Oud 20-02-2002, 11:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier eigenlijk seksueel bi zijn, en wat mensen ervan vinden (seksueel bi-> wel seks met mensen van allebei de geslachten willen/kunnen hebben, maar niet op allebei verliefd worden/leuk vinden).

Ik ben het dus wel .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:47
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik ben dat misschien ook wel...Ik zou er iig niet moeilijk over doen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:59
Verwijderd
Ben dat waarschijnlijk ook wel

Of gewoon bi, kweenie.

Ik ben in ieder geval geen hetero
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:06
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ben dat waarschijnlijk ook wel

Of gewoon bi, kweenie.

Ik ben in ieder geval geen hetero

Van vrouwen kan ik me dat zo goed voorstellen
als ik een vrouw was zou ik ook bi zijn
of lesbisch misschien
hahaha
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:09
Verwijderd
of misschien het omgekeerde?
wel leuk vinden, misschien zelfs verliefd zijn, maar er niet seksueel toe aangetrokken zijn?

*blue*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:05
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
lijkt me verwarrend....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:45
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Ja ik dus!! Ik word (tot zover ik ervaren heb) alleen verliefd op jongens, maar het idee om (nog een keer ) met een vrouw te vrijen staat me zeker aan!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 19:57
Or~Not?
Or~Not? is offline
ja ik denk wel dat ik ooit nog een keer met een meisje sex zal hebben, maar ik denk niet dat ik ooit op een meisje verliefd zal worden... dat laastste weet ik praktisch zeker (:
__________________
*8ballcrew*~Er is niks geiler dan een man in een strak gympakje met een frisbee~Never mind the dog, beware of the owner~*8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:15
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Or~Not? schreef:
ja ik denk wel dat ik ooit nog een keer met een meisje sex zal hebben, maar ik denk niet dat ik ooit op een meisje verliefd zal worden... dat laastste weet ik praktisch zeker (:


Zo is dat bij mij ook, maar nu moet ik daar helemaal niet aan denken hoor

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:52
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Hoor ik waarschijnlijk ook wel bij
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 23:37
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
of misschien het omgekeerde?
wel leuk vinden, misschien zelfs verliefd zijn, maar er niet seksueel toe aangetrokken zijn?

*blue*

denkt deels wel zo ja...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 11:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Zit best wat in ja
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:41
caine
caine is offline
kben gewoon bi...
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 10:53
Verwijderd
heeeeey das een goeie.......waarom ben ík daar niet opgekomen

seksueel bi...zeker weten

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 10:58
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik ben bi
mijn vrienden reageren er postief op en mijn ouders weten het nog niet
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 17:41
drama
Avatar van drama
drama is offline
Nah, mannen gaat technisch gezien niet lukken...
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:18
G-sus girl
G-sus girl is offline
Citaat:
Or~Not? schreef:
ja ik denk wel dat ik ooit nog een keer met een meisje sex zal hebben, maar ik denk niet dat ik ooit op een meisje verliefd zal worden... dat laastste weet ik praktisch zeker (:


__________________
Love, peace and $ to be happy - siNix 'k vind je niet meer lief :p- If I die I want to go to heaven, because I live in the hell. Nor... love ya!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 22:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 08:00
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
J-roen, sowieso qua seks, verliefdheid zal ook wel lukken.

zie sig. trouwens
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 09:41
An
Avatar van An
An is offline
Tja ik ook wel denk ik...
Denk dat haast iedereen dat wel heeft.
__________________
so is it raining in your bedroom?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 22:14
martin86
martin86 is offline
Ik ben volgens mij ook bi en heb er geen last van. Het gaat bij mij niet om liefde maar om de sex. Met meisjes gaat het meer om de liefde.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 00:03
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Nou, ik voel hetzelfde! Heel raar en vreemd. Ben lesbisch en heb een vriendin en heb tijdens het vrijen geen man nodig maar fantaseer er wel over! Ik snap het niet want ik ben verliefd op mn vriendin! Tis geen groot probleem maar denk er wel over na. Nou, ik ga dr wel gewoon voor, t kan m eigelijk niks schelen! Zie wel weeer! Good Luck! Liefs xxx Droppie
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:50
PsYGoTHiC
Avatar van PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Ik ben het allebei, zowel verliefd kunnen worden op vrouwen als sex met ze hebben... Maar bij mij hangen verliefdheid en sex toch wel vaak samen
__________________
~°~I've been CRUCIFIED, JUSTIFIED and MORTIFIED by my behaviour.. Both FEMININE and MASCULINE.. I am a CONTRADICTION~°~ Kasper, Æ ælskår dæ!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 20:28
Verwijderd
Jupz, ik zou het in ieder geval wel eens willen proberen. Lijkt me wel spannend Maar verliefd op een meisje..?? Neej, denk niet dat mij dat lukt... Het zou natuurlijk kunnen, maar ik ben het nooit geweest en heb ook nooit een meisje leuk gevonden dus...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:21
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ben dat waarschijnlijk ook wel

Of gewoon bi, kweenie.

Ik ben in ieder geval geen hetero
Komt me bekend voor.. en ik sluit het bij mij dus ook niej uit verliefd te worden op een meisje (wat ik nog nooit echt gehad heb)..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:45
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline

heb nu relatie met een meisje (dying bride)
al 3 jaartjes lang

maar we mogen wel gewoon met gozers gaan dus soort van open relatie meisjes zijn dan wel verboden

mun vrienden vinden het owk normaal zien ons eght als een stelletje wel sweet

mun ouders weten het owk gewoon vinden het niet errug


[Dit bericht is aangepast door AnTaRTiCa (01-03-2002).]
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier eigenlijk seksueel bi zijn, en wat mensen ervan vinden (seksueel bi-> wel seks met mensen van allebei de geslachten willen/kunnen hebben, maar niet op allebei verliefd worden/leuk vinden).

Ik ben het dus wel .

Ikke ook!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:13
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Woow, wat veel mensen zeg
Ik had al gereageerd geloof ik, maar ik zeg het nog eens
Ik vind meisjes/vrouwen (sommige)mooi en sexy, maar ik geloof toch niet dat ik er echt verliefd op zou worden. En qua seks, ik ben zo gelukkig met mijn vriend dat ik echt geen seks met anderen zou kunnen en willen hebben..
Maar ik wiul het wel ooit nog eens proberen, ik heb btw wel met meisjes gezoend, maar daar voelde ik echt niks bij, ook omdat het vriendinnen zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:58
baz mania
baz mania is offline
zoveel meisjes BI????
dat had ik niet verwacht, maar je ziet wel dat meisjes zich eerder tot het eigen geslacht voelt aangetrokken dan jongens, want ik zelf zou niet met een jongen gaan vozen.

bas
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:53
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik wordt wel verliefd op meisjes maar ik zou zeker wel eens een keer wat verder dan normaal willen gaan met een jongen, maar het is dan echt alleen omdat het me geil lijkt en niet omdat ik een relatie wil ofzo (of het moet seksrelatie zijn natuurlijk ). Seksueel heb ik ongeveer evenveel met meisjes en jongens. Het is dan wel een heel ander soort gevoel, het lijkt me ook niks om het met een jongen en een meisje tegelijk te doen, dan zou ik me waarschijnlijk uiteindelijk toch alleen maar op een van de twee kunnen concentreren.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 22:12
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah ik ben gewoon bi.. zijn zoveel leuke meisjes.. heb op dit moment wel een vriend...geen intentie om dan te sexen met een meisje ofsow..maar ik kan even snel verlieft worden op een meisje dan jongen..heb trouwens nog nooit sex gehad met een meisje alleen zoenen

nogmaals: het gaat bij mij niet om het geslacht maar om het persoon
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:37
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ik ben wel heel benieuwd hoe het zou zijn om het met een vrouw te doen, met iemand die je lichaam begrijpt, maar ik denk niet dat ik het ooit zal doen. ik ben namelijk nog nooit verliefd geworden op een vrouw en heb ook geen gevoelens voor ze...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:52
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Ik ben zelf dan geen bi, maar volwaardig 'happy'.

Ik sta er zelf niet negatief tegenover. Anders dan in de gayscene waar nogal wel eens een afkeer voor bi-seksuelen zou zijn.

Ik voel me zelf niet aangetrokken tot vrouwen, maar wel tot mannen.

Ik zie niet in waarom dat niet voor beide sexes zou kunnen gelden voor bepaalde mensen.

Die mensen vallen op persoonlijkheden en niet geslachten.

Groetjes
Ben(die bijna nergens meer van opkijkt
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:56
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
baz mania schreef:
zoveel meisjes BI????
dat had ik niet verwacht, maar je ziet wel dat meisjes zich eerder tot het eigen geslacht voelt aangetrokken dan jongens, want ik zelf zou niet met een jongen gaan vozen.

bas

Dit is meer cultureel bepaald dan echt een wezenlijk verschil tussen vrouwen en mannen.

Het is altijd nog een taboe 2 mannen die seks hebben, maar 2 vrouwen vinden hetero-mannen geweldig.

Dat is dus het hypocriete.

Als er nou eens een wat minder macho-cultuur ging heersen tussen de hetero-mannen, dan zou het ook makkerlijker zijn voor mensen er mee om te gaan, en er voor durven uit te komen, want dit soort gedrag staat het wel in de weg.


Groetjes
Ben(die het belangrijker vind dat men gelukkig is, desnoods met hetzelfde of beide geslachten
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 10:30
birdy
birdy is offline
ik wordt ook alleen verliefd op jongens maar heb wel eens iets uitgeprobeert met een meisje ik weet niet of ik het nog eens zou doen, misschien wel als de spanning er is wie weet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 11:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
ik denk dat ik t bij sex met meiden zal houden
ik heb er verder geen problemen mee als iemand anders bi is ofzo, maar dan moet die jongen niet bij mij wezen!
t is wel zo dat meiden sneller sex met elkaar hebben of willen hebben dan bij jongens, ook gezien de reacties hier, nix mis mee ofzo hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:47
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
verliefd op een meis? Nee
Maar sex.. zeg nooit nooit
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 22:03
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
of misschien het omgekeerde?
wel leuk vinden, misschien zelfs verliefd zijn, maar er niet seksueel toe aangetrokken zijn?
Ja, dat heb ik... Maar dat heb ik ook bij jongens... Duzz weet niet of je dat bedoelt...
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 22:30
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
crazy_ ella schreef:
ik ben bi
mijn vrienden reageren er postief op en mijn ouders weten het nog niet

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 01:26
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Ja ik ben dus bi...ofzoiets? Ik val meer op mannen dan op vrouwen (ben zelf man) bij jongens gaat het mij om zowel het karakter als de lust, en bij meisjes alleen het karakter eigenlijk! ergens tussen bi en homo in ofzo denk ik. maakt me trouwens ook nix uit, ik weet zelf wat ik voel,en het beestje hoeft wat mij betreft geen naam te hebben
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 02:20
Bad-Taste-Bear
Avatar van Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
ik val op personen niet op mannen of vrouwen maar gewoon de persoon zelf dus je kan me in het vakjuh Bi neer zetten
__________________
Weet je wat het is:1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen//
Ze beginnen altijd het journaal met ‘goede avond’ en leggen daarna uit waarom het niet zo is
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 09:31
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm .. zoenen met een jongen no prob (maar net als bij meisjes niet zomaar allemaal eigenlijk kieskeuriger nog bij jongens)
en als ik me ervoor openstel zou ik ook verliefd kunnen worden op een jongen kan ik me heel goed voorstellen.
maar t zal nooit een vleselijke verliefdheid zijn .. ik voel me niet sexueel aangetrokken en raak al helemaal niet opgewonden voor jongens(overigens heb ik dit ook niet met alle meisjes die ik leuk vind ,bijna geen enkel eigenlijk) dus echt bi is t niet te noemen
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:33
BackyardBaby
BackyardBaby is offline
Citaat:
Ik~Het~Dingetjuh schreef:
ik val op personen niet op mannen of vrouwen maar gewoon de persoon zelf dus je kan me in het vakjuh Bi neer zetten
je haalt de woorden uit mn mond...


Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:58
iemand
iemand is offline
sex met een vrouw...ja gedaan en goed ook, zeker voor herhaling vatbaar...en dan met hetzelfde meisje...omdat je beiden van hetzelfde geslacht bent voel je elkaar goed aan...xxx
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:46
sunnevot
sunnevot is offline
Altijd alleen maar verliefd geworden op jongens. Ook nog nooit met een meid gezoend ofzo. Heb nu ook een hele lieve vriend, maar heb het wel al eens gehad dat ik een meid erg aantrekkelijk vond en mn ogen echt niet van haar af kon houden, en dan fantaseer ik daarover, maar ik geloof niet dat dit verliefdheid was.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 23:30
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Deze topic loopt me te lang.......

slotje ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 22:46
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Mjah ik kan sommige meisjes zeker aantrekkelijk vinden maar ik denk nie dat daar ooit verliefdheid of sex uit zal komen, dat tweede wel eerder denk ik....
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 12:44
gu@no/bitch
gu@no/bitch is offline
Het is gewoon zeker dat ik geen hetero ben, waarschijnlijk ben ik bi, maar lesbisch sluit ik toch nog niet helemaal buiten al was ik een paar weken echt tien keer liever bi dan lesbisch, ik ben er nu blij mee, net als mijn vrienden/vriendinnen ze reageerde dus goed! beter dan ik had verwacht!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:52
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Citaat:
AnTaRTiCa schreef:


maar we mogen wel gewoon met gozers gaan dus soort van open relatie meisjes zijn dan wel verboden

[Dit bericht is aangepast door AnTaRTiCa (01-03-2002).]

Heeej! Ik snap dat niet helemaal! Waarom zou je met andere gozers willen gaan als je een vriendin hebt. Heb je daar echt behoefte aan? Is je vriendin niet genoeg of heb je dr alleen voor het fisieke gedeelte? Gewone vraag.......ben gewoon benieuwd......wanneer ik verliefd ben heb ik niemand anders nodig als diegene waarmee ik ben!! Ik snap dat niet helemaal....."open relatie" ?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:56
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier eigenlijk seksueel bi zijn, en wat mensen ervan vinden (seksueel bi-> wel seks met mensen van allebei de geslachten willen/kunnen hebben, maar niet op allebei verliefd worden/leuk vinden).

Ik ben het dus wel .
ik heb NOG geen sex gehad met een meidje... lijkt me wel leuk om een keer te doen ja.....

dikke kussssssssss

Tha Bomb Vivi_Fabulosa©
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit denkt bi te zijn.. in de war
Frederik12
3 16-08-2014 19:24
Liefde & Relatie Bi, lesbisch, hoe wat....?
Verwijderd
23 19-01-2010 00:02
Liefde & Relatie bi-seksueel of homo seksueel
oxxxo01
19 28-12-2009 17:49
Seksualiteit Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig?
juno
40 10-11-2003 19:49
Seksualiteit Zijn alle meiden bi???
Jeronimo
53 18-06-2002 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.