Oud 10-01-2007, 17:06
Retro*Love
Avatar van Retro*Love
Retro*Love is offline
*knip*
__________________
Het is lief en zacht.

Laatst gewijzigd op 20-03-2007 om 22:28.
Advertentie
Oud 10-01-2007, 20:25
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
(excel spreadsheet)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 10-01-2007, 20:30
Verwijderd
"en ze vroeg of jij wel lief voor me was!"
Oud 10-01-2007, 21:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
http://forum.scholieren.com/postings...ostid=23947931
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-01-2007, 22:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 10-01-2007, 22:39
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-01-2007, 23:07
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
http://farm1.static.flickr.com/114/2...8076ba34_o.jpg
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 11-01-2007, 00:18
Verwijderd
perineum
Oud 11-01-2007, 00:52
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Halamid (natrium-p-tolueensulfonchlooramide) is een veelgebruikt desinfectant tegen bacteriën en gisten. Opgelost in water heeft het een oxiderend effect.

Het is zelfs bij laag verbruik zeer effectief.





[bewerk] Chemische eigenschappen
Vorm: wit, kristallijn poeder Geur: zwak chloor Smeltpunt/smeltraject: ontleedt Vlampunt: 192ºC Oplosbaarheid in water: 150 g/l (25ºC), 100 g/l (15ºC)

Oplosbaarheid in andere oplosmiddelen: ethanol (95%): 75g/l (20ºC) pH-waarde: 8.0-10.3 (in een 5%-oplossing met water)

Bestanddelen: 81% natrium-para-tolueensulfonchlooramide. Het actief chloorgehalte ligt rond de 25%. Bij een dosering van 0,5% heeft een halamid -oplossing een actief chloorgehalte van 1250 ppm. Leveranciersinformatie
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-01-2007, 09:34
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
2500
__________________
Nothing is just satire
Oud 11-01-2007, 09:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Create table Leerlingen
(Voornaam char(15) not null,
Achternaam char(25) not null,
Tussenvoegsel char(10),
Llnr integer not null,
Adres char(25) not null,
Woonplaats char(20) not null,
Postcode char(7) not null,
Primary key (Llnr)
);
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-01-2007, 10:11
Verwijderd
Ingelogd als Boogie [uitloggen]
Oud 11-01-2007, 17:12
Ceridwen
Avatar van Ceridwen
Ceridwen is offline
"Wig-Wam Bam"

I don't want to be a bother too much,
I just wanna be the girl you wanna touch.
You make me cream in my jeans.
I wanna be the first like you never hurt,
And make you shudder inside.

[Chorus:]
I said, wig-wam bam, I'm gonna make him my man.
Wam bam bam, I'm gonna catch him if I can.
Wig-wam bam, I'm gonna make him understand.
Try a little touch, try a little too much,
Just try a little wig-wam bam.

You can run but you can't hide.
I just wanna see all you've got inside.
I wanna do it 'til you make me scream.
Take me by the hide, eyes open up wide,
And make me shudder inside.

[Chorus]

Wam bam bam-sham-a-lam
Wig wam bam-sham-a-lam
Wig wam bam-sham-a-lam
Wig wam bam-sham-a-lam

I don't want to be a bother too much,
I just wanna be the girl you wanna touch.
You make me cream in my jeans.
I wanna be the first like you never hurt,
And make you shudder inside.

[Chorus]
__________________
Go Gadget go!
Oud 11-01-2007, 17:14
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 11-01-2007, 17:30
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://www.youtube.com/watch?v=xKhDHFUpuwE
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-01-2007, 17:35
jet
Avatar van jet
jet is offline
Ben ik nou conservatief?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 11-01-2007, 17:46
Verwijderd
é
Oud 11-01-2007, 17:47
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
xSchoolgirlx

(ik wou iets kopen op een website en daar had ik een loginnaam van de verkoper van nodig)
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Ads door Google
Oud 11-01-2007, 20:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
godskloTah di3 p3 ma@kt een kutherRie gast OMFg!! WtFbbQ!! DUs ik zat omG niet seri3us je we3t o0h maar die p3 is nieT te koop duS bied maar niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-01-2007, 21:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er was eens een jong meisje met een groot geheim. Op de boerderij vertroetelde zij de buurjongens met een grote teddybeer die ze al had vanaf de eerste keer dat ze neukte. Daarom was hij haar maatje in al haar ervaringen en deelde hij zijn koekjes met haar. Maar toch vond het meisje het een probleem dat ze niet zelf op kon lossen, daarom ging ze samen met de knappe buurjongens haar geliefde moeder een blowjob geven, maar niet serieus. Terwijl ze differentiaalvergelijkingenstelsels bestempelde als kutwoord, besloten ze op vakantie te gaan naar Spanje. Maar het vliegtuig waar ze inzat steeg niet op omdat een olifant net had besloten zijn soortgenoten aan elkaar te knopen met bier en ze over het bagagerek te gooien. Vervolgens deed de leider al de grootse ontdekking dat de olifanten gepist hadden over de corrupte appelschil regering inclusief leider Mepsteen de grote Oorlogsheld. Met als gevolg dat de koala's met stekelige eucalyptusbladeren keihard elkaar zaten te verwonden zodat ineens iedereen nieste. Plotseling gebeurde er niets en daardoor viel een piemel op Jon's schoot uit de lucht. Maar dat vliegtuig was geen koala en kon uiteindelijk toch veel koala's verkrachten op natuurlijke tapijten van koala's. De dorpelingen hebben nu soep gekookt van de botten van Mephostophilis die was overleden aan Aids.
En toen kwam paulus de boskabouter die gezellig aanschoof en begon te masturberen met behulp van ''het fizzle-fluffy handboek''.


Ondertussen in Soijaland werd Mr Soija bevredigd door Eva en was flyaway aan het toekijken vanuit een gigantische telescoop, gericht op Soija's raam. Plotseling sprongen drie koala's op Mr Soija's slaaf, Mephostophilis. Hij sloeg ze helemaal naar noorwegen om vervolgens verder naar verwechistan te batsen met oma Kut, die vond dat Supreme Dutch een nazi was. Gelukkig kwam daar Supreme Dutch dit zelfde herhalen. Ook waren er diverse andere toffe figuren met kale koppies. De zogenaamde dwazi's, allen leken ze op Mark Almighty en dansende koala's. Het was erg gezellig daar met z'n allen maar toen kwam rodekrab Mark in zijn groene zwembroek, gedecoreerd met oude stinkende sokken tegen. Gillend van afgunst rende Sinterklaas naar zijn hema-waterkoker en riep:"Pijp mij, zwarte piet. Zo hard als Mephostophilis altijd deed."

Een dag later besloot BirdsNest dat hij moest schijten. Maar oeps dat was fizzle-fluffy die met zeer gevarieerde lintwormen in haar haren een trucje kan. dat vond maxwell een vergeten hoofdletter, maar helaas kwam Supreme Dutch net aangelopen, Maxwell zei:''Heeeeeeeeeeee ouwe rukker, wat heeft je mama het liefst?", Waarop hij reageerde door zijn slagersmes op zijn keel te zetten en heel veel koala's te vernoemen naar Mephostophilis en ze vervolgens de eer gaf van het ontvangen van een grote Nederlandse vlag die kapotgescheurd en ondergekotst was.

Groetjes van iemand die dacht dat koala's nog heilig waren, maar de koala's komen wel uit Utrecht, het land van enorme kutnichten, van anorexia en lekkere geile wijven.

Met dank aan: Juice, jeweetwel, die transseksueel die ook erg op een Powerranger lijkt, en Ray, die niet weet hoe hij zijn veters moet versieren en daarom zijn schoenen heeft opgehangen aan een boze vrouw,die stierf aan een verkoudheidje in combinatie met een gele raygun. Dit alles werd de ondergang van Juice, die erg veel op TimSengOng geilde, vanwege zijn penis penis penis penis penis penis, waar Mephostophilis over kan navertellen. Misschien likt hij Supreme Dutch dubbel en dwars, gratis en voor heerschappij van het naaldhakkenmuseum dat in de hel ligt. Misschien ook niet. Misschienookwel, jeweethetniet he? Nee, je weet dat Juice iemand een buttplug heeft gestolen van Dinalfos waarmee hij Mephostophilis en Ske* veelvuldig bewerkte totdat iemand de taalkundige onjuistheid van deze kutzin opmerkte.
En toen opeens kwam een koala meester het rijk appel trapte functionaliteit. '' ik ben mooi geen schoonheid, meneer, haren in de kut van de gezandzeepsodemineraalwatersteenstraalde geile eendagsvliegen toen zij TimSengOng niet zonder kaas uit het raam! . Maar Dinalfos is eigelijk een grote, nay, een héééle grote. Maar dan niet. Of toch wel? Zeker wel! Heb je ooit! Welnu, *ahem*, nou dan, het is zo. Geile bitches houden in een kooi. Maar dat terzijde, onze held vond de geheime schuilplaats van- wacht! Hoera! Hela, daar is hij: Peter Pan! De beste Jonge Woudloper sinds Teddy Ruxpin. Hij zal ons bellen met zijn vreemde maar vooral erg roze kindertelefoon namens zijn kooibitches.

Toen iedereen uitgeluld was maar nog een klein stukje waardigheid overhad, kwamen de gebroeders Willemsen niet. Als er niets zou gebeuren,
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-01-2007, 21:38
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
hHoooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiii11
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 11-01-2007, 22:04
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Jaar 2:vakonderdeel
Herkansing schrijfvaardigheid ma 22 jan 07 10.30 11.30 B204 Extern Janssen
Flankerend Onderwijs periode 2 di 23-01-2007 9.30 11.30 Rode Zaal Extern
Herkansing Lexicon 2A di 23 jan 2007 11.30 12.30 B210 Extern Roosken
Herkansing Syntax II wo 24 jan 07 14.30 16.30 V024/V010 Extern/Rutten Rutten
Herkansing Taaltoets: TAALBEHEERSING do 25-01-2007 9.30 10.30 lokaal indeling volgt via website
Herkansing Taaltoets: SPELLING do 25-01-2007 10.30 11.30 lokaal indeling volgt via website
Herk.Flank.Ond. Per.1 vr 26 jan 2007 9.30 11.30 lokaal indeling volgt via website
Fonetiek II vr 26 jan 2007 11.30 13.30 Rode Zaal Roosken/Driessen
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Oud 11-01-2007, 22:11
Verwijderd
niets
Oud 11-01-2007, 23:09
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
It's like your mother always told you: There's a reason "a satin" anagrams to "I, Satan." Remember it.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 12-01-2007, 09:55
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Loflied op de sterke vrouw
10 Een sterke vrouw, wie zal haar vinden?
Zij is meer waard dan edelstenen. (31:10-31) De verzen 10 tot en met 31 vormen een acrostichon: elk vers begint met een volgende letter van het Hebreeuwse alfabet.11 Haar man vertrouwt op haar
en zal daar rijkelijk bij winnen.
12 Ze brengt hem voorspoed, geen ellende,
alle dagen van haar leven.
13 Ze zoekt wol en linnen uit,
en spint en weeft met vreugde.
14 Zoals een koopmansschip naar verre streken vaart,
zo haalt zij van verre wat ze nodig heeft.
15 Ze staat al op als het nog donker is,
regelt het werk in huis, draagt haar slavinnen taken op.
16 Als zij haar zinnen op een akker zet, koopt ze hem,
van wat ze heeft verdiend, plant ze een wijngaard.
17 Zij is vol daadkracht,
onvermoeibaar is ze in de weer.
18 Handeldrijven gaat haar heel goed af,
’s nachts gaat haar lamp niet uit.
19 Haar handen zijn voortdurend aan het spinrok,
ze houdt altijd de weefspoel vast.
20 Haar handen strekt zij uit naar de behoeftigen,
ze geeft de armen hulp.
21 Niemand in haar huis hoeft sneeuw te vrezen,
zij heeft hen allen warm (31:21) warm – Voorgestelde lezing ondersteund door de Septuaginta en de Vulgata. MT: ‘in scharlaken’.gekleed.
22 Ze maakt de mooiste dekens,
ze gaat gekleed in linnen en purperen wol.
23 Haar man geniet bekendheid in de stad,
hij vergadert met de oudsten in de poort.
24 Zij vervaardigt kleding en gordels,
en levert die aan kooplui.
25 Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid,
de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet.
26 Ze spreekt wijze woorden,
wat ze zegt, zijn liefdevolle lessen.
27 Ze waakt over haar huishouding,
nietsdoen is haar onbekend.
28 Haar kinderen prijzen haar,
haar man bejubelt haar:
29 ‘Er zijn veel sterke vrouwen,
maar jij overtreft ze allemaal.’


30 Charme is bedrieglijk en schoonheid vergaat,
maar een vrouw met ontzag voor de HEER moet worden geprezen.
31 Moge zij de vruchten plukken van haar werk,
mogen haar daden worden geprezen in de poorten.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Advertentie
Oud 12-01-2007, 09:59
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
3333
__________________
Nothing is just satire
Oud 12-01-2007, 12:11
jet
Avatar van jet
jet is offline
nou de ex van **** geilt gewoon op elke man ofzo
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 12-01-2007, 12:12
Verwijderd
droge mond, droge huid, droge ogen, accommodatiestoornis-sen en maagdarmstoornissen
Oud 12-01-2007, 12:16
Verwijderd
When the world seems to shine like you've had too much wine
That's amore
Oud 12-01-2007, 13:09
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
154. Ian O'Brien Docker - [The Beginning CDM #04] The Beginning (jona remix)
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 12-01-2007, 15:24
llell
Avatar van llell
llell is offline
Daarnaast bouwt Nuon aan een sterke positie op de twee andere kernmarkten, België en Duitsland
Oud 13-01-2007, 19:13
Retro*Love
Avatar van Retro*Love
Retro*Love is offline
k heb er eerlijk gezegd met niemand over gepraat. Natuurlijk wle met mijn vriend over het snijden, maar ik heb het nog 2x gedaan toen wij al een relatie hadden. Dit heb ik niet verteld. Ik heb ook niet verteld dat ik me een tijdje derpessief heb gevoeld.. Ik wilde me neit zo laten kennen, neit zo zeurderig zijn.. Misschien is dit achteraf neit helemaal inorde geweest..maarja.
__________________
Het is lief en zacht.
Oud 13-01-2007, 19:31
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Bijna verleden tijd, hahaha, je bent net weg.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 13-01-2007, 20:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
http://files.myopera.com/Mathilda/al...jpeg_thumb.jpg
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-01-2007, 22:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
M. Jasperse
__________________
Tsja
Oud 14-01-2007, 01:34
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Mag ik,
Jou zachtjes beminnen
Mag ik,
Jouw liefde voor mij winnen

Mag ik,
Je vasthouden?
Mag ik,
Het haar uit jouw ogen strelen

Ik zou zo graag,
het licht in jouw ogen
willen vangen
en dan
bij me houden,
om mij 's nachts warm te houden

Ik zou zo graag,
de tranen in je ogen
willen drogen
en dan
jou bij me houden
en je lippen kussen

Ik zou je willen zeggen
dat ik
woorden heb
zinnen die jou beschrijven
maar
die bestaan niet

Ik zou je willen zeggen
dat ik
handen heb
die strelen kunnen en jou aanraken
maar
ik zou je breken

Mag ik,
Je kussen?
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Ads door Google
Oud 14-01-2007, 01:54
fib
Avatar van fib
fib is offline
niks
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Oud 14-01-2007, 15:00
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Er was eens een jong meisje met een groot geheim. Op de boerderij vertroetelde zij de buurjongens met een grote teddybeer die ze al had vanaf de eerste keer dat ze neukte. Daarom was hij haar maatje in al haar ervaringen en deelde hij zijn koekjes met haar. Maar toch vond het meisje het een probleem dat ze niet zelf op kon lossen, daarom ging ze samen met de knappe buurjongens haar geliefde moeder een blowjob geven, maar niet serieus. Terwijl ze differentiaalvergelijkingenstelsels bestempelde als kutwoord, besloten ze op vakantie te gaan naar Spanje. Maar het vliegtuig waar ze inzat steeg niet op omdat een olifant net had besloten zijn soortgenoten aan elkaar te knopen met bier en ze over het bagagerek te gooien. Vervolgens deed de leider al de grootse ontdekking dat de olifanten gepist hadden over de corrupte appelschil regering inclusief leider Mepsteen de grote Oorlogsheld. Met als gevolg dat de koala's met stekelige eucalyptusbladeren keihard elkaar zaten te verwonden zodat ineens iedereen nieste. Plotseling gebeurde er niets en daardoor viel een piemel op Jon's schoot uit de lucht. Maar dat vliegtuig was geen koala en kon uiteindelijk toch veel koala's verkrachten op natuurlijke tapijten van koala's. De dorpelingen hebben nu soep gekookt van de botten van Mephostophilis die was overleden aan Aids.
En toen kwam paulus de boskabouter die gezellig aanschoof en begon te masturberen met behulp van ''het fizzle-fluffy handboek''.


Ondertussen in Soijaland werd Mr Soija bevredigd door Eva en was flyaway aan het toekijken vanuit een gigantische telescoop, gericht op Soija's raam. Plotseling sprongen drie koala's op Mr Soija's slaaf, Mephostophilis. Hij sloeg ze helemaal naar noorwegen om vervolgens verder naar verwechistan te batsen met oma Kut, die vond dat Supreme Dutch een nazi was. Gelukkig kwam daar Supreme Dutch dit zelfde herhalen. Ook waren er diverse andere toffe figuren met kale koppies. De zogenaamde dwazi's, allen leken ze op Mark Almighty en dansende koala's. Het was erg gezellig daar met z'n allen maar toen kwam rodekrab Mark in zijn groene zwembroek, gedecoreerd met oude stinkende sokken tegen. Gillend van afgunst rende Sinterklaas naar zijn hema-waterkoker en riep:"Pijp mij, zwarte piet. Zo hard als Mephostophilis altijd deed."

Een dag later besloot BirdsNest dat hij moest schijten. Maar oeps dat was fizzle-fluffy die met zeer gevarieerde lintwormen in haar haren een trucje kan. dat vond maxwell een vergeten hoofdletter, maar helaas kwam Supreme Dutch net aangelopen, Maxwell zei:''Heeeeeeeeeeee ouwe rukker, wat heeft je mama het liefst?", Waarop hij reageerde door zijn slagersmes op zijn keel te zetten en heel veel koala's te vernoemen naar Mephostophilis en ze vervolgens de eer gaf van het ontvangen van een grote Nederlandse vlag die kapotgescheurd en ondergekotst was.

Groetjes van iemand die dacht dat koala's nog heilig waren, maar de koala's komen wel uit Utrecht, het land van enorme kutnichten, van anorexia en lekkere geile wijven.

Met dank aan: Juice, jeweetwel, die transseksueel die ook erg op een Powerranger lijkt, en Ray, die niet weet hoe hij zijn veters moet versieren en daarom zijn schoenen heeft opgehangen aan een boze vrouw,die stierf aan een verkoudheidje in combinatie met een gele raygun. Dit alles werd de ondergang van Juice, die erg veel op TimSengOng geilde, vanwege zijn penis penis penis penis penis penis, waar Mephostophilis over kan navertellen. Misschien likt hij Supreme Dutch dubbel en dwars, gratis en voor heerschappij van het naaldhakkenmuseum dat in de hel ligt. Misschien ook niet. Misschienookwel, jeweethetniet he? Nee, je weet dat Juice iemand een buttplug heeft gestolen van Dinalfos waarmee hij Mephostophilis en Ske* veelvuldig bewerkte totdat iemand de taalkundige onjuistheid van deze kutzin opmerkte.
En toen opeens kwam een koala meester het rijk appel trapte functionaliteit. '' ik ben mooi geen schoonheid, meneer, haren in de kut van de gezandzeepsodemineraalwatersteenstraalde geile eendagsvliegen toen zij TimSengOng niet zonder kaas uit het raam! . Maar Dinalfos is eigelijk een grote, nay, een héééle grote. Maar dan niet. Of toch wel? Zeker wel! Heb je ooit! Welnu, *ahem*, nou dan, het is zo. Geile bitches houden in een kooi. Maar dat terzijde, onze held vond de geheime schuilplaats van- wacht! Hoera! Hela, daar is hij: Peter Pan! De beste Jonge Woudloper sinds Teddy Ruxpin. Hij zal ons bellen met zijn vreemde maar vooral erg roze kindertelefoon namens zijn kooibitches.

Toen iedereen uitgeluld was maar nog een klein stukje waardigheid overhad, kwamen de gebroeders Willemsen niet. Als er niets zou gebeuren, zou er iets bijzonders te voorschijn komen zonder woorden. En daarom kwamen de koala's weer -altijd die kutkoala's- en draaiden tot diep in de shit en hupsten langs het graf van de stinkende zee waar Lychee naar stond te staren, en er naar wees met een stuk afgehakt been, waardoor mensen gruwelden en stomdronken het gebouw vernietigden en opaten. Lychee de angsthaas niet. Maar wel is. Ca va? De weren en
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 14-01-2007, 19:28
Verwijderd
niets
Oud 14-01-2007, 19:39
forxeverx
Avatar van forxeverx
forxeverx is offline
тнєяє'ѕ α gσσ∂ яєαѕση тнєѕє тαвℓєѕ αяє ηυмвєяє∂ нσηєу. уσυ נυѕт нανєη'т тσυgнт σƒ ιт уєт. ^__
Oud 14-01-2007, 20:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
dan betaal ik vijftien euro om
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-01-2007, 20:31
Carni
Avatar van Carni
Carni is offline
Valeuuuuu se quiero o que vx ninguem faz igual assim.. oh tmbm essa semana estarei livre ou de prova final
__________________
Vai tomar no seu cû..
Oud 14-01-2007, 21:11
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Kedengkedeng,
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-01-2007, 22:11
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
http://www.ns.nl/
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 14-01-2007, 22:20
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dit topic is bedoeld voor koop en verkoop van bballstuff, daar kun je je spullen plaatsen:
http://www.streetball.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6171
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-01-2007, 22:34
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Teh cookie monstur is commign!!! ruuunnn!!!!!!1

(lang verhaal)
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 14-01-2007, 22:49
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
**********

(wachtwoord dus)
__________________
Durf te vliegen.
Oud 14-01-2007, 22:52
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Zeliha ; zegt:
cupweb is nu open
Hanneke - I must be emo ;'( zegt:
Niet voor mij ;x

Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Niet voor mij ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 14-01-2007, 23:55
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
lulverhaal...
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-01-2007, 10:04
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Lady Sovereign
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Enter saaiman #190
Cherry Springs
497 28-04-2008 00:29
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.