Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2015, 23:45
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Hallo allemaaal,
Ik heb jullie hulp nodig ik ben een meisje en heb voor het eerst seks gehad met mijn vriend. Nu is het zo dat we gewoon samen waren en het gebeurde het was onveilig dus het duurde maar 10 seconden want daarna konden we echt niet verder zo. Ik heb de volgende ochtend vandaag dus de MAP gekocht en ingenomen alleen heb ik niet echt last van de bijwerkingen maar wel raar gevoel in me onderbuik weet iemand hier meer over en hoe groot is de kans dat ik zwanger raak? Hij is niet klaar gekomen in mij en ik ben best wel in paniek.
Graag serieuze reacties als je me kan helpen alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 00:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als hij niet is klaargekomen en je de MAP hebt genomen (heel verstandig) kan er niet veel aan de hand zijn. Bijwerkingen van de pil KUN je krijgen maar dat hoeft niet per se. Een raar gevoel in je buik kan de stress zijn. Als je het toch niet vertrouwt kan je een zwangerschapstest kopen. En misschien is het verstandig om aan de pil te gaan en/of condooms te gebruiken.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-12-2015, 00:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit hoort op lichaam en gezondheid, dus ik heb het even verplaatst.

verder is er inderdaad niets aan de hand. Die onderbuikgevoelens zijn vast een bijwerking van de MAP of gewoon van jouw eigen druktemakerij. Volgende keer wel zorgen dat jullie condooms hebben! Of overweeg om aan de pil te gaan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.