Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 18:44
Sander21
Sander21 is offline
Ik heb dus nog nooit een echte vriendin gehad enzo...

Ben beetje terughoudend en ja vrouwen die kijken alleen maar als ze je leuk vinden, maar zullen nooit iets uitvoeren, die laten gewoon de jongens naar hun toe komen.

Aangezien een vriendin 'krijgen' een onhaalbaar doel is voorlopig wil ik toch wel erg graag zowieso een keertje, of evt af en toe 'het doen' om in ieder geval intiem contact te hebben.

Zo kan ik misschien, nouja denk ik van mijn verlegenheid worden afgebracht wat betreft meiden.

Dus ik denk eraan om binnenkort naar de wallen te gaan, alleen de vorige keer durfde ik niet naar binnen. Er is dus blijkbaar gewoon een afstand tussen mij en meiden en ook omdat ik er geen ervaring enzo mee heb is dat wat moeilijker.

Dus wie heeft er tips voor mij hoe ik die drempel kan doorbreken. Graag geen stoere jongenstaal als reactie

Sander
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ga niet naar de wallen. Daar betaal je voor seks en dat doet heus niet veel goeds voor je zelfbeeld. Ga in plaats daarvan eens de disco in en pik een gewillig meisje op. Zoenen moet zeker lukken, dat is al een bevestiging dat je leuk genoeg bent. En als je erg veel geluk hebt heeft ze misschien zelf wel zin om met je mee naar huis te gaan.

Maar waarom niet gewoon wachten tot je serieus een leuk meisje tegenkomt? Geef jezelf een schop onder je kont en ga erop af!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:50
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
En geen belabberde openingszinnen gebruiken. Gewoon praten zoals je normaal ook praat. Zoals de grote Ali G. ooit zei: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:55
Verwijderd
boek chix
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:56
Sander21
Sander21 is offline
Ik ga al 3 jaar elk weekend uit, stuk of 3 keer voorgekomen,
1 een keer kwam meisje naar me toe.. wat gepraat.. daarna niet meer gezien.

2 Meisje dansde tegen me aan en wilde duidelijk wat maar het kwam opeens en wist ff niet hoe ik erop moest reageren, voelde me gelijk aardig lullig/stom.

3e keer meisje wilde met me dansen, dit keer ging dat veel makkelijker, maar ze wilde niet verder? maar t was wel intiem. Misschien wilde ze niet omdat ik stonk naar de drank of omdat ik te snel was.


Maar ja ik ga tegenwoordig nog maar weinig uit. Andere vrienden gekregen dus.. En ik ga niet nog een jaar lopen hopen ofzo. Dus jullie oplossingen kunnen helaas niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:01
Verwijderd
je straalt ook wanhopigheid uit weet je, en dat maakt je niet aantrekkelijker.
Als je gewoon je eigen leven op orde hebt, en je bent in staat je eigen ding te doen, zonder dat je achter de meiden aanloopt, kom je al een stuk leuker over.

Op de wallen kun je sex halen, maar om deze reden zal het je niet veel opleveren dan een lege beurs
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:03
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Ik weet niet hoe oud je bent maar naar de Wallen gaan lijkt me iets te wanhopig (niet lullig bedoeld!). Via de gewone weg, zoals hierboven genoemd, is toch echt veruit de beste optie. Ik niet dat je je beter voelt als je naar de Wallen gegaan bent en of je veel 'ervaring' rijker geworden bent. Probeer het gewoon op de gewone manier (ik weet dat je dit niet wil horen) en wacht nog iets langer met je voornemen.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:04
Verwijderd
een niet zo knap meiske scoren... begin onder aan de ladder en werk jezelf omhoog!

Nix aan te doen keal, maar ik denk niet dat de wallen de oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:11
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 03-07-2004 @ 20:04 :
een niet zo knap meiske scoren... begin onder aan de ladder en werk jezelf omhoog!

Nix aan te doen keal, maar ik denk niet dat de wallen de oplossing is.
En dat is niet wanhopig?
Niet gewoon iets scoren, zelf op zoek gaan en dan hopen dat het een keer wederzijds is.
Vakanties werken overigens versnellend en zijn effectiever
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Sander21 schreef op 03-07-2004 @ 19:56 :
Ik ga al 3 jaar elk weekend uit, stuk of 3 keer voorgekomen,
1 een keer kwam meisje naar me toe.. wat gepraat.. daarna niet meer gezien.

2 Meisje dansde tegen me aan en wilde duidelijk wat maar het kwam opeens en wist ff niet hoe ik erop moest reageren, voelde me gelijk aardig lullig/stom.

3e keer meisje wilde met me dansen, dit keer ging dat veel makkelijker, maar ze wilde niet verder? maar t was wel intiem. Misschien wilde ze niet omdat ik stonk naar de drank of omdat ik te snel was.


Maar ja ik ga tegenwoordig nog maar weinig uit. Andere vrienden gekregen dus.. En ik ga niet nog een jaar lopen hopen ofzo. Dus jullie oplossingen kunnen helaas niet.
Mwah wat zegt dat nou weer. Zo vaak is het bij mij nou ook weer niet voorgekomen tijdens het uitgaan (ik heb dan wel eens gezoend tijdens het uitgaan, maar dat boeit even niet).
En... toch ben ik mijn vriendje tegen gekomen, en toen ging alles gewoon vanzelf. Ik ben hem niet tijdens het uitgaan tegen gekomen. Er zijn echt wel meer manieren hoe je in contact kunt komen hoor met meisjes. Ik denk dat naar de wallen gaan dan niet meteen de beste oplossing is. Of draait het bij jou alleen maar om seks hebben. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar ik vraag me af of een keertje naar de wallen gaan, het daar ff doen, wel zoveel meerwaarde aan je leven geeft, op het gebied van ''met meisjes in contact komen''. Wil je ontmaagd worden, en wil je dat nog liever vandaag dan morgen, dan is het mss wel een oplossing. Maar mij lijkt het niet het beste...

Je probleem is toch ''een vriendin krijgen'' en niet zozeer ''het maagd zijn''?
En via chatten een meisje leren kennen en daarna eventueel ontmoeten?? Mss is dat iets voor je...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:03
Jolieeeentje
Avatar van Jolieeeentje
Jolieeeentje is offline
ik zou het ook niet doen als ik jou was.....
kijk je komt ook vanzelf wel iemand tegen.. ik weet niet hoe oud je bent maar je kan altijd nog naar de hoeren gaan...
ga maar weer is uit.. meer net zoals dat je vroeger deed...
en straal absluut niet uit dat je wanhopig opzoek bent naar een beurt.
maar ik bergrijp je erg goed hoor... maar please w8 met de wallen echt!!!
__________________
bladieblabieBLA
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:17
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Wanhopigheid uitstralen is bad.
Nee echt.
En "betaalde liefde"
Ach, Tis net zoiets als een frikandel uit de muur halen, tis niet de real thing lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:22
meisje
meisje is offline
Citaat:
Sander21 schreef op 03-07-2004 @ 19:44 :


Dus wie heeft er tips voor mij hoe ik die drempel kan doorbreken. Graag geen stoere jongenstaal als reactie

Sander
Dat zegt genoeg, sorry
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 03-07-2004 @ 21:22 :
Dat zegt genoeg, sorry
Evil you

Maar even serieus, als je op je 21e nog maagd bent zou ik niet naar de hoeren gaan. Ik zou nog een paar jaar wachten voor je die toch wel desperate stap zet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:27
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
[standaard verhaal]
Ik denk dat je het niet moet doen...
Ik denk dat het niets uitmaakt voor je verlegenheid naar meisjes toe, mischien word het juist alleen maar erger. Omdat je dan een soort van geheim met je meedraagt.

Ik ben bijna 20, heb ook nog nooit gezoend of meer, had slechts 1 keer gekund. Maar toen puntje bij paaltje kwam durfde/wou ik het toch niet omdat ik haar niet leuk genoeg vond. (Ik was dus minder hopeloos als ik daarvoor dacht ), ik dacht trouwens tot dat moment dat ik ook graag een keer wou zoenen en sex wou. Maar ik kwam toen erachter dat ik vooral "liefde" wou, en dus niet iemand waar ikzelf niets mee had. En als dat het ook bij jou is, denk niet dat je dat bij een hoer kan vinden...
Ik weet en ding zeker, en dat is omdat ik iig tot mn 40ste niet naar een hoer ga, waarschijnlijk mn hele leven niet. Omdat ik er toch wel vanuit ga dat het een keer goed komt. En ook al gebeurt dat niet, ik denk niet dat ik ooit behoefte zal hebben aan hoer.


Voor de rest kan ik je ook geen oplossing geven, alleen het lijkt me geen oplossing om naar de wallen te gaan.

Het volgende probleem is, hoe maak je contact met een meisje in een kroeg. Zonder op je bek te gaan natuurlijk, want ik denk dat ik daar bang voor ben (ik denk bij iedereen "ze vind mij toch niet leuk"). Maar voor mij is het mss een ander verhaal, ik ben er meestal niet echt mee bezig. En ik heb bij jou het idee dat jij er wel veel mee bezig bent. Waardoor je dus wanhopig lijkt voor andere meisjes, als ze dat tenminste zien (meisjes!!! kunnen jullie dat zien? )
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:38
Verwijderd
Niet jezelf ontmaagden bij de hoeren.

Da's triest. Krijg je later spijt van.

Bovendien kan ik me niet voorstellen wat er 'intiem' is aan een bezoekje bij de hoeren. Maargoed.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-07-2004 @ 22:38 :
Niet jezelf ontmaagden bij de hoeren.

Da's triest. Krijg je later spijt van.

Bovendien kan ik me niet voorstellen wat er 'intiem' is aan een bezoekje bij de hoeren. Maargoed.
Het is ook niet intiem. Het is wel een enorme boost voor je zelfvertrouwen. Als je geen maagd meer bent, ben je geen loser. Ook al ligt die maagdelijkheid in een condoompje in een prullenbak bij Rooie Marie.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:46
Verwijderd
Je verhaal over de meisjes bij het uitgaan klintk een beetje. ehm, kortzichtig.
Een meisje kwam naar je toe, jullie hebben wat gepraat en je hebt haar nooit meer gezien? Ben je niet later die avond even teruggegaan om nog even te praten en te zien dat je contact zou houden, email adres ofzo? Of dacht je gewoon 'oh, ze is weg, ik geef het op'?
En het tweede meisje dan. 'Het kwam opeens' (wat?), je voelde je lullig en stom, nouja, kan gebeuren, erg vervelend, maar toen? Toen ben je maar weggegaan ofzo?
En dat derde meisje... ze wou niet verder? En dan, dan hoef je haar niet meer, als ze niet meteen wil zoenen?

Hoe verwacht je in vredesnaam wél een vriendin te krijgen als je zelf zo totaal niets doet, moet ze je midden in de disctoheek bespringen en de kleren van je lijf scheuren?

Kijk, verlegenheid is heel lastig, ik ben zelf ook niet één van de spontaansten, maar apatisch ergens in een hoekje gaan zitten dat schiet helemaal niet op.

Je vraagt hoe je jezelf over je angst kan zetten om toch bij een prostituée aan te kloppen. Nou, tegen de tijd dat je dát durft, durf je ook wel 'Hoi, heb je een beetje een leuke avond?' tegen een lief meisje te zeggen, dat is namelijk veel minder eng.

edit: hmm, nog even herlezen, sorry als ik wat bot overkom, het is laat

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:55
Icemancool
Icemancool is offline
Ik zou als ik jou was ook niet naar de wallen gaan, maja daar heb je al genoeg over gehoord.
Over het maagd zijn, het verschilt gewoon per persoon, en de meesten doen het ook echt alleen de 1e keer als het echt speciaal is...
Het leven zit vol verassingen, probeer gewoon "met de stroom mee te gaan", wees jezelf, want als je met iemand gaat heb je toch ook liever iemand die je neemt zoals je bent?
Als je van boeken houd, probeer "Het stalker syndroom" van William Gibson eens te lezen, dat boek illustreerd het wel een beetje.
__________________
That's just all I need to do... Walk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:03
Dubbel_FriSsS_
Avatar van Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
ja de wallen is niet echt een goede optie (lijkt mij dan).. ik neem aan dat jij ook het liefste een romantische 1e keer wil hebben.. als je nouw 12 of 28 bent.. ik weet niet als je nog op school zit.. maar als je nog op school zit zoek dan eens een leuk meisje uit van je klas of iets in die richting.. 21 is wel (erg) laat.. ik heb het op me 15e al gedaan.. maar zoek in ieder geval iets in de richting van sgool (en als je verlegen bent daarvoor) maak je kennis met een meisje en dan vraag je haar msn of mobiel.. en spreek je dan een keer af.. in ieder geval succes
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:37
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Er zijn nu zoveel reacties geweest van mensen die zeggen dat je niet naar de hoeren moet gaan....
... nu mag je gewoon eigenlijk niet meer tegen ons in gaan

We leven in een democratie dus meeste stemmen gelden
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:40
Verwijderd
En toch, soms zitten er best mooie meiden tussen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 00:15
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Nou ja misschien moet je maar wel naar een prostituee gaan... ik zie niet helemaal in wat daar mis mee is... Lijkt me best een goede oplossing om te leren hoe je met meisjes omgaat...

Dan moet je natuurlijk wel naar een prostituee gaan die legaal in Nederland is, niet verslaafd is en het zeker niet tegen haar wil in doet (dus ja... eerst goed zoeken) en daar kan ik je niet bij helpen
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 00:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 04-07-2004 @ 01:15 :
Nou ja misschien moet je maar wel naar een prostituee gaan... ik zie niet helemaal in wat daar mis mee is... Lijkt me best een goede oplossing om te leren hoe je met meisjes omgaat...

Dan moet je natuurlijk wel naar een prostituee gaan die legaal in Nederland is, niet verslaafd is en het zeker niet tegen haar wil in doet (dus ja... eerst goed zoeken) en daar kan ik je niet bij helpen
Daar is mis mee dat je niet op zo'n manier ontmaagd wil worden. Tenminste ik zou dat niet willen. Ik kan niet voor de topicstarter spreken natuurlijk.
21 is vrij jong. Ik vind naar een prostituee gaan omdat je ontmaagd wil worden vrij wanhopig en onnodig op je 21e. Ik zou er hoe dan ook even mee wachten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:31
migyur
Avatar van migyur
migyur is offline
Ik snap het verband niet tussen naar de hoeren gaan en meer zelfvertrouwen..
Je kunt ook meisjes leren kennen buiten het uitgaan om, zoals op school/werk, sport.
Zelfde geldt voor het opbouwen van zelfvertrouwen, er zijn veel betere manier dan naar de hoeren te gaan .

Ik denk trouwens dat het helemaal niet goed is voor je zelfvertrouwen want je BETAALT dan iemand om sex met je te hebben, en niet omdat ze het zelf wilt..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
grl schreef op 04-07-2004 @ 01:17 :
Daar is mis mee dat je niet op zo'n manier ontmaagd wil worden. Tenminste ik zou dat niet willen. Ik kan niet voor de topicstarter spreken natuurlijk.
21 is vrij jong. Ik vind naar een prostituee gaan omdat je ontmaagd wil worden vrij wanhopig en onnodig op je 21e. Ik zou er hoe dan ook even mee wachten.
Mjah... mensen maken daar een te belangrijk iets van... ontmaagding...

Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij vindt dat hij ontmaagd moet worden... maar heeft hij gewoon behoefte aan contact met meisjes.... (Je kan ook naar een prostituee gaan zonder meteen ontmaagd te worden!)
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:10
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 03-07-2004 @ 20:04 :
een niet zo knap meiske scoren... begin onder aan de ladder en werk jezelf omhoog!

Nix aan te doen keal, maar ik denk niet dat de wallen de oplossing is.
En dan dat niet zo knappe meisje smerig hard nemen in een naar urine stinkend steegje.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:20
Mastermind
Mastermind is offline
Ik snap de TS wel. Ik ben nu 24 en heb ook nog nooit een vriendin gehad en dus ook nog nooit seks. Altijd krijg ik te horen 'dat het vanzelf wel komt' maar daar geloof ik niet meer in. Ik denk dat de kans dat ik ooit nog een vriendin krijg bijzonder klein is. Op het eerste gezicht is er weliswaar niets mis met me, maar blijkbaar scheelt er toch wat aan. Ik zal daarom moeten accepteren dat er een heel grote kans is dat ik nooit een vriendin zal krijgen. Dat is op zich al moeilijk genoeg, maar het feit dat ik nog nooit iets met mijn seksuele behoeftes en verlangens heb kunnen doen maakt het nog moeilijker.

Tot nu toe heb ik me altijd braaf ingehouden en zitten hopen op een vriendin. Maar ondertussen ben ik wel nog steeds zo groen als wat en als ik een vriendin zou krijgen denk ik niet dat dit gewaardeerd zal worden. Maar los daarvan zou ik zo langzamerhand ook wel eens seks willen hebben en aangezien ik geen vriendin kan krijgen is prostitutiebezoek daarvoor de enige oplossing. Ik heb het nog niet gedaan, zal het voorlopig ook nog niet doen, maar de gedachte om het wel te doen schiet steeds vaker door mijn hoofd. En het zou me niet verbazen dat het over een jaar of zo er van gaat komen. En ik zie ook niet in wat er verkeerd aan is. Ik (en de TS ook) heb al de pech dat ik geen vriendin kan krijgen, maar betekent dat dat ik me ook maar levenslang van seks moet onthouden?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:59
Schapie
Avatar van Schapie
Schapie is offline
Anders probeer je het is op zo een dating bureau, geen idee wat het precies voorstelt maar het is daar toch gewoon voor bedoelt he, en dan moet je maar tevreden zijn met alles dat je krijgt.. Er zullen vast ook wel genoeg niet-hoeren zijn die wat met je zouden willen behalve dan zijn ze waarschijnlijk inderdaad net iets minder knap, daar moet je jezelf dan misschien een keer overheen zetten als je het zo graag wilt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 04-07-2004 @ 15:10 :
En dan dat niet zo knappe meisje smerig hard nemen in een naar urine stinkend steegje.
Ervan uitgaande dat je eerste keer altijd het slechtst is (wat in de praktijk vaak blijkt te kloppen, in elk geval technisch, misschien niet emotioneel) kun je inderdaad beter een lelijke dronken hockeytrol nemen op één of ander vunzig feestje, dan het te verprutsen bij het bloedmooie lekkere ding waar je smoorverliefd op bent.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:20
Dubbel_FriSsS_
Avatar van Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 04-07-2004 @ 15:20 :
Ik snap de TS wel. Ik ben nu 24 en heb ook nog nooit een vriendin gehad en dus ook nog nooit seks. Altijd krijg ik te horen 'dat het vanzelf wel komt' maar daar geloof ik niet meer in. Ik denk dat de kans dat ik ooit nog een vriendin krijg bijzonder klein is. Op het eerste gezicht is er weliswaar niets mis met me, maar blijkbaar scheelt er toch wat aan. Ik zal daarom moeten accepteren dat er een heel grote kans is dat ik nooit een vriendin zal krijgen. Dat is op zich al moeilijk genoeg, maar het feit dat ik nog nooit iets met mijn seksuele behoeftes en verlangens heb kunnen doen maakt het nog moeilijker.

Tot nu toe heb ik me altijd braaf ingehouden en zitten hopen op een vriendin. Maar ondertussen ben ik wel nog steeds zo groen als wat en als ik een vriendin zou krijgen denk ik niet dat dit gewaardeerd zal worden. Maar los daarvan zou ik zo langzamerhand ook wel eens seks willen hebben en aangezien ik geen vriendin kan krijgen is prostitutiebezoek daarvoor de enige oplossing. Ik heb het nog niet gedaan, zal het voorlopig ook nog niet doen, maar de gedachte om het wel te doen schiet steeds vaker door mijn hoofd. En het zou me niet verbazen dat het over een jaar of zo er van gaat komen. En ik zie ook niet in wat er verkeerd aan is. Ik (en de TS ook) heb al de pech dat ik geen vriendin kan krijgen, maar betekent dat dat ik me ook maar levenslang van seks moet onthouden?
ik zal er niet omheen draaien 24 is gewoon (erg) laat.. maar ik weet niet hoe jij eruitziet.. want ik denk toch egt wel dat het ook met je uiterlijk te maken heeft hoor, als je met je 24ste nog geen vriendin gehad hebt.. hoeft niet natuurlijk maar die kans lijkt me tog wel groot.. of je onderneemt HEEL ERG WEINIG actie.. en dan is ut makkelijk, ga es uit! ik neem aan dat je werkt of dat je nog op sgool zit.. of dat je bij en sport zit.. dat zijn alle 3 dingen waar je veel meisjes/vrouwen kunt ontmoeten.. en ik denk dat je verlegen bent (meestal als je nog geen ervaring hebt) dus vraag en keer via via een msn adres van een meisje (dat jij uiteraard leuk vind).. leer haar beter kennen en dan komt het vanzelf (was bij mij zo).. want als je zo doorgaat krijg je tog egt nog eens een minderwaardigheidscomplex hoor..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Misschien helpt het om in je achterhoofd te houden dat het voor jou een grote stap is om op iemand af te stappen, maar het is voor diegene net zo'n grote stap!

Mensen hebben al snel in hun hoofd dat dingen alleen voor henzelf moeilijk zijn, en dat de rest van de wereld veel meer weet, kan, zelfvertrouwen heeft en dingen voor elkaar krijgt. Dat is een illusie... Op het moment dat jij naar een meisje kijkt en denkt "zal ik... durf ik... iets tegen haar te zeggen..." staat zij misschien wel net zo hard te twijfelen.

Verder ben ik het eens met Sarah. Als jij een meisje wilt ontmoeten alleen omdat je wilt neuken, tja, dan moet je inderdaad maar naar de wallen gaan. "Ze wilde niet verder" nee allicht niet, maar waarom heb je niet om een telefoonnummer/emailadres gevraagt? Of wilde je haar verder niet kennen, alleen neuken?

NB: 'ervaring' bij een hoer is niets waard lijkt me zo, niet in meisjes ontmoeten en niet in bed...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Myuki schreef op 04-07-2004 @ 12:42 :
Mjah... mensen maken daar een te belangrijk iets van... ontmaagding...

Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij vindt dat hij ontmaagd moet worden... maar heeft hij gewoon behoefte aan contact met meisjes.... (Je kan ook naar een prostituee gaan zonder meteen ontmaagd te worden!)
Voor sommige mensen is het ook echt belangrijk. En voor anderen is het op z'n minst leuk als het 'goed' gebeurt met de juiste persoon en bla bla bla.

Maar je hebt zeker gelijk dat je voor contact met meisjes naar een prostituee kan gaan. Seks of geen seks. Alleen vind ik het dan nog steeds snel. 21 is echt niet zo oud.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:51
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
21 is tering oud voor nog nooit gezoend hebben/sex,

ga naar de hoeren zou ik zeggen

je loopt achter op evle fronten (waarshijnlijk ook psychologische)
.

sorry, maar andere verhalen zijn er dus puur om mensen een hart onder de riem te steken, maar niet om mensen de waarheid te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:00
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 18:51 :
21 is tering oud voor nog nooit gezoend hebben/sex,

ga naar de hoeren zou ik zeggen

je loopt achter op evle fronten (waarshijnlijk ook psychologische)
.

sorry, maar andere verhalen zijn er dus puur om mensen een hart onder de riem te steken, maar niet om mensen de waarheid te vertellen.
hou toch op met je onzin. Ik ben ook 21 en ik heb in totaal met slechts 5 meisjes gezoend, en met maar 1 verder gegaan, en dat was ook eenmalig... Heb ook nog nooit een serieuze relatie gehad. En naast mij ken ik nog een heleboel mensen in mijn directe omgeving die evenweinig ervaring op dat gebied hebben.
Te oud is echt grote onzin. Een gebrek aan ervaring kan je echter wel steeds meer in de weg gaan zitten wanneer je 'op zoek' gaat...
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 18:51 :
21 is tering oud voor nog nooit gezoend hebben/sex,

ga naar de hoeren zou ik zeggen

je loopt achter op evle fronten (waarshijnlijk ook psychologische)
.

sorry, maar andere verhalen zijn er dus puur om mensen een hart onder de riem te steken, maar niet om mensen de waarheid te vertellen.
21 is aan de late kant om nog nooit gezoend te hebben. Dat ben ik met je eens. Maar voor seks valt het wel mee. Tuurlijk, het is later dan het gemiddelde en ongeveer 10 jaar later dan de gemiddelde breezertrut, maar goed.. of je dat moet willen is een tweede.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:13
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 18:51 :
21 is tering oud voor nog nooit gezoend hebben/sex,

ga naar de hoeren zou ik zeggen
Ik was zelf al 25 toen ik "het" voor de eerste keer deed, dus oud is wat dat betreft een tamelijk relatief begrip.

Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 18:51 :
je loopt achter op vele fronten (waarschijnlijk ook psychologische)
Dat vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling, aangezien je hem en zijn achtergrond niet eens kent.

@Dubbel_FriSsS_: Het feit dat iemand moeite heeft om contact met vrouwen of meisjes te maken heeft niet noodzakelijk met het uiterlijk van zo iemand te maken. Er kan bijvoorbeeld ook sprake zijn van verlegenheid of een sociale handicap (een stoornis in het autistische spectrum), zoals bijvoorbeeld het syndroom van Asperger, wat ik zelf ook heb.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 18:51 :
***
Ik hoor het al, je weet er alles van.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:27
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Dubbel_FriSsS_ schreef op 04-07-2004 @ 17:20 :
ik zal er niet omheen draaien 24 is gewoon (erg) laat.. maar ik weet niet hoe jij eruitziet.. want ik denk toch egt wel dat het ook met je uiterlijk te maken heeft hoor, als je met je 24ste nog geen vriendin gehad hebt.. hoeft niet natuurlijk maar die kans lijkt me tog wel groot.. of je onderneemt HEEL ERG WEINIG actie.. en dan is ut makkelijk, ga es uit! ik neem aan dat je werkt of dat je nog op sgool zit.. of dat je bij en sport zit.. dat zijn alle 3 dingen waar je veel meisjes/vrouwen kunt ontmoeten.. en ik denk dat je verlegen bent (meestal als je nog geen ervaring hebt) dus vraag en keer via via een msn adres van een meisje (dat jij uiteraard leuk vind).. leer haar beter kennen en dan komt het vanzelf (was bij mij zo).. want als je zo doorgaat krijg je tog egt nog eens een minderwaardigheidscomplex hoor..
Kerel: Zeker 24 is laat, erg laat zelfs en misschien wel te laat. Dat weet ik ook wel. Maa dat ligt niet aan mijn uiterlijk. Ik zal niet beweren dat ik echt heel knap ben, maar lelijk ben ik ook niet. Onverzorgd ben ik venemin. Ben absoluut niet het prototype computernerd. Dus daar ligt het niet aan. Het probleem is dat ik veel te weinig onderneem denk ik. En inmiddels durf ik door mijn onervarenheid nog minder. Ben sinds kort wel via internet bezig. Eerste date was niet echt een succes, althans het was best gezellig maar niet meer dan dat. Maar binnenkort heb ik weer een date en dan zien we wel verder.

Maar ik denk wel dat mijn ervaring inmiddels een probleem is ja en ik betwijfel of het ooit nog goed zal komen. En als dat niet binnen een jaar, of misschien twee jaar ervankomt zal ik denk ik toch met het bezoeken van prostituees beginnen. Dat is misschien niet iets om trots op te zijn, maar ik wil ook wel eens mijn behoeftes bevredigen. En als ik geen vriendin kan krijgen dan moet het maar zo. Zal vast minder zijn dan in een relatie, maar het is beter dan niets. Ik wil gewoon niet eeuwig wachten op een vriendin. En echt verkeerd vind ik het ook niet. Ik zal immers als ik een vriendin krijg ook accepteren als zij met meerdere vriendjes seks heeft gehad. OK, dat is natuurlijk heel wat anders dan naar de hoeren gaan. Maar ik vind dat het voor een jongen van mijn leeftijd die nooit de kans heeft gehad om op een normale manier seks te hebben niet onvergeeflijk is om het wel te doen. Ik ben immers niet a-seksueel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:57
Sander21
Sander21 is offline
Nee het gaat me echt niet om de seks, en het gaat erom dat ik met een vrouw leer omgaan.

Liever gewoon een goed gesprek met een prost. en wat zoenen, ik vind het ook erg fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen en dat kan ik verder ook aan niemand anders.

Ik ga niet nog 3 jaar wachten. Ik heb een soort van borderline, dat bij mij is geconstateerd, maar dat is dan niet in gevoel zoals depressie<-->supervrolijk, maar in sociaal vlak, verlegen en erg teruggetrokken<-->heel spontaan, praatgraag en dominant gedrag.

Daar heeft mijn psychotherapeut bijna een jaar gedaan om daar achter te komen. Ik ga het toch doen, van de week denk ik naar Amsterdam, erg spannend zal mezelf heel wat moet in moeten praten.

Maar veel liever zou ik het op de 'natuurlijke' manier willen doen. (meiden )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:02
Verwijderd
Ook als het is om met vrouwen te leren omgaan lijkt een prostituee mij geen hele goede optie. Omdat het bij de meeste vrouwen nu eenmaal niet zo werkt dat je ze geld geeft en ze dan een halfuur doen wat je wil (ja, ook als dat praten is, vast wel...). En omdat prostituees denk ik toch heel anders zijn dan de gemiddelde vrouw.

Misschien zou je eens kunnen proberen om via internet (zoals dit forum, of via een datingsite, of een site zoals cu2 of dreamcommunity) wat meisjes te leren kennen en die te spreken over msn. Msn is niet zo moeilijk, want dan kun je de backspace-knop gebruiken en als je even geen zin om te praten hebt, dan stel je je status in op bezet of afwezig. Dat lijkt mij een betere oefening dan een prosituee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:16
Sander21
Sander21 is offline
Oke Sarah, ik heb je toegevoegd aan mijn MSN als je het niet erg vind, je ziet er leuk uit dusse...

Citaat:
Misschien zou je eens kunnen proberen om via internet (zoals dit forum, of via een datingsite, of een site zoals cu2 of dreamcommunity) wat meisjes te leren kennen en die te spreken over msn. Msn is niet zo moeilijk, want dan kun je de backspace-knop gebruiken en als je even geen zin om te praten hebt, dan stel je je status in op bezet of afwezig. Dat lijkt mij een betere oefening dan een prosituee.
Ja is wel zo, maar ja gaat niet zo snel, en een paar keer op niets uitgelopen.. Kost ook zoveel tijd... Eigenlijk niet de meest makkelijke manier.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:22
Verwijderd
Maar wat zou ik toch bedoelen met het 'stuur me eerst maar een mailtje' dat in mijn profiel bij msn adres staat? En als je me toevoegt alleen omdat ik er leuk uitzie, dan lokt dat ook niet echt uit tot praten.

En nee, een relatie krijgen gaat nu eenmaal niet snel en kost wat tijd, ja.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:49
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 04-07-2004 @ 19:13 :
Ik was zelf al 25 toen ik "het" voor de eerste keer deed, dus oud is wat dat betreft een tamelijk relatief begrip.


Dat vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling, aangezien je hem en zijn achtergrond niet eens kent.

@Dubbel_FriSsS_: Het feit dat iemand moeite heeft om contact met vrouwen of meisjes te maken heeft niet noodzakelijk met het uiterlijk van zo iemand te maken. Er kan bijvoorbeeld ook sprake zijn van verlegenheid of een sociale handicap (een stoornis in het autistische spectrum), zoals bijvoorbeeld het syndroom van Asperger, wat ik zelf ook heb.

Luister mathfreak, jij bent 39 op een scholieren forum. Dat zegt lijkt me genoeg.

En het kan best zijn dat er meerdere mensen pas op late leeftijd sex hebben, maar na 18 19 is het toch wel triest. Je seksuele gefrustreerdheid moet erggg hoog zijn. Ik zeg niet dat ik elke week een nieuw neukmeubel heb, maar 21 is wel erg laat. Iets te laat, misschien moet je een psycholoog proberen, want het is niet normaal.

Ik ken zoveel lelijke jongens die veel neuken. Of jongens met een slecht karakter. Het gaat erom of je durft of niet. En als je niet durft risico's te nemen (ook mooie jongens lopen blauwtjes) schort er vast iets psychologisch aan je.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:11
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Ieke schreef op 04-07-2004 @ 22:06 :
Ik kan niet anders zeggen dan dat je erg kortzichtig bent. Als de gemiddelde leeftijd van de eerste keer op ruim 17 ligt zijn er genoeg mensen van 21 en ouder die het pas op een latere leeftijd doen. Jij mag dat raar vinden, maar om te zeggen dat je als je op je 21e nog maagd bent je een psycholoog moet zoeken slaat werkelijk nergens op.
Er zijn genoeg redenen om pas als je ouder bent sex te hebben. Het is iets waar je toch wel over na moet denken omdat het ook risico's met zich mee brengt. Daarbij moet je er klaar voor zijn en je er goed bij voelen (hangt ook van je partner af). Niet iedereen begint er snel aan, maar dat betekent nog niet dat je een psycholoog nodig hebt.

Met je laatste stukje benik het gedeeltelijk eens. (Op dat psychologische, dat zal in een aantal gevallen wel op gaan, maar bij de meerderheid toch echt niet.) Het is uiteindelijk toch een kwestie van durfen, het gewoon doen.
Ja maar mensen overidealiseren sex. De eerste keer wordt toch nooit briljant. De 2e keer ook niet. De eerste 20x blijft zowieso kut met boter. Daarna word je pas uitdagend inventief (kinky) en dan is alles beter. Dus wachten op de ware Hendrik is in de 21e cliché, de eeuw van de romantiek is voorbij, en zodoende ook dat idealbeeld. Natuuuuurlijk wordt de 1e keer als heel beijzonder enzo verteld, maar dat issie niet, omdat je nerveus en verlegen bent.

En als dat je tegenhoudt tot je 21ste (je had allang een breezah kunnen pakken als het je om sex gaat) dan zoek je iets dat ver te zoeken is. Dat is jammer.

Of je stinkt ofzo. Maakt verkeerde opmerkingen. Make over zou helpen.

Misschien het lifestyle forum proberen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:21
Verwijderd
Neem het voorbeeld aan Desje.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:49
11568
11568 is offline
Ik zou me fijn inschrijven op een datingsite, eerst een lang mailcontact zodat ze al niet meer zo vreemd en onbekend voor je is. En als het goed klikt zou ik dan eens afspreken, dat lijkt mij in zo'n situatie dé manier.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:01
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2004 @ 22:21 :
Neem het voorbeeld aan Desje.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:11
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 22:11 :
[Of je stinkt ofzo. Maakt verkeerde opmerkingen. Make over zou helpen.

Misschien het lifestyle forum proberen [/B]
Wat een onzin, ik denk dat dit er in de meeste gevallen helemaal niets mee te maken heeft. Natuurlijk is er ergens een probleem (al kan het ook gewoon pech zijn) maar uiterlijk heeft er in dit geval niets mee te maken. Hou je domme commentaar dan ook voor je. Zeg iets zinnigs of zeg niets.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:23
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 04-07-2004 @ 22:11 :
Ja maar mensen overidealiseren sex. De eerste keer wordt toch nooit briljant. De 2e keer ook niet. De eerste 20x blijft zowieso kut met boter. Daarna word je pas uitdagend inventief (kinky) en dan is alles beter. Dus wachten op de ware Hendrik is in de 21e cliché, de eeuw van de romantiek is voorbij, en zodoende ook dat idealbeeld. Natuuuuurlijk wordt de 1e keer als heel beijzonder enzo verteld, maar dat issie niet, omdat je nerveus en verlegen bent.

En als dat je tegenhoudt tot je 21ste (je had allang een breezah kunnen pakken als het je om sex gaat) dan zoek je iets dat ver te zoeken is. Dat is jammer.

Of je stinkt ofzo. Maakt verkeerde opmerkingen. Make over zou helpen.

Misschien het lifestyle forum proberen
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof? Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen waar jij al jou idiote wijsheden vandaan haalt.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij dit allemaal serieus meent. Hoe dan ook, ik vind het echt diep triest zoals jij je uitlaat.
Hier voor de rest serieus op in gaan heeft dan ook geen nut denk ik, het gaat jou alleen om de kick van het dwarsleggen en mensen stangen of niet soms?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.