Oud 13-09-2007, 13:08
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Aww, arme Mohammed Wel een cewl verhaal
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Oud 13-09-2007, 18:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve mensen, ik ben vandaag wederom niet in staat om op tijd de uitslag te posten, vanwege mijn werk. Ik heb verder ook geen idee of Biertank op tijd zal zijn. In het ergste geval zal ik het na mijn werk plaatsen. Sorry alvast voor de vertraging.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-09-2007, 20:00
Verwijderd
Take your time.
Oud 13-09-2007, 22:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Heh bah in dit verhaal wil je ook echt níet sterven..
Niet? heb je wel een aparte dood
Maar Mohammed had idd niet veel kans, met je hoofd in een bak zuur overleef je volgens mij echt niet. Maar ach, in de film was het helaas ook ongeloofwaardig dat sommigen het uberhaupt zouden overleven als ze zichzelf bevrijd zouden hebben
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 13-09-2007, 23:10
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Gaaf verhaal weer.

Ik kan me herinneren dat er in 1 van de films ook een stukje was met een bak zuur. Iets met een vrouw die er een sleutel uit moest halen geloof ik.
__________________
Wark!
Oud 13-09-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Take your time.
Oh jij bent niet zo benieuwd?
Oud 13-09-2007, 23:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh jij bent niet zo benieuwd?
Verdacht...
__________________
you're not my demographic
Oud 13-09-2007, 23:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De groep was blij dat Mohammed weg was gegaan, nu waren ze ten minste van het gezeur af. Het boeide hun niet echt of hij nog in leven was of niet, zij hadden geen last meer van hem. Op de muur voor hun verscheen ineens een gezicht, of eigenlijk, een projectie daarvan. Het was een man met een kap en masker op. Hij was onherkenbaar en zag er griezelig uit. Hij begon te praten. 'Jullie hebben nog een eind te gaan. Jullie moeten door die rode deur daar. Succes.' Zijn gezicht verdween weer.

Het groepje ging door de deur. Het was een grote kamer. In het midden zat een soort ijzeren plaat, maar waar het voor diende was niet duidelijk. Verder waren er in de kamer 2 deuren. Toen ze allemaal in de kamer waren sloot de deur achter hun. Hij kon ook niet meer open. De ijzeren plaat kwam ineens tot hun leven. Hij schoof langzaam uit elkaar tot er een opening was. Het was een kuil, en toen ze keken wat er in zat schrokken ze allen. De kuil was gevuld met spuiten. Ze zagen er geen van allen erg schoon uit. Uit de speaker klonk de stem weer. 'Jullie hebben zo een kleine hoeveelheid tijd om de sleutel te vinden. Die ligt, zoals jullie waarschijnlijk wel verwacht hadden, in de kuil. Dan moeten jullie de sleutel op de juiste deur gebruiken en kunnen jullie verder. Belangrijk is dat jullie je aan de spelregels houden. Jullie hebben 2 minuten....'

Ze schrokken. MadameMinke was degene die zei waar iedereen aan dacht. 'Wie moet er de kuil in?' Er ontstond een ruzie. Iedereen riep van alles door elkaar, tot iedereen ineens opschrok door iets totaal onverwachts. Daboman gaf ineens Mr Soija een duw, en die viel zo de kuil in. 'Jij bent vast wel wat spuiten gewend' grinnikte hij. De rest keek geschrokken en Soija schreeuwde het uit van de pijn door spuiten die overal staken. 'Zoek die sleutel en wel nu!' riep Daboman tegen Mr Soija. 'Anders zorg ik ervoor dat je een erger lot wacht dan die spuiten...'

Mr Soija begon, de pijn verbijtend, te graven naar de sleutel. De spuiten staken steeds verder in zijn huid. Om alles nog erger te maken werd er vanuit de speaker ineens afgeteld, zodat Mr Soija zich extra gehaast voelde. Hij wist dat de tijd drong. Steeds wilder gooide hij spuiten in het rond, tot hij ineens de sleutel in zijn handen had. Zo snel als hij met zijn pijnlijke lichaam kon kwam hij uit de kuil. Spuiten doorboorden aan alle kanten zijn huid. Er zat ook een klein briefje aan.

Daboman greep het briefje en las wat er op stond. 'Gebruik deze sleutel niet op de rode deur' mompelde hij. 'Dus, laten we het op de blauwe deur gebruiken' zei Drukknoopje. 'Nee' zei Daboman, 'het is vast een valstrik. Als we hem op de blauwe deur gebruiken gaan we er allemaal aan'. 'Maar..' begon Drukknoopje. 'Geen tijd!' schreeuwde Daboman. 'Doe de sleutel in de rode deur Mr Soija!' Soija deed uit angst wat Daboman zei. Het moment dat Mr Soija de sleutel in de rode deur stak klonk er een knal. Mr Soija's oog bloedde. Of eigenlijk, wat zijn oog was geweest. Dat was niks meer dan een gat nu. De kogel was vanuit een klein gaatje in de deur gekomen. Mr Soija schreeuwde het voor de tweede keer uit van de pijn. 'Ik zie niks meer..!' riep hij doodsbang.

Uiteindelijk kalmeerde hij weer een beetje, en ze liepen door de rode deur heen. Na zo'n 10 minuten lopen begon Mr Soija opeens enorm te trillen. Het viel de rest op dat Mr Soija opeens wel een erg gele huid had gekregen. Daarbij keek hij nogal wazig uit zijn ogen. Toen hij op de grond viel ging Darkiekurd zijn pols meten. '0.. hij is dood.. hij was blijkbaar allergisch voor het spul dat op de naalden zat.. wat een pech...'



Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman
06) zoemzoem
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd
15) Eye of Sauron
16) zoef de haas
17) Hanneke
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Mr Soija is uit de weg geruimd door de weerwolven. Dit brengt het op een 2-0 voor de wolven. De zon komt op, dus het is tijd voor de dorpelingen om wraak te nemen op de wolven. Stemmen kan hiervoor tot morgen 20.30.

Hierbij wederom de welgemeende excuses van de spelleiders. Ik heb geprobeerd het eerder te doen, maar het ging helaas echt niet.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 13-09-2007, 23:49
Verwijderd
Ik dacht eigenlijk wel dat soija een functie had, trouwens

Komt dit niet uit saw 2, dat met die spuiten?

Edit:
Citaat:
Verdacht...
Wie vond je nu verdacht, soija of mij? Het klinkt alsof je het echt tegen mij zegt, maar wat was er dan verdacht?
Oud 13-09-2007, 23:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie vond je nu verdacht, soija of mij? Het klinkt alsof je het echt tegen mij zegt, maar wat was er dan verdacht?
Het was een (achteraf niet kloppende) grappig bedoelde opmerking richting Soija.

Edit: Hij komt overigens wel erg gruwelijk tot zijn einde...
__________________
you're not my demographic
Oud 14-09-2007, 02:29
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Daboman duwde Soija? geeft de spelleiding hier tips weg? :
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 14-09-2007, 09:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, het verhaal staat volledig los van het spel. Het is een extra'tje om het spel boeiender te maken, meer niet.
Al moedig ik natuurlijk iedereen aan om die klootzak van een Daniël op te hangen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-09-2007, 10:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline


Ik ben normaal gesproken wel lief hoor. Zou zou ik hem bijvoorbeeld nooit in een kuil duwen in het echt. Dat gebeurt slechts in de fantasiën van onze lieftallige spelleider
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-09-2007, 10:41
Verwijderd
tering hé, alweer dood
Oud 14-09-2007, 10:49
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
o jee.
Arme Mr Soija...
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-09-2007, 10:56
Verwijderd
Daboman
En wtf allergie? Is dit een eufemisme of een idiote conclusie trekking? :')
Oud 14-09-2007, 10:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Daboman
En wtf allergie? Is dit een eufemisme of een idiote conclusie trekking? :')
gekke fantasiën heeft hij he?

EDIT: ik denk trouwens dat ie voor mij nog iets veel ergers in petto heeft, aangezien hij al aan het aanmoedigen is om mij op te hangen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-09-2007, 15:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik stem vanavond maar weer wind's embrace, aangezien ik nog geen theorie heb en zij als eerste in me op kwam en ik er de rest van de dag niet meer ben waarschijnlijk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-09-2007, 15:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dat Soija vermoord is door de wolven kan best wel eens duiden op een ervarenere wolf. Aangezien hij een actieve speler is enz. Aan de andere kant is hij altijd snel verdacht.

Oh, en sowieso zitten er weinig echt nieuwelingen bij, dus zo heel veel maakt dit niet uit, dnek ik.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 14-09-2007, 16:11
Verwijderd
Soija heeft vrij weinig over het spel gepost, alleen dat hij negatief deed tegen Darkie, maar de theorie dat soija is opgegeten omdat darkie boos was en een wolf was is voor mij eigenlijk vrijwel uitgesloten. Ik denk inderdaad dat soija is opgegeten omdat iemand hem al kent van vorige spellen, en zijn inbreng niet kan waarderen. Ofzo
Oud 14-09-2007, 16:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm Soija vermoord, apart. Wat Hanneke zegt!

En ik vind het verhaal echt luguber en vies. Ik heb die scène gezien geloof ik.

Hmm mijn verdachte valt gelijk weg. Ik dacht eerst dat Darkiekurd misschien wel de verrader zou kunnen zijn. Maar ik ga vanavond nog wel even denken op wie ik stem.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-09-2007, 16:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Iemand zal idd wel geen trek hebben in de theorieen van soija
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-09-2007, 17:58
Verwijderd
Sjonge
Ik vind het wel een beetje zielig voor Soija, die lag er de vorige keer ook al meteen uit.
Oud 14-09-2007, 18:23
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
er is nog niet echt iets gebeurd volgens mij dus doe ik nog maar een keer random.. 5... Daboman.. Sorry...
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-09-2007, 18:43
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik moet weg dus ik volg jou maar Twinkebel. Daboman it is. Weet het anders ook niet...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 14-09-2007, 18:51
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Hmm, arme Mr Soija

Random: 18, Wind's Embrace. Hm, dat schiet niet echt op.
Random: 13, MadameMinke, maar daar wil ik niet op stemmen, want die was zo lief naief het vorige spel
Random: 5, Daboman. Komt mooi uit gezien de andere stemmen, dus die doen we.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 14-09-2007, 19:01
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
huhm.. ik wil niet op daboman stemmen.. dus ik ga voor eye of sauron, want die gaat wel erg makkelijk met twinkebel mee
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 14-09-2007, 19:04
Verwijderd
Ik stem op EoS, omdat hij voor de 2e keer mee loopt zonder enige motivatie.
Oud 14-09-2007, 19:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Moeilijk. Ik vind nog niet echt iemand verdacht. Ik kies dan maar random, zoef de haas.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-09-2007, 19:24
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik verdenk niemand echt dus de Random Number Generator gaf mij een uitkomst: nummer 10. Martino87 dus. Sorry.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 14-09-2007, 19:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hmm... Dat is natuurlijk wel ERG verdacht...
__________________
you're not my demographic
Oud 14-09-2007, 19:57
Verwijderd
Jammer dat ik mn theorieën niet meer mag posten. Via de legale weg, dat is.
Oud 14-09-2007, 20:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
EoS it is, van hem verwacht je juist een eigen theorie of iig geen snelle, makkelijke meeloperij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-09-2007, 20:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb (hopelijk net op tijd) meegestemd op EoS, om te proberen gelijkspel te voorkomen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-09-2007, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Gelijkspel, wolven zijn gewaarschuwd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-09-2007, 20:33
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
*****, net te laat dus
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 14-09-2007, 21:21
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
ben ook vergeten te stemmen
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 14-09-2007, 21:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ik zou dolgraag aan het verhaal beginnen, maar helaas, de wolven zijn allemaal inactief.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-09-2007, 21:31
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
huhm.. ik wil niet op daboman stemmen.. dus ik ga voor eye of sauron, want die gaat wel erg makkelijk met twinkebel mee
Ik moest weg en ik heb eigenlijk nog geen verdachten, dus wat moet ik dan?

Citaat:
Ik stem op EoS, omdat hij voor de 2e keer mee loopt zonder enige motivatie.
Zoals iedereen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 14-09-2007, 22:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Nadat Mr Soija was ingestort en ze zijn dood hadden vastgesteld, besloot het groepje door te lopen. Onder leiding van Daboman die bleef doorgaan over hoe belangrijk het was dat ze doorliepen zodat ze weg konden komen kwamen ze aan bij een nieuwe deur. De deur zag er stevig uit en had een donkerzwarte kleur. Na hun laatste ervaring met deuren besloten ze extra voorzichtig de deur open te doen. Heel voorzichtig ging de deur piepend open en het groepje liep naar binnen. De deur sloeg, zoals gebruikelijk bleek te zijn in dit huis, achter hun dicht.

Uit de speaker klonk de bekende stem weer. '2 van jullie zijn nu vrij om te gaan. Jullie mogen zelf uitmaken wie van jullie dat zijn. De rest blijft hier en zal verdergaan in zijn tocht naar vrijheid. De keuze is nu aan jullie'. Ruzie ontstond weer, maar Daboman riep meteen al hard dat hij die plek toch wel heel erg verdiende. Een aantal mensen kwamen in opstand, was hij niet degene die Mr Soija indirect had vermoord? Maar Dabomans keuze was duidelijk, hij zou weggaan. Daboman gromde. 'Kom Pippeloen, we ontvluchten deze plek'. Pippeloen twijfelde. Ze wilde maar wat graag wegwezen uit deze vreselijke plek, maar ze vond het wel erg lullig voor de rest. Daboman liet haar echter geen keus. Hij pakte haar arm, trok haar mee en liep door de deur naar de vrijheid.

Echter, zo gauw hij door de deur liep had hij door dat er iets niet klopte. Een scherpe pijn in zijn hoofd en de wereld werd zwart. Toen hij wakker werd voelde hij dat hij vastgebonden zat. Er zat een band om zijn nek die voorkwam dat hij zijn hoofd zou bewegen. Zijn benen zaten eveens vastgebonden aan de stoel waarop hij zat. Hij had uitkijk op een soort werktuig met een boor. Tegenover hem zat Pippeloen, die hij recht in de ogen keek. Zij zat eveneens vastgebonden aan haar stoel. Daboman merkte dat hij 1 hand vrij had, maar wist geen manier om te ontsnappen.

Het hoofd verscheen weer op het scherm. Gegroet Daboman, Pippeloen. Jullie opdracht is een simpele. Een van jullie twee kan ontsnappen, de ander helaas niet. Jullie zitten vast aan een stoel. Tussen jullie in staan 2 door mij gemaakte machines. Zo meteen zullen die in beweging komen. De boor die erop zit zal gaan draaien. Hij is op jullie hoofd gericht. De boor zal zich een weg banen door je hoofd en je zult langzaam sterven. Maar, jullie hebben helemaal zelf de keuze wie er gaat sterven. Tussen jullie benen ligt een afstandsbediening. Je kan op elk moment je boor stopzetten. Helaas zal de ander dan weer beginnen met draaien. Veel succes met deze keuze.' Het hoofd verdween weer van het scherm.

Daboman en Pippeloen keken elkaar verschrikt aan. Toen begonnen beide boren ineens onheilspellend geluid te maken en vervolgens langzaam te bewegen. Pippeloen keek Daboman angstig aan. Toen veranderde haar blik en ze zei zelfverzekerd: 'We hoeven niet beide te sterven. Ik houd van je, ik ga liever zelf dood dan dat jij doodgaat. Laat de boor op mij afkomen, en wees vrij. Daboman twijfelde wat hij zou doen. Hij wilde niet dood, en hoewel Pippeloen heel veel voor hem betekende wist hij niet of hij zelf niet nog meer waard was. Om meer tijd te krijgen wisselde ze de boren af. Uiteindelijk had Daboman een besluit genomen. Hij zou doen wat Pippeloen van hem vroeg en haar laten sterven voor hun. Hij wilde op het rode knopje van de afstandsbediening drukken om de boor te stoppen en die van Pippeloen weer te starten, maar toen hij opkeek bleek de boor een stuk dichterbij dan hij dacht. Hij schrok en gooide in zijn reflex de afstandsbediening op de grond. 'Neeeeeee' riepen zowel Pippeloen als Daboman tegelijk. Daboman probeerde wanhopig bij de afstandsbediening te komen, maar die was gewoon te ver weg. De boor raakte nu Dabomans voorhoofd aan en boorde langzaam maar verder steeds dieper. Pippeloen kon ondertussen niet ophouden met huilen. 'Nee.. Daboman.. nee.. alsjeblieft.. nee.. laat mij.. NEEEEEEEE....' De boor had zich nu volledig in Dabomans hoofd weten te boren. Hij was dood.

Pippeloen begon nog heftiger te huilen. Het werd haar teveel. Het huis, de groep, de moorden, en nu Daboman, haar geliefde.. Haar tranen stopten. Ze kon niet leven zonder hem. Nu niet en nooit niet. Haar laatste gedachte wat ze dacht was 'Sorry, ik heb het geprobeerd...' Toen stopte haar hart er mee.


Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman(dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd
15) Eye of Sauron
16) zoef de haas
17) Hanneke
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet

De wolven hebben gekozen, de geliefdes zijn dood. Morgen zijn de wolven weer aan de beurt. Ze kunnen hun avondeten kiezen tot 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-09-2007, 22:03
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Kut!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 14-09-2007, 22:03
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Dat waren de geliefden.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-09-2007, 22:03
Verwijderd
Oud 14-09-2007, 22:04
Verwijderd
gvd ik was nog niet eens verdacht

Citaat:
Even nog een spelregeltje die blijkbaar niet bekend is, na je dood dien je je mond te houden met verdenkingen en informatie.

Laatst gewijzigd op 14-09-2007 om 22:06. Reden: daarom.
Oud 14-09-2007, 22:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat zijn er alweer twee

Citaat:
Ik zou dolgraag aan het verhaal beginnen, maar helaas, de wolven zijn allemaal inactief.
Op het moment dat Spelleider dit schreef waren Tink*, zoef de haas en ik online, drukknoopje was tussendoor ook nog online geweest, van de rest weet ik het niet.
Op het moment van het posten van het verhaal (en één of meerdere weerwolven dus hun PM hadden kunnen beantwoorden) waren EoS, dankiekurd en twinkebel online (Tink* en zoef ook nog).
Dus volgende dorpelingenronde ga ik wrsl voor 1 van deze drie. (bij gebrek aan goede theoriën)
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 14-09-2007, 22:25
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Dat slaat dus helemaal nergens op want ik ben echt de hele tijd al online. Jij bent nu dus verdacht voor mij.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 14-09-2007, 22:36
Verwijderd
Oh my Leerling in een klap weg. Ik schaam me want deze ronde heb ik niet gestemd (vrijdagavondgezeur)
Oud 14-09-2007, 22:43
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Dat slaat dus helemaal nergens op want ik ben echt de hele tijd al online. Jij bent nu dus verdacht voor mij.
Nou, je lampje zei van niet.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 14-09-2007, 22:44
Verwijderd
Ik vraag me wel af wie daboman aan pippeloen heeft gekoppeld
Oud 14-09-2007, 22:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, je lampje zei van niet.
Mijn lampje zegt ook van niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 08:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 07:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 07:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 16:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.