Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2004, 14:45
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
In dit topic staat beschreven waar dit topic voor bedoeld is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 14:56
walter
Avatar van walter
walter is offline
zo vaak gaan er niet sporters dood, dus ik vind dat die een eigen topic verdienen, zeker mensen als pantani enzo, een beetje meer respect voor de doden
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
walter schreef op 01-03-2004 @ 15:56:
zo vaak gaan er niet sporters dood, dus ik vind dat die een eigen topic verdienen, zeker mensen als pantani enzo, een beetje meer respect voor de doden
Ok, Pantani en bijvoorbeeld ook Foe verdienden zeker een eigen topic. Maar dit opic is ook meer bedoeld voor de Guatamalineese keeper en de geblesseerde spelers. Maar ik vind zelf ook dat als Pantani of een ander groot sportman overlijd, hij een geheel eigen topicje verdiend.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:30
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 16:00:
Ok, Pantani en bijvoorbeeld ook Foe verdienden zeker een eigen topic. Maar dit opic is ook meer bedoeld voor de Guatamalineese keeper en de geblesseerde spelers. Maar ik vind zelf ook dat als Pantani of een ander groot sportman overlijd, hij een geheel eigen topicje verdiend.
Is een Guatamalineese keeper minder dan een Pantani , ja natuurlijk hij is minder bekent maar het gaat erom dat er een ''grote'' sporter doodgaat.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-03-2004 @ 21:30:
Is een Guatamalineese keeper minder dan een Pantani , ja natuurlijk hij is minder bekent maar het gaat erom dat er een ''grote'' sporter doodgaat.
De mensen interesseren zich minder in de Guatamalineese keeper dan in Pantani. De topics zijn ook niet voor hun, maar voor ons. En ''ons'' boeit het niet zo als die keeper is overleden.

En het gaat er inderdaad om dat er een grote en bekende sporter is dood gegaan, zoals bij Pantani. En niet om een semi-professioneel voetballertje uit een voetballand uit de C-catagorie.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 20:47
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-03-2004 @ 21:38:
De mensen interesseren zich minder in de Guatamalineese keeper dan in Pantani. De topics zijn ook niet voor hun, maar voor ons. En ''ons'' boeit het niet zo als die keeper is overleden.

En het gaat er inderdaad om dat er een grote en bekende sporter is dood gegaan, zoals bij Pantani. En niet om een semi-professioneel voetballertje uit een voetballand uit de C-catagorie.
Shame on you! wat zullen de familieleden van de Guatimalinese keeper wel niet van jou denken
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:34
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Er zijn niet echt regels wanneer iemand een eigen topic verdiend als hij/zij overlijd.

in ieder geval wel als:

- die tijdens het beoefenen van zijn sport overlijd.
- hij/zij grote prestatie's heeft neergezet tijdens zijn/haar carriere
- hij/zij in Nederland of Belgie groot aanzien verdiende.

Overigens behouden Tofke_H en Ik het recht om van deze lijn af te wijken mocht er misbruik van gemaakt worden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:46
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Andy Móller per direct gestopt
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 22:52
PV
PV is offline
ik heb een beetje een hekel aan die grote-blabla-topics
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 23:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mitros schreef op 02-03-2004 @ 22:34:

Overigens behouden Tofke_H en Ik het recht om van deze lijn af te wijken mocht er misbruik van gemaakt worden.
Machtsmisbruikers
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:33
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Kézman heeft een blauwe plek op zijn rechterkuit na de UEFA-Cup wedstrijd thuis tegen Perugia..!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 08:21
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 04-03-2004 @ 20:33:
Kézman heeft een blauwe plek op zijn rechterkuit na de UEFA-Cup wedstrijd thuis tegen Perugia..!!!!!!

shit, kan ie nu wel spelen tegen utrecht?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 08:43
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 05-03-2004 @ 09:21:
shit, kan ie nu wel spelen tegen utrecht?
Tis nog wachten op de Speciale MRI-scan voor blauwe plekken op rechterkuiten van voetballers die dit hebben opgelopen in een UEFA-cup wedstrijd tegen Perugia
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 08:57
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 05-03-2004 @ 09:43:
Tis nog wachten op de Speciale MRI-scan voor blauwe plekken op rechterkuiten van voetballers die dit hebben opgelopen in een UEFA-cup wedstrijd tegen Perugia
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 08:08
Verwijderd
ik denk dat je voor een overleden sporter die tijdens zijn sport is overleden toch best een apart topic mag openen, anders is het net zown massagraf
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:38
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
Een 18-jarige Chinese voetballer is woensdag in Singapore overleden tijdens de training van zijn club SinChi. De jonge speler werd door de bliksem getroffen en overleed ter plaatse. De voetbalbond van Singapore maakte de dood van Jiang Tao wereldkundig.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289561&c=43
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:11
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
jeffry schreef op 11-03-2004 @ 14:38:
Een 18-jarige Chinese voetballer is woensdag in Singapore overleden tijdens de training van zijn club SinChi. De jonge speler werd door de bliksem getroffen en overleed ter plaatse. De voetbalbond van Singapore maakte de dood van Jiang Tao wereldkundig.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289561&c=43
Goh.. tiswah
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 02:01
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 01-03-2004 @ 15:56:
zo vaak gaan er niet sporters dood, dus ik vind dat die een eigen topic verdienen, zeker mensen als pantani enzo, een beetje meer respect voor de doden
ik denk dat sporters ook maar 1x doodgaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2004, 18:23
Verwijderd
PSV-verdediger Ernst Faber moet vrezen voor het einde van zijn loopbaan. De 32-jarige Faber speelt al twaalf seizoenen bij de Eindhovense club, maar zijn carrière wordt vooral gekenmerkt door veel blessureleed. Een achillespeesblessure houdt hem al maanden aan de kant, waardoor hij nog maar twee competitiewedstrijden heeft gespeeld dit seizoen.

"Ik wil fit worden, maar op een of andere manier kom ik er maar niet vanaf. Ik moet nu rust nemen van de doktoren en kan ondertussen goed nadenken over wat ik precies wil", zei Faber in een interview met het Eindhovens Dagblad. "Als ik dit seizoen niet meer aan voetballen toekom, wordt het heel moeilijk, dat is logisch."

Mocht Faber een punt achter zijn spelersloopbaan zetten, dan is er naar alle waarschijnlijkheid een andere functie voor hem beschikbaar binnen PSV. "Een rol als jeugdtrainer ambieer ik wel."

www.voetbalzone.nl

Lullig voor hem, hij is best een goede verdediger.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:53
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:01:
ik denk dat sporters ook maar 1x doodgaan
eens.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 19:33
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ernest Faber stopt per direct met voetballen

22/4/2004 20:19

Ernest Faber heeft met onmiddellijke ingang een punt achter zijn carrière als profvoetballer gezet. De 32-jarige verdediger, die al jaren wordt achtervolgd door blessures, heeft van onafhankelijke artsen te horen gekregen dat hij maar beter kon stoppen. Op dit moment zit de onfortuinlijke PSV-verdediger in een afkeuringsprocedure.
'Het liefst wil ik bij PSV blijven', reageerde Faber op de officiële website van zijn club. 'We hebben wel eens gefilosofeerd over de toekomst, maar dat heb ik afgehouden omdat ik eerst wilde weten hoe het met mijzelf zou gaan. Nu ik afgekeurd wordt voor het betaald voetbal kunnen verder gaan praten. Ik heb nog geen concrete aanbiedingen op zak.'

Ernest Faber kwam voor PSV tot 175 competitieduels. Daarin scoorde hij zes keer. De centrale verdediger, die afgezien van huurperiodes bij NEC en FC Groningen zijn hele voetballeven voor PSV uitkwam, kwam tot één interland. Dat was op 24 februari 1998, toen hij in Amerika met Oranje tegen Mexico (3-2) mocht spelen.




bron
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 20:14
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
faber,
een rots
met trots
een steunpilaar
altijd zat hij op de bank klaar.
bij niemand viel hij echt op
maar nu knoopt hij zijn eigen strop.
mischien is hij wel een boegbeeld
al zijn de meningen daarover verdeeld.
want een vaste waarde was hij nooit,
niet als het vriest,
niet als het dooit.
toch had hij een psv hard
elke wedstrijd was weer een nieuwe start.
maar nu is het echt voorbij,
we zullen hem missen
ik en ook jij
faber verdient een goed lot,
want voor mij is hij toch een beetje halfgod!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 20:35
Verwijderd
Klote voor PSV en voor het voetbal: ik vond hem altijd een goede verdediger.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 20:46
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De speler met de beste tackle van de eredivisie houdt er mee op. Jammer
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 20:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Blijlevens (die wielrenner) is gestopt...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 21:24
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Wat zouden er allemaal voor eerbetonen komen als Maradonna doodgaat? Zou er dan een extra nieuwsuitzending komen?
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:34
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
hard hart?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:41
number9
number9 is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 23-04-2004 @ 17:34 :
hard hart?
IIg geen Hart van God
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 16:59
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
number9 schreef op 23-04-2004 @ 17:41 :
IIg geen Hart van God
ik hoop dat het een typfout is anders, kan je hem hier nog een keer posten voor heengegaan
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:11
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Peter Hoekstra kan niet meer verder

6/5/2004 10:25

Peter Hoekstra zet een punt achter zijn actieve carrière. Een slepende enkelblessure dwingt de Nederlandse oud-international van Stoke City te stoppen.
In zijn eerste seizoen bij Stoke City, waar hij in 2001 neerstreek, kreeg Hoekstra een stevige schop tegen zijn enkel. Het was het begin van het einde. 'Sindsdien heb ik er tot aan de dag van vandaag last van', zegt de 31-jarige aanvaller van PSV, Ajax en FC Groningen in het AD. Ook een operatie in augustus kon geen soelaas bieden. De klachten bleven en meer dan een uur spelen zat er niet in. 'En als je met pijn speelt, verlies je alle plezier in het spelletje.'


Hoekstra berust in zijn nakende afscheid. Zondag speelt hij in het shirt van Stoke City tegen Gillingham zijn laatste wedstrijd als profvoetballer. 'Veel mensen zeggen wel eens dat ik niet alles uit mijn carrière heb gehaald, maar dat vind ik onzin. Mijn lichaam kan blijkbaar niet meer aan. Dat moet je maar accepteren.'

Hoekstra maakte op 16 augustus 1991 bij PSV tegen FC Utrecht zijn debuut op het hoogste niveau. De technicus maakte in de 52ste minuut zijn opwachting als vervanger van Romario. In Eindhoven raakte hij gaandeweg op het tweede plan. In de winterstop van het seizoen 1995/96 maakte hij de overstap naar Ajax, dat hem haalde als vervanger van de geblesseerde linksbuiten Marc Overmars.

Het verblijf van Hoekstra in Amsterdam was geen onverdeeld succes. De Drent haalde als Ajacied het Nederlands elftal, maar kon het niveau onder andere door blessures niet volhouden.

De linksbuiten werd door Ajax verhuurd aan Compostela en FC Groningen. In 2001 verkocht de Amsterdamse club de vijfvoudig international aan Stoke City, dat toen in de Second Division speelde.

Hoekstra zet in de First Division een punt achter zijn actieve loopbaan. Stoke neemt zondag afscheid van The Wing Wizard, One Man Showboat, die door blessureleed zijn techniek te weinig kon tonen. Maar het voetbal laat hem niet los. 'Ik wil absoluut in het voetbal actief blijven.' De Drent gaat zich in Nederland richten op zijn trainersloopbaan.
Bron: www.vi.nl

Was wel goede voetballer...
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:15
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
soowwwww die naam heb ik al heel erg lang niet meer gehoord, maar toch jammer dat ie stopt
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 06-05-2004 @ 13:15 :
soowwwww die naam heb ik al heel erg lang niet meer gehoord, maar toch jammer dat ie stopt
ik wist nog wel dat ie in Engeland speelde en af en toe zag je z'n naam voorbij komen op verschillende voetbalsites, maar het is jammer dat ie moet stoppen. Ik benieuwd hoe hij het er als trainer af gaat brengen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Werd altijd gezegt dat hij een super talent was maar dat is er helaas nooit echt uitgekomen.
Jammer voor hem..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 14:34
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 23-04-2004 @ 17:59 :
ik hoop dat het een typfout is anders, kan je hem hier nog een keer posten voor heengegaan
Het is geen typefout, maar een grap
(en ik vond hem in elk geval leuk )
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.