Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 20:43
Verwijderd
Een vriend van mij heeft paar dagen geleden Absinth pillen gekocht (zo heten ze in ieder geval) bij de smartshop hier in de buurt, maar ik vraag me af of iemand enige ervaring heeft met die dingen? Werken ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 20:45
wann
Avatar van wann
wann is offline
Dat zal dan mss een afgemeten hoeveelheid wormwood zijn (hoe heet het ook alweer in het NL?). Dan kan het wel werken, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 07-09-2005 @ 21:45 :
Dat zal dan mss een afgemeten hoeveelheid wormwood zijn (hoe heet het ook alweer in het NL?). Dan kan het wel werken, ja.
wormwood = alsem. (tussendoortje)

Ik zou dan eerder de wortels van de alsemplant vreten, dat doet meer bij je.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 00:09
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Absint veroorzaakt een roes. Licht en kleur worden anders ervaren en je kunt hallucinaties krijgen.
Een kleine dosis werkt licht verdovend, eetlustopwekkend en geeft een vreedzaam en geruststellend gevoel. Een hogere dosis kan duizeligheid of hoofdpijn veroorzaken. Nog hogere dosissen (of de zuivere etherische olie) werken hallucinerend, krampopwekkend en hebben een verlammend effect. Bij overdosering ontstaat er vergiftiging met diarree, bewusteloosheid, coma en dood tot gevolg.
Gebruik van absint is zowel geestelijk als lichamelijk verslavend.
Mij niet gezien
Afgezien van het ontwijken van de bittere smaak kan ik me niet indenken dat iemand de moeite zou nemen alsempillen te draaien als het effect niet zo je-van-het is.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 08-09-2005 @ 01:09 :
Mij niet gezien
Afgezien van het ontwijken van de bittere smaak kan ik me niet indenken dat iemand de moeite zou nemen alsempillen te draaien als het effect niet zo je-van-het is.
Tripreporrt!
Vorig jaar geloof ik. Alsemplantje, din goed verzorgd en op een gegeven moment gekweekt. Wortel op laten drogen, cola gehaald, water klaargezet en erg veel hubba-bubba kauwgom in de buurt gehouden. De precieze dosis weet ik niet meer, maar ik had een flink deel van de wortel genomen. Opgevreten. 't Was fucking ranzig, cola haalde de smaak niet weg, spoelen met water ook niet, dus die kauwgom bood een perfecte uitkomst.
Na een kort poosje (half uur a een uur, ik hield de tijd echt niet meer bij) begon ik me een beetje duizelig te voelen en had ik moeite met bewegen. Gewoon zo' n gevoel van.. als ik opsta, bad things will happen.Dus ik ging op de grond liggen, deed m'n ogen een beetje dicht en ik had de meest bizarre visies over weetikveel wat nog meer.
Ik vond het allemaal behoorlijk prettig, ik kon goed en helder denken en tegelijkertijd bizarre dingen zien. Na verloop van tijd werd ik te duizelig door m'n ogen open te houden, dus deed ik ze dicht en viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd had ik een paar blauwe plekken op m;n been en m'n armen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik slaapwandel.


Kortom: ruig. Slikken die pillen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 12:07
LoD
LoD is offline
Yo, hier de kerel die die dingen gekocht heeft, 7 in een keer, werkt niet. Bepaalde manier van innemen, eventueel..?
__________________
Life isn't what we make it to be, death is just as welcome to me.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:21
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
LoD schreef op 13-09-2005 @ 13:07 :
7 in een keer, werkt niet. Bepaalde manier van innemen, eventueel..?
Je hebt er 7 in één keer gekocht?
Ik kan me nl niet voorstellen dat er iemand zo dom zou kunnen zijn 7 pillen met onbekende werking in één beweging weg te ketsen

However, heb je ze laten testen?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
LoD schreef op 13-09-2005 @ 13:07 :
Yo, hier de kerel die die dingen gekocht heeft, 7 in een keer, werkt niet. Bepaalde manier van innemen, eventueel..?
Whahaha, lang leve smartshops
Ga maar eens terug naar de shop, vertel de dosering die je had gebruikt en dat het niet werkt, wacht hun reactie even af. Misschien hebben ze tips of hebben meerdere mensen die klacht over die pillen gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 23:46
LoD
LoD is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 13-09-2005 @ 15:21 :
Je hebt er 7 in één keer gekocht?
Ik kan me nl niet voorstellen dat er iemand zo dom zou kunnen zijn 7 pillen met onbekende werking in één beweging weg te ketsen

However, heb je ze laten testen?

Smartshop, verkochten er 30 in één potje... Ik heb er ook wat info over opgezocht...


Citaat:
Piloff schreef op 13-09-2005 @ 19:56 :
Ga maar eens terug naar de shop, vertel de dosering die je had gebruikt en dat het niet werkt, wacht hun reactie even af. Misschien hebben ze tips of hebben meerdere mensen die klacht over die pillen gehad.
Zal eens kijken, zal wel zo zijn, want voel er echt niks van. =/
__________________
Life isn't what we make it to be, death is just as welcome to me.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 23:55
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik bedoelde of je er 7 had gegeten of 7 had gekocht.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 01:07
Drugs & Alcohol ENQUETE voor mijn eindwerk
Manni_D
26 25-02-2008 14:49
Drugs & Alcohol Wat heb jij vandaag gebruikt?
KiMZz
379 05-01-2007 13:47
Drugs & Alcohol Hoe was je weekend?
Verwijderd
273 03-12-2005 00:56
Verhalen & Gedichten SpAnarchism II - Obey the SpAnarchism
Verwijderd
35 31-08-2003 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.