Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 11:55
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Het lukt me niet om condooms om te doen. Samen met mijn vriendin zitten we dan maar te kloten alleen het lukt echt niet.

In de bijsluiter staat dat je het beste eerst de voorhuid naar achter kan trekken. Dan houd je met 1 hand het tuutje dicht en met de andere hand rol je het condoom af. naja, dat vind ik al een heel gedoe want makkelijk afrollen doet ie niet. Het makkelijkste is nog als 1 het tuutje dicht houd en de ander dan met 2 handen het condoom af kan rollen.
Maar goed...dan is ie eenmaal afgerolt over de eikel heen maar dan zit heel die rand van het condoom strak tegen de onderkant van de eikel zeg maar. Hoe moet je em dan in godsnaam verder af kunnen rollen dat ie over de voorhuid heen gaat.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en waar het fout gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:33
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
misschien doe je het wel omgekeert
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:36
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Energie schreef op 02-06-2004 @ 13:33 :
misschien doe je het wel omgekeert
dan kan je hem al helemaal niet afrollen dus dat zal wel niet
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:48
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
-Zorg dat je pik helemaal stijf is
-Schuif je voorhuid helemaal over de eikel
-Houd met 2 vingers het 'reservoir' dicht
-Rol met je andere hand het condoom over je stijve heen
-Laat het'tuutje pas los als het condoom helemaal over je pik heen zit, dit omdat er geen lucht tussen mag komen

Das alles....laat even weten of het is gelukt.

Nog een tiprobeer het eens als je alleen bent, ben je misschien wat minder zenuwachtig.
__________________
There's No Way to Happiness, Happiness Is The Way
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Of probeer het een keer samen als je geen seks gaat hebben, alleen om te oefenen. Dan kun je alvast oefenen voor het echie...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:00
Verwijderd
Ha, dat heb ik ook altijd, dan blijft-ie klem zitten. Iemand zei dat je 'm er dan maar gewoon overheen moet prutsen door het randje tussen duim en wijsvinger te pakken en het er overheen te tillen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:25
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-06-2004 @ 14:00 :
Ha, dat heb ik ook altijd, dan blijft-ie klem zitten. Iemand zei dat je 'm er dan maar gewoon overheen moet prutsen door het randje tussen duim en wijsvinger te pakken en het er overheen te tillen.
ohw en dat heb je elke keer als je bij je vriend het condoom om doet? Ik heb niet zo veel zin om iedere keer zo te prutsen eigenlijk

Het werkt zeker niet als je gewoon verder probeert af te rollen? Dan gaat het vast pijn doen omdat dat randje over die voorhuid heen moet
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:37
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-06-2004 @ 14:25 :

Het werkt zeker niet als je gewoon verder probeert af te rollen? Dan gaat het vast pijn doen omdat dat randje over die voorhuid heen moet
Doe de voorhuid dan gewoon nog wat meer naar achter?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:25
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 02-06-2004 @ 13:48 :
-Zorg dat je pik helemaal stijf is
-Schuif je voorhuid helemaal over de eikel
-Houd met 2 vingers het 'reservoir' dicht
-Rol met je andere hand het condoom over je stijve heen
-Laat het'tuutje pas los als het condoom helemaal over je pik heen zit, dit omdat er geen lucht tussen mag komen

Das alles....laat even weten of het is gelukt.

Nog een tiprobeer het eens als je alleen bent, ben je misschien wat minder zenuwachtig.
Bovenstaande klopt als een bus, ik wou alleen ff het volgende toevoegen:
Altijd eerst checken of je m niet verkeerd om hebt.
Dat tweede (voorhuid over de eikel) kan, maar hoeft niet, ligt eraan wat je fijn vind.
Wat betreft het afrollen: soms moet je gewoon wat meer krachtzetten...waardoor dat komt weet ik niet.

Ennuh, probeer het inderdaad eerst alleen, desnoods meerdere keren. Dan heb je alle tijd, hoef je je niet gespannen te voelen, enz...

Het lukt heus wel, succes ermee!
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:32
Verwijderd
Het zou eventueel ook kunnen dat jouw penis wat groter is dan gemiddeld en het daardoor niet zo 'smooth' gaat als het zou moeten gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:23
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 15:32 :
Het zou eventueel ook kunnen dat jouw penis wat groter is dan gemiddeld en het daardoor niet zo 'smooth' gaat als het zou moeten gaan?
Zou dat het zijn? De eikel is ook vrij dik waardoor je echt even behoorlijk moet duwen om een beginnetje te maken voor het verdere afrollen.

Maar hoe zit het met het "klem" zitten bij andere jongens? Is het normaal gesproken zo dat de voorhuid zo strak tegen de onderkant van de eikel zit, zodat nadat je het condoom over de eikel afgerolt hebt je het randje zo op de gewone huid kan laten schieten/rollen
Dat lijkt me zo raar. Dat randje is best dun dus je eikel wordt even smaller . Dan kan je niet zomaar "over" het randje van de voorhuid heen komen toch?!?!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:25
Lil'Anthony
Avatar van Lil'Anthony
Lil'Anthony is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-06-2004 @ 13:57 :
Of probeer het een keer samen als je geen seks gaat hebben, alleen om te oefenen. Dan kun je alvast oefenen voor het echie...
en alstie er dan om zit...


btje onzinnig anders
__________________
*tilburger is*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-06-2004 @ 16:23 :
Zou dat het zijn? De eikel is ook vrij dik waardoor je echt even behoorlijk moet duwen om een beginnetje te maken voor het verdere afrollen.

Maar hoe zit het met het "klem" zitten bij andere jongens? Is het normaal gesproken zo dat de voorhuid zo strak tegen de onderkant van de eikel zit, zodat nadat je het condoom over de eikel afgerolt hebt je het randje zo op de gewone huid kan laten schieten/rollen
Dat lijkt me zo raar. Dat randje is best dun dus je eikel wordt even smaller . Dan kan je niet zomaar "over" het randje van de voorhuid heen komen toch?!?!
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt

Maar goed, ik weet dat zo'n condoom ook echt altijd gigantisch strak zit om de penis van mijn vriend. Het ziet er ook altijd best maf uit, zo'n ingepakt geval. Echt helemaal ingesnoerd. Bij hem komt het dikste deel na de eikel en is het daar dus extra prutsen. Hij krijgt em zelf wel om hoor, maar die dingen gaan ook vaak weer af of scheuren en om em af te krijgen, ook weer best een gedoe. Hij rolt dus vaak ook gewoon een stuk terug als ie eenmaal om zit. En ik weet dat mijn vriend groter dan gemiddeld is, ook qua dikte, dus daarom dacht ik daaraan bij jouw verhaaltje.

Mja, dat kun je zo uitvinden. Even opmeten In een topic hier ergens op Seksualitet over de omtrek van de penis staan gemiddeldes. Je kunt dan speciale XL condooms kopen zeg maar

Maar ik zou het eerst eens proberen zonder de voorhuid over de eikel te schuiven, misschien dat het dan wel lukt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:53
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 16:38 :
Maar ik zou het eerst eens proberen zonder de voorhuid over de eikel te schuiven, misschien dat het dan wel lukt.
Wat is het verschil tussen niet de voorhuid naar achter trekken en wel naar achter trekken dan?
Als je het niet naar achter trekt heb je zeker veel minder gevoel ofzo?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-06-2004 @ 16:53 :
Wat is het verschil tussen niet de voorhuid naar achter trekken en wel naar achter trekken dan?
Als je het niet naar achter trekt heb je zeker veel minder gevoel ofzo?
Ik zou het niet weten, nooit gevoeld he.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:01
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-06-2004 @ 16:57 :
Ik zou het niet weten, nooit gevoeld he.
nee dat snap ik. Maar het hoort toch ook gewoon met een ontblote eikel of niet
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-06-2004 @ 17:01 :
nee dat snap ik. Maar het hoort toch ook gewoon met een ontblote eikel of niet
Lijkt me wel ja
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:58
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
pietjansen50 schreef op 02-06-2004 @ 16:53 :
Wat is het verschil tussen niet de voorhuid naar achter trekken en wel naar achter trekken dan?
Als je het niet naar achter trekt heb je zeker veel minder gevoel ofzo?
er is niet echt een wezenlijk verschil. In principe moet de huid naar achteren (staat in de bijsluiter en voorlichtingsboekjes).
Dit is denk ik omdat anders door de 'heen-en-weer' beweging het condoom zou kunnen scheuren als ie strak zit, of omdat je voorhuid, als het condoom nogal strak zit, niet meer naar achteren kan (zolang je het condoom om hebt.)
Maar het kan in principe op allebei de manieren. Qua gevoel maakt het niet zoveel uit (maar ik denk dat je met de voorhuid naar achteren er iets meer van voelt).

Het kan ook zijn dat het moeilijker gaat doordat je wat groter geschapen bent. Ik zou gewoon 's een keer XL proberen, wat maakt het uit? Als ie te wijd mocht zijn word je er hoogstens wijzer van...
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:29
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
zorg gewoon dat je hem goed om hebt

als hij afknelt, dan komt dat vanzelf wel weer goed, das tijdelijk

en voor de rest, soms loopt het afrollen vast, dan moet je ff goed kijken hoe die vastloopt, en dan gewoon verder afrollen, ff het randje vastpakken en beetje optillen en naar benee doen ofzo

tis niet zo moeilijk, gewoon ff vogelen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:38
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ken het probleem wel
je hebt gewoon 3 handen nodig om hem om te doen,
1 hand (of paar vingers dus ) om dicht te knijpen, en de andere 2 handen (of vingers ) om hem even op te rekken, zodat je een cilinder hebt die groter is dan de diameter van je penis zeg maar....dan moet je hem ff voorbij je voorhuid pas loslaten ipv dat je hem gaat zitten afrollen vanaf je eikel af.., dan gaat ie namelijk wel eens onder de eikelrand al knellen, en dan moet je nog een heuvel op
als je hem na dat stukje van het voorhuid pas loslaat, en vanaf daar gaat afrollen is je probleem opgelost

ik weet niet waarmee dit te maken heeft, misschien wel de groote/dikte van de eikel, of juist ook de diameter...

kan elk geval wel zeggen dat ik het ook zo ervaar...en eigenlijk gewoon blij ben dat ik die dingen bijna nooit gebruik....

anyway: zoals beschreven hierboven...works for me
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:49
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Citaat:
dext0r schreef op 02-06-2004 @ 19:38 :
ken het probleem wel
je hebt gewoon 3 handen nodig om hem om te doen,
1 hand (of paar vingers dus ) om dicht te knijpen, en de andere 2 handen (of vingers ) om hem even op te rekken, zodat je een cilinder hebt die groter is dan de diameter van je penis zeg maar....dan moet je hem ff voorbij je voorhuid pas loslaten ipv dat je hem gaat zitten afrollen vanaf je eikel af.., dan gaat ie namelijk wel eens onder de eikelrand al knellen, en dan moet je nog een heuvel op
als je hem na dat stukje van het voorhuid pas loslaat, en vanaf daar gaat afrollen is je probleem opgelost

ik weet niet waarmee dit te maken heeft, misschien wel de groote/dikte van de eikel, of juist ook de diameter...

kan elk geval wel zeggen dat ik het ook zo ervaar...en eigenlijk gewoon blij ben dat ik die dingen bijna nooit gebruik....

anyway: zoals beschreven hierboven...works for me
JUIST!! dat is precies mijn probleem
Hmm, beetje onhandig vind ik dat maar hoor. Dus je moet gewoon steeds met zijn 2en gaan kloten voordat je zo'n ding om hebt . Naja, het zal wel moeten
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:42
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ja of je moet er heel handig in worden..of condooms vinden met een grotere ring.. ., zelf ben ik daar beetje huiverig voor, want dan zou ik idee krijgen dat ie onderaan de penis te wijd zou zijn zeg maar
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 02:14
Verwijderd
optie 1: Koop een pak, en ga oefenen. Het is gewoon verschrikkelijk simpel, kan je meteen met de rest lekker van bil.

optie 2: gewoon geen condoom.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 02:31
Verwijderd
't Blijven ondingen, datwel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote pil-topic #21
Pluis
500 14-05-2011 10:14
Seksualiteit Erectie stoornis of 'condoom-angst'?
mikey0146
9 07-06-2010 14:45
Seksualiteit geen gevoel door condoom
freule julie
51 16-08-2005 17:12
Seksualiteit Condoom omdoen -> opwinding verdwijnt
:P
25 26-02-2004 17:44
Seksualiteit ik krijg bij mij mij vriendin geen stijve, graag reacties/uitleg
speeddevil
26 24-02-2003 01:56
Seksualiteit condoom aandoen
lonelyboy
4 20-04-2002 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.