Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 19:10
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
hey
ik zit best met een probleem. Ik ga nu vijf maanden met mijn vriendje en nu hoorde ik vandaag dat hij in de zomer met drie andere vrienden en twee meisjes!! op vakantie gaat. Dit had ik al eerder gehoord maar hij zei eerst dat het niet door zou gaan. Ik vind het niet leuk dat er meisjes mee gaan en ook mijn moeder vindt dat niet leuk. Ik wil hem hiermee gaan confronteren sowieso, maar ik wou weten wat jullie vinden.
Ik ben heel bang dat hij vreemd gaat, wat denken jullie??
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2005, 19:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Als je'm niet kunt vertrouwen, tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:12
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
jawel ik vertrouw hem wel, maar een jongen op vakantie met twee meisjes, ik bedoel de verleiding is toch groot ofnie
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Weet je meteen wat je aan hem hebt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:15
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik ben afgelopen zomer met een vriendin van me, en 2 vrienden op vakantie geweest.. we sliepen zelfs wel is bij elkaar in de tent.. maar er is echt niks gebeurt hoor. daar zijn ze vrienden voor
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:16
Verwijderd
als hij niet eens op vakantie mag met twee meisjes, mag hij dan wel de straat op? Daar zijn ook meisjes. Oh, of naar school, of naar een cafe, of naar de sportclub, aah, overal zijn meisjes! Hou ze bij hem weg! Alle meisjes willen hem en het enige wat hij wil is zo veel mogelijk meisjes neuken zonder aan jou te denken!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:18
Zeldom
Zeldom is offline
Uhm ja leuk is het niet.
Maar dat heeft je vriend waarschijnlijk al gepland toen jullie nog niks met elkaar hadden dan.
Weet je of hij de vakantie of een gedeelte ervan al betaald heeft? Dat scheelt ook wel denk ik. Als er nog niks vast staat is het niet zo erg als hij niet mee gaat.
Maarja, als hij het al gepland had.. Een beetje vertrouwen hebben in je vriend
Trouwens zijn ze dan met 4 jongens en 2 meisjes. Met 4 jongens en 4 meisjes zou ik het zelf erger vinden.
Maar praat er eens goed over met hem en laat hem weten dat je je er niet zo goed over voelt. Hij zal je vast wel gerust kunnen stellen.
En dat je moeder er niet blij mee is, tsja, het lijkt me meer jouw probleem.
__________________
Shall I compare thee to a summer's day?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:20
Verwijderd
Pfft hij kan toch gewoon met meisjes op vakantie gaan. Als hij op school meisjes ziet, bespringt hij ze toch ook niet meteen?!

Als jij op vakantie zou gaan met jongens, en je zou een vriend hebben, zou je toch ook niet bij ze in bed kruipen?!

Natuurlijk is het een beetje jaloersmakend idee mss. Maar als je vriend echt om je geeft, dan zal er niks gebeuren toch op vakantie.

Je kan hem wel vertellen dat je het niet echt een prettig idee vindt, mss kan hij je dan geruststellen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Celine88 schreef op 30-03-2005 @ 20:12 :
jawel ik vertrouw hem wel, maar een jongen op vakantie met twee meisjes, ik bedoel de verleiding is toch groot ofnie
Neuh.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:26
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
keej, ja klopt wel denk ik wat jullie zeggen
En ik wil ook niet bezitterig overkomen
tja, het is gewoon nogal verwarrend voor mij, aangezien hij mijn eerste vriendje is
thnx voor jullie reactie
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heb je reden hem niet te vertrouwen? Is hij al eens eerder vreemdgegaan of heeft-ie ooit tegen je gelogen? Zo nee, dan kun je hem moeilijk gaan verbieden met andere meisjes om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:36
Verwijderd
Niet naar moeders luisteren in dit soort gevallen.. als je hem genoeg vertrouwt, heb je niets om bang over te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:37
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 20:31 :
Heb je reden hem niet te vertrouwen? Is hij al eens eerder vreemdgegaan of heeft-ie ooit tegen je gelogen? Zo nee, dan kun je hem moeilijk gaan verbieden met andere meisjes om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:43
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
heb geen reden om hem niet te vertrouwen eigenlijk
maar daar zit mijn probleem. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen en als je moeder ook nog ns gaat zeuren, wordt je alleen maar onzekerder
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:00
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ten eerste heeft je moeder hier helemaal niks over te zeggen en haar mening doet dan ook totaal niet ter zake..

Vreemd gaan kan overal, daar heb je geen vakantie voor nodig. Natuurlijk is het tricky dat er 2 meiden mee gaan, maar het hangt ook een beetje van de situatie af (hoe goed hij die meiden kent bijvoorbeeld).

Ik zou dit wel met je vriend bespreken, maar de nadruk leggen op jouw angst en niet de indruk wekken dat jij hem deze vakantie wil ontnemen. Hij kan die angst bij je weg nemen. Misschien kun je een keer mee uit met de vriend en zijn vrienden (inclusief die meiden, vooral die meiden). Succes ermee.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:08
sjefke
sjefke is offline
Je moet wel wat meer vertrouwen in m hebben dan hoor.

Ik heb al een jaar een vaste vriendin maar ik ben laatst ook een weekendje weg geweest met een paar vrienden ( ook meiden ). Zij kon niet mee, wel gevraagd trouwens maar mocht niet, zij zei tegen mij dat ze t oke vond maar ik kon aan haar zien dat ze het niet zo oke vond.
Ben tog gegaan maar toen ik terug kwam was ze er helemaal van overtuigd dat er niets gebeurd was. Maar ja ik ben dan ook wel heel trouw

Als je egt zeker van je zaak bent dat je m leuk vind en van m houdt enzo dan moet je m vertrouwen en gewoon zn eigen dingen laten doen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Praat erover met hem. Praten is iets wat bijna altijd een oplossing zal geven en bijna elke situatie

En je moeder bemoeit zich met iets waar ze zich niet mee hoeft te bemoeien vind ik, het is toch jouw vriendje en niet de hare?

In ieder geval, het zijn in de vakantie 2 meisjes en 4 jongens die weg gaan, jij vertrouwt je vriend dat er niets zal gebeuren, maar toch twijfel je.
Als je ergens twijfel hebt, moet je het er met hem over hebben. Je kan het niet verbieden om te gaan, want dat is hetzelfde als hem verbieden andere dingen met meisjes te doen en dat is echt krom.

Gebeurt er tijdens de vakantie toch wat, dan weet je wat je moet doen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:05
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
A) wat heeft je moeder er in hemelsnaam mee te maken
B) als je hem niet vertrouwd misschien kan je het dan beter uitmaken
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2005, 09:44
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Euh, heb je een reden hem niet te vertrouwen?
Nee? Zeik dan niet muts.
Ja? Zeik dan niet muts.
Als je em niet vertrouwt met dit soort dingen is het toch binnen de kortste keren over.
De verleiding is niet groot als ie met 2 vriendinnen en 3 vrienden op vakantie gaat... Ik ga de hele dag met vrij veel meiden om, maar dat zegt niet dat ik er om de zoveel tijd eentje bespring .

Misschien is hij wel Bi, damn! dan gaat ie met 5 potentiele neukkonijnen op vakantie! .


Oke, ik neem aan dat je het ondertussen wel door hebt:
Als je em hier niet mee kan vertrouwen dan is er
1, wat mis het de relatie
2, ben jij wel erg jaloers
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:35
Verwijderd
Tja als je m nu al niet kunt vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:36
Verwijderd
en wat wil je met confronteren bereiken
Komt die denkt hij gezellig bij jou... hebben jij en je moeder een plannetje om hem onder druk te zettten.. gezellig hoor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:46
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Celine88 schreef op 30-03-2005 @ 20:43 :
heb geen reden om hem niet te vertrouwen eigenlijk
maar daar zit mijn probleem. Ik vind het moeilijk om mensen te vertrouwen en als je moeder ook nog ns gaat zeuren, wordt je alleen maar onzekerder
Ik snap niet zo goed waar je moeder zich mee bemoeid... Dat zou geloof ik het enige zijn in deze kwestie waar IK me druk om zou maken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:57
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
laat mijn moeder hier maar buiten want ik heb haar allang duidelijk weten te maken dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Maar goed vandaag ga ik met hem praten en dat komt ut wel goed denk ik
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Celine88 schreef op 30-03-2005 @ 20:12 :
jawel ik vertrouw hem wel, maar een jongen op vakantie met twee meisjes, ik bedoel de verleiding is toch groot ofnie
Dat vind ik niet, niet als hij verliefd op jou is... Of rand jij ook meteen jongens aan op vakantie, alleen omdat je vriendje het niet kan zien?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:58
Zup
Zup is offline
Ik zou met hem gaan praten dat je het niet echt fijn vind dat hij zonder jouw op vakantie gaat. En dat er andere meisjes bij zijn hoeft niet meteen te beteken dat hij vreemd gaat! Praat er met hem over en zeg wat je er van vind. Ben eerlijk tegen hem, dan weet je ook meteen wat je aan hem hebt. Ik zou de confrontatie aan gaan, het hoeft niet persee heel direct maar laat hem gewoon weten dat je het niet leuk vind hij zonder je gaat, met andere meisjes erbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2005, 15:09
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik word hier zo moe van.
Als je hem niet vertrouwt, maak het dan uit.
Vertrouw je hem wel, hou dan op met zeuren en laat hem lekker op vakantie gaan. Hij kan toch gewoon vrienden hebben van het andere geslacht, of niet dan?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:17
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
pff waar maak jij je druk om zeg
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:13
lieve
lieve is offline
Hey,
ik heb ook zoiets. Ben 6 maand samen met m'n vriend en hij gaat deze zomer ook 17 dagen met 5 vrienden naar Loret de Mar.
En natuurlijk heb ik ook zoiets van... 'Kan ik het wel vertrouwen?'
Maar ik wist waar ik aan begon ,nog voor ik met hem samen was had hij al gezegd dat hij de zomer naar Spanje zou gaan.
Het is ondertussen dan zijn 4de keer dat hij zou gaan. En er is nog nooit iets gebeurd. Omdat hij en zijn vrienden enkel gaan om te drinken... het zijn echte drinkeboers als ze weggaan. En om gedurende de dag lekker aan het strand te liggen.
Nu ik weet zeer zeker dat hij me graag ziet.
Ik ben zijn 1ste vriendin, en zijn 1ste in alles.
Dus als hij echt voor de meisjes zou gaan, had hij evengoed de jaren hiervoor ook al eens van bil kunnen gaan daar... NIET???

Och, ik zeg steeds jij zit ginds mss alleen tussen al de vrouwen. Maar vergeet niet dat ik hier ook tussen al de mannen zit hé! En ik weet dat hij het daar soms moeilijker mee heeft, dan ik over dat hij naar Loret gaat.
Morja, het is allemaal al besteld en vastgelegd. Ik kan niet anders dan me er bij neerleggen.
En ik ben van plan een last-minute te boeken met een paar vriendinnen... dusja. Het kan makkelijk zijn dat ik pas bestel als hij al vertrokken is. Hij is dan ook in het ongewisse!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 15:42
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Celine88 schreef op 30-03-2005 @ 20:10 :
hey
ik zit best met een probleem. Ik ga nu vijf maanden met mijn vriendje en nu hoorde ik vandaag dat hij in de zomer met drie andere vrienden en twee meisjes!! op vakantie gaat. Dit had ik al eerder gehoord maar hij zei eerst dat het niet door zou gaan. Ik vind het niet leuk dat er meisjes mee gaan en ook mijn moeder vindt dat niet leuk. Ik wil hem hiermee gaan confronteren sowieso, maar ik wou weten wat jullie vinden.
Ik ben heel bang dat hij vreemd gaat, wat denken jullie??
mmm ik laat min vriendin niet alleen om vakantie gaan met 3 andere jongens, ze had wel al zulke wilde plannen met zijn allen in een tentje, gelukkig hoor ik haar daar niet meer over, maar goed.. ik heb nu met mijn vriendin nog maar een maandje of 3, maar mijn ex heb ik een jaartje een relatie meegehad, ging op vakantie naar Salou met ex-vriend moeder enz, omdat dit allemaal al van te voren was besproken, ik kon er dus niks meer aan doen, kon niet mee, en we zagen elkaar dus zo`n 5 weekjes niet door de verschillende data aan vakantie dat we weggingen.. nou in die periode dat ik er niet was, is ze dus vreemdgegaan (alles drop en draan) met dr ex waar ze tegenover mij verzekerde dat ze er helemaal geen gevoelens meer voor had en het een boerendroplul vond.. het leuke van het verhaal was toen ze thuiskwam en gelijk naar haar toe ging natuurlijk, hadden we het erover gehad, vreemdgaan, is het gebeurd, ja of nee?! ze zei uit volle borst dat ze niet was vreemdgegaan en dat ze dat ook nooit zou doen, nou ja dire maanden later hoor ik dus toen het uit was dat ze vanaf de vakantie ook met haar ex-vriendje lag te rampestampe zonder dat ik het wist.. je kon het ook niet zien, dacht altijd dat je zoiets zou merke, maar zij was perfect in het verbergen van zulke dingen.. ik vertrouwde haar in veel en ze mocht van mij met iedere jongen omgaan waar ze maar mee wilde, jaloers was ik niet..

en nu bij mijn huidige vriendin:
- ben al stikjaloers als iemand haar op msn "lekkerding" noemt
- vertrouw haar wel, maar in een bepaalde mate

wat zou ik doen als ze op vakantie alleen gaat met een paar jongens..?:

- vragen of ik meemag, of die mogelijkheid er is
- mijn gevoelens uitten en zeggen dat ik het niet zie zitten dat ze met drie jongens gaat en dat ik liever zou hebben dat ze met mij iets leuks gaat doen, of dat ze alleen met een meidengroepje gaat..
- anders accepteer ik het wel, in angst zitten doe ik niet meer voor zulke dingen, maar dan hoop ik dat ze het eerlijk verteld en niet zoals mijn ex het drie maanden verborgen houdt, daar ben ik gewoon nu het meest bang voor, dat iemand achter je rug vies doet.. *yak*..

maar goed om nog ff een goede afsluiter te hebben, waar maak je je nu al druk om? misschien is het de volgende maand wel uit, heeft je vriendje zijn been gebroken of is de vliegtuigmaatschappij waar hij mee vloog failliet gegaan.. kom op maak je over zulke dingen druk alst zover is, nie nu al..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:17
Verwijderd
praat met hem.
ik zou het ook ruk vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 16:26
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-03-2005 @ 20:16 :
als hij niet eens op vakantie mag met twee meisjes, mag hij dan wel de straat op? Daar zijn ook meisjes. Oh, of naar school, of naar een cafe, of naar de sportclub, aah, overal zijn meisjes! Hou ze bij hem weg! Alle meisjes willen hem en het enige wat hij wil is zo veel mogelijk meisjes neuken zonder aan jou te denken!




idd, groot groot risico

ik ersoonlijk zou m eenzame opsluiting geven


maar goed
4 gozers, en 2 meiden
kans van 1 op 2 dat t misgaat ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Op vakantie met je lief
TOMMYHILFIGERRR
30 22-04-2012 15:00
Liefde & Relatie Relatie en op vakantie
Daantje_0705
27 29-01-2008 15:30
Liefde & Relatie vakantie
Zonnemeisje
22 05-01-2007 00:49
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 18:53
De Kantine Op Vakantie
Verwijderd
15 28-11-2003 14:51
Liefde & Relatie Vakantie met je vriend
xxx_anouk_xxx
10 05-05-2002 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.