Oud 05-07-2004, 15:46
lollol
lollol is offline
Ik zoek vakantiewerk in Den Haag, maar dat is nu (omdat de vakantie al begonnen is) heel moeilijk. Woont er iem. hier in Den Haag en weet iem. waar ik het kan proberen. Heeft iem. tips? Ik ben 17 jaar en ben bereid om alles (behalve schoonmaakwerk) te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 20:20
Verwijderd
Waarom geen schoonmaakwerk? Wat heeft iedereen daar toch tegen?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:36
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Snap ik ook niet zo, als ik die schoonmakers bij ons bezig zie is het best wel relaxed en absoluut niet minderwaardig of zo (hoewel sommige mensen daar weer anders over denken).
Of willen mensen het misschien niet doen omdat het vaak pas laat in de middag of in de avonduren is?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:56
Verwijderd
Geen werk? Als ik een uitzendbureau inloop, dan krijg ik geen werk vanwege te hoge scholing. Daarentegen is voor lager geschoolden plenty werk . Ik denk dat je gewoon een aantal uitzendbureaus in moet gaan en vragen of ze iets voor je hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:15
fractuur
fractuur is offline
AH geprobeerd? Den Haag lijkt me supermarkten genoeg hebben, en ze hebben praktisch altijd wel iemand érgens nodig... En waarom niet in de schoonmaak? Ik maak schoon in een ziekenhuis; het verdient beter dan bij Albert Heijn, je wordt niet op je vingers gekeken, en door het vele contact met patiënten, verplegend personeel en medevakantiekrachten is het alleen maar supergezellig. Probleem is voor jou wel dat hier het ziekenhuis al in april was volgeboekt. Zal in Den Haag ook wel zo zijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
heb vorig jaar ook schoonmaakwerk in een ziekenhuis gedaan. De collega's waren niet geweldig (bijna allemaal vrouwen van middelbare leeftijd), maar ook daar kon het soms best gezellig mee worden. Werkte van 8-12, dus de hele middag en avond vrij om te doen wat je wilt en het verdiend goed. Alleen het ziekenhuis personeel was wat minder, sommigen waren heel aardig, maar er waren er ook heel wat die zich superieur voelden.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Breg schreef op 07-07-2004 @ 14:53 :
heb vorig jaar ook schoonmaakwerk in een ziekenhuis gedaan. De collega's waren niet geweldig (bijna allemaal vrouwen van middelbare leeftijd), maar ook daar kon het soms best gezellig mee worden. Werkte van 8-12, dus de hele middag en avond vrij om te doen wat je wilt en het verdiend goed. Alleen het ziekenhuis personeel was wat minder, sommigen waren heel aardig, maar er waren er ook heel wat die zich superieur voelden.
Wij zitten idd ook met ouderen, maar ook met andere vakantiekrachten. En dat superieur voelen ken ik.. Een soort beroepstrots ofzo. Pak vooral niet die schoonmaakkar, want die is pas nieuw, en die wil ze echt zelf hebben.. En je moet drie weken tussen de andere schoonmakers (je baas) werken die het iq hebben van rond de 80, maar dat kan ook zeer komisch uitpakken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:02
lollol
lollol is offline
Citaat:
fractuur schreef op 06-07-2004 @ 18:15 :
AH geprobeerd? Den Haag lijkt me supermarkten genoeg hebben, en ze hebben praktisch altijd wel iemand érgens nodig... En waarom niet in de schoonmaak? Ik maak schoon in een ziekenhuis; het verdient beter dan bij Albert Heijn, je wordt niet op je vingers gekeken, en door het vele contact met patiënten, verplegend personeel en medevakantiekrachten is het alleen maar supergezellig. Probleem is voor jou wel dat hier het ziekenhuis al in april was volgeboekt. Zal in Den Haag ook wel zo zijn.
Daar heb je gelijk in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.