Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 13:34
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik koop het liefst altijd Special Editions (of andere benamingen) omdat die natuurlijk de meeste extra's hebben, en de beste beeldkwaliteit.

Laatste aanwinst is LOTR, 4 DVD Extended Edition, en dat is toch wel een zeer mooie. De film staat op 2 DVD's, en op de 2 andere DVD's staat ongeveer 8 uur aan informatie en documantaires. Ook staat er een DTS track op, etc. etc. Al met al zijn geld waard, alhoewel 40 euro toch wel een hoop geld is, voor een film die nog 2 vervolgen moet krijgen.

Ook heb ik bijv. Alien Legacy (de box met alle Alien films er in), die koste 75 euro, maar dat geld vind ik hem zeker niet waard.
Alien 1, is wel een klassieker, het beeld ziet er ook heel mooi uit, maar de film is gewoon echt te traag, ook staan er te weinig extra's op. De film is dan natuurlijk wel al van 1978. Op de Alien 2 DVD (Aliens) zijn mij te veel compressieblokken te zien, beeldkwaliteit is te slecht.
Alien 3 is dan wel weer interessant, mooi beeld, en lekker snelle actie, van David Fincher, die het toch net wat mooier in beeld brengt, vind ik. Helaas staan hier weer geen extra's op.

Bij de Alien Legay Box krijg je dus eigenlijk zeer weinig, voor je geld, de standaard Amaray cases, met een kartonnen doos er om heen, that's it, niks speicaals. Hier hadden ze toch wel wat mooiers van kunnen maken denk ik.

The Mummy Box (The Mummy, en the Mummy Returns) vind ik wel weer zeer mooi, 4 DVD's, 2 films, en zeer veel extra's, en natuurlijk DTS etc.

Wat vinden jullie mooie DVD's, en hun geld goed waard? (Denk hier aan ook aan speciale uitgaves).
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 13:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 13:52
obi-wan-kenobi
Avatar van obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
die van star wars (episode 1 en 2) vindt ik toch best mooi
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:13
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
- Back to the future trilogy

- Godfather trilogy
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 14:18
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Back to the Future Trilogy heb ik idd ook. Ook zeer mooie remaster. Ik kan echt geen enkele filmspot in de print ontdekken, ook het geluid is zwaar in orde, en de prijs, 35 euro, is ook nog wel te doen (alhoewel dat ook weer dik 70 gulden is )
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:06
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
T2: Judgment Day
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:32
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Weet iemand of Terminator I Special Edtion wat is? T2 zit nml. in een mooie metalen box, maar T1 helaas niet.

Een aangezien dat Terminator 3 er ook weer aan komt, zal er voorlopig wel geen speciale box uitkomen.

Want dan heb je netjes T1 en T2 in een box, maar heb je T3 niet, en moet je die er weer los bijkopen.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:37
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Weet iemand of Terminator I Special Edtion wat is? T2 zit nml. in een mooie metalen box, maar T1 helaas niet.

Een aangezien dat Terminator 3 er ook weer aan komt, zal er voorlopig wel geen speciale box uitkomen.

Want dan heb je netjes T1 en T2 in een box, maar heb je T3 niet, en moet je die er weer los bijkopen.
T1 heeft wel een ander frontje en het duurt nog wel ff voordat T3 in de winkels verschijnt hoor. En als dat zo is dan zullen ze ook allemaal wel in één box zitten na een tijdje, net als Silence of the Lambs en Hannibal...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik wil nogsteeds de special editions van Se7en en Fight Club hebben.

En de band of brothers doos.

En nog eigenlijk wel veel meer
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:49
Rioto
Ik heb sinds gister een DVD speler gekocht en dit wil ik Kopen


Batman Box
Lethal Weapon Box
Dusk till dawn 1
terminator 2
Kelly,s heroes ( of heet tie nou anders )

Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 22:18
BBEM
BBEM is offline
amsterdamned en dat is dan ook meteen de enigste dvd die ik in me bezit heb
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 23:58
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik heb sinds gister een DVD speler gekocht en dit wil ik Kopen

Dusk till dawn 1
Kelly,s heroes ( of heet tie nou anders )

Haal van FDTD dan wel de import SE met 2 schijfjes... kost net een paar euro's meer maar dan heb je iig geen klote RCV-uitgave

... en ja het is Kelly's Heroes
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 07:12
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Batman Box
Die kan ik je afraden.
Ik heb hier alle Batman films (4 stuks), en vind het allemaal maar niks. Vooral de laatste 2 delen zijn echt zo slecht, deel 4 spant de kroon met een erg ongeloofwaardige Arnold Schwarznegger.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 07:34
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
The Evil Dead: The Book of the Dead Limited Edition.



Erg duur, maar de verpakking alleen al is het waard om te kopen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 07:38
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Wat ik wel triest vond, is dat Back to the Futury Trilogy eerst in een kartonnen verpakking zat, en later ineens in zo'n cheap-ass plastic Amaray case waar er 3 in kunnen.

Ik wilde dus de kartonnen, maar die was nergens meer verkrijgbaar.

Ik vind dat je voor 35-50 euro wel wat moois mag hebben.

Die Evil Dead box is idd wel zeer mooi, maar het zijn niet mijn soort films, helaas.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 07:58
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik wacht wel op de LOTR 12 DVD editie die ze na deel drie vast wel gaan uitbrengen
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login

Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 08:41
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Maar dat duurt nog zo lang.
Ik heb er iig voor gekozen om de delen los te kopen, en telkens te wachten op de 4 DVD versie van dat deel.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 09:10
Rioto
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Die kan ik je afraden.
Ik heb hier alle Batman films (4 stuks), en vind het allemaal maar niks. Vooral de laatste 2 delen zijn echt zo slecht, deel 4 spant de kroon met een erg ongeloofwaardige Arnold Schwarznegger.
Ik heb ze allemaal gezien en ik kan er geen genoeg van krijgen ..Oke die laatste haalt totaaaal niet het niveau van de eerste delen maar is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 09:22
Rioto
oh ja en waar halen julliie die dingen ? want ik weet wel een paar sites maar daar hebben ze niet wat ik wil ....dus weet er iemand nog een goede site?

thx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2002, 10:23
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Bij de Free Record Shop hebben ze een heel aardige collectie: www.freerecordshop.nl en de prijzen vallen erg mee.

Alhoewel bij de Makro de DVD's ook goedkoop zijn, www.makro.nl, maar daar moet je wel een ID hebben, en die heb je alleen als je een eigen bedrijf hebt (ik heb er stiekem toch wel een, maar die krijgen jullie niet ).

Ook van Leest heeft veel DVD's, ook in de aanbieding.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 10:53
Rioto
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Bij de Free Record Shop hebben ze een heel aardige collectie: www.freerecordshop.nl en de prijzen vallen erg mee.

Alhoewel bij de Makro de DVD's ook goedkoop zijn, www.makro.nl, maar daar moet je wel een ID hebben, en die heb je alleen als je een eigen bedrijf hebt (ik heb er stiekem toch wel een, maar die krijgen jullie niet ).

Ook van Leest heeft veel DVD's, ook in de aanbieding.
hmm de free heeft niet eens street fighter ( manga )
is dr eigenlijk en Street fighter Box ?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:27
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
T is nu net of je DVD´s moet kopen vanwege de extra's of de verpakking..... Het gaat toch om de films?

Ik koop alleen DVD´s waarvan ik zeker weet dat het rendabeler is dan huren.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 12:58
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
De FRS hier in Eindhoven heeft ontzettend veel Manga, een bak vol.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:14
Dutchian
Avatar van Dutchian
Dutchian is offline
De X-files boxen zijn ook erg leuk om je bezit te hebben (als je natuurlijk de serie leuk vind)

Normaal koop ik niet zo snel dure DVD's met veel extra's enzo, maar ik wil wel graag de Lord Of The Rings speciale editie hebben, met de standaard. Het ziet er gewoon zo gaaf uit.

Die van Evil Dead ziet er ook gewoon super uit, maar die vind ik toch wel iets te veel geld waard
__________________
It's a bitter sweet Symphony
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:39
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ja, maar zo'n X files box, van 1 seizoen kost je wel even meer dan 150 euro, voor 7 DVD's.

Dat vind ik toch een hoop geld, en aangezien dat er 9 seizoenen zijn (toch), nou reken maar uit.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 13:44
Sithan
Sithan is offline
15 Minutes...vet veel verwijderde scenes en dat vink altijd t leukste aan de dvd...

Deep blue Sea...

Star wars Episode 2...

Planet of the Apes nieuwe versie...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2002, 14:11
Dutchian
Avatar van Dutchian
Dutchian is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ja, maar zo'n X files box, van 1 seizoen kost je wel even meer dan 150 euro, voor 7 DVD's.

Dat vind ik toch een hoop geld, en aangezien dat er 9 seizoenen zijn (toch), nou reken maar uit.
Als je ze uit Canada bestelt zijn ze toch nog een stukje goedkoper
__________________
It's a bitter sweet Symphony
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 23:18
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Ik wil de film gewoon in widescreen-formaat en als het kan met een commentaar-track.

Extra's? Als er een alternatief einde is, dat is soms wel aardig. Deleted scene's zijn meestal niet voor niets deleted. Interviews en promotiemateriaal is meestal troep - net zoals de stompzinnige making of's. Bio's zit ik ook niet op te wachten. Een trailer van de film is ook leuk, vooral als er meerdere zijn (buitenlandse, teasers, etc.).

Laatste aanwinsten?

KAKASHI, VISIBLE SECRET, THREE, en nu eindelijk RING op DVD, i.p.v. een bootleg video.

Waar koop ik die? De eerste drie via DDDHOUSE.COM (regio 3) en RING (regio 2) bij VAN LEEST.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 10:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef:
RING op DVD, i.p.v. een bootleg video.
Zo daar staat als extra toch ook de videotape los op die ze te zien krijgen...ben je al gebeld?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 10:59
Rioto
ik heb gister 2 dvd,s gehaald ..


Running man en ninja scroll ( manga ) Vett sjit !
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:15
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
The Godfather Trilogy is inderdaad zwaar vet, maar die van Fight Club en Se7en zijn zeker ook de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 15:37
ronaldo81
ronaldo81 is offline
als harrypotter op DVD is dan ga ik het gelijk halen want er zit een gooie geluid op en ghost ship het zelfde maar bij ghost ship is ook een goeie geluid op omdat het een enge film is en die geluid is echt schrik geluiden
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:30
science
Avatar van science
science is offline
Special editions:

Dogma (2 dvd)
reservoir dogs: mr blonde edition (2 dvd)
usual suspects (2 dvd)
from dusk till dawn (2 dvd)
cannibal: the musical. special edition (1 dvd)
__________________
This is what happens Larry when you FUCK A STRANGER IN THE ASS
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:39
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
ben je al gebeld?
Misschien ben je in de war met de remake? In het origineel gaat de telefoon maar één keer. Maar inderdaad, de video staat erop.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 13:01
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef:
Misschien ben je in de war met de remake? In het origineel gaat de telefoon maar één keer. Maar inderdaad, de video staat erop.
Huh maar in ringu kijken ze toch ook allemaal die film? Worden ze dan niet gebeld dat vonk juist wel een cool idee...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 21:27
lana
Avatar van lana
lana is offline
Heb een keer de dvd van Blair Witch Project gehad, zitten wel leuke extra's op, mockumentary ezv.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 22:07
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ik heb sinds gister een DVD speler gekocht en dit wil ik Kopen

'ik heb sinds gister ... gekocht'
Dit is echt om te huilen

Maar goed, ik ben zelf op zoek naar de DVD van Donnie Darko, maar kan deze nergens vinden .
'Van Leest' is eventueel nog een optie, maar heeft iemand anders nog een idee waar deze DVD te verkrijgen is (internet is not done).
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2002, 22:16
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
'ik heb sinds gister ... gekocht'
Dit is echt om te huilen

Maar goed, ik ben zelf op zoek naar de DVD van Donnie Darko, maar kan deze nergens vinden .
'Van Leest' is eventueel nog een optie, maar heeft iemand anders nog een idee waar deze DVD te verkrijgen is (internet is not done).
En ik ben op zoek naar Neon Genesis Evangelion setjes.. VOOR EEN REDELIJKE PRIJS (180 euro is een beetje veel voor zo'n hele serie )

Laatste aanwinst is overigens een El Mariachi/ Desperado 2op1DVD. Voor 5 euro.. kon ik niet laten liggen
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 23:25
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Wat ik wel triest vond, is dat Back to the Futury Trilogy eerst in een kartonnen verpakking zat, en later ineens in zo'n cheap-ass plastic Amaray case waar er 3 in kunnen.

Ik wilde dus de kartonnen, maar die was nergens meer verkrijgbaar.

Ik vind dat je voor 35-50 euro wel wat moois mag hebben.

Die Evil Dead box is idd wel zeer mooi, maar het zijn niet mijn soort films, helaas.
hier is bttf gewoon nog in de kartonnen verpakking te verkrijgen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:25
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik heb laatste BttF ook weer in de kartonnen verpakking gezien, die is toch wel wat mooier. Waren misschien nog van een oude partij oid.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
En ik ben op zoek naar Neon Genesis Evangelion setjes.. VOOR EEN REDELIJKE PRIJS (180 euro is een beetje veel voor zo'n hele serie )

Laatste aanwinst is overigens een El Mariachi/ Desperado 2op1DVD. Voor 5 euro.. kon ik niet laten liggen
Waar? Mariachi heb ik al op VHS maar als ie maar 5 euro is.. en dan krijg je desperado er gratis bij
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 10:38
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb zelf die van LotR gekocht en het was het zeker waard. Ik had eerder al de video gekocht (we hadden toen ng geen dvdspeler) en die dvd is echt beter! Het is wel een hoop geld, maar ach een keertje kan het wel.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 14:50
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
'ik heb sinds gister ... gekocht'
Dit is echt om te huilen

Maar goed, ik ben zelf op zoek naar de DVD van Donnie Darko, maar kan deze nergens vinden .
'Van Leest' is eventueel nog een optie, maar heeft iemand anders nog een idee waar deze DVD te verkrijgen is (internet is not done).
mediamarkt
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:13
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik heb dinsdag de extended edition van LOTR gekocht. Dies heel gaaf en trouwens ook de enige dvd die ik ooit gekocht heb.
voor mij geld het zelfde als voor ieke, de video had ik ook al eerder gekocht, want toen hadden we ook nog geen dvd speler.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:22
Rollie
Avatar van Rollie
Rollie is offline
Ik heb de silence of the lamps: S.E. en se7en de S.E. die waren echt de moeite waard ook heb ik die henry box is ook te vet je moet er alleen van houden
__________________
http://ww.totalsports.nl/basketball/
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 19:54
Verwijderd
Mooie films zijn ook nog:
- Training Day (ook leuke extra's)
- Crouching Tiger Hidden Dragon (minder leuke extra's)
- Scarface (tegenvallende extra's)
- Reservoir Dogs
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 20:32
my iron lung
Avatar van my iron lung
my iron lung is offline
-moulin rouge
-LotR SE
-Fight Club
-saving private ryan

alle vier ook schitterende films, mooie overdracht en leuke extra's. alleen allemaal een beetje duur...
__________________
It's easy to be miserable. Being happier is tougher, and cooler. -Thom Yorke
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 13:48
JoRTh
Avatar van JoRTh
JoRTh is offline
- Fight Club, prachtige film, veel te volle DVD
- The Godfather, eigenlijk geldt voor die DVD hetzelfde als Fight Club
- Usual Suspects, vooral de audio-commentaren zijn heel erg goed en grappig.
- Three Kings, vooral om de beeldkwaliteit.
En ga zo maar door...

Eigenlijk moet iedereen de DVD van '12 Monkeys' simpelweg omdat er een heel erg goede making-of op staat. Niet zo'n standaard commercieel gebeuren, maar een echte documentaire over het maken van de film. Van de makers van 'Lost in La Mancha' over het mislukte Don Quixote project van Gilliam.

Er is momenteel best wel veel kwaliteit op de markt, dwz van de 'goede' films zijn over het algemeen ook erg goede en rijke DVD-uitgaves. Fijn dat de DVD zo serieus wordt genomen.
__________________
"I dream to make a living"

Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 13:51.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:48
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:

Ik heb er iig voor gekozen om de delen los te kopen, en telkens te wachten op de 4 DVD versie van dat deel.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 10:56
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Alleen jammer dat DVD's zo duur zijn, ze vragen echt achterlijk hoge prijzen voor die dingen.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:25
John Simon
John Simon is offline
in mijn bezit;

- The Blackadder dvd box met alle 4 de series
- LotR 4dvd sd
- Scarface natuurlijk
- fight club
- Band of Brothers dvd box

verder nog een paar minder noemenswaardige dvds, ik raad de blackadder box aan! de hele serie voor, als je geluk hebt, nog geen 30 euro! verder is lotr natuurlijk vet, net zoals de fawlty towers box, die binnenkort op mn kamertje komt te staan
__________________
geen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Films, TV & Radio braveheart
badeendje003
36 28-06-2005 21:49
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 15:33
Software & Hardware [DVD] Standalone speler kopen
I-brahimovic
15 18-09-2004 15:21
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Muziek Hoe zit het met de clips van tegenwoordig?
Signy
14 06-10-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.