Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 17:59
Verwijderd
Hallo,

Ik zoek een bijbaantje voor de vakantie. Weet iemand hoe ik aan een goed baantje kan komen. Misschien hoe ik er eentje kan vinden.

Ik heb al op Google gezocht, en op bijv. vakantiewerk.pagina.nl gekeken, maar dan vind je niet veel.

Ik woon in Friesland, in Echten (+/- 18 km van Heerenveen).

Ik heb het liefst een baantje waarbij je niet veel na hoeft te denken, en de sfeer een beetje leuk is. En het liefst een baantje waarbij je niet veel hoeft samen te werken. Dit omdat ik niet erg goed ben op sociaal gebied Thuiswerk is helemaal mooi, als het een beetje verdiend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 18:05
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
12Trix schreef op 21-06-2005 @ 18:59 :
Ik heb het liefst een baantje waarbij je niet veel na hoeft te denken, en de sfeer een beetje leuk is. En het liefst een baantje waarbij je niet veel hoeft samen te werken. Dit omdat ik niet erg goed ben op sociaal gebied Thuiswerk is helemaal mooi, als het een beetje verdiend
Thuiswerk is níet te krijgen.. en ga vooral niet proberen de telefoonnummers op die sites over thuiswerk te bellen, tis allemaal onzin. En ook al ben je sociaal niet zo goed, je zult toch meer moeten doen om aan vakantiewerk te komen dan op internet te kijken: ga eens langs een uitzendbureau en stap gewoon winkels en bedrijven in je omgeving binnen om te vragen of ze mensen nodig hebben.
Baantjes waar je niet bij na hoeft te denken en niet veel samen te werken, maar waar de sfeer wel leuk is, kom je vaak in de richting van aan een lopende band staan of vakkenvullen..
Als je wel goed wilt verdienen, zul je misschien je eisen een beetje aan moeten passen (of nachtdiensten draaien misschien?).
Succes!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 21-06-2005 @ 19:05 :
Thuiswerk is níet te krijgen.. en ga vooral niet proberen de telefoonnummers op die sites over thuiswerk te bellen, tis allemaal onzin. En ook al ben je sociaal niet zo goed, je zult toch meer moeten doen om aan vakantiewerk te komen dan op internet te kijken: ga eens langs een uitzendbureau en stap gewoon winkels en bedrijven in je omgeving binnen om te vragen of ze mensen nodig hebben.
Baantjes waar je niet bij na hoeft te denken en niet veel samen te werken, maar waar de sfeer wel leuk is, kom je vaak in de richting van aan een lopende band staan of vakkenvullen..
Als je wel goed wilt verdienen, zul je misschien je eisen een beetje aan moeten passen (of nachtdiensten draaien misschien?).
Succes!
Nee, was ook niet van plan die telefoonnummers te bellen, of SMS-jes te sturen om zogenaamd thuiswerk te krijgen Maar hoopte dat er misschien echt thuiswerk zou zijn.

Ja, misschien moet ik gewoon maar eens gaan vragen bij bedrijven/winkels in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 19:24
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Lekker op tijd

Echten ligt vlak bij Lemmer. Bij de poiesz hadden ze nog vakantiekrachten nodig. Voor de rest, ga overal langs! En je kan altijd nog bollen pellen ofzo, daar hebben ze genoeg nodig!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:52
Verwijderd
hmmz.. d'r is vast nog wel werk, maar vast weinig leuk werk. Ga nog eens naar uitzendbureaus, meld je aan, en bel ze vooral om de paar dagen op, ga supermarkten langs en vraag naar de bedrijfsleider oid en vraag of ze nog werk hebben. En callcentermedewerkers e.d. hebben ze volgens mij ook altijd nodig.. misschien wordt je er wel wat socialer door , je kan het altijd proberen (beter dan niets iig).. oh, of kranten/folders lopen.. op thuiswerk zou ik maar niet rekenen, bovendien wordt je sociaal dan nooit sterker..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 23:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Tip: zoek niet vanachter de computer.

Ga langs bij bedrijven, verstuur sollicitatiebrieven en schrijf je in bij uitzendbureaus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 09:15
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Damn Boy,
je bent 21, schrijf je in bij een uitzendbureua!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 11:36
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
winkels kan ik je bijna garanderen dat dat ook niet werkt...

ben bijna 20 ,en mij nemen ze niet meer aan ,terwijl ik diploma's ervan heb.. maar ze willen alleen nogm aar jonge mensen in winkels...14-17 jaar ofzo..
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 22-06-2005 @ 12:36 :
winkels kan ik je bijna garanderen dat dat ook niet werkt...

ben bijna 20 ,en mij nemen ze niet meer aan ,terwijl ik diploma's ervan heb.. maar ze willen alleen nogm aar jonge mensen in winkels...14-17 jaar ofzo..
En dat is het probleem. Je moet zorgen dat je een Onbepaalde Tijd contract hebt en al op vroege leeftijd bent begonnen anders loop je bij sommige het risico om er na 3x verlengen eruit geflikkert te worden. Triest dat het hier zo is gesteld maar daar heeft de overheid een grote rol in gespeeld.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 13:50
naatje287
naatje287 is offline
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 22-06-2005 @ 12:36 :
winkels kan ik je bijna garanderen dat dat ook niet werkt...

ben bijna 20 ,en mij nemen ze niet meer aan ,terwijl ik diploma's ervan heb.. maar ze willen alleen nogm aar jonge mensen in winkels...14-17 jaar ofzo..
Je moet 16 zijn om legaal in een winkel te werken....
__________________
Ik ben ik en jij bent jij, wie is het gekst van allebei???
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 16:59
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
naatje287 schreef op 23-06-2005 @ 14:50 :
Je moet 16 zijn om legaal in een winkel te werken....
Je moet 16 zijn om de kassa te mogen aanraken. Onder bepaalde voorwaarden mag je vanaf je 13e vakken vullen. En dat is toch echt een baantje in een winkel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 20:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Persoonlijk heb ik dat niet echt gemerkt van dat ouder worden.. Ik ben nu 18 en ik heb 2 baantjes. De ene is gwn in de McDonald's maar bij de ander ben ik secretaresse in een ziekenhuis. Ik regel afspraken voor patienten voor de poli en de rontgen, ik neem ze op en ontsla ze. En ik heb alleen nog maar mn vwo diploma

Ik heb het geregeld door veellll met vrienden te praten. Ik adviseer om tegen al je kennissen te zeggen dat je werk zoekt.. ookal heb je er misschien niet zoveel. Dan komt er altijd wel wat uitrollen. En verder.. als je niet zo sociaal bent... dan stuur je gwn je brieven via de post of internet. Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 20:51
fractuur
fractuur is offline
Nou ja, tis wel zo dat supermarkten mensen van 18+ eruit probeert te werken, tenzij ze een onbepaald contract hebben. Datzal bij sommige winkelketens niet heel anders gaan..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 20:57
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 22-06-2005 @ 12:36 :

ben bijna 20 ,en mij nemen ze niet meer aan ,terwijl ik diploma's ervan heb.. maar ze willen alleen nogm aar jonge mensen in winkels...14-17 jaar ofzo..
Hier zoeken ze juist mensen van 18-22 met diploma's; ook erg frustrerend aangezien ik 17 ben en nog geen diploma heb.

Was er vanuit gegaan veel te kunnen werken bij de supermarkt waar ik altijd werk, maar dat valt best tegen. Toch maar op zoek naar een vakantiebaantje dus, hoewel ik waarschijnlijk al weer te laat ben
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #64
moon
494 21-07-2006 23:04
Werk, Geld & Recht [GEZ] Vakantiewerk in Den Haag
lollol
7 10-07-2004 11:02
Werk, Geld & Recht vakantiewerk
*Bellissima*
3 13-05-2004 17:55
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk
Muzzle
17 13-05-2004 17:53
Werk, Geld & Recht Links voor vakantiebaantjes!
Ilona1
7 22-06-2003 14:05
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk - tips
Simpson
5 09-05-2003 09:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.