Oud 31-01-2022, 09:00
myrthe xx
myrthe xx is offline
ik heb ff vraagje want
als ik mijn make up doe als ik sochtend na school moet. dan zit het een uur erna al helemaal niet meer goed en zie je er niks meer van en zijn mijn wimpers ingezakt.
terwijl als ik dit pas laat op de ochtend of middag doe heb ik hier geen last van, hoe kan dat?

Ook als ik vaak buiten kom is het er snel af en als ik binnen blijf zit het nog gewoon goed.
Ligt dit aan mijn huid of make up?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2022, 15:12
EliseFleuren
EliseFleuren is offline
heyy,
Ik heb dit probleem altijd. Ik moet 10km fietsen dus mijn make-up loopt vaak uit. Sinds dit schooljaar doe ik mijn make-up gwn op school. Ik ben wat eerder op school en dan heb ik gwn genoeg tijd. Als je een hele uitgebreide routine hebt zou ik een groot deel thuis doen en de dingen die niet meer goed zitten of uitlopen op school doen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2022, 17:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Geen make-up dragen of met de bus gaan, ez fix.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 19:32
JoBro7204
JoBro7204 is offline
inderdaad, gewoon geen make-up gebruiken. Wat voegt het toe? Camouflage is het.Alsof je een grote leger tank onzichtbaar wil maken zonder dat die echt weg is. Als je er meer last dan baat bij hebt waarom dan je zelf uiterlijk op poetsen. Zelfs de Indianen stammen deden dat vroeger alleen maar als zo de strijd in stapten. Was de strijd voorbij dan was de functie ervan weg. Dus bepaal eerst gewoon de reden dat jij vind dat je het nodig hebt. Om aantrekkelijker over te komen op de mannelijke jagers? Als die jagers jou alleen maar zien met je camouflage aan dan zijn het waardeloze jagers waar jij je tijd niet eens aan zou moeten besteden. Ik lees het hier zoveel, ook van mannen hoor maar die hebben andere methodes maar de onderliggende factor is identiek. Je mooier laten lijken om daar voordeel uit te kunnen halen. Maar de persoon onder die camouflage verander je er niet mee hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Make-up
Rivka
78 14-07-2012 11:08
Liefde & Relatie Bleh, make-up!
mmbouw92
52 10-08-2009 23:14
Lichaam & Gezondheid jongens en make-up
SimplyABoy19
50 17-05-2004 20:20
Lichaam & Gezondheid Make-up 'aanbrengding' los te koop?
johnbiezen
30 31-01-2004 17:35
Lifestyle make up
axel tha best
8 09-03-2003 18:47
Lifestyle Het grote make-up TOPIC
Verwijderd
65 25-08-2002 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.