Oud 01-08-2020, 10:17
michelle12
michelle12 is offline
Heyy ik heb n vraag. k heb sinds een paar weke voor t eerst n vriendj. we hebbe al n paar x gezoend en we waren gistere alleen thuis en toen wilde ik meer doen same bij elkaar voele enzow. ik had me hand op ze kruis gelegd en voelde ze ding n beetje maar hij vond t nie leuk ofzo hij voelde ook nie hard en klein en hij draaide steeds weg als ik me hand daar neer legde . ik had ook zijn hand tusse mijn bene gedaan maar hij deed helemaal nix en haalde ze hand weer weg. nu denk ik dat hij mij nie mooi vind of miss is hij homo fzo. kunnen jullie helpen want ik wil graag meer dan alleen zoene. xx
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 10:26
Loner
Loner is offline
Leuk verhaal Henk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 11:46
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je bent 12, hij dus ook ongeveer. Meeste 12 jarigen zijn niet zo geïnteresseerd hier in. Dat zal het kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 11:54
Verwijderd
Hem vragen. Misschien issie er gewoon nog niet aan toe.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 13:09
Verwijderd
Goede troll.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 13:10
Verwijderd
Alors on topic:

Hij wil gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 13:31
michelle12
michelle12 is offline
Citaat:
Je bent 12, hij dus ook ongeveer. Meeste 12 jarigen zijn niet zo geïnteresseerd hier in. Dat zal het kunnen zijn
Jah hij is 13. K heb t um gevraagd hij wil t nog nie maar ik wel :-( moet ik t dan uitmaken met hem
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 13:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Jah hij is 13. K heb t um gevraagd hij wil t nog nie maar ik wel :-( moet ik t dan uitmaken met hem
Ja
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 13:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
als je het uitmaakt puur omdat hij geen seks wilt als hij 13 is respecteer je zijn grenzen niet en had je uberhaupt niet eens moeten beginnen met een relatie met hem
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Goede troll.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Volgens mij zijn jullie te jong voor een relatie
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:20
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
als je het uitmaakt puur omdat hij geen seks wilt als hij 13 is respecteer je zijn grenzen niet en had je uberhaupt niet eens moeten beginnen met een relatie met hem
Een relatie beëindigen omdat er geen match is op seksueel gebied is allesbehalve grenzen niet respecteren. Daar is pas sprake van als zij hem actief gaat pushen en chasen tot dingen doen waar hij geen zin in heeft.

Uitmaken omdat vriend of vriendin geen seks wil is perfectly valid.

In de context van deze jonge kids klinkt dit een tikkeltje grotesk maar het principe blijft staan.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 01-08-2020, 14:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
'Volgens mij'
Met citaat reageren
Oud 06-12-2020, 22:21
Rukman
Rukman is offline
Citaat:
Heyy ik heb n vraag. k heb sinds een paar weke voor t eerst n vriendj. we hebbe al n paar x gezoend en we waren gistere alleen thuis en toen wilde ik meer doen same bij elkaar voele enzow. ik had me hand op ze kruis gelegd en voelde ze ding n beetje maar hij vond t nie leuk ofzo hij voelde ook nie hard en klein en hij draaide steeds weg als ik me hand daar neer legde . ik had ook zijn hand tusse mijn bene gedaan maar hij deed helemaal nix en haalde ze hand weer weg. nu denk ik dat hij mij nie mooi vind of miss is hij homo fzo. kunnen jullie helpen want ik wil graag meer dan alleen zoene. xx
Wachten is de beste manier jij bent er al klaar voor maar hij nog niet ik zou het vragen of hij de gevoelens heeft voor seks.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2020, 10:49
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Uitmaken omdat vriend of vriendin geen seks wil is perfectly valid.
Klinkt als chantage lol jij geen seks? Dan is het uit
Met citaat reageren
Oud 08-12-2020, 12:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Klinkt als chantage lol jij geen seks? Dan is het uit
Euh, nee. Het is een consequentie verbinden aan een (serieuze) mismatch op libido. Uiteraard zit hier altijd variance in, maar als dit structureel te ver uit elkaar ligt, gaat 't niet werken voor wie dan ook. Als persoon X geen tijd en zin heeft om te wachten tot persoon Y klaar is voor seks, gaat het ook niet werken, en is het prima als persoon X tot de conclusie komt dat persoon Y niet is waar Y moet zijn voor een relatie met X. Logisch en fair voor beide partijen.

Uiteraard is dat wat anders dan een keertje geen zin hebben en dan absurd reageren als "dan is het uit".. Maar dat snapte je zelf ook wel, hoop ik.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-01-2021, 16:59
Noturbusiness01
Noturbusiness01 is offline
Kom op meid, je bent nog 12 jaar en je zit je nu al zorgen te maken over seks. Sorry maar je kan niet eens normale zinnen maken, en het uit willen maken met je vriendje omdat hij geen seks wilt is een domme keuze. Ga nog wachten met seks, je bent er veel te jong voor. Maak geen fouten waar je later spijt van gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2021, 13:43
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Euh, nee. Het is een consequentie verbinden aan een (serieuze) mismatch op libido. Uiteraard zit hier altijd variance in, maar als dit structureel te ver uit elkaar ligt, gaat 't niet werken voor wie dan ook. Als persoon X geen tijd en zin heeft om te wachten tot persoon Y klaar is voor seks, gaat het ook niet werken, en is het prima als persoon X tot de conclusie komt dat persoon Y niet is waar Y moet zijn voor een relatie met X. Logisch en fair voor beide partijen.

Uiteraard is dat wat anders dan een keertje geen zin hebben en dan absurd reageren als "dan is het uit".. Maar dat snapte je zelf ook wel, hoop ik.
12 jaar...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2021, 20:29
Verwijderd
... dus...?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2021, 00:59
kippie007
kippie007 is offline
Ofwel wacht je tot die jongen er klaar voor is en laat je het op zijn eigen tempo verlopen en anders niks
Met citaat reageren
Oud 19-01-2021, 08:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
12 jaar...
In mijn eerste reactie sprak ik dit reeds uit: "In de context van deze jonge kids klinkt dit een tikkeltje grotesk maar het principe blijft staan."

Jij gaat er vervolgens onnozel op door en krijgt serieus antwoord. Wat de fuck wil je nou man?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-01-2021, 23:58
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
In mijn eerste reactie sprak ik dit reeds uit: "In de context van deze jonge kids klinkt dit een tikkeltje grotesk maar het principe blijft staan."

Jij gaat er vervolgens onnozel op door en krijgt serieus antwoord. Wat de fuck wil je nou man?
Ja jij geeft dat antwoord idd of een stel van 12jaar al huwelijkse voorwaarden moet afsluiten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 11:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja jij geeft dat antwoord idd of een stel van 12jaar al huwelijkse voorwaarden moet afsluiten
Misschien moet jij nog een paar jaar rijpen voor je begint over serieuze onderwerpen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-01-2021, 02:03
t42
Avatar van t42
t42 is offline
Citaat:
Misschien moet jij nog een paar jaar rijpen voor je begint over serieuze onderwerpen.
Dat zou kunnen tot die tijd heb je er last van jammergenoeg zal een 12 jaar duren gok ik
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet jij nog een paar jaar rijpen voor je begint over serieuze onderwerpen.
Deze user is al volwassen hoor

Hij heeft een vriendin die al 20 jaar op een sterilisatie wacht.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Doen??
Gewone jonge
7 12-03-2017 13:11
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 13:08
Liefde & Relatie vriend-ex??
weegschaaltjuh
10 11-10-2004 18:20
Liefde & Relatie Verliefdheid is niet altijd leuk
Coral
10 21-01-2004 15:34
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 07:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.