan goed aanpoten en werk netjes (ik kan alleen niet tegen bazen die continu je aanstaren en volledig afzeiken op een product dat volgens hem net niet recht staat) ik wil het liefst niet in een supermarkt werken.

Ik hoop dat jullie genoeg info hebben en me kunnen vertellen wat er mogelijk is als 15 jarige in de bijbaantjes business


Alvast heel erg bedankt
EEN ZWAAR DEPRESSIEVE DIGROS MEDEWERKER
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2014, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben zelf op mijn 14e (bijna 15) op de markt begonnen met werken. Het is zwaar werk, maar zelf vind ik het wel onwijs leuk. Verdient vaak ook best goed

Daarnaast zou je misschien bij een andere supermarkt kunnen gaan werken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 20:55
malezuho
malezuho is offline
Citaat:
Ik ben zelf op mijn 14e (bijna 15) op de markt begonnen met werken. Het is zwaar werk, maar zelf vind ik het wel onwijs leuk. Verdient vaak ook best goed
Hoe kun je contact krijgen met dat soort mensen gewoon op de dorpsmarkt naar een kraam gaan die er elke zaterdag staat?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 21:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kun je contact krijgen met dat soort mensen gewoon op de dorpsmarkt naar een kraam gaan die er elke zaterdag staat?
Gewoon langsgaan inderdaad

Zorgen dat je er een beetje betrouwbaar uit ziet (niet super netjes, maar gewoon normaal ) en vragen of je de baas kunt spreken/ of ze nog mensen zoeken. Nu hebben ze op de markt vaak niet acuut mensen nodig, maar dichter naar de zomer toe hebben ze vaak extra personeel nodig. Als je goed genoeg bent mag je vaak wel blijven, ook als het iets rustiger wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 00:08
malezuho
malezuho is offline
Citaat:
Gewoon langsgaan inderdaad

Zorgen dat je er een beetje betrouwbaar uit ziet (niet super netjes, maar gewoon normaal ) en vragen of je de baas kunt spreken/ of ze nog mensen zoeken. Nu hebben ze op de markt vaak niet acuut mensen nodig, maar dichter naar de zomer toe hebben ze vaak extra personeel nodig. Als je goed genoeg bent mag je vaak wel blijven, ook als het iets rustiger wordt.
oke erg bedankt voor de tips ik ga dit zeker proberen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 08:47
Mark de Jong
Mark de Jong is offline
Er zijn ook diverse websites met vacatures van bijbanen in jouw regio, even googlen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 19:37
malezuho
malezuho is offline
Citaat:
Er zijn ook diverse websites met vacatures van bijbanen in jouw regio, even googlen
Dat had ik natuurlijk al gedaan en erg veel is er niet tenzei je krantjes folders enz bedoeld maar toch bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat voor bijbaantjes kan je als 14 jarige?
haarlembiatchx
5 09-03-2014 17:07
Werk, Geld & Recht Zoek leuke nieuwe bijbaan
jelmer101
2 09-08-2010 13:51
Werk, Geld & Recht vakantiewerk
Verwijderd
14 06-03-2008 18:44
Werk, Geld & Recht Nieuwe website voor bijbanen!
tovenaarbreda
1 08-10-2007 19:58
Werk, Geld & Recht Kosten samenwonen
timvl1987
18 20-03-2007 17:26
Werk, Geld & Recht Ik wil een bijbaantje!
lijntje012
49 01-12-2004 10:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.