Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2009, 11:42
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Hoii,

Ik zit met een probleem alweer! Ik heb nu 9 maand met mijn vriend, we hebben al een keer eerder wat gehad 2 maand en dat ging toen mis en na 6 weken toch weer geprobeerd en nu al 9 maanden samen! Maar de reden dat het uitging toen was omdat alles altijd van mij af moet komen Als we elkaar spreken via sms is het omdat ik altijd als eerste sms of er moet iets belangrijks zijn dan smst die wel, als we elkaar zien of bij elkaar blijven slapen is het altijd omdat ik ernaar vraag, daarom ging het toen uit. Toen we voor de tweede keer wat kregen ging het in het begin weer zo en heb ik hem gezegd dat ik daar geen zin in had, dat hij ook maar eens moest laten merken dat die mij ook wilt spreken/zien, en dit ging even goed toen ging het weer mis, en toen was het opeens dat ik erover zeurde ( is al 4 maanden geleden dit ). We zijn nu 5 maanden verder en het gaat weer precies zo.

Mijn vriend gaat bijna elk weekend met zijn vrienden stappen, en ik heb niet zoveel geld omdat ik met mijn rijbewijs bezig ben om altijd mee te kunnen, en heb ook niet altijd zin om te gaan stappen. Gister ging ik met een vrienden stappen, had ik gevraagd of die mee ging maar dat kon niet omdat hij vandaag de hele dag moest werken. Ik had hem nog gesmst dat ik met een vriendin toch ging en dat ik bij haar bleef slapen, omdat we een behoorlijk stuk moeten fietsen, en ik anders nog een stuk alleen midden in de nacht op de fiets moest over een stuk waar je dan liever niet alleen fietst, dus was dit makkelijker. Normaal reageert die altijd met fijne avond of weet ik veel wat, maar gister niet. Dus ik dacht nou fijn, ga ik eens een keer stappen gaat die mijn avond verpesten omdat hij weet dat ik er niet tegen kan. Had ik hem later weer gesmst of die boos was, smst die heel droog terug: nee was tv aan het kijken . Heb ik hem later op de avond toen we daar waren nog een sms gestuurt dat ik hem misde en van hem houd, geen reactie. Vandaag even op zijn werk geweest loopt die me gewoon voorbij en negeert die me gewoon

Ik heb ook eerder een berichtje geplaats over Chlamydia, en dat ik hem dit had vertelt, maar zou hij daardoor nou zo reageren? Ik mis hem gewoon, en weet niet wat ik hiermee aan moet. Jullie een idee of een soort zelfde verhaal?

Groetjes Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2009, 14:14
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Hmmz... Als je zegt dat hij aan het begin van jullie relatie ook zo deed, lijkt het me niet te komen door datgene wat je hem hebt verteld...

Wat gaf hij de eerste keer dat jullie erover gesproken hebben aan als reden?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 14:34
Verwijderd
Leuke jongen!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 15:11
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
De reden toen was heel begrijpelijk hoor, zijn ouders waren net gescheiden of er nog mee bezig en daar had die het heel moeilijk mee, en mijn ouders waren toen ook bezig met scheiden, en we kenden elkaar toen net 3 weken dus wisten we niet echt hoe we ermee om moesten gaan.

Hij is echt een hele lieve en leuke jongen hoor, echt een schat, maar soms heb ik het idee dat hij niks voelt voor onze relatie, maar als ik dat dan zeg zegt die ja sorry ik ben chagerijnig omdat 1 van zijn ouders weer bezig was met ruzie maken, of dat hij moe is, hij werkt ook gigantisch veel, maar ik vind dit niet leuk meer, ik wordt hier zo onzeker van dat ik niet weet wat die wilt.

Maar aan andere kanten laat die weer wel zien dat die het wel wilt. We hebben ons vorige maand samen laten inschrijven voor een huisje en hebben het al over de kleuren enzo, en dat die kinderen van/met mij wilt en dan namen verzinnen, en hij voor als we een jaar hebben wou die een weekend naar Disney Land omdat ik daar zo graag heen wou, kreeg ik dat van hem kado. Dat doe je ook niet zomaar lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 16:38
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ik heb ook zo'n vriend gehad, waarbij alles van mijn kant af moest komen. Helaas is deze relatie sinds enkele weken over, maargoed
Misschien zit je je vriend teveel op z'n lip op sommige momenten? Dat merkte ik bij die van mezelf heel erg. Hij had behoefte aan z'n eigen dingen. Ik lees dat je vriend elk weekend gaat stappen met zijn vrienden, maar misschien wil hij ook een keer een avondje voor zichzelf? Het beste wat je kunt doen is het hem vragen, hoe hij dit alles ziet, en of hij zijn verhaal wil vertellen. Als je ingeschreven staat voor 'n huis, en hij zegt dat ie kinderen van je wil, etc, dan zal hij hier best samen met jou uit willen komen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 16:39
Verwijderd
Leuke jongen waarschijnlijk aan de ene kant. Misschien weet hij niet goed hoe hij met een relatie moet omgaan/met jou? Met zijn liefde ofzo? Of hoe hij het moet uiten? Dat zou natuurlijk ook zomaar kunnen...

Als je er echt zeker van bent dat hij van je houdt (daar ga ik wel vanuit), dan zou ik gewoon het probleem voorleggen en zeggen dat het zo niet verder kan. Aan de andere kant, scheidende ouders zijn niet de ideale situatie, dus probeer hem ook te steunen, maar aan de andere kant ook duidelijk te maken dat hij jou niet moet verwaarlozen?

Tja, nogal ingewikkeld natuurlijk.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 16:48
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Mijn vriend zegt het ook wel als die ergens geen zin in heeft hoor. Ik vroeg hem vrijdagavond of die zaterdag bleef slapen, zei die dat die liever weer met zijn vrienden ging stappen heeft die hij 2 weken niet heeft gezien, en dat vind ik dan ook helemaal niet erg hoor, heb liever dat hij dat zegt dan dat die wel bij mij blijft slapen en de hele avond chagerijnig is. Maar daar gaat hij zich dan schuldig over voelen dat die met zijn vrienden weggaat terwijl ik dat helemaal niet erg vind, dan moet ik eerst een paar keer zeggen dat ik het echt niet erg vind en dan heeft die het er verder ook niet meer over. En als die een keer geen zin heeft om af te spreken met mij zegt die dat ook eerlijk hoor, dan zegt die dat die gewoon liever even een avond alleen thuis wil zijn lekker niks doen, dan vind ik het jammer maar niet erg wordt er niet chagerijnig van ofzo, ik heb zelf ook wel eens zoiets dat ik denk van nah liever niet.

Ik weet ook echt heel zeker dat die van me houd. Ik krijg niet kado's ofzo van hem, wat ik wel eens bij hem doe maar dat hoeft ook helemaal niet van mij, maar ik merk aan andere dingen dat die van me houd. Zoals gister gingen een vrienidn van mij en ik stappen, en was er ruzie had ik perongeluk een klap mee gekregen omdat ik in de weg stond, maar ik moest naar het ziekenhuis omdat ik een gigantische bloedneus had en mijn neus was direct dik en blauw, dus dachten ze dat die gebroken was ( was niet het geval bleek te zijn ), en ik had hem gebeld om kwart voor 2 's nachts, en hij kwam wel meteen eraan is ongeveer half uur rijden, en hij ging wel mee naar het ziekenhuis waar we tot half 6 hebben gezeten, en hij ging nog even met mij mee naar huis wat drinken en daarna werken van 7:00 tot 17:00 uur vandaag, dat doe je dan ook niet zomaar.

Maar ik heb het hier al eerder met hem over gehad 5 maand geleden voor het laatst ofzo, toen was het elke maand wel dat ik ermee dat ik het idee heb dat ik alles moet doen om elkaar te spreken en te zien, en toen zei die dat ik te onzeker was. Misschien dat die daarmee gelijk heeft?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:00
Alyssia
Alyssia is offline
Sommige mensen vinden het gewoon lastig om met dingen te komen zeg maar, initiatief in een relatie. Daar heb ik zelf ook wel last van en dat vindt mijn vriend, die best wel ondernemend is, wel lastig. Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat hij van je houdt, dat kun je uit je verhalen wel merken.

Dat van dat onzeker zijn heeft er denk ik niets mee te maken. Het is toch normaal om eens in de zoveel tijd iets leuks te doen met je vriend of vriendin?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:13
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Misschien is het inderdaad zo dat hij die 'ruimte' nodig heeft...
Even alleen zijn, of samen met vrienden...

Tjsa, vragen aan hem geeft inderdaad de meeste duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:21
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik weet het vragen is het beste voor de duidelijkheid, maar ik heb dat dus de eerste 4/5 maand ( dat we voor de 2de keer hadden ) ook heel vaak gedaan, omdat ik er toen echt onzeker van werd, en toen was het elke keer ruzie en dat wil ik dus niet meer. Ik heb hem af en toe nog wel eens gevraagd of die het vervelend vond dat ik hem zoveel smsde, maar hij zei dat die dat alleen maar leuk vind, en als die er even geen zin in heeft het gewoon zegt, en dat klopt ook.

Maar ik bedenk me net dat die nu weer is, en we hebben nu vakantie gehad enzo. Hij is nu met zijn 2de week bezig na de vakantie, en dit is mijn laatste week vakantie, dus misschien dat het ermee te maken heeft om eraan te wennen dat we elkaar in de vakantie veel zagen en veel spraken, en nu hij aan het werk is dus weer minder, dus maybe dat het daardoor komt?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:49
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Misschien ben je er zelf ook meer alert op, omdat je vakantie hebt en misschien minder druk bent dan als je gewoon naar school gaat/ aan het werk bent...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 19:03
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja ik denk dat dit nu het geval is. We komen er snel genoeg achter, is mijn laatste weekje vakantie nu En ga hem rond half 10 smsen of die morgen zin heeft om af te spreken, dan is die de hele dag vrij, maat meestal gaat die 's middags naar zijn moeder, dus zal wel de avond worden, als het wat wordt. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:22
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Succes
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:33
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Dankje Zal het hard nodig hebben denk ik, hij smst niet terug maarja is voetbal op tv dus zal die wel aan het kijken zijn, en zoals die gister ook tv aan het kijken was en niet terug smsde heb ik het idee dat het nu weer zo gaat, en denk dat ik dan wel pissig wordt
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:40
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Maar als hij niet terugsmst... Geeft hij dan aan dat hij jouw sms wel gelezen heeft? Of ziet hij het later pas en reageert dan?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:48
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
9 van de 10 keer leest die hem wel, maar kan natuurlijk net zijn dat die aan het douche is ofzo dat die het later leest, maar is heel standaard op maandagavond gaat die sporten en rond half 10 sms ik dan altijd vragen hoe werken en sporten was.

Maar was vandaag op zijn werk en toen negeerde die me gewoon, ik weet dat die me zag lopen, en hij even later voor me zei ik nog loop niet zo snel joh en liep die ook gewoon door.'

Ik krijg er steeds meer een rot gevoel over en voel me nu ook serieus rot ben echt bang dat die het niet meer ziet zitten. En 9 van die 10 keer als ik me daarover rot ga voelen dan smst die later dat alles goed is enzo, maar heb er nu echt een rot gevoel over dat hij niet meer wilt, terwijl we het vrijdagavond nog zo leuk hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:53
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
... Joh, wat je vertelde over hem geeft niet echt aan dat hij het niet ziet zitten!!

Wacht nog even voor je (misschien overhaaste) conclusies trekt...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 20:56
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja daarom twijfel ik ook elke keer. Hij laat aan de ene kant echt wel merken dat die van me houd, maar ik kan hier gewoon niet tegen. Als er gister nou niks was gebeurd dat die niet zo raar reageerde op dat smsje van mij dat ik met vrienden ging stappen, dan was er nou niks aan de hand geweest, maar loop nou gewoon te huilen dat ik hem mis en bang ben dat het niet goed komt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2009, 21:25
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, wat je eerst vertelde vond ik op zich niet vreemd, maar dat je nu zo zit te stressen en te huilen vind ik toch wel ver gaan. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk helemaal niet door dat je je nu zo voelt. Hij hecht er blijkbaar gewoon minder waarde aan. Dat is ook niet altijd even goed en daar moet je dus sowieso met hem over praten, maar om nu zo te zitten kniezen; dat is nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:34
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Njah hij heeft nog steeds niet terug gesmst, hij zal ook vast wel moe zijn, vroeg eruit hele dag werken van 7 tot 5 dan even thuis snel eten en nog gaan sporten, dan snap ik ook wel dat die moe is en gewoon even rustig tv wil kijken ofzo, maar heb hem al vaker gezegd, sms dan terug dat je moe bent of weet ik veel wat, dan weet ik dat iig maar dat doet die nu dus ook niet.

Ik denk dat als er zo reclame op de tv is ( hij is waarschijnlijk voetbal een het kijken ) dat ik hem maar een sms stuur dat ik ga slapen ( wat me toch niet lukt als die dan nog niet terug smst ) en of die morgen vrij is en dan zin heeft om wat leuks te doen ofzo, kijken of die dan wel reageert. Of denk je dat dat geen goed idee is?

Ikweet het serieus even niet meer
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:51
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Waarom bel je hem niet even?! Dan ben je direct van je onzekerheid af, toch...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:55
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik ben niet zo van het bellen Ik sms hem zo nog wel even
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:56
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Niet zo van het bellen?! Wat dan?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 22:04
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
We bellen sowieso niet zo vaak, en ga hem al helemaal niet om 11 uur 's avonds nog bellen Maybe ligt die ook al wel te slapen ofzo. Heb hem net nog gesmst waar die toch weer niet op reageert, dus wordt weer een nacht slecht slapen en me rot voelen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 22:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik neem aan dat je meerdere keren met hem hierover gesproken hebt. Bespreek dit probleem nog een keer met hem en laat hem weten dat je hem een laatste kans geeft. Als hij niet verandert, is het misschien wel beter als je een einde aan de relatie maakt! Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2009, 22:13
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
We hebben het er 4/5 maand geleden toen het ook zo ging, er ook over gehad en toen was het uitgepraat. Ik heb hem net nog een smsje gestuurt dat ik ging slapen en of die morgen vrij is en dan zin heeft om af te spreken. Maar hij smst zoals gewoonlijk deze dagen weer niet terug. Maar anders bel ik hem morgen gewoon, en vraag ik hem of die zin heeft om af te spreken, en als ik hem dan zie dan ga ik het er zeker met hem over hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 03:34
Verwijderd
Ik heb zo'n hekel aan smsen. Dat geeft altijd zoveel misverstanden. Iedereen verwacht altijd dat je meteen iets terugstuurt. En als je dan per ongeluk niet doorhebt dat je een smsje hebt, dan krijg je er opeens 8 achteraan, waarin ze boos zijn omdat je ze negeert.
Ik vertel het iedereen: Als je iets van me wil, dan bel je me maar. Smsjes reageer ik niet op.

Mijn god, hoeveel ruzies en problemen ik om me heen al wel niet heb zien ontstaan vanwege smsjes, dat is echt niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 08:15
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja dat kan ook, zo heb ik het niet echt op bellen, weet niet waarom maarja. Een achterneef van me vertelde gister dat het uit was met zijn vriendin omdat ze hem teveel claimde ( of hoe je dat schrijft ), ze wou altijd met hem afspreken en als hij dan wat anders had werd ze boos. Toen moest ik daar bij mij ook opeens aan denken, wat nou als hij ook zo over mij denkt? Als ik aan mijn vriend vraag of die wilt af spreken en hij heeft wat anders dan wordt ik niet boos ofzo, maar misschien is het meer met mijn smsjes ofzo, we smsen normaal elke avond wel even, en als die dan een keer geen zin heeft om te smsen denk ik meteen dat die me niet meer wilt enzo, terwijl het me wel logisch lijkt dat je niet altijd zin hebt om te smsen of om wat te doen maar ook een keer gewoon rustig tv wil kijken ofwat anders ofzo. Ik heb hem gisteravond nog gesmst of die vandaag moest werken en of die anders wou afspreken, zodat ik hem dit kan vragen/zeggen, maarja moet die me wel antwoorden he.

Denken jullie dit trouwens ook?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 08:20
Alyssia
Alyssia is offline
Ik denk dat jouw manier van reageren op deze situatie in het vervolg wel een steeds groter probleem gaat worden. Nu hou je hem nog een beetje buiten je overdreven reactie, maar als het langer zo door gaat, ga je hem er natuurlijk mee confronteren en dan is de bom gebarsten.

Je kunt best met hem praten, maar doe het dan wel normaal en volwassen en niet zoals je in dit topic doet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 08:23
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Volgens mij is dit forum om te praten over dingen waar je zelf niet uitkomt, en niet om mensen af te katten?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 11:20
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Ik denk dat Alyssia bedoeld dat je je misschien wat minder zorg hoeft te maken als hij (even) niet reageert...
En dat je op de manier zoals jij ermee omgaat, hem best wel kan benauwen...

Je kunt er inderdaad wel met hem over praten, maar dan niet op een verwijtende manier, maar meer vanuit je eigen gevoelens...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 11:46
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja ik wil het er ook met hem over hebben, en heb er gisteravond/vannacht ook over nagedacht, en zeg het gewoon op mijn eigen manier, en dat is heel rustig, dat ik hem niets verwijt, maar gewoon dat ik het idee heb dat ik hem teveel sms of te veel vraag om af te spreken enzo. Dan verwijt ik hem niet dat die niet terug smst, maar dan zeg ik gewoon wat ik denk. Maarja moet ik hem wel eerst spreken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:09
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Misschien toch even bellen... Dan weet je veel meer dan nu ...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:12
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Mjah ik weet het
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 17:58
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik heb hem net gebeld, maar denk dat zijn telefoon uit staat want komt raar geluidje en staat geweigerd 8-)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 15:30
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Hij heeft dus gewoon zijn telefoon stuk Ben vandaag naar zijn werk gegaan ( hij werkt in een winkel ) en gewoon gevraagd hoe het ging, en toen zei die zelf al sorry mijn telefoon is stuk en kan niet bellen en smsen, en hij ziet ook niet dat ik gebeld heb Maar hij had er niet bij nagedacht om even langs te komen, want ik werd ondertussen toch wel ongerust of er wat gebeurd was, want hij was ook niet meer op msn of hyves, terwijl dat die normaal wel elke avond even is. Maar hij zei ook dat ik ook wel bij hem langs had kunnen komen, en daar gaf ik hem ook gelijk in dat had ik ook kunnen doen, maar hij weet dat ik heel verlegen ben ( niet tegenover hem toe ) maar naar andere mensen, en ken hem al langer dan een jaar en vind het nog raar om zomaar voor de deur te staan, zei die met een big smile, dan gaan we je dat toch leren

Maar ik wil jullie bedanken voor de steun en goede raad Vooral jou Margreetjuuuuuh :"D
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2009, 15:45
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Graag gedaan ...

Dus in het vervolg maar gewoon doen, erheen gaan !!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 15:48
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja Dat gaat die me leren zei die En ik moest me niet zo druk maken Dat hadden wij hier allemaal ook al wel door denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben blij voor je dat je ziet dat je je echt druk om niks zat te maken. Ik zou zelf panisch worden als iemand zo onzeker is dat ie zoveel bevestiging nodig heeft (want ja, je bent onzeker omdat je een keer geen bevestiging hebt gekregen, raakt in paniek en gaat het ergste denken) Je gedrag komt inderdaad erg in de buurt van claimen. Snel afleren! Veel succes verder.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:18
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Normaal kan ik er ook wel wat beter tegen hoor, dan ben ik niet meteen van wat als hij me niet meer wilt, of stel er is wat gebeurd. Maar ik weet ook niet hoe het komt, ik denl dat het gewoon een gewenning is geworden, omdat we altijd elke avond met elkaar smsen om te vragen hoe de dag was en dat soort dingen en soms ook gewoon onzin dingen die nergens over gaan, en als die dan een avond een keer niet terug smst dan vind ik het ook niet erg ofzo, maar na 3 dagen begin ik dan wel bang te worden.

Maar ik ga het er zeker nog wel met hem over hebben, hoe hij erover denkt en wat hij ervan vind enzo, ik wil hier sowieso wel met hem over praten want ik zie zelf ook wel in dat dit niet goed voor ons allebei is en ik hem hier vroeg of laat hierdoor kwijt raak.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vind het wel raar dat als je je zo'n zorgen om je vriend maakt je na een paar dagen nog niet langs bent gegaan om te kijken of alles wel oké is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:43
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ja is opzich ook wel raar/dom, maar zoals ik al zei ben ik heel verlegen, en we komen nooit zomaar bij elkaar dat spreken we altijd af. En zijn moeder mag me sowieso niet, en daar was die gisteravond. Maarja alles is nu weer goed alleen nog aan paar dingen denken/werken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
succes dan
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:47
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
En hij had trouwens ook wel naar mij kunnen komen, om te zeggen dat zijn telefoon stuk is en om te kijken of er met mij niks is gebeurd, want ik ben zwaar hartpatiënt, dus kan zo zijn dat ik over een uur in het ziekenhuis lig
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:47
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
En bedankt voor het succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik nou zo jaloers?
DaStar
131 20-07-2008 17:00
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Liefde & Relatie Mijn relatie...
John_doe
30 14-01-2005 21:46
Liefde & Relatie Vervolg van ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan..
meisje833
13 26-10-2004 19:19
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 17:40
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.