Oud 09-11-2006, 02:08
sr21
sr21 is offline
De verzekeringsmaatschappij waar ik op het moment werkzaam ben is op zoek naar enthousiaste mensen die het interessant vinden om polissen te verkopen.

Het werk is heel flexibel en je kunt je eigen tijden inplannen bij het maken van afspraken met klanten.

Hoe meer polissen je verkoopt hoe meer geld je verdient. Daarnaast is er ook de kans om flink door te groeien in het bedrijf.

Je begint allereerst met een cursus om een beetje bekend te raken met de werkwijze en wordt ook ingewerkt door andere ervaren medewerkers.

Lijkt het je wat en voldoe je aan onderstaande voorwaarden * dan kan je mij mailen voor meer info waarna er zo snel mogelijk een afspraak gemaakt kan worden voor een 1e sollicitatiegesprek..


* een mavo-D diploma (minimaal)
* rijbewijs B + auto
* woonachtig in west-brabant of rotterdam
* minimaal 21 jaar


groetjes

SR21
Advertentie
Oud 09-11-2006, 09:13
ganralph
ganralph is offline
Lid sinds: 09-11-2006
Aantal posts: 1 (1 posts per dag)

hmmmmm
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 09-11-2006, 11:47
200E
Avatar van 200E
200E is offline
Laat me raden, je moet allerlei reclamemateriaal kopen om vervolgens langs de deuren te gaan en mensen zo'n polis aan te smeren...
__________________
Qui fodit foveam, incidet in eam
Oud 09-11-2006, 12:58
sr21
sr21 is offline
Citaat:
200E schreef op 09-11-2006 @ 12:47 :
Laat me raden, je moet allerlei reclamemateriaal kopen om vervolgens langs de deuren te gaan en mensen zo'n polis aan te smeren...
Hoi,

Nee, je moet niet langs deuren gaan en mensen zo'n polis aansmeren.

Alles loopt in eerste instantie via de telefoon, vrienden, familie, kennisen en ook vrienden hebben weer vrienden en zo bouw je dus uiteindelijk een heel netwerk op met contacten.

Indien een persoon, na een telefoongesprek, beslist om een gesprek aan te gaan dan volgt er een persoonlijk gesprek waarin heel veel onderwerpen besproken worden waaronder je eventuele huidige polissen en verzekeringen ( overlijden, aow, arbeidsongeschikt, pensioen enz.)

Het gaat er dus om dat je je klant vooral informeert over de huidige stand van zaken betreft pensioenen en verzekeringen en ook hoe het er voor zal staan over enkele jaren. Het is in eerste instantie dus vooral een informatief gesprek. (wat je allemaal tijdens de cursus ook leert).

Mocht de klant ervoor kiezen om dieper in te gaan op bepaalde verzekeringen of pensioenen dan pas kan/mag je ingaan op ons eigen product.
Oud 09-11-2006, 21:38
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Gesloten, omdat we hier geen reclame willen
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Een leuke bijbaan
DBaart
8 19-01-2014 19:13
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117
indigo
497 05-01-2008 18:56
Werk, Geld & Recht Verdomd Moeilijk een baan te Krijgen.....
xero290
72 31-08-2007 11:47
Algemene schoolzaken [enquête] Ben JIJ zo lief om --->
Joco
59 13-12-2004 14:00
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.