Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2012, 14:23
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Hallo ,

Ik heb 4 dagen geleden een order gedaan bij de webshop www.airaaa.com (China)
Veel vaker heb ik bestellingen gedaan uit china , Dit keer dus met paypal 220dollar overgemaakt. Meteen de volgende dag sprak ik iemand van het personeel die mij vertelde dat ik 25% meer moest betalen als ik wou dat de producten met DHL werden verstuurd , anders moest ik de bestelling opnieuw doen omdat paypal alleen DHL deed volgens hun bedrijf , mij werd ook een keus opgelegd om de bestelling opnieuw te doen met western union en dan met china post zodat ik geen 25% meer moest betalen. Ik vroeg of ik het geld terug kon krijgen en het werd mij binnen 24 uur teruggestort zodat ik mijn order opnieuw kon doen (wel met paypal). Vandaag weer iemand te hebben gesproken en die zei om 12:00 '''you'll get your money refunded within 3hours'' nu 3,5 later beginnen mijn twijfels op te komen en er is waarschijnlijk sprake van ''oplichting'' . Net meteen een paypal claim ingediend en uitgelegd dat ik mijn geld nog steeds niet terug heb , Ze hebben de tijd om tot 16januari te reageren anders gaat Paypal erachteraan. Paypal garandeert geld terug met dit soort zaken , ik hoef mij nu niet zorgen te maken en er gewoon op rekenen dat ik het terug krijg?


Status

Deze claim is in uw voordeel beslist en u ontvangt een terugbetaling.

Wat nu?

Houd er rekening mee dat het tot 7 dagen kan duren voordat de terugbetaling is terug te vinden op uw rekening. Zodra de terugbetaling is voltooid, wordt deze kwestie gesloten.


het is klaar dus ik krijg mijn geld terug.
nog bedankt.

Laatst gewijzigd op 06-01-2012 om 14:42. Reden: beslissing door paypal gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2012, 16:52
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
sorry, bureaustoel, ik snap het niet helemaal. heb je met paypal gecorrespondeerd of met iemand van die webwinkel. ik heb nog nooit iets gedaan met paypal maar hoor altijd dat het een heel ingewikkelde manier van online betalen is. klopt dit in jouw geval ook? ik heb geen credit kaart maar zou ook graag dingen online willen kopen. maar voor mij zijn er blijkbaar weinig keuzes.... sorry hoor, dat heeft niet echt iets met je vraag te maken, maar omdat ik dit hier zie staan, moet ik het gewoon even vragen. en ik hoop dat je inmiddels je geld hebt ontvangen. groeten van kerlchen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 10:03
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Vergeet ook niet dat spullen boven de 22 Euro voor 19% belast worden + 12 Euro handlingkosten. Dat komt in jouw geval ook neer op zo'n 45 Euro extra.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 14:25
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
19%? dat lijkt me enorm hoog! en ik neem aan je kan niet overal met paypal betalen. en ik neem aan je moet bovendien ook nog een credit kaart hebben waardoor het eigenlijk overbodig is dat je paypal ueberhaupt gebruikt. heb je zelf al een keer iets met paypal gekocht, hookee? ik zou doch graag willen weten of het niet beter en goedkoper kan.....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 04:35
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
hebben jullie ooit met de paysafecard betaald? een vriend vertelde me dat het een makkelijke manier van online betalen is en dat er bij een online aankoopen geen extra kosten van je card afgaan. dat lijkt me veel makkelijker en veiliger.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 09:40
jacky9
jacky9 is offline
Hoi. Ik heb tot nu toe een keer online iets betaald. Jouw story bureaustoel lijkt me echter vervelend. Ik heb echter heelemaal zonder problemen betaald. Mijn broer, die in Nederland woont, heeft mij kaartjes als cadeau gegeven waar je online mee betalen kunt. Hij legde mij ook uit, dat je deze pins als beltegoed kan gebruiken, en dat vond ik leuk omdat ik echt veel via het internet bel. Op de site, waar ik de beltegoed wilde kopen werd ik doorverwezen naar de site van paysafe en voerde de pins in en kreeg zo een berichtje terug, dat mijn beltegoed werd opgeladen. Voor mijn broer was het een makkelijke manier mij een cadeau te maken
Echt leuk, hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 07:16
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
Hello Jacky9, enorm makkelijk en leuk! goed idee van je broer. Ik ben ook echt blij dat ik op bepaalde sites met de paysafecard kan betalen. Ik zou het echter fijn vinden als er veel meer mogelijkheden waren om met PSC te betalen want op het moment zijn het voornamelijk game sites e.d. waar je de codes gebruikt. natuurlijk heb je amazon en telefonie sites. dat vind ik te gek. maar het zou beter zijn wanneer je bijvoorbeeld ook op mp3 download sites, ebay of marktplaats en verschillende andere leuke sites gebruik van de PSC zou kunnen maken. Waar woon je, Jacky9? Want als je op de site van paysafe kijkt, zie je waar in jouw buurt de codes te koop zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 08:32
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
19%? dat lijkt me enorm hoog! en ik neem aan je kan niet overal met paypal betalen. en ik neem aan je moet bovendien ook nog een credit kaart hebben waardoor het eigenlijk overbodig is dat je paypal ueberhaupt gebruikt. heb je zelf al een keer iets met paypal gekocht, hookee? ik zou doch graag willen weten of het niet beter en goedkoper kan.....
Tsja, we betalen over alle import buiten Europa 19% BTW,. Alls er een pakketje uit bijvoorbeeld China komt pikt de douane die eruit en gaat kijken of er iets van waarde in zit. Soms heb je geluk, laten ze 'm gaan, maar met grotere paketten is het altijd prijs.
En nee, ik heb paypal nooit gebruikt. gebruik altijd creditcard, maar ook die zijn niet gratis.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 07:35
kerlchen
Avatar van kerlchen
kerlchen is offline
ja, dat is best veel als er nog handlingkosten bij komen. maar dat zijn gewoon fixe kosten en die hebben niets met de manier van betaling te maken. hoe je ook betaalt online, extra kosten zijn er altijd. voor credit kaarten, paypal e.d. dingen moet je betalen. voor betaaltegoed van paysafecard betaal je natuurlijk niet extra, want je gebruikt het net als virtueel geld. maar helaas zijn er nog niet erg veel online winkels die met hen samenwerken. dat vind ik echt jammer, want anders zou ik gewoon veel meer online kopen!

Laatst gewijzigd op 06-02-2012 om 13:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Paypal Scam
CIDDIABLO
14 29-10-2016 14:55
Werk, Geld & Recht HELP! Fraude!
Verwijderd
31 09-09-2010 09:18
Werk, Geld & Recht [Paypal] Totale saldo omgerekend naar EUR:-€20,70 EUR ?
Verwijderd
10 16-08-2009 01:40
Werk, Geld & Recht Iets verkocht via paypal en het geld is weg!!
Oktay-Y
44 25-08-2007 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.