Oud 19-03-2020, 13:56
Hermandejong
Hermandejong is offline
Ik heb de reacties een beetje doorgelezen en vind het niet meer dan normaal om een gepaste reactie vanuit mijn ervaring te plaatsen. Ik heb het zelfde probleem ondervonden en merkte dat wanneer ik sommige standjes aannam met mijn vrouw dat ik gewoon heel snel klaar was (soms al na 2 stoten penetreren) wat mij erg hielp was alcohol (1-2 biertjes) of lekker veel sporten of als ik voor de 2e keer de liefde aan het bedreven was.

Tot een aantal jaar terug waar ik op het volgende probleem stuk liep, ik kreeg 't niet zo snel meer omhoog en ik kwam als die uiteindelijk omhoog kwam heel snel klaar.. Dit was niet te verhelpen met eerder genoemde uitwegen en/of oplossingen dus moest ik wat anders verzinnen, de huisarts was een iets te grote stap voor mij dus heb ik het maar is rondgevraagd bij wat lotgenoten.. Ik neem aan dat jij ook al zeker wat acties geprobeerd hebt te ondernemen, net als ik in eerste instantie.. Maar om bij het punt te komen, er is mij destijds verteld dat Kamagra een hele goede oplossing zou zijn voor mijn problematiek met geen tot weinig bijwerkingen, deze heb ik dus ook besteld bij https://ikbennietslimenmagnietlinken.nl/ en trof deze na ongeveer 2 werkdagen bij mij thuis op het matje (mijn vrouw weet van niks) dus ik heb toen een brokje genomen.. Kon wel zeggen dat dit zo z'n effect had want m'n piemel was nog steeds stijf na de 1e keer dus besloot ik een 2e keer erachter aan te plakken! Het gewenste effect was daar nog niet dus besloot ik om een aantal dagen erna de volgende test uit te voeren en heb toen maar een heel pilletje genomen.. Ik kan je vertellen dat dit zo zo'n effect had (haha) Ik had zelf de strips van gekocht en later ook nog tadalafil uitgeprobeerd maar gaven eigenlijk hetzelfde gewenste effect..
Je loopt niet de hele tijd met een stijve, maar hij reageert onmiddellijk op prikkels.

Laatst gewijzigd op 19-03-2020 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2020, 14:08
Verwijderd
Waarom vraag je dit op een Scholieren forum?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2020, 14:27
Verwijderd
Omdat het een reclamepost is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2020, 14:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kutreclame weg
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.