Oud 12-01-2016, 14:14
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
M@rco heeft al 5 maanden niet gepost. Ik weet dat hij achter de schermen het eea zou moeten doen. Kan hij niet beter een beheersfunctie krijgen in plaats van hem aan fora toe te wijzen waar hij niet actief is?
Dit geldt ook nog steeds, denk ik (nu 2 posts in ruim 7 maanden tijd). Ik heb er ook geen reactie vanuit plusjes/beheerder op gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2016, 13:56
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Klopt, heb ik van de week ook al aangegeven in een overnametopic op Admin
En? Inmiddels heeft hij ook alweer ruim een maand niet eens ingelogd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 14:10
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het is nooit een verplichting geweest om als forumbaas actief te posten, dit is wel iets waar we wat aan willen doen, namelijk door het opstellen van een forumbazenprofiel. Het idee daarachter is dat de kwaliteiten die daar gevraagd worden, zullen worden getoetst en bijgehouden. Dit profiel is nog in ontwikkeling, op een voor jou bekend tempo.
Citaat:
Dus zodra het forumbaasprofiel er is, gaan forumbazen die niet/nauwelijks posten eruit? Antwoord: nee.
Dus zodra het forumbaasprofiel er is, vragen jullie alleen nog actieve forumers om forumbaas te worden? Antwoord: er worden nu al alleen maar mensen die redelijk actief posten gevraagd (als er überhaupt al mensen te vinden zijn). Een heel profiel werkt eerder nog belemmerender.

Jullie willen de verplichting invoeren dat forumbazen redelijk actief meeposten? Dat is gewoon een regeltje waar je even over kunt discussiëren op Admin en dat dan meteen kan worden ingevoerd. Daar hoef je geen profiel voor op te stellen.

Maar ik snap het wel: van uitstel komt afstel
Citaat:
Dat denk ik ook, want volgens mij heeft Jon al vanaf januari niet meer gereageerd op het forumbaasprofieltopic op Admin
Oh ja, is het forumbaasprofiel ruim een jaar later al definitief vastgesteld en zo ja, wat heeft dat opgeleverd? D:;:;d;d;d:;d;d;d
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 14:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En? Inmiddels heeft hij ook alweer ruim een maand niet eens ingelogd.
Prospect zal forumbaas-af gemaakt worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 10:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
zoef de haas, forumbaas op Onzin, laatste post: 17 december 2015.

Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 10:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
zoef de haas, forumbaas op Onzin, laatste post: 17 december 2015.

Er is al contact opgenomen met zoef, het probleem is bij ons bekend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is daar eigenlijk antwoord op?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 15:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tot nu toe niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:15
Verwijderd
Ik gok dat dat niet komt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:16
Verwijderd
Maar dankzij de ontstellend snelle ingrepen van het team gaat het vast niet nog een fucking jaar duren voor er iets geregeld is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:18
Verwijderd
Voorstel nieuwe regel: een maand niet actief geweest zonder reden is einde fb-schap. En waarom moet ik dit bedenken en kunnen jullie dit zelf niet. Incompetente nietsnutten.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voorstel nieuwe regel: een maand niet actief geweest zonder reden is einde fb-schap. En waarom moet ik dit bedenken en kunnen jullie dit zelf niet. Incompetente nietsnutten.
O grote wijze Bas die het allemaal beter weet, heeft u ook nog wat geschikte vervangers op de plank staan om het team weer aan te vullen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:24
Verwijderd
deadlock wat een kankerlijer ben je toch ook je weet het niet maar achter de schermen werken we er zo hard aan. We sturen minimaal één keer per maand een pm jah. Omg.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:25
Verwijderd
Citaat:
O grote wijze Bas die het allemaal beter weet, heeft u ook nog wat geschikte vervangers op de plank staan om het team weer aan te vullen?
Nee maar je laat iemand met zoveel rechten toch niet zweven in nietsheid. Ze doen niets dus neem ze de rechten af en ga op zoek naar vervanging. Jij zou dit met jouw opleiding zeker moeten weten. Kom op.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2016, 23:32
Verwijderd
Maar je wil dus serieus beweren dat het beter is om iemand die niets doet zijn rechten te laten behouden en zelf niets te doen dan iets te doen? Droge ogen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 00:09
Verwijderd
Nou je wist het toch zelf zo goed Elin3?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 00:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En zolang vervanging niet lukt dit:

Citaat:
Ik wil nog even toevoegen wat ik al eerder heb gezegd: dat het beter is om een subforum te geven aan een actieve forumbaas of plusje, ook al kijkt die daar dan maar 1 keer week op (moet toch wel iemand in het team zijn die daartoe bereid is...), dan aan bijv. DAH die weken/maanden gewoon niet online is...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 00:57
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En als het echt niet lukt om forumbazen te vinden die actief genoeg kunnen en willen zijn op bepaalde subfora, eens gaan nadenken over samenvoegen van De Kantine en Onzin. Games samenvoegen met Software & Hardware. Muziek met Films, TV & Radio. Zomaar wat opties
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 08:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou je wist het toch zelf zo goed Elin3?
Ik ben me ervan bewust dat er dingen te lang blijven liggen in het team, maar ik ben me er net zo goed van bewust dat dat team bestaat uit vrijwilligers met een leven buiten het forum, waardoor het forum niet de hoogste prioriteit kan krijgen.
Vanuit Scholieren.com is er onvoldoende beleid of aansturing en vanuit de leden kan er een hoop commentaar zijn. Ik ben eigenlijk al heel blij met de mensen die zich ondanks dat nog wel inzetten om het forum op orde te houden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:16
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het spijt me zeer, maar het gaat hier om een paar minuten werk waar jullie maanden de tijd voor hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:52
df
Avatar van df
df is offline
Wat maakt het eigenlijk uit of Zoef in naam wel of geen forumbaas meer is als ze er toch nooit meer is? Er is vervanging in de vorm van fizzle en soms is Henk er nog. Boeiend of de naam van Zoef er dan nog bijstaat of niet Niet zo netjes, maar verder..
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:53
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Maar je wil dus serieus beweren dat het beter is om iemand die niets doet zijn rechten te laten behouden en zelf niets te doen dan iets te doen? Droge ogen?
Rechten afpakken zou wel beter zijn, maar ik vind het geen ramp.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 10:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het spijt me zeer, maar het gaat hier om een paar minuten werk waar jullie maanden de tijd voor hebben gehad.
Iemand fb af maken is inderdaad een paar klikken werk. Herverdeling van de verantwoordelijkheden gaat helaas wat minder soepel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:05
df
Avatar van df
df is offline
Huh maar welke verantwoordelijkheden moeten worden herverdeeld? Zoef is er al een halfjaar niet meer, die is alleen in naam nog fb neem ik aan toch?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 11:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Iemand fb af maken is inderdaad een paar klikken werk. Herverdeling van de verantwoordelijkheden gaat helaas wat minder soepel
Zoals df hierboven al aangaf staan die twee dingen in deze casus natuurlijk los van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Huh maar welke verantwoordelijkheden moeten worden herverdeeld? Zoef is er al een halfjaar niet meer, die is alleen in naam nog fb neem ik aan toch?
Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen. Spreken we een andere taal ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 12:27
Verwijderd
Wat jullie zeggen is :ja de schoonmakers zijn al een half jaar niet meer geweest maar ja, het is zo moeilijk om nieuwe te vinden dat ik ze toch maar blijf betalen. Wat is daar Chinees aan?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 13:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
In de praktijk pakken andere forumbazen bij afwezigheid al taken van in dit geval Zoef op. Vraag is, wanneer een forumbaas als inactief wordt bestempeld en definitief het team verlaat, hoe de verantwoordelijkheden dan verdeeld worden. Komt er vervanging en zo ja door wie? En daar blijven zaken inderdaad te lang liggen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 13:08
Verwijderd
Als je sneller actie onderneemt gebeurt er in ieder geval iets. Nu lijkt het heel goed bezet terwijl dat niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 13:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je sneller actie onderneemt gebeurt er in ieder geval iets. Nu lijkt het heel goed bezet terwijl dat niet het geval is.
Er zijn twee situaties:
1. Een subforum lijkt onderbezet terwijl andere forumbazen het wel min of meer in de gaten houden.
2. Een subforum lijkt bezet (maar de werkelijke forumbaas is afwezig), andere forumbazen houden het wel min of meer in de gaten.

Ik zie niet in waarom de ene optie veel beter of slechter is dan de andere. Een subforum zonder forumbaas zal misschien zelfs meer uitnodigen tot ongewenst gedrag.

***

In elk geval is Admin weer wakker geschud.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 13:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er zijn twee situaties:
1. Een subforum lijkt onderbezet terwijl andere forumbazen het wel min of meer in de gaten houden.
2. Een subforum lijkt bezet (maar de werkelijke forumbaas is afwezig), andere forumbazen houden het wel min of meer in de gaten.

Ik zie niet in waarom de ene optie veel beter of slechter is dan de andere. Een subforum zonder forumbaas zal misschien zelfs meer uitnodigen tot ongewenst gedrag.
1. Dan kan er prima 1 van die forumbazen/plusjes als forumbaas bij dat subforum worden gezet, zodat iedereen ook weet wie kan worden aangesproken. [Bijv. als gerapporteerde posts lang blijven liggen, wat met enige regelmaat gebeurt ]
2. Zelfde verhaal.

Extra probleem bij 2 is, hoewel dat bij Onzin minder zal spelen denk ik, dat mensen die afwezige forumbaas PM's sturen met vragen/opmerkingen en dan geen antwoord krijgen.
Daarnaast maakt het natuurlijk gewoon een slechte indruk om een forum te hebben met forumbazen die zichtbaar een half jaar lang niet posten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 15:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Maak het niet zo moeilijk. Verwijder haar gewoon als fb.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 16:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maak het niet zo moeilijk. Verwijder haar gewoon als fb.
Dat is inmiddels gebeurd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 16:25
Verwijderd
Ik stel mezelf wel kandidaat voor fb. Het is een scholieren forum. Voor scholieren en door scholieren!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2016, 20:03
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Ik mis die actieve leden wel een beetje hoor..
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 17:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond. Spammen doe je maar op onzin.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 19:02
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik mis die actieve leden wel een beetje hoor..


Citaat:
Topic opgeschoond. Spammen doe je maar op onzin.
en passief agressieve (offtopic) opmerkingen maken op beleidszaken?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2016, 17:46
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ik ben er ook nog!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 06-08-2016, 21:53
Verwijderd
minder zeiken en meer bannen, jwz
Met citaat reageren
Oud 07-08-2016, 04:03
Verwijderd
Ik zal jou eens bannen. Met m'n 30cm slap.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2016, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zal jou eens bannen. Met m'n 30cm slap.
Ze zouden jou moeten bannen

http://forum.scholieren.com/showthre...t=ban+deadlock
Met citaat reageren
Oud 08-08-2016, 07:01
Verwijderd
Ben jij het echt? Ertus de prrtus
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 00:26
Verwijderd
Katertje een maand niet online geweest
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 16:04
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Katertje een maand niet online geweest
Een maand niet gepost, wel online geweest =)
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 16:15
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Wel met je eens dat een FB van Onzin die een maand niet post niet erg netjes staat.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Een maand niet gepost, wel online geweest =)
Ja, dat is voor een subforum als onzin praktisch hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 18:44
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Jup mee eens.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 23:18
Verwijderd
Wie is Katertje?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2019, 22:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
flyaway
forumbaas
Laatste activiteit: 21-01-2019 15:29


Groetjes,
Axel11
Met citaat reageren
Oud 16-03-2019, 22:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
flyaway
forumbaas
Laatste activiteit: 21-01-2019 15:29


Groetjes,
Axel11
Hij is weggevlogen van dit forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport] Forumbazen
Stom Konijn
42 04-06-2006 22:46
Verhalen & Gedichten Wat vindt u van uw forumbazen?
Verwijderd
32 23-09-2004 12:45
Verhalen & Gedichten Dop krijgt niveau?
Ulfheðin
75 25-04-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.