Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2007, 18:00
Verwijderd
Is iemand op de hoogte van mensen van Veronica die mensen op hun mobiel benaderen?

Ik kreeg een gast aan de telefoon, anoniem, die iets zei over een bioscoopbon en een Veronica abonnement.

Ik weet niet precies wat ie zei, maar ik had na een tijdje maar de verbinding verbroken, wist niet meer wat ik moest zeggen.

Kan het zijn dat iemand mijn mobiele nummer heeft opgegeven, in combinatie met mijn naam? Ze wisten mijn naam namelijk ook.

Of is er helemaal geen sprake van zulke spam? (oftewel, waren het misschien lui die mij om een andere reden belde en zich voordeden als mensen aan Veronica gelieerd?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2007, 18:04
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik zou met dat soort dingen iig maar oppassen. Geen gegevens geven dus, je kunt het zelf wel via de website doen. Als dat niet kan moet je het niet vertrouwen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zou met dat soort dingen iig maar oppassen. Geen gegevens geven dus, je kunt het zelf wel via de website doen. Als dat niet kan moet je het niet vertrouwen.
Ik heb ook geen enkele gegevens gegeven. Ik had na een kort tijdje de verbinding maar verbroken.

Ik heb net Veronica een mail gestuurd en gevraagd of er zo'n actie gaande is, en hoe ze dan aan mijn mobiele nummer en bijbehorende naam zijn gekomen. Ik ben wel nieuwsgierig naar de reactie van Veronica.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 21:36
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ik ben ook gebeld. Toen ik aangaf dat ik niet wilde was het ook heel kort van nou dan niet en werd er opgehangen. Ik vond het ook vreemd dat ze mijn mobiele nummer wisten en mijn naam. Tevens vond ik het raar dattie zich zo snel liet afwimpelen. Ik ben benieuwd hoe Veronica reageert als je mailt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 22:56
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Het kan best zijn dat een database gekocht is door Veronica en dat je daar in zit en daarom wordt gebeld of je een abonnement wilt. Beetje raar, maar goed. Heb je recentelijk een proefabonnement op een krant of iets dergelijks gehad? Daar begon de ellende bij mij mee. Je kan je via infofilter of iets dergelijks weer overal uit laten halen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 18:45
Verwijderd
@12Trix

Al reaktie op de mail gehad?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 16:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Volgens mij heb je ook computers die random nummers draaien, net zo lang totdat ze een nummer hebben wat werkt. Maar ja, dan weten ze je naam alleen niet uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 21:30
Verwijderd
ik ben ook door veronica gebeld, om kwart over 9 s'avonds wat ik ook al vreemd vond. ik heb direct opgehangen maar bedacht me later dat ik eigenlijk ook wel wilde weten hoe ze aan m'n nummer kwamen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.