Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 16:27
Lttle_Lautjuh
Avatar van Lttle_Lautjuh
Lttle_Lautjuh is offline
toch nog naar kwt moete als j maar 4 uur heb en daarna geen les meer heb......
__________________
Tja da hedde meej wa!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 16:48
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
-je mag in de 'nieuwe' aula niet op de grond zitten (terwijl in de oude aula iedereen dat deed)

-bij sommige leraren: huiswerk niet gemaakt:10x overschrijven... (en dit is zelfs in de bovenbouw..)

-je mag geen watergevechten houden (buiten) als t warm is

-soms als je een tussenuur hebt kan je er zo worden uitgepikt en mag je corveeen..

-in de mediatheek niet praten, alleen fluisteren... als je je wil concentreren kan je beter naar de stilteruimte gaan toch?

een vriend van me had zo'n spike-armband met redelijk lange spikes, (3-5cm) en hij moest die inleveren want je kan er mensen mee pijn doen...
vaagheid

en we hebben sinds kort ook zo'n systeem dat je alles met chipknip moet betalen, snoep, drinken, boeken die te laat zijn..
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:34
meiske 15
meiske 15 is offline
eehh:
niet praten, lopen, staan, eten of drinken in de KANTINE
geen tassen in de mediatheek
niet op de gang tijdens de les (hoe en wanneer ga je naar de plee????)
boeken vergeten -> TE LAAT briefje halen
ech vaag
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 18:46
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Drie keer eruit worden gegooid in een periode = ouders bellen... weer drie keer = 1 dag ontzegging tot de les.... 9 keer = van school af.

Dat eerste doen ze nog wel....maar die ontzegging tot de les + van school af heb ik niks van gemerkt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:10
xlietjex
xlietjex is offline
Hai,

Sow idd, hoe ene belachelijke regels.. maar ik heb ook een leuke:
Op mn oude school mochten wij ook niet door de hoofdingang naar binnen: Alleen de leraren.. HOE dom! En nu moeten we aan het begin van het schooljaar een ondertekende brief meenemen waarin staat dat je ouders toestemming geven om in tussenuren van t schoolplein af te gaan. Zelfs mensen uit de 5e en 6e (ikke dusz ) moeten dat ook, HOE dom!
Maar voor de rest valt het wel mee hoor, miss mag je bij ons ook wel nie zoenen in de gang, maar onze congierges zijn zo relaxt dat ze het nie erg vinden, en vinden het zwaar voor lul als ze zoiets moeten zeggen, nou moet ik ook eerlijk zeggen, het ziet er ook niet een heel klein beetje debiel uit als zo'n ouwe vent bij iedereen aan de arm gaat staan trekken... Nou wordt er ook eigenlijk nie gezoend in de gangen hoor, wie doet dat nou!!!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
meiske 15 schreef op 08-09-2003 @ 22:34:

niet op de gang tijdens de les (hoe en wanneer ga je naar de plee????)
Gangkaart van je leraar vragen? (dat moest op mijn oude school iig)

Op mijn school is er een cool systeem; alles werkt met chipknip, geen probleem, maar nu moet je wanneer je wil kopieëren of printen een speciaal deel van het geld op je chipknip daarvoor 'reserveren', dit moet gebeuren bij een automaat. Dat automaat accepteert bijna geen pasjes, dus kan je het ook bij het verkooppunt doen. Maar goed, dan is dat gelukt en dan mag je gaan kopieëren of printen; ERROR. Ja, en ineens is al je geld wat op je chipknip stond weg... Handig systeem... snap niet waarom het niet gewoon via de 'normale' chipknip kan.
(Je krijgt je geld overigens wel weer terug gezet, 't is er niet 'echt' af namelijk, alleen geeft hij dat aan.)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:42
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
ooh mijn school is net zo relaxt vergeleken met sommige hier~!!!

NIET ZOENEN IN DE GANG... uuuh
gelukkig dat wij die niet hebben zou niet zo best zijn....
en die met die gummiknuppels!!!
weet je hoe erg...

wij hebben ook geen alcohol maar dat is omdat het dik illegaal is en we niet uit een goed werkend controleerbaar systeem met alcohol komen...daarom..
maar we krijgen wel introducees..

en ik mag lekker zoenen in de gang...en ik hoef niet te fluisteren in de gang...en ik mag door de hoofduitgang...e nik heb een kluisje
ahh wat is mijn school toch ge weldig
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:45
bLoeSeMs
bLoeSeMs is offline
niet dat ik altijd in de gang sta te zoene.....eerder te kussen...bv. als je elkaar eve tegekomt een kus geeft e nnaar je volgende les huppelt heerlijk
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 08:33
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
de regels zijn hier niet echt belachelijk, dan wel de schooltijden:

van 8.30 tot 17.00 uur school!! hoe vernachel je je concentratievermogen? en s'avonds werken......
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 16-09-2003 @ 09:33:
de regels zijn hier niet echt belachelijk, dan wel de schooltijden:

van 8.30 tot 17.00 uur school!! hoe vernachel je je concentratievermogen? en s'avonds werken......
Werken is je eigen verantwoording, je keuze, school is voltijd, wie daarnaast gaat werken... die moet er maar rekening mee houden dat je moe kan worden. En ik moet van 8.45 tot 17.15 naar school, min of meer 't zelfde als jij dus, alleen een kwartiertje opgeschoven... Met concentratie valt het bij mij hard mee; veel blokuren en werkcolleges, dus je doet ook echt wat, je zit niet alleen om je heen te koekeloeren en naar een suf verhaal te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:23
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
tja wij hebben ook veel hoor colleges.
praktijk is allemaal goed te doen (hier op pabo is dat liedjes zingen, knutselen, bordschrijven enzo) maar hoorcolleges aan het eind van de dag zijn zwaar

gelukkig gaat de tijd snel als je plezier hebt

.........zucht..........heb tussenuur
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:09
GimmeMath
Avatar van GimmeMath
GimmeMath is offline
Citaat:
Acey schreef op 19-06-2003 @ 21:01:
Als je je ckv niet de maandag na de opdracht af hebt moet nablijven tot half vijf (elke dag) tot dat je t afhebt

(gelukkig heb ik t nu afgesloten en heb ik ook vakantie)
blijkbaar is 't erg belangrijk
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 13:09
GimmeMath
Avatar van GimmeMath
GimmeMath is offline
Citaat:
syneck schreef op 19-06-2003 @ 21:07:
Niet blowen tijdens de les
gek he?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:26
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
op deze school waark nu op zit, mag wel veel, maar de vorige school mocht haast nix.
- geen kaugom in de les.
- zowiezo niet eten
- geen jassen aan
- niet in de gangen rondhangen in de pauze
- geen jassen in het openleercentrum (OLC)
- niet bellen in de les
- in het voorhalletje mocht je niet roken, zelfs niet als het regende(maja dan dede mense het toch...)en zo kank nog wel un tijdje doorgaan...
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:30
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Nou, school, school. Maar goed. Ik vind het vrij belachelijk dat Utrecht geen herkansingen heeft.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:52
brinta
brinta is offline

Wij hebben 1 verziekte leraar, die eigen regels opstelt:
Als je telefoon gaat : in de hoek van de klas ligt een baksteen, de leraar beweert dat hij deze daadwerkelijk op je gsm laat vallen. Niemand durft de proef op de som te nemen (mietjes)

Als je kauwgom kauwt mag je vertrekken uit de les en in de kantine verder kauwen (wie schiet daar nou iets mee op?).
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:18
Verwijderd
Als ik dit zo lees allemaal, is mijn school best te doen! Maar toch hebben we ook wel een aantal belachelijke regels:

* Hoewel de school pronkt met onze 100% herkansingskansen, wordt dat ook niet altijd juist uitgevoerd. Zo moet een vriendin van mij morgen naar school komen, terwijl ze vorige week vrijdag geopereerd is aan haar blindedarm, om een natuurkunde herkansing te maken, want de leraar heeft geen zin om voor haar een nieuwe te maken. De eerste keer had ze zwaar onvoldoende (net als de rest bij ons voor natuurkunde). En voor Pfeiffer of een overleden familielid kun je alles gedaan krijgen... hetzelfde geldt zelfs voor eerder op vakantie gaan ofzo. Die vriendin kan nu niet eens naar de wc zonder gelijk kapot te zijn, en zij moet 'm maken, want het is haar laatste kans De schoolleiding doet er niks aan.
* Ook al zit je in je examenjaar, als je toevallig vrij bent in een daltonuur (je 6e uur valt bijv. uit, het 5e is een daltonuur), mag je niet naar huis na het 4e. Je moet helemaal je rooster laten zien en dan moet je nog geluk hebben met de surveillant die voor de buitendeur staat
* Voor gym moet je een werkstuk maken als je teveel lessen hebt gemist in een module. Maar je mag niet meer dan 1 werkstuk maken in je hele Tweede Fase (3 jaar dus voor VWO). Anders heb je automatisch een onvoldoende staan, en bij teveel onvoldoendes voor gym kun je nog blijven zitten of zakken ook
* Als brugger (bij ons 1e en 2e klas) moet je altijd je daltonagenda meehebben, die je van school krijgt (een stom, kartonnen boekje). Je mag 'm ook niet verknippen en de belangrijke delen in een 'normale' agenda plakken.

Er zijn vast nog wel meer domme regels, maar ik kom er zo snel niet op.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 23:14
elfje16
Avatar van elfje16
elfje16 is offline
op de school waar ik eerst op zat, waren alleen maar domme regels.
maar op de school waar ik nu zit, is echt relaxet zeg.
als je buiten les hebt, mag je zelfs roken, drinken, eten, wat je maar wilt.
regelmatig een tussenuur.
ik mag mezelf ziekmelden
__________________
Audi et alteram partem
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:38
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
allemaal middelbare-school ellende. wacht maar tot je gaat studeren!! zit net in me eerste jaartje :-S

ergste regel is: er wordt in het hele gebouw met chipper betaald: printen, eten, snoep automaten, kopieren, echt alles!

mocht je net honger hebben en die kutpas vergete
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 19-09-2003 @ 12:38:
allemaal middelbare-school ellende. wacht maar tot je gaat studeren!! zit net in me eerste jaartje :-S

ergste regel is: er wordt in het hele gebouw met chipper betaald: printen, eten, snoep automaten, kopieren, echt alles!

mocht je net honger hebben en die kutpas vergete
Als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet meer anders.. Nooit meer gekloot met klein geld, gewoon pasje er in, 'ja' en klaar, ik ben nu al helemaal om. Kopiëren met chipknip is zooo fijn, geen groot geld wisselen, niet alles precies uittellen, nee gewoon pasje erin, kopiëren en klaar.

Ik denk dat de 'ellende' op hogescholen niet veel anders is dan op middelbare scholen, eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 20:25
brinta
brinta is offline
Als het om betalen gaat: bij mij op school hebben ze naar Duits voorbeeld een Voedsel-op de-Bon systeem: je moet kantinestrippenkaarten (8 bonnetjes voor 3 euri 50) inkopen, bonnetjes raken kwijt, men dwaalt hongerig en blut rond. Het geknor van magen overtreft tijdens de les het stemgeluid van de leerkracht.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:58
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Dat 1de klassers bij tussenuren ''beziggehouden'' worden
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
brinta schreef op 20-09-2003 @ 21:25:
Als het om betalen gaat: bij mij op school hebben ze naar Duits voorbeeld een Voedsel-op de-Bon systeem: je moet kantinestrippenkaarten (8 bonnetjes voor 3 euri 50) inkopen, bonnetjes raken kwijt, men dwaalt hongerig en blut rond. Het geknor van magen overtreft tijdens de les het stemgeluid van de leerkracht.
Euri???
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:17
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Parallel schreef op 21-09-2003 @ 20:10:
Euri???
Ander woord voor euro
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
RPGFANATICą schreef op 21-09-2003 @ 20:17:
Ander woord voor euro
Juist broer.

Had het wel gehoord ja, maar dat is echt gewoon te belachelijk.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:26
Azathoth
Avatar van Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Parallel schreef op 21-09-2003 @ 20:25:
Juist broer.

Had het wel gehoord ja, maar dat is echt gewoon te belachelijk.

Vind je zus?
Ik vind het wel grappig klinken, net zoals oiro
__________________
''Is it possible for me to reserve the BBC2 channel for the commencement of this televisual feast?''
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 06:46
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
Tourniquet- schreef op 22-06-2003 @ 10:11:
- je mag niet eten en drinken onder de les.. opzich stom vooral als die leraren zelf het vaak wel doen.
- je moet voldoendes staan voor de vakken die je tog nooit meer hebt.
- geen muziek tijdens het zelfstandig werken.
- als je te vaak te laat komt, krijg je een brief naar huis waarin ze aanbevelen je dochter op tijd te laten komen.
dat doen ze bij ons ook altijd. hebben we net gym gehad, komt iedereen na tien minuten van het gymveld fietsen uitgedroogd bij gym aan, zit de leraar Duits voor onze neuzen cola te drinken en verwerkt daarbij een stapel boterhammen

wij hebben in het eerste jaar verzorging, daarna nooit meer en toch moest ik daarvoor een 6 minstens staan om over te mogen ofzo, geeft die bitch van verzorging me een 5.4, afgerond dus een 5.
dat was het weer
doei
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 06:50
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 22-09-2003 @ 07:46:
dat doen ze bij ons ook altijd. hebben we net gym gehad, komt iedereen na tien minuten van het gymveld fietsen uitgedroogd bij gym aan, zit de leraar Duits voor onze neuzen cola te drinken en verwerkt daarbij een stapel boterhammen

wij hebben in het eerste jaar verzorging, daarna nooit meer en toch moest ik daarvoor een 6 minstens staan om over te mogen ofzo, geeft die bitch van verzorging me een 5.4, afgerond dus een 5.
dat was het weer
doei
ik bedoel: net gym gehad, komen bij duits aan
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:57
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
alu_aapi schreef op 22-09-2003 @ 07:50:
ik bedoel: net gym gehad, komen bij duits aan
Heb ik ook last van. En dan klaagt hij ook nog dat we te laat zijn
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:14
_raquel_
Avatar van _raquel_
_raquel_ is offline
bij ons dan!
als het regent moeten wij gewoon buiten gymen!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:46
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Bij ons moet je nu BETALEN voor printen...zoooooow errug!! Maar dat houd ook in dat je voor je leraar moet gaan printen op school, en dat kan je dan lekker zelf gaan betalen.
Ook moet het profielwerkstuk op papier worden ingelever (uitwerking ervan dan), en wanneer je het op CD-rom inleverd, word je van school gestuurd ...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 15:08
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Wij krijgen elk jaar een papiertje met gedragregels erop....
een paar citaten:
Aanwijzingen van het personeel dien je zonder meer op te volgen
Onnodig verblijf in de fietsen stalling en garderobe is niet toegestaan..
Fietsen en bromfietsen MOET je in de fietsenstalling plaatsen EN op slot zetten
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:36
MaRiEkJuH
Avatar van MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
- 1 seconde te laat = 2 uur corvee (ze staan je op te wachten bij de deur)
- We mogen niet door de hoofdingang
- Niet eten/drinken in de klas

En nu het toppunt:
De meisjes mogen GEEN naaldhakken meer aan!
__________________
InDiScHe WaTeRLeLiEs
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 09:37
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
zodra de 2e bel is gegaan, gaan alle concierges bij een trap staan zodat je niet zonder te-laat-stempel naar je lokaal kunt komen.
vet irritant. vooral omdat je bij sommige leraren eigenlijk geen stempel hoeft te halen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:40
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
- Niet eten en drinken onder de les
- Geen discman op (mag alleen in de aula)

Bij ons zijn er wel veel regels maar er wordt niet echt streng op gelet. Zijn maar een paar leraren die er op letten.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:00
koekwaus
Avatar van koekwaus
koekwaus is offline
leerlingen mogen geen gebruik maken van de hoofdingang
__________________
O, is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 07:51
Roonstip
Roonstip is offline
Citaat:
_raquel_ schreef op 24-09-2003 @ 22:14 :
bij ons dan!
als het regent moeten wij gewoon buiten gymen!
Zo erg heb ik het nooit gehad!!Al moest een studiegenoot van me een keer een briefje halen... .op zich niks bijzonders , alleen het was op de universiteit!

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 07:55.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 08:24
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
De onderbouw mag niet van het schoolplein af. Dus ook niet op het parkeerterrein ervoor.

Wat ik echt een domme regel vind, wat ik hier vaak lees, is dat je niet door de hoofdingang mag, maar dat je geen naaldhakken aan mag, dat slaat echt nergens op. Zo raar is onze school gelukkig niet.
__________________
"Chaos is een zichzelf herhalend patroon; kijk maar naar Windows" DA
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 08:25
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
Citaat:
MaRiEkJuH schreef op 03-10-2003 @ 19:36 :
En nu het toppunt:
De meisjes mogen GEEN naaldhakken meer aan!
Jongens wel dan?
__________________
"Chaos is een zichzelf herhalend patroon; kijk maar naar Windows" DA
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 09:10
Verwijderd
het eenrichtingsverkeer op de trappen:
we hebben op 4 plaatsen trappen bij mij op school. Op de twee middelste mag je tijdens de leswisseling alleen naar boven. Tussen de lessen door mag je ook naar beneden. Op de buitenste trappen kan je 2 kanten op.
De regel is ingesteld zodat de oudere klassers geen bruggers meer van de trap duwen, maar totaal niemand houd zich aan de regel. Vreselijk dus.
Daarbij hebben ze ook nog een soort verkeersborden opgehangen van je mag hier niet naar boven. Vreselijk!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 09:24
Verwijderd
Onze school is eigenlijk best wel soepel met regels, je mag in tussenuren gewoon van het plein af naar de supermarkt (onze school staat in het 'winkelcentrum' van de stad) om eten te halen, dat is wel fijn. Sinds kort zijn ze bij ons ook overgeschakeld op de chip in de kantine maar je kon ook nog met gewoon geld betalen, dit jaar kan dat als het goed is niet meer . De kluis is nl. een paar keer leeggehaald waar al het kleingeld van die dag in zit en met 1700 ll loopt dat best wel op .

Een stomme regel: we hebben sinds vorig jaar ofzo twee fietsenstalling, een die dichtbij de ingang zit en een die wat verderweg staat, dus iedereen zet natuurlijk zijn fiets in de dichtsbijzijnde fietsenstalling. Nu hebben de concierges daar wat op gevonden: 's ochtends is de 'eerste' fietsenstalling afgezelt met rood wit lint. Dat is tot daar aan toe, want zo moet iedereen doorfietsen naar de tweede. Maar dat lint wordt pas om 8.27 ongeveer weggehaald (school begint half negen) waardoor het in de achterste fietsenstalling veels te druk is en je vijf minuten bezig bent met het wegzetten van je fiets. Dus zelfs al kom je op tijd op school (tien voor half), kom je alsnog te laat ín school, waar teamleiders en concierges je staan op te wachten om je een briefje te laten halen .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:10
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
DIT TOPIC IS AL EEN JAAR OUD!

mijn school is chill
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:16
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Zo belachelijk zijn de meeste regels die jullie noemen niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:17
Verwijderd
Wij hebben geen 'belachelijke' regels, hooguit regels waar ik het niet mee eens ben. De belangrijkste daarvan is dat er niet voor half vier 'smiddags bier wordt geschonken in het café.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2004 @ 11:17 :
Wij hebben geen 'belachelijke' regels, hooguit regels waar ik het niet mee eens ben. De belangrijkste daarvan is dat er niet voor half vier 'smiddags bier wordt geschonken in het café.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:09
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Wij mochten nooit door de gangen lopen in de pauzes.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:13
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Citaat:
Acey schreef op 19-06-2003 @ 21:01 :
Als je je ckv niet de maandag na de opdracht af hebt moet nablijven tot half vijf (elke dag) tot dat je t afhebt

(gelukkig heb ik t nu afgesloten en heb ik ook vakantie)
Ja, dat is bij ons ook.. alleen wij zitten dan ook op dezelfde school
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:09
anne1234
Avatar van anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-06-2003 @ 16:27 :
We mogen (althans, mochten) niet door de hoofdingang naar binnen...
de zij ingang is alleen voor docenten en bruggers, en de kapstok is alleen voor bruggers, ook kan je alleen betalen met een chipknip, je mag niet met wcpapiergooien , enuh je moet de brugklassers moeten hun fietsen ophangen in het fietsen rek , en je mag geen fietsen plaatsen in het rookhok, waar nooit iemand staat. verder zit ik op een vet e school hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:09
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 10-08-2003 @ 14:15 :
als je 2 x te laat bent geweest moet je om half 8 al op school zijn. op een normale school is dat 8 uur ofzo...moet ik om 6 uur opstaan . en ik woon 5 min. van mn school
Onze school begint om acht uur. (Belachelijke regel nummer een)
Als je te laat komt moet je een brief halen om de les in te mogen, als dit meer dan 2x gebeurt krijgen je ouders een brief thuis dat hun kind a-sociaal is (gevolg: hysterische ouders)

Ohja.. ik had laatst toen ik ziek was ook een leraar aan de lijn 'waar ik opeens was'. Als je bij ons namelijk ineens niet lekker wordt moet je een brief meenemen bij de congierce, die vraagt dan wat je hebt, zet dat op de brief. Dan ga je naar je afdelingsleider voor een handtekening, dan ga je naar je leraar van dat moment om daar een handtekening van te halen, dan ga je weer naar de congercie die het ook ondertekend, dan krijg je 2 lagen van de brief mee (doordruktoestand), daar ga je mee naar huis, je laat het je ouders ondertekenen en dan gaat het onderste briefje naar de administratie. Daar heb ik dus geen behoefte aan als ik ziek ben..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:22
argenta
argenta is offline
niet in de gangen, tussenhalletjes, mediatheek in de pauze.
niet in lerarenvleugel zonder pasje.
Niet bij toilet langer dan 5 minuten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [Opmerking/Poll] Tijd voor verandering?
>:-)
3 21-03-2011 16:43
Psychologie Psychiatrische instelling.
ScheleKameel
21 26-08-2006 10:06
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 10:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.