Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2009, 20:23
elvis presly
elvis presly is offline
Hallo.

Ik ben een jonge van 15 jaar oud en ik heb een vraag die ik niet voor mezelf kan beantwoorden, en het is te persoonlijk om aan mijn ouders te vragen.

Ik heb (volgens mij) een normale penis, niet al te groot maar ook niet extreem klein.
nou vind ik dat besneden penissen er mooier uitzien en ook groter.
Ik vroeg me dus af of het een goed idee is om mezelf te laten besnijden, en misschien zijn er mensen tussen die dit lezen die het ook hebben gedaan en er misschien spijt van hebben gehad, of juist niet !

En tot slot wou ik vragen aan de meiden op het scholieren forum of jullie het nou juist wel mooi vinden of juist helemaal niet ! (jongens natuurlijk ook )

Ik hoop dat ik mijn probleem een beetje goed heb uitgelegd en alvast bedankt aan iedereen die een serieus antwoord geeft.

Mvg '' elvis presley ''
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan het je niet aanbevelen. Ten eerste zijn dergelijke operaties vaak best pijnlijk en verder betwijfel ik of het echt zal helpen. En zelfs als het echt scheelt, dan nog is grootte nauwelijks écht van belang (tenzij het meisje in kwestie je echt niet kan voelen, maar dat is maar in een zeer zeldzaam aantal gevallen zo. Ik raad je aan gewoon tevreden te zijn met wat je hebt.

Sterkte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:40
elvis presly
elvis presly is offline
ik weet niet of het klopt maar is het ook zo dat klaarkomen veel intenser is als je besneden bent tijdens seks?
en ik denk dat het ook veel fijner voelt tijdens seks

Erg bedankt voor je antwoord, maar ik wacht nog even op een paar meer reacties
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Euhm.. als ik het goed heb is het bij seks juist ongevoeliger na een besnijdenis. Voordeel is wel dat je daardoor minder snel klaarkomt, mocht dat een pluspunt zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:11
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
sowieso af te raden. zeker op die leeftijd en om die reden.

met een onbesneden pik kan je gewoon de voorhuid naar achteren trekken en dan ziet het er hetzelfde uit als een besneden pik. en daarnaast, als je je pik in een kutje duwt gaat daardoor ook de voorhuid naar achteren dus het voelt ook hetzelfde.

wat ik trouwens ook een goede reden vind om je voorhuid te behouden en waar je niet zo snel aan denkt is een beetje zekerheid. mocht je bijvoorbeeld een stuk huid onherstelbaar verbranden dan kan men de voorhuid gebruiken om het er weer normaal uit te laten zien.

wat wel belangrijk is, is dat je je voorhuid ruim voorbij je eikel moet kunnen trekken. dit moet geen pijn doen door spanning op het toompje ('draadje' dat voorhuid aan eikel verbindt)
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:14
elvis presly
elvis presly is offline
ik vind juist dat mijn voorhuid teveel over mijn eikel gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 09:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
ik weet niet of het klopt maar is het ook zo dat klaarkomen veel intenser is als je besneden bent tijdens seks?
en ik denk dat het ook veel fijner voelt tijdens seks

Erg bedankt voor je antwoord, maar ik wacht nog even op een paar meer reacties

Dat is alleen vlak na de besnijdenis.

Mensen laten zich vooral besnijden voor het geloof of omdat er iets mis is. Er zitten meer voordelen aan een onbesneden penis, laten we dat voorop stellen. Dit is niet iets wat je even doet. Weet ook dat je er vlak na de operatie ook mee om moet lopen, en dat je mensen moet uitleggen wat je hebt gedaan. Want het is pijnlijk, en de maand na de operaties (dit weet ik niet van mezelf, maar van een eerder topic) ben je overgevoelig en krijg je met elke stap een erectie. Om terug te komen op "Het lijkt me lekkerder voelen". Absoluut niet. Omdat je zo droog bent daar als de tering moet je altijd zelf bevochtigen of gebruik maken van je partners vocht, glijmiddelen of whatever. Misschien voelt het het eerste half jaar fijner, maar daarna (omdat het niet vochtig is daar en je gewend raakt aan alle beweging en het schuren) voel je het een stuk minder allemaal. Doordat je nu een "Bescherm" laagje hebt schuur je niet de hele dag langs allemaal dingen, en voel je alles juist beter.

Ik ga nu op vakantie dus kan je niet meer helpen, maar neem alsjeblieft geen rare overhaaste beslissingen. Als je wilt kan je me PMen, dan reageer ik over 2 weken.

Echt hoor, wees blij met je TomTom!
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 30-07-2009 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 10:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hoezo lijkt hij daar groter door?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 11:51
elvis presly
elvis presly is offline
hee Dingaantouwtje heel erg bedankt voor je reactie ! aan jou heb ik tenminste nog wat.
ik zal er nog eens goed over nadenken. en veel plezier op vakantie hea
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 12:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omdat je zo droog bent daar als de tering moet je altijd zelf bevochtigen of gebruik maken van je partners vocht, glijmiddelen of whatever.
What. The. Fuck?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 15:27
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
What. The. Fuck?
Een voorhuid functioneert al sinds altijd als glijmiddel.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 19:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Want het is pijnlijk, en de maand na de operaties (dit weet ik niet van mezelf, maar van een eerder topic) ben je overgevoelig en krijg je met elke stap een erectie.
Dat valt wel mee. Het probleem is vooral dat het pijn doet, dat je een paar weken niet mag rukken en dat je er de hele tijd verband omheen moet hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 19:38
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Mijn broertjes zijn besneden (cause they're Jewish as me) maar volgens mij lijkt hij daarom niet echt groter ofzo
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 20:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tja, als jij risico wilt lopen om je leuter als geheel te verliezen, en andere complicaties zoals het Fournier's syndrome en andere problemen, dan moet je je vooral genitaal laten verminken.

Als je hem te klein vind, dan heb je zelfvertrouwen nodig, en geen mes in je leuter.


Al die medische dingen zijn trouwens al tijden bekend (Fournier's syndrome als bijwerking heb ik een artikel uit 1978 over), maar het is niet wijd bekend gemaakt, omdat de echte feiten tegen bepaalde religieuze opvattingen ingaan, en dus van het publiek weggehouden worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 21:35
knigsberg
knigsberg is offline
Als minderjarige mag je niet over dit soort dingen gaan denk ik. Persoonlijk zou ik het niet doen ten zij je het voor je geloof doet wat je dus niet doet. Doe het niet zou ik zeggen ik bedoel misschien krijg je er later spijt van. Er is een heen weg maar geen terug weg bedenkt dat wel. De heen weg valt altijd nog te kiezen de terug weg niet meer.

mvg,

kb
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 13:14
obrain
obrain is offline
als je besneden bent heb je kans op mindere infecties,en als jij dat mooi vindt , is dat altijd goed en de Groote van je kleine man ,doet er niet zo toe hoor , het gaat er om dat hem goed gebruikt ,en mocht je partner meer willen wat je penis haar te bieden geeft , heb je nog een tong vingers en er zijn Groote hulp middelen . groetjes en liefs obrain
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 15:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je hem te klein vindt, dan heb je zelfvertrouwen nodig, en geen mes in je leuter.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:05
Verwijderd
Jemig, nou dit weer.

Ik zou het doen als je er zo onzeker over bent, dan is een operatie altijd de goede oplossing. Daar komt bij dat meisjes echt kicken op jongens die om cosmetische (stomme) redenen een mes in hun leuter laten zetten, dus je scoort sowieso bij de meisjes.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:06
Verwijderd
Oh en kun je misschien een foto meesturen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 23:16
Verwijderd
Citaat:
als je besneden bent heb je kans op mindere infecties,en als jij dat mooi vindt , is dat altijd goed en de Groote van je kleine man ,doet er niet zo toe hoor , het gaat er om dat hem goed gebruikt ,en mocht je partner meer willen wat je penis haar te bieden geeft , heb je nog een tong vingers en er zijn Groote hulp middelen . groetjes en liefs obrain
Dat is dus bullshit.

En sowieso wegsnijden van dingen aan je lichaam is een vorm van auto-mutilatie imho.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 23:52
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
volgens mij gebeurd het ook zonder verdoving...
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 01:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
als je besneden bent heb je kans op mindere infecties
Da's dus een mythe. Het draait om hygiëne. Sterker nog, de voorhuid weghalen zal de huidbarrière tegen infecties aardig verzwakken, waardoor je juist vatbaarder wordt.

Misschien dat het zin heeft als je slechts maandelijks onder de douche gaat, maar anders ook niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 16:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat valt wel mee. Het probleem is vooral dat het pijn doet, dat je een paar weken niet mag rukken en dat je er de hele tijd verband omheen moet hebben.
Lol, hoe wil je verband om je lul krijgen? Ik weet heel zeker dat je geen verband om je pik moet als je besneden bent.
Citaat:
JasperJD schreef:
volgens mij gebeurd het ook zonder verdoving...
Nee hoor.

Citaat:
T_ID schreef:
Da's dus een mythe. Het draait om hygiëne. Sterker nog, de voorhuid weghalen zal de huidbarrière tegen infecties aardig verzwakken, waardoor je juist vatbaarder wordt.

Misschien dat het zin heeft als je slechts maandelijks onder de douche gaat, maar anders ook niet.
Da's niet echt een mythe. Er zijn pro's en cons aan een besnijdenis.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 08:31
*gereed*
*gereed* is offline
Citaat:
Ik ben een jonge van 15 jaar oud en ik heb een vraag die ik niet voor mezelf kan beantwoorden, en het is te persoonlijk om aan mijn ouders te vragen.
je bent nog minderjarig dus je mag deze operatie toch alleen maar laten uitvoeren met toestemming van je ouders. Ik neem aan dat je ouders toch wel willen weten waar het over gaat voordat ze zomaar ergens toestemming voor geven.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 18:20
Verwijderd
Wat een bergen nonsens in dit topic TS, kijk even op deze site, daar staat een hoop informatie. Er zijn daar ook ervaringen van mannen die de operatie daadwerkelijk ondergaan hebben, inclusief hun twijfels vooraf en hun meningen achteraf.

Citaat:
Lol, hoe wil je verband om je lul krijgen? Ik weet heel zeker dat je geen verband om je pik moet als je besneden bent.
Wel vlak erna, anders krijg je gedoe met de hechtingen.

Citaat:
Da's dus een mythe. Het draait om hygiëne. Sterker nog, de voorhuid weghalen zal de huidbarrière tegen infecties aardig verzwakken, waardoor je juist vatbaarder wordt.

Misschien dat het zin heeft als je slechts maandelijks onder de douche gaat, maar anders ook niet.
Als je geen voorhuid hebt is er geen holte meer waar bacteriën in kunnen huizen. Bovendien ben je dan niet meer in staat om smegma aan te maken, wat ook scheelt.

Maar goed, inmiddels is dat niet echt meer van belang. Als je gewoon elke dag douchet maakt het voor de hygiëne inderdaad geen hol uit of je besneden bent of niet.

Citaat:
volgens mij gebeurd het ook zonder verdoving...
In een aantal primitieve stammen, ja. In Nederland gaat dat gewoon onder plaatselijke verdoving.

Citaat:
Als minderjarige mag je niet over dit soort dingen gaan denk ik. Persoonlijk zou ik het niet doen ten zij je het voor je geloof doet wat je dus niet doet. Doe het niet zou ik zeggen ik bedoel misschien krijg je er later spijt van. Er is een heen weg maar geen terug weg bedenkt dat wel. De heen weg valt altijd nog te kiezen de terug weg niet meer.

mvg,

kb
Een chirurgische ingreep op jonge leeftijd uitvoeren bij jongens die daar niet voor hebben mogen kiezen, puur en alleen omdat een verzonnen heiligman graag naar ontblote eikeltjes kijkt, vind jij beter dan dat iemand er gewoon zelf voor kiest omdat hij het mooier vind? Nice.

Citaat:
met een onbesneden pik kan je gewoon de voorhuid naar achteren trekken en dan ziet het er hetzelfde uit als een besneden pik. en daarnaast, als je je pik in een kutje duwt gaat daardoor ook de voorhuid naar achteren dus het voelt ook hetzelfde.
Hangt van de pik in kwestie af, er zijn ook veel jongens met een wat lossere voorhuid. Bij de 'terugweg' glijdt de eikel dus weer terug de voorhuid in. Na een besnijdenis kan dat per definitie niet, waardoor je dubbel zoveel contact kan maken met de vaginawand. Ik heb begrepen dat dat wel degelijk anders voelt. Wel wordt de gevoeligheid in de loop der jaren wat minder, maar daar staat tegenover dat het gevoel bij de gehele schacht meer wordt (o.a. door de strakgetrokken, dunnere huid).
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 19:02
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
die site die je linkt is biased als de pest en zou ik iig met een aardige korrel zout nemen. ja tenzij je laten besnijden werkelijk gelijk staat aan a trip to heaven, gezien de louter lyrische verhalen in de ervaringen sectie.

tevens, teksten als de volgende kunnen natuurlijk gewoon niet:
[onder het kopje seksualiteit]
Citaat:
Nu ben ik van mening, dat in het "besnijdenisdebat" alleen die mannen zouden moeten meepraten, die allebei kennen, onbesneden en besneden sex. Medische studies en meningen van slechts enkele artsen zijn irrelevant. Elke studie weerspiegelt slechts de persoonlijke mening (pro of contra) van de onderzoeker
lol

verder ook geen woord over eeltvorming. kan je tijdens neuken op de 'terugweg' wel een blote eikel hebben maar als daar een dikke laag eelt op zit ga ik liever voor de helft x2 ipv het dubbele x0

i smell relifreaks
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:07
Verwijderd
Er zijn anders ook negatieve verhalen te vinden, bijvoorbeeld van een jongen die ongevoelig bleek te zijn voor de verdoving en van een oudere man bij wie het moest om medische redenen terwijl hijzelf eigenlijk vindt dat 't verminking is. Maar dat de meeste verhalen positief zijn is niet raar, vind ik. De meeste jongens daar hebben voor de ingreep gekozen vanwege medische problemen, of omdat ze het simpelweg veel mooier vinden staan. Logisch dat ze er dan achteraf blij mee zijn.

Dat citaat dat je aanhaalt kan ik ook wel begrijpen, want onbesneden mannen roepen standaard 'noeesss je gaat toch niet in je piemel snijde ' terwijl mannen die als baby besneden zijn geen idee hebben hoe het allemaal voelt voor een onbesneden kerel. Voor een medisch rapport over de mogelijke risico's kun je 't beste ergens anders heen gaan, ja, maar als je gewoon wil weten in hoeverre seks verschilt na de besnijdenis dan is dat een prima site.

En wat eeltvorming betreft, zoveel mensen daar zeggen dat de eikel ongevoeliger wordt. Ze zeggen alleen niet 'ik heb er nu centimeters dikke eelt op zitten'. Omdat je dat ook niet krijgt van besneden worden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:28
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
beste para, je slaat de plank zo ver mis dat ik t gevoel krijg dat je me in t ootje zit te nemen?

ten eerste: everything on the internetz is tr00. maar ok voordeel, twijfel.

als het logisch is dat ze achteraf blij zijn dan is dat dus bias.

als alle onbesneden mannen standaard roepen 'noeesss je gaat toch niet in je piemel snijde ' dan zou niemand zn pik laten verminken ofcourse. een medisch rapport is waar je je mening op kan baseren. als je bent overtuigt van het onderzoek dan kan je bedenken dat je seksleven positief danwel negatief beinvloed wordt. als je dat gaat baseren op de random ervaringen op een random site dan ben je niet goed snik. for all i know heeft 1 dude 10 positieve verhalen geschreven. terwijl slechts 1 op de 10 daadwerkelijk een positieve ervaring kent. wellicht schamen alle mannen met negatieve ervaringen zich te veel op hun ervaringen op te schrijven en naar dubieuze websites te sturen. fuck it, dit kan op zoveel manieren fout zijn dat ik er niet eens meer over na ga denken. bottomline is dat (peer reviewed) onderzoek altijd beter is dan anekdotisch "bewijs".

laatste alinea: precies wat ik zeg dus. je kan kiezen, of op heen en terug ongevoelig(er) of op heen supergevoelig en terug ongevoelig(er). waar hebben we het uberhaupt over? als je een pik had gehad had je geweten dat de voorhuid de eikel ook stimuleert en zelf ook niet ongevoelig is. helemaal tijdens neuken merk je dat niet. alsof je dan denkt op de heen weg ohyeahhh terwijl tijdens het terugtrekken een pffff boring gevoel je overvalt. nee.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
beste para, je slaat de plank zo ver mis dat ik t gevoel krijg dat je me in t ootje zit te nemen?
Helaas.

Citaat:
ten eerste: everything on the internetz is tr00. maar ok voordeel, twijfel.
Dat geldt natuurlijk net zo goed voor dit forum.

Citaat:
als het logisch is dat ze achteraf blij zijn dan is dat dus bias.
Als een kankerpatient na de chemotherapie weer beter is en zegt 'ha, prima therapie' dan zeg je toch ook niet 'AHA, je bent biased, eeeiiiigenlijk is het een kuttherapie'?

Citaat:
als alle onbesneden mannen standaard roepen 'noeesss je gaat toch niet in je piemel snijde ' dan zou niemand zn pik laten verminken ofcourse.
Alle onbesneden mannen die niets aan hun pik mankeren en besneden ook niet bijzonder mooier vinden. Je snapt wat ik bedoel.

Citaat:
een medisch rapport is waar je je mening op kan baseren. als je bent overtuigt van het onderzoek dan kan je bedenken dat je seksleven positief danwel negatief beinvloed wordt. als je dat gaat baseren op de random ervaringen op een random site dan ben je niet goed snik. for all i know heeft 1 dude 10 positieve verhalen geschreven. terwijl slechts 1 op de 10 daadwerkelijk een positieve ervaring kent. wellicht schamen alle mannen met negatieve ervaringen zich te veel op hun ervaringen op te schrijven en naar dubieuze websites te sturen. fuck it, dit kan op zoveel manieren fout zijn dat ik er niet eens meer over na ga denken. bottomline is dat (peer reviewed) onderzoek altijd beter is dan anekdotisch "bewijs".
Hoe wil je medisch onderzoeken in hoeverre iemand geniet van seks? Hersenscans tijdens het neuken? :') Kan hoor, daar niet van, maar het zal alsnog nooit accuraat genoeg zijn want je kunt nooit exact dezelfde omstandigheden nabootsen. De ene sekspartij is de andere niet, die besnijdenis zal bij een dergelijk onderzoek nooit de enige afwijkende factor zijn en daarmee is zo'n onderzoek gelijk onbetrouwbaar.

Kortom, je móet je wel richten op empirisch onderzoek. Of bij gebrek aan beter, ervaringen van anderen. Er is geen andere manier om vooraf te weten hoe het zal voelen.

Of bedoel je dat die jongen überhaupt niet naar ervaringen moet kijken en gewoon medische rapporten moet lezen? Dat lijkt me al helemaal stierenschijt. Als je een nieuwe camera koopt wil je toch ook foto's zien die 'ie gemaakt heeft, reviews lezen, hem eventueel in je handen houden om te zien of je handig bij alle knopjes kunt, etc? Aan enkel de specs heb je niks.


Citaat:
laatste alinea: precies wat ik zeg dus. je kan kiezen, of op heen en terug ongevoelig(er) of op heen supergevoelig en terug ongevoelig(er). waar hebben we het uberhaupt over? als je een pik had gehad had je geweten dat de voorhuid de eikel ook stimuleert en zelf ook niet ongevoelig is. helemaal tijdens neuken merk je dat niet. alsof je dan denkt op de heen weg ohyeahhh terwijl tijdens het terugtrekken een pffff boring gevoel je overvalt. nee.
Dit raakt kant noch wal. Ten eerste ging het helemaal niet over de gevoeligheid van een voorhuid en hoe 'ie de eikel stimuleert. Het ging over dat jij zei dat onbesneden en besneden hetzelfde voelt. Ik zei van niet. Nu zeg jij ook opeens van niet, en doe je alsof ik dat niet wist.

En verder is er helemaal geen sprake van ongevoelig. Er is sprake van iets ongevoeliger, na like tien of twintig jaar, en méér gevoel bij de schacht ongeacht tijdsverloop.

Volgens jouw logica zou ik trouwens meer moeten afweten van hoe jouw pik precies werkt, omdat ik toevallig wat medische rapporten over onbesneden penissen ken en jij alleen op jouw ervaring berust.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:15
Verwijderd
Ik probeer trouwens niemand een besnijdenis aan te praten ofzo. Doe wat je wil Maar de TS vraagt om meningen, en op 't moment dat veel mensen hier met de handjes voor 't kruis gaan roepen dat besnijden zonder verdoving gaat, verminking is en nog net niet AIDS veroorzaakt ben ik niet te beroerd om daar in te gaan. Een beetje tegenstem omwille de TS, he. Want zonder beide kanten van het verhaal te kennen kun je nooit een eigen mening vormen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 21:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lol, hoe wil je verband om je lul krijgen? Ik weet heel zeker dat je geen verband om je pik moet als je besneden bent.
Misschien niet als de imam het met zijn scimitar doet, maar ik kreeg gewoon netjes een verbandje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 22:38
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Helaas.

Dat geldt natuurlijk net zo goed voor dit forum.

Als een kankerpatient na de chemotherapie weer beter is en zegt 'ha, prima therapie' dan zeg je toch ook niet 'AHA, je bent biased, eeeiiiigenlijk is het een kuttherapie'?

Alle onbesneden mannen die niets aan hun pik mankeren en besneden ook niet bijzonder mooier vinden. Je snapt wat ik bedoel.

Hoe wil je medisch onderzoeken in hoeverre iemand geniet van seks? Hersenscans tijdens het neuken? :') Kan hoor, daar niet van, maar het zal alsnog nooit accuraat genoeg zijn want je kunt nooit exact dezelfde omstandigheden nabootsen. De ene sekspartij is de andere niet, die besnijdenis zal bij een dergelijk onderzoek nooit de enige afwijkende factor zijn en daarmee is zo'n onderzoek gelijk onbetrouwbaar.

Kortom, je móet je wel richten op empirisch onderzoek. Of bij gebrek aan beter, ervaringen van anderen. Er is geen andere manier om vooraf te weten hoe het zal voelen.

Of bedoel je dat die jongen überhaupt niet naar ervaringen moet kijken en gewoon medische rapporten moet lezen? Dat lijkt me al helemaal stierenschijt. Als je een nieuwe camera koopt wil je toch ook foto's zien die 'ie gemaakt heeft, reviews lezen, hem eventueel in je handen houden om te zien of je handig bij alle knopjes kunt, etc? Aan enkel de specs heb je niks.


Dit raakt kant noch wal. Ten eerste ging het helemaal niet over de gevoeligheid van een voorhuid en hoe 'ie de eikel stimuleert. Het ging over dat jij zei dat onbesneden en besneden hetzelfde voelt. Ik zei van niet. Nu zeg jij ook opeens van niet, en doe je alsof ik dat niet wist.

En verder is er helemaal geen sprake van ongevoelig. Er is sprake van iets ongevoeliger, na like tien of twintig jaar, en méér gevoel bij de schacht ongeacht tijdsverloop.

Volgens jouw logica zou ik trouwens meer moeten afweten van hoe jouw pik precies werkt, omdat ik toevallig wat medische rapporten over onbesneden penissen ken en jij alleen op jouw ervaring berust.
besnijdenis -> chemotherapie. wtf.

je kan prima onderzoeken of besnijdenis correleert met een betere ervaring. je nodigt gewoon een paar honderd man uit waarvan de helft besneden is. controleert op wat variabelen zoals hoe lang geleden en hoe vaak seks etc. laat ze vervolgens een rating geven aan hun sexlife, mikt er wat statistiek overheen et voila: besnijdenis levert geen significant verschil op in de ervaring. tevens vele varianten verkrijgbaar op aanvraag.

het cameravoorbeeld is wazig. want je ervaart de camera en kan dan nog beslissen niet tot koop over te gaan. bij besnijdenis hoef je het bonnetje niet te bewaren. besides, ik zou persoonlijk kijken naar de specs (mits ik geinformeerd ben, en dat ben ik tegen die tijd wel)

je draait het om. ik zei dat de voorhuid naar achteren gaat en dus zorgt voor een ontblote eikel net als bij besneden. ik ben alleen maar 'aardig' voor het pro standpunt in dit geval omdat een verminderde gevoeligheid niet relevant was voor mijn punt en ik dus achterwege heb gelaten.

medische rapporten over besneden penissen? ik betwijfel het als je met die site op de proppen komt als een geweldige site met alles dat je moet weten. dat je er van uitgaat dat ik slechts uit ervaring put is ook niet correct. uiteindelijk heb ik dus eigenlijk meer recht van spreken omdat ik én ervaring heb én google scholar ken.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
besnijdenis -> chemotherapie. wtf.
De absurditeit in mijn vergelijking is evenredig aan de absurditeit van jouw stelling.

Citaat:
je kan prima onderzoeken of besnijdenis correleert met een betere ervaring. je nodigt gewoon een paar honderd man uit waarvan de helft besneden is. controleert op wat variabelen zoals hoe lang geleden en hoe vaak seks etc. laat ze vervolgens een rating geven aan hun sexlife, mikt er wat statistiek overheen et voila: besnijdenis levert geen significant verschil op in de ervaring. tevens vele varianten verkrijgbaar op aanvraag.
Variabelen zoals de frequentie van seks hebben geen donder te maken met de penis in kwestie, maar meer met de leukheid van de jongen waar het ding aan vast zit. En een rating geven aan je seksleven? Dat is zo mogelijk nog subjectiever en korter door de bocht dan de verhalen op de site die ik gaf.

En waarom stel je nu opeens weer dat er geen significant verschil in de sekservaring is, als je eerder zei van wel en als mannen die daadwerkelijk besneden zijn ook zeggen van wel?

Citaat:
het cameravoorbeeld is wazig. want je ervaart de camera en kan dan nog beslissen niet tot koop over te gaan. bij besnijdenis hoef je het bonnetje niet te bewaren. besides, ik zou persoonlijk kijken naar de specs (mits ik geinformeerd ben, en dat ben ik tegen die tijd wel)
Dat is mijn hele punt, een combinatie van specs + reviews van andere gebruikers is beter dan één van die elementen losstaand. Al helemaal in gevallen waarin er geen sprake is van een bonnetje. Jij beweerde echter dan enkel een medisch rapport genoeg is, en dat je dus geen ervaringen hoeft te lezen. Júist omdat het zo onomkeerbaar is wil je toch zoveel mogelijk informatie, alle voor- en nadelen?

Citaat:
je draait het om. ik zei dat de voorhuid naar achteren gaat en dus zorgt voor een ontblote eikel net als bij besneden. ik ben alleen maar 'aardig' voor het pro standpunt in dit geval omdat een verminderde gevoeligheid niet relevant was voor mijn punt en ik dus achterwege heb gelaten.
Juist, en ik zei dat de eikel bij een stijve penis niet ten alle tijde ontbloot hoeft te zijn. Verder begon jíj opeens over verminderde gevoeligheid, ondanks dat het inderdaad niet relevant is. Dus eh, wát?

Citaat:
medische rapporten over besneden penissen? ik betwijfel het als je met die site op de proppen komt als een geweldige site met alles dat je moet weten. dat je er van uitgaat dat ik slechts uit ervaring put is ook niet correct. uiteindelijk heb ik dus eigenlijk meer recht van spreken omdat ik én ervaring heb én google scholar ken.
Je hebt geen ervaring met besneden zijn. Ik ook niet, maar de mensen op die site wel. Bovendien hebben ze óók ervaring met onbesneden zijn, dus zij hebben meer recht van spreken dan jij volgens jouw logica.

En verder heb ik ook nergens beweerd dat die site academisch verantwoord is of alles geeft wat je moet weten. Maar hij geeft wel véél, waaronder ook technische details over de vier manieren waarop je besneden kunt worden, foto's van het heelproces, ervaringen van mensen, een forum waar je vragen kan stellen, en vast nog wel meer. Dus het is een prima begin voor iemand die zich misschien wil laten besnijden.

Maar pluis gerust Google Scholar uit en geef die jongen bronnen waar hij volgens jou meer aan heeft. Ik houd je niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 13:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Misschien niet als de imam het met zijn scimitar doet, maar ik kreeg gewoon netjes een verbandje.
Prima. Maar mij lijkt het vreemd en ik heb het niet gehad. Ik snap ook niet waarom het nodig zou moeten zijn.

Citaat:
Paranoide schreef:
Wel vlak erna, anders krijg je gedoe met de hechtingen.
Gedoe met hechtingen kun je voorkomen door een beetje voorzichtig te zijn, lijkt mij.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 28-08-2009 om 13:14.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 19:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De absurditeit in mijn vergelijking is evenredig aan de absurditeit van jouw stelling.
Dat was helemaal niet absurd. De religieuze propaganda-industrie ontfermt zich ook over het onterecht promoten van besnijdenis. Kijk naar hoe men ondanks de zeer geringe effectiviteit het noemt als factor in de bestrijding van aids. We hebben een middel met 99,99% effectiviteit, maar puur vanuit religieuze motieven noemt men besnijdenis, waarvan het effect twijfelachtig en mogelijk zelfs averechts is (schijnveiligheid -> minder condoomgebruik).

Ik zou het dus niet overdreven noemen als iemand wijst op de vooringenomenheid. Mannen kunnen allerlei ziektes krijgen en zelfs hun penis als geheel verliezen door besnijdenis.
Net zoals je dus geen chemotherapie promote voor gezonde mensen, doe je dat dus ook niet voor besnijdenis.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 00:40
Verwijderd
Citaat:
verder ook geen woord over eeltvorming. kan je tijdens neuken op de 'terugweg' wel een blote eikel hebben maar als daar een dikke laag eelt op zit ga ik liever voor de helft x2 ipv het dubbele x0[/i]
Mijn ex is besneden (om medische redenen overigens) en die had echt geen dikke laag eelt. Ik merk zelfs helemaal geen verschil in gevoeligheid met latere vriendjes. Nu kan hij natuurlijk een uitzondering zijn, maar ik vermoed dat dat wel meevalt
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 01:26
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
hoe kan jij nou verschil in gevoeligheid waarnemen?

sowieso is dat iets wat natuurlijk over tijd opbouwt, net zoals dat je niet door hebt dat je groeit.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid kapotte piemel.
Wesseltje
9 12-03-2014 23:00
Lichaam & Gezondheid Vragen over besnijding
panbesioo
2 08-01-2012 11:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp
PreCiouZ
92 25-08-2008 20:49
Seksualiteit Gevoelige eikel + iets te nauwe voorhuid.
Joël
34 17-12-2006 13:19
Lichaam & Gezondheid Voorhuid?
tim16
3 23-04-2002 06:36
Flora & Fauna Couperen van staarten mag niet meer
Verwijderd
29 06-02-2002 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.