Oud 25-09-2003, 14:17
LA BLADIRA
Avatar van LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hoe vergeet je iemand of zet je hem uit je hoofd als je hem eigenljk nog doodgraag ziet???
Er is een jongen die ik doodgraag zag, hij betekende alles voor me, ik had nog nooit zoiets gevoeld, en dan deed hij me zo'n pijn aan, hij heeft me laten vallen als een baksteen, het was echt vreselijk wat er allemaal uitkwam... ik voelde me er zo slecht van dat het leven allemaal geen zin meer voor me had.
Gelukkig begon ik me beetje bij beetje weer iets beter te voelen, maar het is nu al 6maand geleden en ik voel me nog steeds slecht ik krijg hem niet uit m'n hoofd, het lukt me gewoon niet...
Ik kan niet geloven dat het allemaal komedie was, er was gewoon iet onbeschrijvelijks raars tussen ons zoals ik nog nooit had gevoeld...
Ik zeg tegen iedereen dat ik hem haat en niet meer nodig heb maar dat ik geen waar ik heb hem nog steeds nodig en ik zie hem nog steeds veel te graag. Als ik hem tegenkom doet het echt zo'n pijn, echt een mes dat door me gaat.
Ik MOET hem vergeten, maar ik kan het niet, en ergens blijf ik hopen dat er een dag komt dat hij me smeekt om alles te vergeven en zegt dat hij wel wel graag ziet...
Hoe kan ik hem vergeten? Hoe kan ik doorgaan en terug gelukkig zijn? Want ik leer andere jongens kennen en heb ook even iets gehad me een andere jongen maar het gaat gewoon niet, ik blijf die ene graag zien, en zie de andere nooit graag genoeg...
Dus ik weet echt niet meer wat ik kan doen, in het begin zeiden mensen me dat heeft tijd nodig, maar het is nu al bijna 6maand... en nog steeds doet het zo'n pijn, en lukt het me niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 14:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Verbreek even een tijd alle contacten, ga lekker uit, flirt een eid van je af en hou jezelf bezig
Succes ermee!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:11
irizzz
irizzz is offline
i know the feeling....... je zult hem echt moeten vergeten , ik weet hoe simpel dat klinkt maar ziorg dat je leuke dingen gaat doen met je vriendinnen en probeer hem uit je hoofd te zetten......
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:21
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
Ik wou dat ik je kon zeggen dat na verloop van tijd, je hem wel vergeet... maar dat kan ik niet, omdat ik het zelf niet geloof...
ikzelf heb 2 jaar met iemand (nu mijn huidige vriend) steeds in m'n hoofd gezeten, kon hem niet vergeten, wou dat ook niet! en soms dacht ik wel dat ik hem was vergeten, en dat de vlindertjes terug opfladderden voor iemand anders, maar ik besefte gewoon dat ik mezelf gewoon aan het bedriegen was, doordat ik hem nog steeds graag zag...
bij mij is het gelukkig allemaal goed gekomen en nu hebben we 7 maanden weer iets met elkaar en het gaat supergoed!
Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat en anders hoop ik gewoon dat er ooit een moment komt dat je je volledig aan iemand anders kan geven... maar zelf, geloof ik daar op dit moment niet in...

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
eigenlijk is het enige wat écht helpt: verliefd worden op een ander. Maar eerst moet je de tips van de mensen hierboven opvolgen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:44
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ga leuke dingen doen!!! uitgaan, lol trappen ect.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:18
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Dit komt me echt zoooo bekend voor

Het is nu al bijna 6 maanden uit met mn vriend, maar nog steeds ben ik hem gewoon nog niet vergeten.
Wij waren elkaars eerste grote liefde, en we hadden echt een serieuze relatie, we zagen elkaar de hele dag door, dit ging een hele tijd goed, maar op een gegeven moment begon ons dit te benauwen, we waren nog zo jong...we kregen ook steeds vaker irritaties enzo omdat we elkaar gewoon te veel zagen....we besloten er daarom een punt achter te zetten.

Toen was het dus uit, eerst heb ik twee weken lang gehuild geloof ik, maar het stomme was dat hij er ook super veel pijn van had, ook zagen we elkaar nog erg veel.

Daarna dacht ik dat ik 'm langzaam aan het vergeten was, wel konden we op de een of andere manier nog steeds niet echt als "gewone vrienden" doen, misschien kan dit wel nooit bij exen? Maar goed, we vergaten elkaar dus, en kreeg beide een nieuwe relatie. Alleen die hebben allebei totaal niks voorgesteld, was ook zo weer uit.

Ik besefte gewoon dat ik nog zo onwijs veel van hem houd..maar ik weet niet wat ik er mee moet, want ik ben bang dat een relatie met hem weer niet echt gaat werken. Eigenlijk kan ik niet met hem maar ook niet zonder hem.

We zijn nu een soort van vrienden, maar je ziet gewoon dat het eigenlijk nog veel meer is, ik weet niet wat ik er mee moet, maar ik weet zo wel dat ik zo me niet kan richten op een andere jongen, ik zal ze allemaal met mn ex vergelijken en geen een kan het winnen

shit shit shit, wat moet ik ermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 12:39
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 20:34
Liefde & Relatie Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen?
.:zonnetje:.
36 21-04-2006 12:59
Psychologie Ik weet het niet meer...
Regenboogje
11 23-01-2003 13:27
Psychologie HELP ik weet het niet meer
bulky_s
1 12-06-2002 23:22
Psychologie Ik weet het niet meer.. plz help me!
Joyce-b
10 19-12-2001 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.