Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2010, 20:49
NanoukMeijer
NanoukMeijer is offline
Ik had een vraagje. Ik zat vorig jaar in VWO (technasium) 3, en ben blijven zitten op een 5,3 voor wiskunde (stond voor de rest alles voldoende). Ik heb ervoor gekozen om naar HAVO 4 te gaan (ipv het jaar overdoen), omdat de onderbouw bij mij op school op een andere locatie zit dan de bovenbouw, en dan zou ik mijn vriendinnen niet meer zien.
Het gaat nu super goed op school, en ik ben met school in overleg over de overstap van HAVO 4 naar VWO 5!

Weten jullie of iemand dat ooit al gedaan heeft? Want ik kon er niets over op internet vinden en daar ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2010, 11:21
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik had een vraagje. Ik zat vorig jaar in VWO (technasium) 3, en ben blijven zitten op een 5,3 voor wiskunde (stond voor de rest alles voldoende). Ik heb ervoor gekozen om naar HAVO 4 te gaan (ipv het jaar overdoen), omdat de onderbouw bij mij op school op een andere locatie zit dan de bovenbouw, en dan zou ik mijn vriendinnen niet meer zien.
Het gaat nu super goed op school, en ik ben met school in overleg over de overstap van HAVO 4 naar VWO 5!

Weten jullie of iemand dat ooit al gedaan heeft? Want ik kon er niets over op internet vinden en daar ben ik toch wel heel nieuwsgierig naar!

Ik dacht altijd dat dat niet kon....
(stiekem denk ik dat nog steeds)
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 11:23
Picidae
Picidae is offline
Je zit dan met schoolexamen die je moet inhalen lijkt me? Maar verder moet het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 12:38
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
In VWO4 krijg je nog geen schoolexamens... behalve misschien vakken die meetellen voor je combinatiecijfer. (godsdienst en maatschappijleer).
Dat was bij mij ten minste zo.

Een schoolexamen moet wel op eindexamen niveau zitten. Daarom krijg je zulke toetsen nog niet in klas 4. In klas 5 al wel wat maar dan alleen de exacte vakken omdat daarbij steeds nieuwe onderdelen worden geintroduceerd. Talen dus niet want daar wordt het niveau steeds hoger dus krijg je daarvoor pas SE's in het examenjaar.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Overstap HAVO naar VWO
amerie
12 12-04-2004 10:09
Algemene schoolzaken Overstap N&G --> C&M
Dory
18 18-11-2003 12:02
Algemene schoolzaken overstap havo-vwo
charly not
13 26-09-2003 13:41
Lichaam & Gezondheid overstappen op een ander merk pil-->waneer betrouwbaar?
devilcat
1 09-05-2002 15:58
Algemene schoolzaken overstappen van 5vwo -> 5havo
verwijderen_aub
3 09-01-2002 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.