Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2007, 12:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 24-03-2007 @ 22:41 :
Ben überverlegen, teruggetrokken, einzelgänger. Houd niet van aandacht irl.
Grappig. Ik had gedacht dat je in het echt ook zo'n druktemakertje was als op het forum
Leuk topic trouwens.

Ik ben 21, 1.68 m lang en bruin haar in tegenstelling tot wat bijna iedereen op het forum altijd denkt: ik ben niet blond! Blijkbaar kom ik hier dommer over dan dat ik ben

Euh, verder omschrijven wordt lastig want ik verkeer in een identiteitscrisis. Laatst begonnen een paar mensen namelijk (afzonderlijk van elkaar en zonder dat ik er om vroeg) mij ineens te omschrijven en er kwamen echt dingen uit die ik totaaaaaaal niet herkende. Maar ja, ze zijn het wel met elkaar eens, dus ik geloof dat het beeld dat ik van mezelf heb niet zo klopt. Ik ben nogal veranderd in vergelijking met een paar jaar terug en stiekem hou ik me nog altijd het ouwe beeld voor.
Ik vind mezelf redelijk druk, maar ik word omschreven als rustig en kalm. Ik vind mezelf vaak een grote mond hebben en in de belastingstelling staan, maar wordt omschreven als enigszins verlegen en degelijk (waarmee 'standaard' en 'wat burgelijk' werd bedoeld). Ik vind mezelf slordig, maar anderen vinden mij netjes (maar zij hebben m'n kamer nog nooit gezien ).
Ik vind mezelf vaak vrolijk en sociaal en dat vonden anderen gelukkig ook. Verder ben ik best vergeetachtig en helaas valt anderen dat ook wel eens op.

Oh ja, mensen vinden mij hier op het forum vaak arrogant. Ben ik niet hoor, in het echt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 25-03-2007, 13:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-03-2007 @ 00:51 :
Hallo, een persoonlijke beschrijving is niet compleet zonder geaardheid.
Pff.. kennelijk omdat 't moet. Hetero.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-03-2007 @ 03:16 :
Net als TopDrop heb ik moeite om een gesprek te beginnen met mensen die ik niet ken en heb ik een tijdje nodig om te 'wennen' aan nieuwe kenissen.
Lotgenoot
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 13:53
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 25-03-2007 @ 14:51 :
Pff.. kennelijk omdat 't moet. Hetero.
Het was niet geheel serieus bedoeld
Oud 25-03-2007, 13:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sylph schreef op 25-03-2007 @ 14:53 :
Het was niet geheel serieus bedoeld
Weet ik wel
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 13:56
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik ben een meisje van net negentien, woonachtig in een studentenhuisje in 't wonderschone Utrecht. Een eerstejaarsstudent van de meest geweldige studie die bestaat. Ik ben veel bezig met fotografie, en ben blij met mijn vooruitgang daarin. Ik ben ontzettend warrig, en vergeet belangrijke en onbelangrijke dingen, verstrooid noemt men dat ook wel. Ik heb een fijne familie en hele leuke vrienden. Ik ben al meer dan drie jaar samen met de meest intrigerende persoon die ik ken. Naast dat hij een misantroop is, is hij ook nog eens erg lief. Zelf houd ik wel veel van mensen en ik doe ook erg mijn best om ze gelukkig te maken. Ik maak makkelijk contact als ik daar zin in heb, ben niet verlegen. Ik ben een gepassioneerd lezer, en mijn lievelingsschrijver is Arthur Japin, al schrijft hij naar mijn smaak te weinig. Ik houd van goed/lekker bier, al vind ik het ook fijn om in nuchtere staat te verkeren. Ik zing. En ik hou van veel verschillende soorten muziek waaronder jazz. Ik houd van Afrika. Mensen die mij net leren kennen denken vaak dat ik een erg lief meisje ben. Als ze mij beter kennen weten ze dat ik ook hard kan zijn. Ik ben politiek links georiënteerd. Ik denk dat vrij weinig mensen mij echt kennen, want ik houd veel gedachtes voor mijzelf. En daarnaast weet ik naast mijn voorkeuren ook nauwelijks wie ik ben. Maar ik mag mezelf wel.
__________________
To eu zèn
Oud 25-03-2007, 14:08
Verwijderd
gaaf topic.


Mijn naam is Manon en ik heb gisteren te horen gekregen dat die naam veel te vrouwelijk en lieflijk voor me is. De lengte is 1,66 ofzo, met 49 kilootjes eraan ofzo, blauwgrijze ogen en mijn haartjes zijn bruin met af en toe een raar blond plukje wat ik zelf ook niet kan plaatsen. Het zal de zon wel niet zijn want zo vaak kom ik nou ook weer niet buiten.

Ik ben nuchter als het om de gevoelens van anderen gaat, en veel te emotioneel over mijn eigen gevoelens. Maar die houd ik meestal lekker liever in mijn hoofd. Ik maak vandaag een uitzondering omdat ik het gevoel heb dat ik tegen mezelf praat en niet tegen jullie . En dat is trouwens een smilie die ik heel vaak gebruik ( ) om mijn eigen woorden af te zwakken. Want ik houdt niet zo van oordelen. Zaken zijn veel te complex om over te oordelen. Maar áls ik dat doe, zit ik in de linkse hoek (politiek gezien aber näturlich). Ohja, ik ben 16 jaar en zit in 5 havo CM + tekenen en aardrijkskunde. Mijn muziek zit rond de oude muziek en blues en ska spul enzo.


Voor de rest ben ik nogal obsessief aangelegd, mijn meest recente obsessie is het Jiddisch (maar ik voel nou al dat die snel gaat vallen, om een of andere reden) ,ook nog Marc-Marie Huijbregts, Rufus Wainwright, en voor de rest heb ik heel mijn leven al een vreselijke neuzenliefde. (Ik houd van van die haviksneuzen enzo ). Ik speel mondharp en mondharmonica, hou van zingen en speelde didgeridoo.

En tekenen is top. Ik wil naar de kunstacademie.

Edit: en ik word er nerveus van als mensen spellingsfouten in mijn geschreven dingen zien

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 14:23.
Oud 25-03-2007, 14:20
Verwijderd
ik houdt

Oud 25-03-2007, 14:37
Verwijderd
Ik zal maar even beginnen met m'n uiterlijk : bruin haar, blauwe ogen, 179 cm, 70 kg.
Mijn haren beginnen wat te lang te worden, maar heb nooit zin om naar de kapper te gaan dus doe ik dat ook niet.

Ik doe 6V, N&T+BI1,2; veel te veel vakken dus. Volgend jaar ga ik (denk ik) farmaceutische wetenschappen doen in mijn lievelingsstad Amsterdam.. maar ben erg geïnteresseerd in Nederlands, maar ga dat maar niet doen ivm met de niet al te goede beroepsperspectieven.
Over het algemeen ben ik erg stil (als ik wat gedronken heb praat ik op een of andere manier heel veel), maar laat wel m'n mening horen. Ook heb ik redelijk veel vrienden. Vaak onzeker, maar dat heeft iedereen van mijn leeftijd wel.
Ik hou van lezen (vooral op De schaduw van de wind en De ontdekking van de hemel vind ik fantastisch), slapen, naar Rome gaan (omg ik ben zo verliefd op een ijswinkel daar), muziek luisteren (paar namen: the veils, belle and sebastian, the shins, the strokes, matt costa, the killers.. eigenlijk heel veel).

Denk niet dat de meeste hier me kennen; ben nog niet zo lang actief lid en post ook niet ontzettend veel.

Ik haat vroeg opstaan, al het linkse in de politiek (ben een beetje vvd, maar nijg op sommige vlakken naar de pvv *behalve de ècht extreem rechtse dingen*).

Ehmm.. ben ik nog iets vergeten?

Oja. Hetero as far as i know.
En, ehm... ik haat sporten. Ik vind het vreselijk. Oja ik kijk 'wijvenseries' als desperate housewives, gtst en nog meer van die onzin (:'D). Niet dat ik het nou helemaal geweldig vind, maar ik vind het gewoon lekker om vaste tijdstippen op de dag / in de week mijn verstand op nul te zetten en gewoon lekker te kijken. (
Ja dat was het denk ik wel zo ongeveer

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 20:00.
Oud 25-03-2007, 14:47
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Suzanne, 20, geboren in een Brabants gehucht, naderhand verhisd naar Zeeland en nu op kamers in Nijmegen

Karakter: erg verlegen, al blijkt dat niet zo, erg organisatorisch en opgeruimd. Ik kan bijzonder goed alleen zijn, heb heel weinig vrienden. Ik ben heel graag alleen, denk dan altijd diep na.

Dat ik lastig vriendschappen maak komt mede door dingen die zioch in het verleden in mijn priveleven hebben voorgedaan.

Ik studeer Food & Business. Ja, inderdaad. Een hele kleine studie, en als je wil weten wat het is: google et toi ami. Bijbaantjes heb ik ook, in een supermarkt en soms op een recreatiapark. Ik doe ook vrijwilligerswerk, tevens zit ik in een bestuur van een lokale vereniging.

Ik zwem soms, fiets veel (wedstrijden zelfs) en doe soms nog aan volleybal.

Ik heb pas met mijn vriend een hele discussie gehad over hoe je meisjes kune indelen (hij bracht het echt redelijk lomop, so):
ik ben iemand die erg nadenkend is, ongeduldig, maar geen modepop, ik doe fijn wat ik zelf wil en het boeit me werekelijk geen ene flikker wat iemand anders daar over denkt. Ik heb een band met mijn moeder en stiefvader die op vrij weinig is ggebaseerd, en die ik echt niet zal missen mocht ik ze niet meer spreken. Eigenlijk boiet het hele leven me geen ene moer, ik heb toch weinig vrienden, niemand die me missen zal. Ik word later denk ik maar kluizenaar, dan kan ik ik mijn hersens gebruiken om een betere wereld voor later te maken.
Sommigen noemen dat alto, ik niet, want ik stink niet.

Oja mij n humor is soms redelijk absurdistisch, en ik ben vaak de enige die er om kan lachen, maar ja, dat hebben er wel meer blijkbaar.

Nog evenover mijn seksuele shizzle: ik ben hetero, al meerdere vriendjes gehad. Al vind ik soms vrouwen ook wel aantrekkelijk, maar nooi echt wat mee gehad.


Verder nog wat zinloze info:
1,83, 69 kg, van nature donkerblond haar, nu is t geverfd (wat hoognodig weer moet gebeuren).
__________________
Boe.
Oud 25-03-2007, 15:13
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Martine, 1.70 voor zover ik weet hetero. Donkerblond/bruin haar.

Vind het moeilijk om dingen over mezelf te zeggen. Hoe ik ben ligt vaak aan de situatie. Soms ben ik heel ongeduldig, soms juist super geduldig. Soms kan ik ontzettend zeiken, soms doe ik nergens moeilijk over. Soms verlegen, soms niet enz. Ik hou ervan om te sporten en om films te kijken en dat soort oninteressante dingen. Van muziek weet ik juist echt te weinig af en ik vind het stiekem nog leuk om weleens naar de spice girls of de backstreetboys te luisteren. Volgend jaar hoop ik af te reizen naar een mooi, warm land en dat jaar daarna wil ik waarschijnlijk geschiedenis studeren. Maar natuurlijk eerst nog even slagen dan

O en verder hou ik ontzettend van de zomer en warme klimaten en ben ik geobsedeerd met Amerikaanse drama series a la One Tree Hill en Gilmore Girls
Oud 25-03-2007, 15:19
Verwijderd
Naomi, geboren in den haag, 21.5 jaar geleden.
Ik denk veel na over deze wereld. Die vind ik op zijn zachts gezegd nogal vreemd in elkaar steken.
Ik probeer zo kritisch mogelijk naar mezelf te kijken en naar mijn geweten te luisteren. Als ik dat doe is het soms zo moeilijk en pijnlijk dat ik veel ga blowen. Maar daar ben ik dan ook weer heel kritisch over.
Mijn gedachten en gedrag staan niet altijd met elkaar in verbinding, waardoor ik soms verward ben, en me zo ook gedraag.
Ik ben soms wat naif, maar al lang niet meer zo erg als een paar jaar geleden. Ik geloof in het goede van de mens.
Daardoor kan ik me keihard in mensen vergissen. Maar ondanks dat veranderd dat gevoel in me niet.
Sinds ik een zoon heb weet ik pas echt wat liefde is.
Opvoeden is het moeilijkste wat er is. Ik probeer hem zoveel mogelijk uit te leggen. Soms denk ik dat hij dingen niet snapt, maar later blijkt dan dat hij het prima doorheeft. Ik kan nog veel van hem leren, en hij van mij

Het valt me trouwens wel op, dat de meeste mensen hier erg negatief overzichzelf praten, en ook bang zijn dat mensen zo over hun denken.
Dat herken ik ook. Het past ook in het wereldbeeld dat ik heb.
De meeste mensen (bijna allemaal) hebben een maskertje op voor de buitenwereld, en vaak ook voor zichzelf.
Ik probeer voor mezelf de maskertjes af te zetten. Soms kom ik achter dingen vanmezelf die ik niet eens doorhad. Dat is wel erg. Ik probeer er dan kritisch naar te kijken, en op te lossen.
hoewel dat laatste niet echt makkelijk is.

oh ik ben trouwens hetero /care.
Oud 25-03-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Cherry Springs schreef op 25-03-2007 @ 10:56 :
Ik ben zo rond de 1.79, denk ik.
lang had je kort voorgesteld
Citaat:
mepsteen schreef op 25-03-2007 @ 12:22 :
Nou, ik ben Nick. ik ben 1.88 lang
lang had je kort voorgesteld
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2007 @ 12:28 :
1,68, niet echt lang dus,
had je lang voorgesteld
Citaat:
Spectrum schreef op 25-03-2007 @ 12:44 :
*knip*
je post is overzichtelijk
Citaat:
Balance schreef op 25-03-2007 @ 13:44 :
Grappig. Ik had gedacht dat je in het echt ook zo'n druktemakertje was als op het forum
Leuk topic trouwens.

Ik ben 21, 1.68 m lang
Huhuh, nee , ook jou had ik langer voorgesteld btw

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 17:33.
Oud 25-03-2007, 17:52
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
De eerste 50 keer dat ik iemand zie stiknerveus en verlegen, daarna het tegenovergestelde.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 25-03-2007, 17:54
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Warrig en laks, en meestal vrolijk en zonnig
__________________
Fris&Fruitig
Oud 25-03-2007, 17:58
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 10:48 :
Paranoide, jij zou volgens mij echt mijn vriendin kunnen zijn! (of dan iig mn zusje )

ik in het kort:
haatdragend, stinkalto, elitair, hard, grof, misantroop, niet-praktiserend bi, betweterig, kansloos, jaloers achterdochtig wantrouwig kreng, eigenwijs (koppig), pessimistisch (nee: realistisch) en sociaal gehandicapt.
wat stomme cijfertjes:
1.73m, 59kg, 23 jaar, uit gezin van 4 kinderen, 8 jaar dezelfde vriend, 57 dreads, 8 piercings, 1 tat, 2 voeten

[edit]ook wel belangrijk: ik ben eigenlijk altijd liever lui dan moe (kampioen bankzitten), maar ik heb wel smetvrees (lichtelijk)
verder ben ik nogal onzeker en altijd bang dat mensen me stom, irritant, dom of whatever vinden. daarom zeg ik óf niks, of ik ga baldadig doen ter compensatie
En nu het positieve gedeelte, want dit mag dan realistisch zijn, ik geloof er niks van dat dit je enige kant is.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 25-03-2007, 18:10
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
piep
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 25-03-2007, 18:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 25-03-2007 @ 18:30 :
Huhuh, nee , ook jou had ik langer voorgesteld btw
Die had er nog bij gemoeten: ik word altijd blond én lang ingeschat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 18:42
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ik ben Anneke, 16 jaar, 1.70m en 50 kg. Ik heb donkerblond haar in laagjes, alleen zit het meestal in een staart omdat dat fijner zit.
M'n hobbies zijn volleyballen, piano spelen, muziek luisteren, computeren/forummen en sinds een paar maanden ook weer lezen.
Ik zit in 5 vwo en doe N&G met muziek in het vrije deel. Ik weet nog niet wat ik hierna ga studeren. Waarschijnlijk iets met biologie/scheikunde, maar verder weet ik het nog niet.
Ik ben een rustig, verlegen en onzeker meisje. Heb net een rotperiode achter de rug, maar het gaat langzaam aan weer wat beter. (een pm'etje van ecnelis helpt me altijd goed om weer wat meer inzicht in de situatie te krijgen )
Politiek en religie interesseren me totaal niet.
En dat was het wel zo'n beetje.
Oud 25-03-2007, 19:37
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Laat ik ook maar eens iets schrijven:
Nou, ik ben dus Ahmed, van Kurdische origine. Dat ligt in het noorden van Irak voor degenen die het niet weten.

Ik heb niet echt veel hobby's, maar wel dingen die ik leuk vind om te doen. Zo vind ik het erg leuk om af en toe eens een heel klein stukje in formele taal over een bepaald onderwerp te schrijven. Wanneer dat lukt weet ik voor mijzelf dat ik het begrijp. Ik kan ze wel geven aan de mensen die het willen lezen.

Even een paar leuke dingen opsommen:
- Lezen
- Wiskunde
- Natuurkunde
- Kleine stukjes schrijven
- Achter de computer zitten
- The Simpsons
- Family Guy
- South Park

Verder sta ik open voor nieuwe dingen en wil ik graag nieuwe dingen leren en andermans standpunten over bepaalde zaken horen. Ik ben ook erg lui op het gebied van school, vooral Frans vind ik een uitermate saai vak, met muziek. Daarnaast kan ik plotseling uit het niets over iets heel erg irrelevants beginnen.

Oké, dit was het. Ik denk niet dat iemand het gaat lezen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 25-03-2007 @ 20:37 :
Laat ik ook maar eens iets schrijven:
Nou, ik ben dus Ahmed, van Kurdische origine. Dat ligt in het noorden van Irak voor degenen die het niet weten.

Ik heb niet echt veel hobby's, maar wel dingen die ik leuk vind om te doen. Zo vind ik het erg leuk om af en toe eens een heel klein stukje in formele taal over een bepaald onderwerp te schrijven. Wanneer dat lukt weet ik voor mijzelf dat ik het begrijp. Ik kan ze wel geven aan de mensen die het willen lezen.

Even een paar leuke dingen opsommen:
- Lezen
- Wiskunde
- Natuurkunde
- Kleine stukjes schrijven
- Achter de computer zitten
- The Simpsons
- Family Guy
- South Park

Verder sta ik open voor nieuwe dingen en wil ik graag nieuwe dingen leren en andermans standpunten over bepaalde zaken horen. Ik ben ook erg lui op het gebied van school, vooral Frans vind ik een uitermate saai vak, met muziek. Daarnaast kan ik plotseling uit het niets over iets heel erg irrelevants beginnen.

Oké, dit was het. Ik denk niet dat iemand het gaat lezen.
Omg, ik realiseer me net dat ik jouw nick altijd heb gelezen als 'Darkiekurd'. Is dit topic toch nog ergens goed voor

Edit: Ik bedoel dus 'DarkieBurd'

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 20:17.
Oud 25-03-2007, 19:44
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2007 @ 20:41 :
Omg, ik realiseer me net dat ik jouw nick altijd heb gelezen als 'Darkiekurd'. Is dit topic toch nog ergens goed voor
Hoe lees je het nu dan?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 19:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2007 @ 20:41 :
Omg, ik realiseer me net dat ik jouw nick altijd heb gelezen als 'Darkiekurd'. Is dit topic toch nog ergens goed voor
Ik snap ook niet helemaal wat je hiermee bedoelt
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 19:52
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik las het altijd als darkiedurk
Oud 25-03-2007, 19:53
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Het wordt tijd voor een verandering van naam denk ik zo.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 25-03-2007, 19:53
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
ik als darkieurd
Oud 25-03-2007, 20:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dit bewijst wel weer dat forumers op dk gewoon niet kunnen lezen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 25-03-2007, 20:00
Verwijderd
Ik ben 1.60 en koketteer daar graag mee. Ik analyseer alles incl. mezelf in grote mate maar zou niet willen zeggen dat ik dingen 'kapot analyseer' want ze blijven voor mij dezelfde waarde houden. Ik vind mezelf laks maar heb het gevoel dat sommige mensen mij juist een overijverige streber vinden. Ik ben een ochtendmens. Ik ben niet uitgesproken optimistisch of pessimistisch over het heden, maar wel altijd optimistisch over de toekomst. Ik vind het rationeel gezien juist om naar emoties te handelen en voel me er emotioneel goed bij om rationeel te handelen. Ik ben niet spontaan maar wel sociaal. Ik wacht altijd net iets langer met spreken dan andere mensen, waardoor ik óf mensen onderbreek óf me niet in het gesprek kan mengen. Ik hou niet van uitgaan. Ik hou wel van lezen. Ik ben nog niet eens halverwege m'n studie, maar 'lijd' nu al aan een verregaande vorm van beroepsdeformiteit, ook al lijd ik daar niet echt onder. Ik heb nergens echt talent voor, behalve dan voor m'n best doen voor dingen waar ik geen talent voor heb, waardoor ik toch meestal uiteindelijk bereik wat ik wil. Ik ben een burgertrut en een nerd en ik vind dat geen van beide scheldwoorden. Ik verzamel suske&wiske's. Ik vind 10-16jarigen leuk (niet in seksuele zin). Ik verduidelijk vaak onnodig veel m'n standpunt. Ik heb al heel lang een vriend die heel lief is en stiekem erg veel op mij lijkt. Ik heb al heel lang dezelfde vrienden die heel lief zijn en allemaal een beetje op mij lijken. Ik speel toneel. Ik hou van lange fietstochten en korte wandelingen. Als ik slecht geslapen heb en m'n zin niet krijg, ga ik huilen, maar als ik goed geslapen heb ben ik niet uit het veld te slaan. Ik hecht waarde aan correcte spelling, grammatica en interpunctie. Ik scrabble graag.

Ik heb nog veel meer over mezelf te zeggen. Ik wil mijn post niet te lang maken .
Oud 25-03-2007, 20:13
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-03-2007 @ 20:41 :
Omg, ik realiseer me net dat ik jouw nick altijd heb gelezen als 'Darkiekurd'. Is dit topic toch nog ergens goed voor
Bij mij is het wel dat ik nu pas de link leg, nu ie zelf verteld heeft dat ie koerd is snap ik dat 'kurd' op het einde.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 25-03-2007, 20:13
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
superman.
Oud 25-03-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 25-03-2007 @ 20:44 :
Hoe lees je het nu dan?
Zie edit
Oud 25-03-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-03-2007 @ 23:16 :
Ik ben erg lang, 2.02 meter om precies te zijn. Ik ben 24 jaar oud, blank en heterosexueel. Ik ben katholiek opgevoed, maar eigenlijk heb ik tegenwoordig niks meer met het geloof. In mijn rebelse tienerjaren noemde ik mezelf atheïst maar nu ik volwassen ben, niet meer de behoefde heb om mezelf af te zetten en wat meer over het leven ga nadenken zeg ik het altijd zo: ik geloof wel in God maar niet in religie. Eigenlijk haat ik religie, dat is IMO de grootste oorzaak van oorlogen. De grootste hekel heb ik aan de islam, dat is een agressief geloof met veel gekken onder de aanhang die het normaal vinden om iemand op te blazen omdat ie iets anders gelooft. Overigens heb ik veel islamitische vrienden hoor, het zijn de terroristen die het verpesten voor de gewone moslims. Dat jullie niet denken dat ik denk dat iedere moslim een terrorist is...
Ook heb ik een afkeer aan de Paus met al zijn regeltjes over wat wel en niet mag maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde.
Ik denk dat God alleen wil dat je een goed mens bent, niet dat je elke zondag naar de kerk gaat etc. Tenminste dat geloof ik. Ik weet niet in welk hokje dat hoort.
Ik zit op de universiteit Nijmegen waar ik biologie studeer. Nu zit ik in mijn vierde jaar en ben ik bezig met een stage van 9 maanden.
Het is hier algemeen bekend dat ik rechts georiënteerd ben in het politieke spectrum, om precies te zijn ben ik Fortuynistisch. En ik ben er trots op. Sinds de dood van mijn grote voorbeeld Pim Fortuyn ben ik een zwevende kiezer, ik heb raakvlakken met de VVD en ook wel met de PVV maar beiden kunnen het gat niet opvullen dat Pim heeft achtergelaten
Verder ben ik een groot fan van LotR en Star Wars. Ik ben een beetje een nerd, ik verzamel namelijk Star Wars action figures en ik schilder LotR wargame poppetjes van Games Workshop. (die ook Warhammer maken)
Bovendien hou ik van gamen. Van allerlei soorten games eigenlijk. Zelda, Command en Conquer, Total War en nog een hele hoop anderen. Ook weer een hoop Star Wars en LotR games trouwens.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Biologie? Nijmegen?
Oud 25-03-2007, 20:23
Verwijderd
ik las serieus altijd darkiedurk
Oud 25-03-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef op 25-03-2007 @ 21:22 :
Biologie? Nijmegen?
Ja inderdaad, dat heb ik gemist! En nog een vierdejaars ook. Hoe heet je?
Oud 25-03-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-03-2007 @ 21:23 :
ik las serieus altijd darkiedurk
Ik ook
Oud 25-03-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 25-03-2007 @ 21:25 :
Ik ook
selectief dyslectisch heet dat denk ik
Oud 25-03-2007, 21:35
Verwijderd
Ik ben Minke en DanielC geloofde eerst niet dat die naam bestond. Minke is een Friese naam, maar er zit verder niets Fries in mij, mijn ouders hebben mij genoemd naar een studiegenootje van mijn vader destijds. Later leerde hij iemand kennen die zijn dochter ook Minke had genoemd, en die bleek naar datzelfde meisje genoemd te zijn. Ik heb mij voorgenomen ooit nog eens uit te zoeken hoe bijzonder dat meisje in godsnaam dan wel niet was.
Ik ben 20 jaar en woon in Tilburg.
Ik kom niet zo vaak meer op De Kantine, maar ik verveel me een beetje dus nu maar weer even wel. Het stomme is, dat ik me niet verveel omdat ik niets te doen heb, maar juist doordát ik zoveel te doen heb, weet ik niet wat ik moet gaan doen en doe ik dus maar iets nutteloos (of niet, 't is maar wat je nutteloos noemt). Ik hoop dat mensen dit soort situaties herkennen. Ik vind ze zelf vrij irritant.

Verder speel ik al vanaf mijn 9e toneel en doe ik er nu ook een opleiding in. Ik zit in het derde jaar van de academie voor drama (en daar komen o.a. Theo Maassen, Monic Hendrickx en Hans Teeuwen vandaan, en ja, dat vind ik af en toe gewoon even leuk om te zeggen ) en ga dit derde jaar waarschijnlijk over doen, want ik vind het moeilijk om les te geven en te regisseren. Stiekem vind ik zelf spelen nog steeds het leukst en dat is ook wel mijn sterkste vak op school, maar in principe gaat daar mijn opleiding niet over, helaasch.

Verder houd ik van films, muziek, Frankrijk en allerlei Amélie-achtige fascinaties voor kleine dingetjes die ik nu niet ga noemen. En ik stem GroenLinks. En ik ben hetero. Jaja.

Helden:
Tori Amos
Mike Leigh
Theo Maassen
PJ Harvey
Damien Rice, na het concert deze week
Kate Winslet
Gummbah (maar als ik die niet in het lijstje van Juice had zien staan was ik hem vergeten)
Julio Medem
Gael Garcia Bernal

en vast nog wel meer...

tot zover.
Oud 25-03-2007, 21:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hoi ik ben Marit en ben geboren in Zwartemeer in Drenthe, ik heb ook een beetje een accent en ik vind het zelf vervelend, maar iedereen vindt het leuk dus ik probeer het niet meer erg te vinden. Ik studeer Nederlandse taal en cultuur in Groningen en ik woon daar dan ook. Ik ben 18 jaar en ik voel mezelf dat ook wel denk ik, eerst voelde ik me jonger, maar nu wel redelijk op leeftijd, de meeste mensen vinden me ook wel ouder overkomen qua denkwijze. Want ik denk veel na en maak me dan ook vaak zorgen om kleine dingen. Ik ben een gevoelsmens en zit vaak te dagdromen.

Ik vind vriendschappen erg belangrijk en heb dan ook wel redelijk wat vrienden waaronder ook hele goede. Ik denk altijd dat mensen me niet aardig vinden, maar eigenlijk ben ik juist iemand die door iedereen aardig wordt gevonden. Ik ben altijd bang dat ik niet weet wat ik moet zeggen tegen mensen (geen vrienden, maar bekenden oid) en heb ook het gevoel alsof ik dan heel dom doe, maar anderen vinden juist dat ik altijd makkelijk wegpraat. Ik ben nogal angstig aangelegd en dat is soms best wel vervelend. Ik hou van toneel en ik doe daar dan ook iets aan en vanaf deze week zelfs twee avonden in de week. Verder hou ik natuurlijk erg van muziek. Ik ben altijd iedereens praatpaal, mensen komen altijd bij mij over hun problemen praten en ik vind het fijn dat ze me vertrouwen, maar je kunt ook erg met mij lachen en praten over niets. Ik ben in goed gezelschap de gangmaker en ik vind het leuk mensen te entertainen. Maar als ik me niet op mijn gemak voel ben ik stil.

Ik wen moeilijk, ik ben een moeilijke eter en vegetariër. Ik heb geen passie voor sport, maar met wat leuke mensen die er, net als ik niets van kunnen, vind ik veel wel leuk om te doen. Eigenlijk ben ik wel een girl nextdoortype heb ik het idee, alleen ik heb ook het idee dat ik diepe gronden heb, die niet door iedereen worden gezien. Oh ik ben ook altijd de 'gewone vriendin waar je goed mee kan praten' ipv meer.

Oh en ik ben hetero, Sylph.

En ik ben één van de weinigen die Darkiekurd wel goed las, kennelijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-03-2007, 22:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tink* schreef op 25-03-2007 @ 22:44 :
Eigenlijk ben ik wel een girl nextdoortype heb ik het idee, alleen ik heb ook het idee dat ik diepe gronden heb, die niet door iedereen worden gezien.
Hebben girl nextdoortypes geen diepe gronden dan?

Ik las ook darkiedurk. Of soms darkiebird
Volgens mij haal ik hem met birdsnest door de war.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-03-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-03-2007 @ 22:35 :
Ik ben Minke en DanielC geloofde eerst niet dat die naam bestond. Minke is een Friese naam, maar er zit verder niets Fries in mij, mijn ouders hebben mij genoemd naar een studiegenootje van mijn vader destijds. Later leerde hij iemand kennen die zijn dochter ook Minke had genoemd, en die bleek naar datzelfde meisje genoemd te zijn. Ik heb mij voorgenomen ooit nog eens uit te zoeken hoe bijzonder dat meisje in godsnaam dan wel niet was.
Dat is best bizar ja
Oud 26-03-2007, 01:35
Verwijderd
Nou, ik ben Elmer, 1m90 lang en heb een massa van 80 kg. Ik heb lang haar. Ik ben heteroseksueel en volgens Dawkins een de facto-atheïst. Ik heb een vriendin. Ik studeer technische natuurkunde en ben wetenschapper in spe. Ik ben timide en arrogant, eerlijk en dus bot, slordig en lui. Ik ben rustig en word nooit kwaad. Ik ben licht autistisch en zeer intelligent. Ik ben rancuneus. Ik luister progmetal, symfonische metal, black/death metal en vergelijkbare muziek; Symphony X, Opeth, Amorphis, Moonsorrow, Ayreon, Agalloch, Therion, Hollenthon, Bal-Sagoth, Emperor, enzovoorts. Ik heb een hekel aan nationalisme, religie en protocol. Ik beschouw racisten, nationalisten, mensen die om geloofsredenen anderen schade berokkenen (bijv. mensen die geen organen willen afstaan) en fundamentalistische gelovigen als inferieur. De meeste mensen beschouw ik als dom. Ik geef weinig geld uit aan luxe-goederen en kleding. Qua politieke kleur zou ik mezelf radicaal sociaal-liberaal noemen, ik stem D66 hoewel ik het op veel punten niet met ze eens ben. Ik doneer bloed en weet daardoor dat ik geen HIV heb. Ik discussieer graag over politiek en maatschappelijke onderwerpen. Ik speel regelmatig WoW en zit regelmatig op dit gele forum. Ik lees non-fictie. Ik drink veel koffie (met suiker) en regelmatig alcohol, met name bier en rode wijn. Ik heb niet veel vrienden en wil dat ook helemaal niet. Vrouwelijke 'vrienden' heb ik niet en nooit gehad; vrouwen hebben een hekel aan mijn eerlijkheid. Ik vind het belangrijk om goed te kunnen spellen en de regels van de grammatica te beheersen. Ik vind geschiedenis interessant. Ik kijk snooker en wielrennen. Ik heb allerlei tics. Ik tril met mijn benen en bijt nagels. Non-verbale communicatie komt niet op me over. Ik houd van boeren en scheten laten. Ik heb een bril, maar ook lenzen. Ik hoor slecht. Ik houd van zout eten en vlees.

Dat was het wel zo'n beetje.
Oud 26-03-2007, 08:35
Melpomene
Melpomene is offline
Nou Elmer, je kunt ook iets te eerlijk zijn
Oud 26-03-2007, 10:13
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Ik ben Job, blank en heterosexueel. 1.93 meter lang en heb een vaste relatie. Ik ben erg spontaan en heb geen moeite met het leren kennen van nieuwe mensen. Niet dat ik nu direct veel vrienden heb, daar ben ik vrij selectief in omdat de meeste mensen tegenwoordig vrij dom en vooral kortzichtig zijn. Ik hou van spellen; bordspellen, rollenspellen, computerspellen de hele mikmak. Ik heb sinds 4 maanden een lieve vriendin waarmee ik aan het eind van de zomervakantie ga samenwonen in Breda. Ik hou van mensen met wie ik een diep gesprek kan hebben over niet-dagelijkse dingen die mij bezighouden. Ik heb een hekel aan mensen die niet verder kunnen kijken dan werken, stappen en zuipen en ook aan dikke mensen. ik verafschuw religie, macht en geld omdat dat mensen slecht maakt. ik hou van Eline, mijn familie, mijn vrienden, uitslapen en mijn vrijheid en dit alles wil ik graag behouden. Ik leef een vrij standaard leven dat ik zelf zo leuk mogelijk probeer te maken.
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Oud 26-03-2007, 10:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leuk topic eigenlijk Heb wel niet met die andere meegedaan, maar toch. Ik las ook Darkiedurk, wat maf En ik lees de namen Tori Amos, Arthur Japin, goede smaak allemaal!

Ik ben 1.64, dus niet zo groot. Groene bril, blond halflang haar, niet echt een opvallend uiterlijk geloof ik. Ik studeer Literatuurwetenschap, maar houd steeds minder van literatuur. Ik wil de master over islam gaan doen en omdat ik dan eerst een minor moet halen, leer ik nu Turks. Ik houd heel erg van talen. Ik houd ook van internet (hehe), lezen, muziek, schrijven.
Ik heb een vriendin. Ik schijn lief te zijn en tegenwoordig klopt dat misschien wel, maar ik was vroeger zo op mezelf gericht dat ik nog moet wennen aan dat beeld. Ik ben ijverig, een controlefreak en ik kan extreem slecht tegen stress. Ik heb teveel gevoelens en ik denk teveel na, maar daar zitten ook positieve kanten aan.
En ik woon nu in Utrecht maar ik kom uit Brabant en daar ben ik trots op En ik stem links.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-03-2007, 11:44
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik ben Rudolf, 20 jaar, en heb al 5 jaar de tofste vriendin die er is. Ik kom uit de Achterhoek maar heb geen trekker. Ik doe het meestal kalmpjes aan (lees vrij lui), en ik ben gek op muziek. Ik spaar al sinds mijn zevende muziek, van oude acid tot metal tot noise. Mijn meeste geld gaat dan ook op aan vinyl en cd's. Daarnaast speel ik al een aantal jaren in een metalband. Logisch vooroordeel: ik heb lang haar. Tweede bijkomde vooroordeel: bier. Verder maak ik herrie met computers en andere apparaten. Ik loop graag feestjes en concerten af. Ik houd van lezen, kijk weinig tv, maar heb een zwak voor computers. Ik spaar ook nog oude consoles en bijbehorende zaken. Verder doe ik ook nog een opleiding, CMV in Nijmegen. Hiervoor heb ik een tijdje Grafisch Vormgeven gedaan bij de Artez. Ik hang geen religie aan, heb een hekel aan fascisme, kortzichtige mensen en 65plussers die in indentieke outfit gaan Nordic Walken (met een stok ben je gehandicapt, en met twee doe je aan sport? Yeah right). Verder ben ik vegetariër, hetero en geboren chaoot.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 26-03-2007, 13:25
Verwijderd
Hoi,

Ik ben Alexandra, 20 jr oud. En ik woon in de Flevopolder, in Lelystad om precies te zijn. Ik ben niet verlegen, een tikje brutaal zelfs maar alleen tegen degenen die het verdienen want voor de rest ben ik best lief. Ik geef veel om mijn medemens, ongeacht religie of afkomst. Ik ben politiek links georienteerd tot grote ergernis van mijn vader en heb twee adoptie (wees)kindjes. Ik steun ze maandelijks met een bedragje zodat zij ook normaal naar school kunnen, een dak boven het hoofd hebben en wat brood op de plank. Verder doe ik vrijwilligers werk voor een goede doel en sta wel eens voor de klas in de middaguren. Maar sinds dit jaar ben ik ook coordinator en hoef ik slechts vergaderingen bij te wonen. Af en toe val ik in of als ik zin heb, rooster ik mezelf in.
Ik studeer aan de Vrije Universiteit in Amsterdam Zuid. Ik studeer er Rechten en Psychologie. Sinds dit jaar is Psychologie een combi-studie geworden met Pedagogische Wetenschappen. Ik probeer cum laude te slagen, voor alledrie de studies. En tot nu toe, ben tweedejaars, is het me aardig gelukt om bovengemiddelde cijfers te halen. Vaak denken mensen "Ooh wat ben je ijverig en moet je veel bezig zijn met je studies". Eerlijk gezegd valt dat enorm mee. Dat weten mijn vrienden en ben ook vaak met ze, vooral in het weekend maar ook doordeweeks in de avonduren.

Zoals velen van jullie al weten en velen nog steeds niet kunnen geloven of niet willen begrijpen, ben ik een bekeerlinge. Katholiek opgevoed maar al sinds een paar jaar Islamitisch. Ik vind de Islam een belangrijke religie. Voor mij is het een 'way of life'. En ik vind dat een ieder het voor zichzelf moet bepalen. Ik heb hiervoor gekozen en ik ben er erg gelukkig mee. Anderen die er niet gelukkig mee willen of kunnen zijn, ook prima. Voordat het me gevraagd wordt: Nee, ik ben niet gehersenspoeld. Ik heb eerst de Islam leren kennen alvorens moslims mijn omgeving begonnen te verrijken. Mijn beste vriendin is een Marokkaans Nederlandse moslima. Ik heb veel vrienden. Ondanks dat ik er een aantal verloren ben door mijn bekering, heb ik een rijk gevarieerde vriendenkring. Ik maak makkelijk vrienden. Veel heb ik van mijn basisschool-tijd en middelbare school-tijd overgehouden maar ik heb ook nieuwe vrienden gemaakt op de Universiteit. Verder nog een aantal overgehouden van sportverenigingen waar ik vroeger op zat, zoals zaalvoetbal en volleybal. Ik was erg sportief, nu valt dat wel mee. Zomerse dagen kan ik nog wel uren skeeleren in parkjes. Ik fiets ook wel eens vanuit mijn woonplaats naar Amsterdam en weer terug. Maar de laatste keer is nu ook alweer een half jaar geleden. ;(

Blond, 1.72 en 53 kg. Hetero.

Boeiend of boeiend?
Oud 26-03-2007, 13:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kei boeiend Ik wist wel dat je je bekeerd had, niet dat je twee studies doet en dat soort dingen. Ik vind het wel moeilijk om dat te rijmen met je posts op onzin.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-03-2007, 13:31
Verwijderd
Veel papers/essays = veel achter de comp. En ik word snel afgeleid. Moest ik ook eigenlijk in mijn stuk zetten. ;o
Oud 26-03-2007, 13:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-03-2007 @ 02:35 :
[..] en heb een massa van 80 kg. [..]
Eerlijk en recht door zee En je bent werkelijk de eerste persoon die ik 'ken' die massa gebruikt (in plaats van gewicht)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-03-2007, 13:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 26-03-2007 @ 14:31 :
Veel papers/essays = veel achter de comp. En ik word snel afgeleid. Moest ik ook eigenlijk in mijn stuk zetten. ;o
Oké Ik hoef niet zoveel essays en zo te schrijven, maar ik ben hier toch veel. Dat is eigenlijk nog erger. Nou ja, soms moet ik wel huiswerk uittypen en als ik bezig ben met een verhaal of zo.
In elk geval ben jij in het echt anders dan het beeld dat ik van je heb, of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-03-2007, 13:36
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-03-2007 @ 14:32 :
Eerlijk en recht door zee En je bent werkelijk de eerste persoon die ik 'ken' die massa gebruikt (in plaats van gewicht)
En natuurlijk in de goede context. Mensen die zeggen ''Ik heb een gewicht van x kilogram'' zijn een beetje raar.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben jij nou echt? [Reloaded]
Verwijderd
82 22-08-2009 20:38
Beleidszaken De kantine
Dark Phoenix
126 15-07-2007 16:40
Psychologie geef eens een punt voor WIE jij bent
miss-suus
40 04-01-2004 14:20
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 08:31
Psychologie Hoe zou jij dat doen?
Juliah
14 12-07-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.