Oud 21-05-2002, 20:01
moi, tha bomb
moi, tha bomb is offline
Op zich is dat allemaal wel lekker, al die standjes, maar weet je, ik schaam me dan over me lichaam! Ik bedoel, ik vole me niet zo prettig als ik daar met een been boven in de lucht gooi, of zo iets!
Dan zit ik de hele tijd te denken van O GOD HOE DEBIEL ZIE IK ER NOU WEER UIT! Dat is toch zo erg! Heeft niemand daar last van of zo!!!!!???????? Of ben ik de enigste???????!!!!!!!!
__________________
c'sest moi tha bomb, baby! Nobody is better than me
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:47
Verwijderd
Ja, heb ik ook wel hoor. Wat 'moi, the bomb' zei. Dus doe ook niet hele vage standjes zoals mn vriend af en toe wel eens wil
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:16
k@tje
k@tje is offline
lepeltjes maar dan het meisje op haar rug... hmmmm heel relaxed en als je ouders binnen komen valt het niet zo op dat jullie bezig zijn... "de broodjes zijn gebakken hoor" "jahaa effe "wakker" worden"..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:57
Satansister
Satansister is offline
Citaat:
k@tje schreef:
lepeltjes maar dan het meisje op haar rug... hmmmm heel relaxed en als je ouders binnen komen valt het niet zo op dat jullie bezig zijn... "de broodjes zijn gebakken hoor" "jahaa effe "wakker" worden"..
Klinkt misschien stom, maar je kan ook de deur op slot doen...
__________________
Dare 2 B Urself, Dare 2 Express Urself
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:00
Satansister
Satansister is offline
En jah, ik ben gek op standjes anders dan het 'gewone'...

Voornamelijk omdat je dan alle aspecten van de sex ook leert kennen en je lichaam en genot nog meer onder controle kunt leren krijgen...

Momenteel vind ik "op z'n hondjes" tog wel erg relaxed... Vooral omdat ik dan ook nog lekker me mezelf bezig kan...
__________________
Dare 2 B Urself, Dare 2 Express Urself
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:36
flair
flair is offline
definitely hij bovenop en ik met mijn benen op zijn schouders (benen in de lucht dus) echt geweldig, dan voel ik zoveel meer dan bij andere standjes. Doggie komt ook wel in de buurt.
__________________
Ik haat examens!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:40
Verwijderd
Kbedoel als we echt iets exotisch probeerden ( Jah sorrie op het moment niemand) dan eindigde het altijd in slappe lach
Ook leuk, maar dat bedoelen jullie niet huh?
Zij bovenop vind ik persoonlijk het lekkerste.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:21
tinkerbell070
tinkerbell070 is offline
gewoon doen of vraag ut aan je vried wat hij wil doen...........
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:59
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
doggy style vinnik fijnst. of ruiterstandje.. ikke boven dus.. mhaw.. eigenlijk is alles wel leuk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:06
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Well.. alles waarbij de G-spot wordt gestimuleerd vind ik super... en dat zijn er nog al wat: Doggy, doggy platliggend, ik op 't bed liggend-hij op z'n knieeen voor het bed, ik onder benen omhoog - hij boven.... Tja.. zoals je al leest.. de afwisseling maakt het allemaal leuk..

Moet nog wel wat aan m'n conditie doen...
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Tot nu toe was doggy-style echt het lekkerste.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:12
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
1) Missionarishouding waarbij zij haar benen helemaal optrekt. Voelt voor mij erg 'strak' en bij haar raak ik dan met m'n penis haar g-spot

2) Doggystyle.
Die bovenste is idd lekker! En doggystyle ook wel. Niet dat ik er op klaar kam komen, maar omdat mijn vriend er helemaal gek van wordt. Verder vind ik het heerlijk om op hem te zitten. Kun je je eigen tempo bepalen, hem zien genieten(en hij mij!) en de clitoris en g-spott stimuleren! Wat hij heel erg lekker vindt is dat als ik mijn vagina meer samentrek en het voor hem dus wat nauwer wordt. Dan heeft hij meer stimulatie.
Maar voor de rest is vanalles leuk om te proberen of om mee af te wisselen!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:21
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
het allerlekkerste vind ik amazone (jongen ligt op z'n rug en meisje zit bovenop hem en "rijdt" heen en weer of wipt op en neer) en boortje (meisje ligt op d'r rug en buigt de benen naar achter, de voeten ter hoogte van de schouders, en de jongen zit op z'n knieën voor haar). maar het leukste is eigenlijk experimenteren!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 09:52
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
jongen en meisje zitten recht tegenover elkaar, met benen over elkaar en pfrt, moeilijk uit te leggen dit wel heerrrrrrrrrrlijk

maar afwisseling roeleert

Offtopic: hey poepie
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*

Laatst gewijzigd op 30-12-2002 om 09:36.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 10:42
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
lepeltje lepeltje is heerlijk standje (maar niet in de kont zitten poeren)
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
birdy schreef:
ik geniet bij alles, maar ik moet zeggen dat missionaris en meisje boven mijn voorkeur heeft. maar wat ik wel zou willen doen is staand in de douche ofzo we hebben het al geprobeert maar het lukt niet ik ben te klein of hij te groot tips???
hij kan je optillen en met je rug tegen de douchemuur duwen

moet-ie wel óf een fantastisch uithoudinsvermogen hebben, óf erg sterke armen, óf t moet gewoon heel snel kunnen...

en pas op voor je achterhoofd
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 22:56
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ook erg groot succes:

Meisje op rug liggen, vent tussen haar benen op knieen zitten, haar bij de middel optillen en zo erin gaan, voelt heel erg vaag, maar ook vreselijk lekker (bij ons dan...)
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 13:18
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Op je buik liggen en je kont opliften. Jongen zit achter je op z'n knieen en komt naar binnen. Ook een aanrader

Lepeltjes en doggy style is ook super ja
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:03
Verwijderd
mijn gezegde: beter neuken dan geneukt worden oftewel meisje bovenop.. staant is ons nog niet gelukt!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:53
Nordens Konge
Avatar van Nordens Konge
Nordens Konge is offline
melody

ik vind verschillende standjes leuk...missionaris, ik bovenop, hij naast het bed ik erop (lekkur)...69 is ook wel ok

alleen wij hebben 1 groot probleem... hij is 2.06 of groter en ik haal de 1.65 niet weet iemand nog leuke standjes die dan wel mogelijk zijn?
__________________
We were building castles in the sand, now we swim in the sea that swept them away
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:21
Verwijderd
Ik vind gewoon missionaris het geilste, maar of ik het ook het lekkerste vind weet ik niet. Je kan elkaar aankijken, vasthouden, tis gewoon erg intiem.

Meisje op haar buik en jongen er bovenop is ook wel erg lekker, doggystyle ook wel. Meisje bovenop vond ik weer wat minder, gat ging na een tijdje echt pijn doen bij mij :/ waarschijnlijk deed ik het ook gewoon fout maar okee.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:43
toto
Avatar van toto
toto is offline
wtf is missionaris!?!?! of is dat gewoon een heel gek woord voor een "normaal" standje??
__________________
"ik geloof niet in sprookjes!'' zei ze en ze startte haar bezem
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:56
x_roosje_x
Avatar van x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Citaat:
toto schreef:
wtf is missionaris!?!?! of is dat gewoon een heel gek woord voor een "normaal" standje??
Idd
__________________
.: Hardstyle Suckaz :.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:27
LM
LM is offline
Citaat:
Black_Blasphemy schreef:
K heb nog nie echt veel geprobeerd, ben wel nieuwsgierig naar 69..
Als je beetje even grood bent is dat wel leuk jah
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:34
LM
LM is offline
Citaat:
moi, tha bomb schreef:
Op zich is dat allemaal wel lekker, al die standjes, maar weet je, ik schaam me dan over me lichaam! Ik bedoel, ik vole me niet zo prettig als ik daar met een been boven in de lucht gooi, of zo iets!
Dan zit ik de hele tijd te denken van O GOD HOE DEBIEL ZIE IK ER NOU WEER UIT! Dat is toch zo erg! Heeft niemand daar last van of zo!!!!!???????? Of ben ik de enigste???????!!!!!!!!
Uhhhm... maak je je niej een beetje druk?
Ik weet 100% zeker dat hij er geen last van heeft
En anders zegt hij dat wel, en je kan er ook gewoon over praten
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:41
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
tot nu toe meisje boven, maar heb nog niet zoveel verschillende standjes geprobeerd
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 21:52
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
doggystyle is erg lekker.
2.06m en 1.65m? oei, dat word lastig, neit dat ik er ervaring meeheb ofzo. ehm, doggstyle meot wel kunnen dacht ik zo. en dame bovenop denk ik ook nog wel...

dus, dat was mijn bijdrage
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:13
Verwijderd
ik vind verschillende standjes best faag eigenlijk
Lig je daar in een driedubbele zeshoek alleen omdat je dan 1mm dieper in 'r kan komen ofzo Komt bij dat ik nog nooit andere standjes heb geprobeerd, maar het lijkt me niks
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 23:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Er is geen lekkerste standje. Juist de afwisseling van standjes maakt sex écht goed.
Kan het niet beter zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:47
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Bazz schreef:
ik vind verschillende standjes best faag eigenlijk
Lig je daar in een driedubbele zeshoek alleen omdat je dan 1mm dieper in 'r kan komen ofzo Komt bij dat ik nog nooit andere standjes heb geprobeerd, maar het lijkt me niks
Probeer het toch maar eens...
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
ik vind verschillende standjes best faag eigenlijk
Lig je daar in een driedubbele zeshoek alleen omdat je dan 1mm dieper in 'r kan komen ofzo Komt bij dat ik nog nooit andere standjes heb geprobeerd, maar het lijkt me niks
lijkt me erg vervelend voor de mensen met wie je sex hebt, dat je niets wilt uitproberen... stel dat je iets nieuws probeert en dat het dan absoluut geweldig is...? Zo is het vast ook wel 'goed genoeg', maar 'goed genoeg' kan altijd beter...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:36
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Bazz schreef:
ik vind verschillende standjes best faag eigenlijk
Lig je daar in een driedubbele zeshoek alleen omdat je dan 1mm dieper in 'r kan komen ofzo Komt bij dat ik nog nooit andere standjes heb geprobeerd, maar het lijkt me niks
niet alleen om dieper te koemn, maar ook andere delen te stimuleren (klinkt lekker vaag ) of om een mooi uitzicht te hebben, of om intiemer met elkaar bezig te zijn.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:56
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
hm nog eentje, die toch wel super meeviel
gewoon missionaris maar dan heel traag en soms er bijna uit, of juist heel diep ...
heel lekkerrr en intiem zo
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 08:50
DiveMaster
Avatar van DiveMaster
DiveMaster is offline
Nothing better like the fine arts of "Kamasutra"


__________________
I gave up smoking, drinking, and sex...worst 15 minutes of my life.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:24
Verwijderd
iets als hongpotje
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_honingpotje.html
maar ik ben aardig lenig en dan men benen helemaal recht. geweldig standje.. gaat lekker diep voor mij.. en voor de m vorm is het ook lekker. bij ons dan..

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:39
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Intiem (dus elkaar aan kunnen kijken en veel lichaamscontact) en diep, en niet te vermoeiend. Heeft iemand een tip?
Lepeltjes voldoet aan alles, behalve dat je elkaar niet aan kan kijken. Of je moet met spiegels gaan werken.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:40
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
k@tje schreef:
lepeltjes maar dan het meisje op haar rug... hmmmm heel relaxed en als je ouders binnen komen valt het niet zo op dat jullie bezig zijn... "de broodjes zijn gebakken hoor" "jahaa effe "wakker" worden"..
Best praktisch ja.
Maar zoals al eerder gezegd, gooi die deur dan op slot ofzo! Of je bed ervoor desnoods.
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 12:41
liefkindje
liefkindje is offline
als de jongen op de bank zit en het meisje op haar knieen gaat zitten en dan op hem rijd als het ware.. klinkt beetje raar maar is echt het proberen waard..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 13:44
Verwijderd
nieuwe ontdekt... maar kan 'm moeilijk uitleggen... je hebt er een tafel bij nodig... tekeningetje:

Stimuleert voor het meisje de g-plek heel erg, en het is zo ook erg gemakkelijk om ondertussen nog je clitoris te stimuleren. Als je benen moe worden kun je die over de schouders van de jongen leggen.
Ook leuk voor jongen, want leuk uitzicht en door de 'vreemde' manier waarop de penis de vagina in gaat is er erg veel wrijving. Bovendien kan 't zo vrij hard

Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:05
paco
Avatar van paco
paco is offline
vind niemand het standje meisje ligt op buik jongen ligt erboven op ook fijn?
ik bedoel: soort van hondjes maar dan chill liggend ensow...
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:39
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
paco schreef op 24-03-2003 @ 15:05:
vind niemand het standje meisje ligt op buik jongen ligt erboven op ook fijn?
ik bedoel: soort van hondjes maar dan chill liggend ensow...


vink fijner dan op se hondjes
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:18
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
toto schreef op 30-12-2002 @ 17:43:
wtf is missionaris!?!?! of is dat gewoon een heel gek woord voor een "normaal" standje??
Zie voor de herkomst van het woord "missionarishouding" (man boven, vrouw onder) mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...missionarissen
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:28
poesiefox
poesiefox is offline
Staand is echt heel lekker, maar je moet dan wel ongeveer even groot zijn, of hij moet erg sterk zijn natuurlijk. Ook op te lossen met hele hoge hakken. Kijk dan wel uit voor zijn tenen!

En dan kan het ook staand op zijn lepeltjes, dat kan ook terwijl je over de balustrade van de trapleuning gelegd wordt, maar dan mag je weer geen hoogtevrees hebben. Of tegen de muur leunend. Ik heb zo een keer een kastje van de muur getrokken. Tja.

Verder heb ik weinig toe te voegen. Dat het aan het aanrecht ook uitstekend werkt tegen etenstijd. Kun je vrijen en koken tegelijk.

Of zelf op een tafel zitten en hij staand ervoor, met je benen om zijn middel heen geslagen. Zoek wel de tafel met de juiste hoogte.

En dan is er de Stoel. Eerst zit ik erop en wordt fijn gebeft, dat is zo relaxt, en dan gaat hij zitten met mij op schoot. Face to face of lepeltjes, kan allebei. Heel relaxt bewegen is dat.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:25
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
3- 69...ze pijpt dan nog beter dan dat ze normaal doet en ondertussen wordt ze helemaal gek van me

2- doggystyle: windt mij op, en zij kan er (zonder clitorusstimulatie) van klaarkomen

1- missionarishouding: elkaar vasthouden, zien: veel contact dus en ik raak met mn onderbuik haar clitorus waardoor ze klaar kan komen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:41
Skatjûh17
Skatjûh17 is offline
Het lekkerst vind ik als hij onderop ligt.
Kan ik lekker bepalen hoe ik het wil.
__________________
Wie een kuil graaft voor een ander...is in ieder geval geen egoïst!!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 01:48
Verwijderd
ik lees hier veel herkenbare dinge.. en ook dinge die ik nog ns moet probere..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 08:21
Verwijderd
de afwisseling maakt het toch het leukst wat al vaak genoeg gezegt is.

En daarom: Jongen op rug, meisje erbovenop ook op rug erbovenop (bijna liggend), de jongen kan clitoris stimuleren en meisje in haar nek zoenen en dan heeft de jongen ook nog een hand vrij. Daarbij kun je makkelijk door naar bv Meisje zittend bovenop, om daarna met alleen je benen even draaien door te gaan naar doggystyle (en weer terug)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:37
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
ik vind doggyslyle super geil! en ook als ik boven op me vriend zit....maar doggystyle gaat voor!!!
__________________
me is very in love!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 14:54
Verwijderd
ik wil doggie zeker nog proberen, maar 'lepeltje' of hoe je t ook noemt is ook heel lekker.. en mijn vriend komt niet zo snel klaar en daarmee wat sneller..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:18
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
maar wat moi,the bomb zei heb ik ook.....ik schaam me ook heel vaak tegen over me vriend.....die rare standjes enzoow...dan voel j je zeker onzeker en raar....maar dat zal wel bij trekken...daar moet je aan wennen
__________________
me is very in love!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.