Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2009, 13:30
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Vast wel bekend zulke topics, stom dat we het hier niet hebben op s.com E&D natuurlijk.

Dus heb je nieuwe producten (eten/drinken) gezien in de winkel? Ben je enthousiast en wil je het iedereen aanraden of wil je een grote teleurstelling voorkomen? Spui! Sta je te trappelen om te vertellen wat het nieuwe toetje van de maand is van Mona vertel het hier!
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2009, 13:35
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Zo kwam ik vandaag in de Jumbo, iets nieuws -athans voor mij- tegen. Ready to Wok van Valess.
* Shanghai Sweet & Sour
* Bombay Curry
* Thai Green Curry
In elk bakje zitten voor 1 of 2 personen wokstukjes, kruidenmix en saus. Ik heb de groene curry variant gekocht, maar meer voor een keer met tijd tekort.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 14:14
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Phoe, ik werk bij de albert heijn, en gister hadden we een hele lading nieuwe dingen :')
het enige wat ik me nog kan herinneren waren iets van, dierenkoekjes.. olifantenslurven ofzo.. het was iig een koekje met witte chocolade eromheen
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 15:10
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Niet helemaal nieuw, maar van quorn kwam ik deze stukjes tegen en ik ben fan. Vooral als je ze in de oven doet en met een sausje erbij als ze klaar zijn.

__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 11:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Zo kwam ik vandaag in de Jumbo, iets nieuws -athans voor mij- tegen. Ready to Wok van Valess.
* Shanghai Sweet & Sour
* Bombay Curry
* Thai Green Curry
In elk bakje zitten voor 1 of 2 personen wokstukjes, kruidenmix en saus. Ik heb de groene curry variant gekocht, maar meer voor een keer met tijd tekort.
[afbeelding]
He, dat ziet er leuk/lekker uit! Heb je het al gegeten? Ik kom te weinig in de supermarkt om echt nieuwe dingen te constateren :$
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 15:37
wup
wup is offline
Citaat:
Niet helemaal nieuw, maar van quorn kwam ik deze stukjes tegen en ik ben fan. Vooral als je ze in de oven doet en met een sausje erbij als ze klaar zijn.

[afbeelding]
Oeh, waar heb je dat gezien? Ziet er goed uit!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 15:46
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
He, dat ziet er leuk/lekker uit! Heb je het al gegeten? Ik kom te weinig in de supermarkt om echt nieuwe dingen te constateren :$
Nee, want ik ben niet zo van de kant-klaar enz, dus ik eet het volgende week een keer als ik weer avondcolleges heb. Ik up hem wel even dan

Citaat:
Oeh, waar heb je dat gezien? Ziet er goed uit!
Ik heet geen Yerli, maar bij ah en jumbo iig!

En, ik wou weer eens koekjes en toen kwam ik deze tegen:

Tastoe van Verkade in smaken: Chocolade trio, Melk & Hazelnoot en Puur & Amandel. Met zes keer twee verpakkingen, wat wel zo veilig is.
De trio chocolade heb ik en dat is met witte, pure & melkchocolade en lekker en nog niet eens heel slecht. <3
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Oeh, waar heb je dat gezien? Ziet er goed uit!
Die liggen gewoon bij de AH.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 13:35
Verwijderd
Je hebt nou ook nieuwe crueslivarianten (chocolade&banaan en chocolade&noten), heeft iemand die al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 12:31
dennis018
dennis018 is offline
AH extra pure chocoladepasta!!!

erg lekker, iemand anders ook al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 17:20
Verwijderd
Vanavond maak ik de Valess ready to wok Shanghai sweet & sour. Ben erg benieuwd. Oh en ik heb ook de Tastoe chocolade trio meegenomen.
Waar dit topic al niet goed voor is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 17:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb 2 nieuwe smaken van Milk & Fruit ontdekt
Passie + Acaï en Limoen + kiwi gold, ben over beide tevreden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 20:29
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Leven in dit topic

Ave, welke cruesli bedoel je?
Edit: ik heb natuurlijk zelf ook google Deze van Quacker dus?


Sonho, hoe was het ?
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..

Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 21:08
Verwijderd
De Valess Ready to wok was erg lekker (vond mijn bezoek ook). Super makkelijk om te maken, helemaal goed gekeurd hier!

En de Tastoe chocolade trio is ook lekker. Het smaakt eigenlijk naar chocolate chip koekjes (die van de Appie met drie chocolade) maar zitten per twee verpakt, dus je kunt ze ook meenemen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 21:11
Verwijderd
Ik heb vrijdag Choco Twist van Mona gekocht. Het staat (nog) niet op de Mona site dus ik heb geen plaatje.
Het is bruine chocolademousse met pure chocolade saus en witte chocolademousse met caramelsaus in 1 bakje. Vind het zelf erg lekker! Er zitten twee bakjes in een verpakking.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrijdag Choco Twist van Mona gekocht. Het staat (nog) niet op de Mona site dus ik heb geen plaatje.
Het is bruine chocolademousse met pure chocolade saus en witte chocolademousse met caramelsaus in 1 bakje. Vind het zelf erg lekker! Er zitten twee bakjes in een verpakking.
Die heb je ook met hazelnoot, ook erg lekker
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 16:01
Verwijderd
Ik had de Valess Ready to Wok in de smaak Bombay Curry, en we vonden 'm vies ;x

De Super de Boer in mijn straat heeft een hele nieuwe 'lijn' aan vegadingen, vanavond ga ik ministeakjes met pepersaus proberen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 14:24
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
^ die heb ik ook gegeten ja, maar vond ze niet zo lekker, beetje vreemd zoetig.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2009, 09:16
Verwijderd
Ik heb de cruesli noten&chocolade variant geprobeerd. Hij is wel lekker, het is gewoon de cruesli 4 noten en cruesli chocolade samengevoegd. Ik vind cruesli 4 noten of chocolade apart wel lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 15:38
dennis018
dennis018 is offline
de nieuwe zomer vla van de zuivelhoeve

stroopwafel vla

echt lekker andere mensen ook al geprobeerd??
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 17:23
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Groentecrisps (chips) bij de AH, had het al een keer eerder gegeten bij de Bijenkorf maar toch.
Ik vind ze lekker, alleen de bietenchips niet.


(rechts op de foto)
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 18:55
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Groentecrisps (chips) bij de AH, had het al een keer eerder gegeten bij de Bijenkorf maar toch.
Ik vind ze lekker, alleen de bietenchips niet.

[afbeelding]

(rechts op de foto)
ziet er wel grappig uit al die verschillende kleurtjes chips, maar of het lekker is?

volgens mij kan je beter 1x lekker genieten van een zakje chips.. ipv 2x minder lekkere ''altanatieve'' chips te eten... (als je naar de kcal kijkt..) mjaa
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 21:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zag laatst ook maisschnitzels oid van AH huismerk, kan zijn dat ze die al langer hebben, maar ik ben net verhuisd en bij mijn oude AH hadden ze die niet.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 12:13
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
ziet er wel grappig uit al die verschillende kleurtjes chips, maar of het lekker is?

volgens mij kan je beter 1x lekker genieten van een zakje chips.. ipv 2x minder lekkere ''altanatieve'' chips te eten... (als je naar de kcal kijkt..) mjaa
Je kijkt ook inderdaad alleen naar de kcal als je chips kiest .

OT
Spoiler


Bah vies. Net gratis in de stad gekregen, maar meteen weggegooid
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ziet er wel grappig uit al die verschillende kleurtjes chips, maar of het lekker is?

volgens mij kan je beter 1x lekker genieten van een zakje chips.. ipv 2x minder lekkere ''altanatieve'' chips te eten... (als je naar de kcal kijkt..) mjaa
Als die 'alternatieve chips' lekkerder is dan 'gewone' dan wil ik 'm wel hoor.

't Lijkt mij wel lekker, terwijl ik niet echt een chipseter ben. Ik zal hier eens bij de AH kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Je hebt nou ook nieuwe crueslivarianten (chocolade&banaan en chocolade&noten), heeft iemand die al geprobeerd?
Jep, chocolade & noten heb ik geprobeerd! Leek een beetje op nutella stukjes tussen mijn cruesli. Ik vond de noten best wel overheersen, liever chocola alleen (A)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 20:47
Verwijderd
Een week geleden werden er in de stad zakjes chips uitgedeeld en ik vond het verrassend lekker.
Het is chips van tarwe, haver en mais. Ik heb alleen de smaak Fresh & Peppery geproefd.



Bij de ah hebben ze het ook al van huismerk. Deze vond ik wel wat minder lekker.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 20:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat werd hier een tijd geleden ook uitgedeeld. Goed te doen ja

En AH moet opzouten met dat vieze huismerk. Ze kopieren alles wat goed loopt, maken een verpakking die er heel erg op lijkt en halen als het even kan het "echte" product uit het assortiment.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dat werd hier een tijd geleden ook uitgedeeld. Goed te doen ja

En AH moet opzouten met dat vieze huismerk. Ze kopieren alles wat goed loopt, maken een verpakking die er heel erg op lijkt en halen als het even kan het "echte" product uit het assortiment.
Ja net als met de lays sensations. Als huismerk 'temptations'. In de kleinere filialen krijg je alleen die nog en ze zijn echt niet vergelijkbaar .
Met citaat reageren
Oud 30-05-2009, 22:47
Verwijderd
Citaat:
^ die heb ik ook gegeten ja, maar vond ze niet zo lekker, beetje vreemd zoetig.
Ja, dat is ook mijn oordeel. De visloze visnuggets vond ik wel te pruimen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 09:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En AH moet opzouten met dat vieze huismerk. Ze kopieren alles wat goed loopt, maken een verpakking die er heel erg op lijkt en halen als het even kan het "echte" product uit het assortiment.
Zo probeerde ik laatst de chocolade soyadrink van de Jumbo. Lijkt qua verpakking op die van Alpro Soya, maar de smaak.... brrrr!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 11:54
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
de nieuwe zomer vla van de zuivelhoeve

stroopwafel vla

echt lekker andere mensen ook al geprobeerd??
Ik wacht nog steeds tot ze weer eens kokos vla in hun assortiment hebben...

Dat van de AH hoorde ik meer, maar tot nu toe heb ik dat hier gelukkig nog niet gesignaleerd!

Weet iemand of "quorn julienne" nog verkrijgbaar is? Een tijdje geleden had de AH dat, quorn blokjes met een soort hamblokjes smaak. Erg lekker, maar hier, bij mijn zusje en bij mijn moeder verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2009, 13:20
Verwijderd
De vanille yofu van Alpro Soya is ook zo lekker. Helaas bij maar heel weinig winkels te koop, ik heb 'm bij mij in de buurt ook nog niet gespot helaas, maar jummie!

@Bloem: Hmm, volgens mij heeft de AH ze bij ons nog wel gewoon. Althans, de wat grotere AH, de kleine niet. Idd erg lekker en handig in éénpansgerechten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 19:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een week geleden werden er in de stad zakjes chips uitgedeeld en ik vond het verrassend lekker.
Het is chips van tarwe, haver en mais. Ik heb alleen de smaak Fresh & Peppery geproefd.

[afbeelding]


Bij de ah hebben ze het ook al van huismerk. Deze vond ik wel wat minder lekker.
Ja inderdaad! man wat zijn die lekker, tegenwoordig koopt mijn moeder voor iedereen in huis een eigen zak om ruzies te voorkomen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 12:12
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Ik zag laatst ook maisschnitzels oid van AH huismerk, kan zijn dat ze die al langer hebben, maar ik ben net verhuisd en bij mijn oude AH hadden ze die niet.
Die hadden ze vroeger wel ja, maar volgens mij waren die uit het assortiment.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 17:31
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Een week geleden werden er in de stad zakjes chips uitgedeeld en ik vond het verrassend lekker.
Het is chips van tarwe, haver en mais. Ik heb alleen de smaak Fresh & Peppery geproefd.

[afbeelding]


Bij de ah hebben ze het ook al van huismerk. Deze vond ik wel wat minder lekker.

die zijn echt heel lekker jah in leiden stonden ze die uit te delen
__________________
.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2009, 19:11
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Gisteren kwam een vriendin eten, ik kookte en zij bracht het toetje mee.
Ze kwam aanzetten met Speculoos-ijs, dat is dus net uit en lekker . Ik weet niet vanuit welke winkel, zal het haar wel een keer vragen nog!



Edit: Lotus Bakeries brengt in mei 2009 speculoosijs op de markt. Lotus speculoosijs is gemaakt van onder meer roomijs en speculoospasta. Het nieuwe ijs wordt verkocht in transparante dozen van 900 ml.

In 2008 lanceerde Lotus Bakeries al speculoospasta voor op de boterham. In korte tijd is dit tot een succesvol product uitgegroeid. Het speculoosijs is een brand extension richting ijs, aldus de fabrikant.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 18:59
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Taksi heeft nu ook Taksi zonder suiker. Heb vandaag gelijk een paar pakjes gehaald! Ik wil meer drinken, maar water krijg ik amper weg en kan mezelf niet toestaan drinken te drinken dat veel calorieën heeft. Dat spoort dus van geen kanten dus ik ga maar aan de Taksi zonder suiker, om te beginnen iig ^^

Kon helaas geen duidelijk plaatje vinden, maar je hebt ze in kleine pakjes en in een groot pak, met tropische vruchtensmaak (van het blauwe pak, de lekkerste vind ik!)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 20:30
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Die heb ik laatst gekocht. Ik vond het echt smerig, i.p.v. suiker hebben ze er een of andere zoetstof ingedaan waardoor het veel zoeter is dan de gewone Taksi, bah.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 20:40
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Nog zoeter? Ik houd mn hart vast..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 21:22
dreamday
dreamday is offline
Ik vind die taksi zonder suiker superlekker. proeft in mijn mond naar mango..

Ik las in de Yes iets over vloeibare thee met honing. Leek me superhandig en meteen aangeschaft.. maar het was zuur en proefde naar bloemetjes. zal het later nog eens proberen met minder spul maar mt 2 tl wat zij voorschrijven vind ik het niet lekker..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 21:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je thee met honig lekker vind moet je de oplosthee van Zonnatura eens proberen, zijn twee smaken, een daarvan bevat al honing en is dus erg zoet al kan je dat zelf doseren. Zit in een pot en zijn korreltjes die oplossen in heet water. Ik vond het erg lekker als ik keelpijn had.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 21:24
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Tastoetjes
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 13:20
wup
wup is offline
Klasgenootje van me kwam aanzetten met Wasa sandwich met fruitsmaakjes.. Lijkt me lekker, mar kan het zelf nog nergens vinden. Iemand hier al geproefd?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 18:15
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Als je thee met honig lekker vind moet je de oplosthee van Zonnatura eens proberen, zijn twee smaken, een daarvan bevat al honing en is dus erg zoet al kan je dat zelf doseren. Zit in een pot en zijn korreltjes die oplossen in heet water. Ik vond het erg lekker als ik keelpijn had.
Dat is de smaak 12 kruiden en die is idd errug lekker

Kreeg vandaag op straat een gratis doosje tic tac pina colada, best lekker maar ik heb liever appel of orange.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:54
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Ik kreeg net een 0,5 liter flesje Spa Citron & Mint. Ik zag dat ze ook Spa Citron & Ginger uitdeelden.
Best lekker eigenlijk .

Hier dus 1,5 liter fles.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 14:57
Verwijderd
Citron and ginger is goed te doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 18:36
dennis018
dennis018 is offline
de ah heeft nu een eigen merk speciale editie yoghurt: AH ambachtelijke citroenkwarkttaart yoghurt met stukjes cake en koek erin

vandaag gelijk gekocht om te proberen en t was erg lekker!
iemand anders ookal geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 19:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Nee, maar ik zag het in de Allerhande en wil hem graag proberen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 22:49
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
de yoghurt was lekker, de stukjes cake niet! En op een of andere manier zaten er veel stukjes noot in
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe volg jij het nieuws?
Kitten
21 28-05-2009 19:06
Films, TV & Radio Nieuw Dier
Verwijderd
36 08-10-2006 13:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea
T_ID
8 14-11-2005 19:26
Films, TV & Radio Nieuw Nieuw Anime Topic..
AJMouse
500 04-11-2004 23:52
Muziek Nieuws nieuws nieuws nieuws
86dagreed
10 08-03-2003 00:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.