Oud 13-12-2021, 17:35
USA08112004
USA08112004 is offline
Hoi,

Ik ben vrienden met iemand die ik nu zo een twee jaar ken, vorig jaar hebben we heel veel afgesproken en dat was heel leuk. Ik heb voor het laatst met hem afgesproken in augustus (dit jaar). Ik heb hem nu voor 3-4 maanden lang gevraagd wanneer hij weer een keer kan afspreken en hij zegt dan elke keer: 'ik kijk wel' of 'vast wel'. Ook komt het voor dat hij dan zegt dat hij dan dat weekend kan afspreken maar dan zegt hij toch weer dat hij niet kan. Ik ga ook over enkele maanden naar de VS verhuizen omdat mijn vader Amerikaans is en hij terug wil naar de VS, dit keer ga ik met hem mee. En dit heb ik ook al aan hem verteld, en hij zei een week geleden dat hij vast in de komende weken kan afspreken, nou, ik had het hem dus weer gevraagd en hij zegt weet ik nog niet. Maar als ik naar de VS ga verhuizen, dan zie ik hem waarschijnlijk amper meer. Wat het dus is: hij spreekt wel met andere vrienden af maar als ik het vraag wil hij blijkbaar niet, ook al zegt hij van wel. Ik vind het namelijk nogal vreemd dat hij wel met vrienden afspreekt waarmee hij elke week kan afspreken en als ik het vraag zegt hij eigenlijk nee op een vriendelijke manier. En ik zal hem waarschijnlijk niet vaak meer zien in het echt.



Dus,

Wat moet ik doen? Een gesprek met hem? Of even geduld hebben?

En moet ik het persoonlijk nemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2021, 04:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Waarom ben je nog vrienden met die gozer
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2021, 21:03
USA08112004
USA08112004 is offline
@JaapieEleven

Ik ben nog vrienden met hem omdat hij wel aardig is, en we praten ook op zich nog wel veel met elkaar online. Misschien tips hoe ik toch nog een keer met hem kan afspreken? Want ik voel me wel beetje buitengesloten eigenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 19:56
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 19:09
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 20:25
Liefde & Relatie Vriend wil ex vaker zien
Stefanie
49 26-02-2004 21:02
Liefde & Relatie vriend wil met andere afspreken
Verwijderd
14 18-08-2002 15:47
Liefde & Relatie ben volgens mij de enige die t zo ziet..:(
chanel
11 30-04-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.