Oud 06-12-2010, 12:35
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
nou jee, het is weer goed.
Dankje roosje (}).
Ik hang me niet al te veel aan hem op...althans dat hoop ik...
Het gaat wel goed. Mja, bijna alle stellen schijnen wel een ruzie te hebben,
maar ik ben zo'n dramaqueen die er na een ruzie meteen een eind aan wil maken .
(aan de relatie dan he )

Redhair: Sterkte zeg. En dat je aan komt van een keer normaal eten. Godzijdank dat je dat doet...

Rooosje: alvast gefeliciteerd!!! 20 he??
__________________
never get old
Advertentie
Oud 06-12-2010, 12:35
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
nou jee, het is weer goed.
Dankje roosje (}).
Ik hang me niet al te veel aan hem op...althans dat hoop ik...
Het gaat wel goed. Mja, bijna alle stellen schijnen wel een ruzie te hebben,
maar ik ben zo'n dramaqueen die er na een ruzie meteen een eind aan wil maken .
(aan de relatie dan he )

Redhair: Sterkte zeg. En dat je aan komt van een keer normaal eten. Godzijdank dat je dat doet...

Rooosje: alvast gefeliciteerd!!! 20 he?? En sterkte met je fysieke toestand
__________________
never get old
Oud 06-12-2010, 12:36
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
oh ik wil een bericht wijzigen, wat doe ik nu? Toch niet genoeg nerd.
__________________
never get old
Oud 06-12-2010, 12:42
Verwijderd
Pff, ik weet het niet meer. Dit weekend een weekendje weg geweest maar eigenlijk helemaal niks gedaan. Maar toch ben ik hélémaal kapot. Het was wel leuk gelukkig.
Ik heb het idee dat er veel meer met mij aan de hand is. Ik kan niet tegen medicijnen, maar ondertussen blijf ik maar slechter worden. Er moet nu toch echt iets gebeuren? Maar wat? Morgen naar de reumatoloog, maar zij weet het allemaal ook niet meer. Hoe moet het nu verder? Ondertussen ''takel'' ik steeds meer af en ik slaap weer steeds slechter. Als ik wel slaap dan droom ik over het ziekenhuis of over school. Misschien moet ik maar eens naar een internist, of naar een neuroloog ofzo. Ik heb het idee dat het geen reuma is, of dat er meer dan reuma aan de hand is. Iedereen die ik ken die reuma heeft, die is er niet zo aan toe als ik. Ik weet het allemaal echt niet meer.
Morgen de reumatoloog maar afwachten, maar heb niet het idee dat zij nog met iets goeds komt. Misschien gaan we wel naar een ander ziekenhuis, misschien weten ze daar nog dingen. Zo kan het in ieder geval niet meer.

Ik denk dat ik dit schooljaar maar verspreid over 2 schooljaren, dat is beter. Dan doe ik er maar een jaartje langer over. Zoals het nu gaat kan ik toch het hbo niet halen. Ze zijn bezig om te kijken wat mogelijk is. Hopelijk komen ze snel genoeg met een oplossing.
Oud 06-12-2010, 13:58
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga morgen naar de dokter, helemaal geen zin in. Die stuurt me dan weer door naar het ziekenhuis en ik hou nog meer niet van ziekenhuizen. Bah.
__________________
mijn handtekening
Oud 06-12-2010, 14:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ja en dan is het weekend voorbij. Heb me gister laten gaan en veel kruidnoten gegeten en vrij normaal meegedaan met gourmetten en vrijdag ook nog eens uiteten geweest en dan zit er zo 1.3 kilo bij. Fijn, leuk, dankjewel. Daar krijgt de eetstoornis de bevestiging waar hij zo naar verlangt. Zie, normaal eten doet wel wat met je, dan kom je wel aan, terwijl iedereen beweert dat het niets uit zou maken.
Als je normaal gesproken te weinig eet, dan grijpt je lichaam inderdaad meteen de kans aan om wat reserves op te slaan. Zou je normale hoeveelheden eten en ook nog eens regelmatig wat lekkers, dán zou het niets uitmaken, want dan heeft je lichaam niet elk beetje reserve nodig waar hij maar aan kan komen.

Maar volgens mij weet je dat zelf ergens ook wel. Mijn tip voor jou: maak jezelf niet wijs dat wat je doet slim en normaal is. Jij moet opletten met eten, en aan je posts te zien doe je erg je best (ook al ben je niet altijd succesvol). Als je dan eens een keer wat aankomt doordat het écht goed lukt met ontspannen eten, dan moet je een feestje vieren, en niet huilen om iets wat heel veel mensen als normale gewichtsschommeling zouden zien.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-12-2010, 15:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Waar zit ik met mijn hoofd? Ik heb morgen een hele belangrijke toets van economie, en ik heb net het verkeerde hoofdstuk geleerd. En van het hoofdstuk wat ik moet leren snap ik geen zak van. Help.
__________________
mijn handtekening
Oud 06-12-2010, 16:50
Verwijderd
@Redhair, Oude vrienden weer ns tegenkomen is altijd leuk, en als ik jou verhaal lees, krijg ik t idee dat jij echt vaker met m af moet spreken als je dr zo van opknapt!!

OT: morgen weer Dinsdag, en dan weer F***ing moe,
echt geen zin in, die rotgast van tekenen moet echt weg, IK WIL DENNISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik heb echt het gevoel dat ik Joyce weer snel moet spreken, want daar knap ik nog wel wat van op....
Maar ik durf me niet meer aan mensen vast te klampen, bang dat ik ze weer verlies......
ik heb n kutleven en wil dr snel vanaf!!

X
Oud 06-12-2010, 16:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga weer gezellig statten met een vriendin (die in een theaterproductie zat, dus heel druk had) en dat gaat eindelijk weer eens leuk worden! Wat zielig dat ik zo'n gebeurtenis nodig heb om me goed te voelen, maar dat boeit me even niet. Alles gaat nog wat moeizaam, en mijn lichaam doet stom. Ik kan absoluut niet van mezelf houden. Wel van een deel, want ik kan eindelijk gezellig zijn als ik dat wil. En dat vind ik fijn. Echter haat ik mijn deel in mij die zo dom doet de laatste tijd. Daar kan ik absoluut niet van houden, dat kan ik niet accepteren.
__________________
mijn handtekening

Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 17:01.
Oud 06-12-2010, 21:01
Verwijderd
Logeer-poes is aangekomen, en ik ben verliefd. Ze is zo lief. <3

Het gaat zo goed met me vergeleken met 2 maanden geleden. Ik kan weer genieten van dingen, van mensen om me heen; ik ben weer in staat om een boek te lezen; ik heb een heel klein beetje vertrouwen in de toekomst, ook al weet ik niet wat het gaat worden. Nu wil ik alleen mijn slaap-probleem oplossen, want ik blijf zo moe. Ik gaap de hele dag door. En 's middags vooral heb ik een inzinking en dan word ik weer labiel, is alles stom & kut & teveel moeite. Komt gewoon omdat ik dan alweer uitgeput ben. Dan wil ik alleen maar naar huis, in mijn vertrouwde veilige omgeving zijn, op de bank liggen, slapen. Ik erger me daar dood aan, maar zo nu en dan bedenk ik mij ook hoe afschuwelijk ik mij eigenlijk maar een paar weken geleden nog voelde, en dan maakt het niet zoveel uit. We zijn op de goede weg.
Oud 06-12-2010, 21:06
Verwijderd
Goed nieuws en slecht nieuws.
Eerst het goede nieuws: de medicijnen lijken aan te slaan! Sinds ik prednison slik heb ik geen wegrakingen gehad en de arts vindt me minder psychotisch overkomen. Allemaal heel positief dus . Dat zou toch wat zijn he. 9 Jaar in de psychiatrie en er dan achter komen dat het een somatische achtergrond heeft. Maar goed, ik zal niet beweren dat het nu allemaal in 1 klap over is. Dat ik heel gevoelig ben voor stress zal blijven en ook deze ziekte kan altijd terug komen.
En dan het slechte nieuws: van de prednison ben ik helemaal opgezwollen. Ik was al heel veel aangekomen van de anti-psychotica en dat wordt nu versterkt door de prednison. Ik heb echt een hele dikke kop en ik verafschuw mijn spiegelbeeld. Ik houd mezelf voor dat ik de prednison niet voor eeuwig hoef te slikken en dat ik door de prednison straks misschien zelfs kan stoppen met de dikmakende anti-psychotica en dat ik dan wel weer ga afvallen. Voor nu is het gewoon echt niet leuk.
Nog meer slecht nieuws: ik ben weer een stuk somberder geworden. Eerst was het bijna niet uit te houden, nu gaat het weer ietsje beter. Ik heb mijn opleiding moeten stopzetten en dat vreet aan me. Wat ben ik een nietsnut. Ook voel ik me schuldig om dingen die ik in het verleden gezegd en gedaan heb en ik heb de laatste tijd mijn vriend(inn)en een beetje verwaarloosd. Maar dan weer goed nieuws: ik ben op internet een beetje inspiratie aan het opdoen over opleidingen die ik misschien kan gaan volgen én ik heb eindelijk een heel klein beetje vrijheden!
Oud 06-12-2010, 22:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag is het mis gegaan met am.
en dat terwijl ik in de dagbehandeling was.
wat daar nog nooit eerder was gebeurd.
ik ben naderhand gelijk naar me coordinator gegaan.
en ik heb het haar toen verteld en een tijdje met haar gepraat.
ik heb ook gezegd van me eetgestoorde gedachtes en neigingen die steeds meer terug komen.
en van me andere herinneringen aan vroeger die ook steeds meer terug komen.
daarna ben ik wel weer naar bezigheids therapie gegaan en dat was wel afleiding.
vanavond ben ik ook gewoon gaan sporten.
en nou ben ik bekaf op het moment zowel geestelijk als lichamelijk.
ik ben benieuwd hoe dit de rest van de week gaat.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-12-2010, 00:13
kroot
kroot is offline
@Roosje: gefeliciteerd!!

grrr te weinig gedaan vandaag. Heb mijn boek voor mijn tentamen van donderdag uitgelezen, maar als je me vraagt waar het over gaat
arrangement is ook nog niet af
wel net een sollicitatie de deur uit gedaan!
Oud 07-12-2010, 00:16
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm, heb me ruim een uur ingehouden, toen was iedereen weg en brak ik alsnog. Opkroppen is prima, maar waarom moet het dan extra hard terugkomen? Meestal gaat het opkroppen een stuk beter, tss.

Iemand, waarvan ik dacht dat hij een goede vriend was, wil in het bestuur komen van de studievereniging. Hierdoor schuiven zn prioriteiten naar andere mensen, want die kunnen hem verder helpen. Dat ik soort van bij die eerste groep hoor, wat ook allang niet meer zo is, betekent dus dat ik eruit weg schuif. Maar nee, hij laat me niet vallen. Hij laat niemand vallen. Maar een goede wederzijdse vriendin heeft precies hetzelfde. In gesprek met hem zijn, komt een van dat groepje 'anderen' en weg is hij. Niet dat die anderen niet leuk zijn, heel gezellige mensen, maar toch. En blijven zeggen dattie mij niet laat vallen. Wat dan? Dat als we is een keer in 2 drukke roosters een half uurtje koffie drinken, dat hij doodleuk de krant gaat lezen. Want dat wilde hij ook nog graag doen. Maar nee, het gevoel dat hij me laat vallen, klopt niet. En nu? Ik wil en kan niet met hem breken, maar zo verder doorgaan vreet ook aan me.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 07-12-2010, 08:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@lentekriebel: Probeer je maar op het positieve te focussen, hartstikke fijn dat de medicijnen aanslaan, dat ze hun werk doen, toch? De dingen die gebeurd zijn, kun je niet meer veranderen, maar de toekomst ziet er nu misschien weer wat rooskleuriger uit? Maar volgens mij heb je dat zelf al bedacht, want je eindigt ook weer met goed nieuws

OT: Ik heb een beetje eindejaarsstress, geloof ik.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-12-2010, 10:56
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Nog steeds hetzelfde, moe en veel pijn. Soms voel me wel erg eenzaam, omdat hier niemand iets weet van dat ik heb, en ik nog geen nieuwe vrienden heb gemaakt. Nieuw land en nieuwe taal zijn toch best wel moeilijk.
Ik ben natuurlijk niet helemaal alleen (ik woon hier samen met mijn vriend). Maar over dingen praten is niet onze sterkste kant. Nu willen we eigenlijk graag dit weekend een weekendje weg, maar twijfelen allebei of ik dat nu wel kan. En ik vind het helemaal niet leuk, want ik wil al tijden een weekendje weg
Oud 07-12-2010, 11:00
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Goed nieuws en slecht nieuws.
.
En dan het slechte nieuws: van de prednison ben ik helemaal opgezwollen. Ik was al heel veel aangekomen van de anti-psychotica en dat wordt nu versterkt door de prednison. Ik heb echt een hele dikke kop en ik verafschuw mijn spiegelbeeld. Ik houd mezelf voor dat ik de prednison niet voor eeuwig hoef te slikken en dat ik door de prednison straks misschien zelfs kan stoppen met de dikmakende anti-psychotica en dat ik dan wel weer ga afvallen. Voor nu is het gewoon echt niet leuk.
Nog meer slecht nieuws: ik ben weer een stuk somberder geworden. Eerst was het bijna niet uit te houden, nu gaat het weer ietsje beter. Ik heb mijn opleiding moeten stopzetten en dat vreet aan me. Wat ben ik een nietsnut. Ook voel ik me schuldig om dingen die ik in het verleden gezegd en gedaan heb en ik heb de laatste tijd mijn vriend(inn)en een beetje verwaarloosd. Maar dan weer goed nieuws: ik ben op internet een beetje inspiratie aan het opdoen over opleidingen die ik misschien kan gaan volgen én ik heb eindelijk een heel klein beetje vrijheden!
Om je een beetje te bemoedigen, ik kreeg van de prednison ook zo'n opgeblazen gezicht en zwol helemaal op. Dit werd na een tijdje een stuk minder. Toen ik mocht stoppen met de prednison ging het helemaal weer weg, zonder moeite met afvallen wat ik wel had van AD's.
Prednison had ook een grote invloed op mijn stemming. Als ik vrolijk werd werd dat nog 10 x meer, maar als verdrietig was ook. Al mijn stemmingen werden uitvergroot. Misschien is dat bij jou ook een beetje?
Oud 07-12-2010, 16:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dankjewel Kroot en IcedEarth!

Jeeej jarig! Ik heb echt supertoffe cadeautjes gekregen van mijn vriendje. <3 Maar nu ben ik alleen thuis en moet ik dingen doen voor school blaa, en ik heb over vijf kwartier college. Minder aangenaam.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-12-2010, 17:10
Verwijderd
Roosje gefeliciteerd!
Oud 07-12-2010, 18:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@roosje gefeliciteerd.

ot.
klote gedachtes.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-12-2010, 18:48
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Roosje: gefeliciteerd!

Mijn presentatie ging best goed vandaag. Ze vonden dat ik goed voorbereid was (ik heb me weleens beter voorbereid ) en iemand zei dat mijn uitspraak goed was, terwijl ik zelf vind van niet. Het viel me ook wel mee dus ik heb me druk gemaakt om niks. Ik heb amper geslapen vannacht, ik heb afwisselend nachtmerrie achtige beelden gehad over mijn presentatie en mijn examen.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Nu nog hard leren voor het tentamen, zondag examen doen en dan ga ik al bijna weg! Zaterdag over vier weken, het gaat hard.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-12-2010, 20:35
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: fijn dat je presentatie goed ging! En wat ga je inderdaad dan al snel weg, ben je al een beetje klaar voor vertrek?

OT: na 10 minuten had ik vanmorgen alweer gedoe met mijn begeleidster
Ik vroeg of zij nog een mailtje had gekregen van een bepaalde collega. Die vroeg gisteren namelijk wat aan mij toen zij al naar huis was, maar dat wist ik niet. 5 minuten daarna bedacht ik me opeens wat en heb ik die collega gemaild en erbij gezet dat ze vandaag maar even contact op moest nemen met mijn begeleidster. Dus ik dacht, misschien heeft ze haar nog wel even gemaild. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Dus zij wilde meteen weten wat ik dan had gemaild en dat had ik niet mogen doen en ik had haar een cc moeten sturen, want anders wist ze niet wat er speelde etc. Terwijl ik het dus op dat moment mondeling vertelde, was echt het eerste wat ik deed zodra ik er was. En in die mail had ik die collega ook naar haar doorverwezen, omdat 'begeleidster er het meeste van weet.' Was dus niet goed, ik had haar een cc moeten sturen, ze had het gister willen weten en niet vanmoren. Meteen er achter aan dat ik veel te weinig cc stuur en dat ze niet wil dat ik zonder haar in te lichten met collega's communiceer.

Was gister ook een voorbeeld van. Wij onderhouden een site van een externe opdrachtgever. Ik krijg van begeleidster een doorgestuurde mail of ik dit en dit erop wil zetten. Doe ik dat, stuur ik vervolgens naar haar en naar die externe partij een mailtje dat ik dat gedaan heb. Stuurt hij vervolgens alleen naar mij terug of ik dit en dat er nog bij wil zetten, dat doe ik en stuur hem weer een mailtje dat het er nu bijstaat. Hij mailt 'bedankt' terug. Van die korte conversatie wil ze dan ook nog een cc.

De redenatie die er achter zit, is dat ze bang is dat ik iets toezeg en dat vervolgens niet nakom of dat ik iets tegen iemand zeg wat niet klopt. Dat wil ze dan meteen weten zodat ze dat kan herstellen. Ik heb zoiets, ik ga echt niet zomaar dingen roepen waar ik geen verstand van heb, dan verwijs ik ze meteen door. En het zal mij echt niet overkomen dat ik iemand iets beloof, dat vervolgens vergeet en naar huis ga. Maar daar is zij dus bang voor.

Dus ik zeg dat ik haar wel regelmatig een cc'tje stuur, maar dat ik het in sommige situaties niet nodig vind. Dat mocht ik niet zeggen, ik mocht alleen maar zeggen, 'ja dat zal ik voortaan altijd doen.' Als ik zelf ideeën had, moest ik maar gaan solliciteren en een baan gaan zoeken. Toen heb ik maar even niks meer gezegd, bang dat ik er wat verkeerds uit zou floepen. Ik wilde nog wel zeggen dat ik geen 18 meer ben en dat ik ook wel verantwoordelijksheidsgevoel heb, maar dat leek me op dat moment niet zo verstandig.

Ik weet het niet, ligt het nou echt aan mij, moet ik gewoon niet meer met haar in discussie gaan, overal ja en amen op zeggen en gewoon keihard over me heen laten lopen? Waar ligt het nou aan, het feit dat ik een opleiding en dus werk onder m'n niveau doe? Ik denk dat het nog het meest ligt aan het feit dat ik van mezelf weet dat ik niet snel fouten maak en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heb, perfectionistisch ben en dat zij alsnog bang is dat ik iets fout doe en daar de controle over wilt hebben. Ik denk dat die twee dingen gewoon botsen, natuurlijk maak ik fouten, dat weet ik ook wel en ik vergeet ook wel eens iets te doen, maar ik vind het erg vervelend dat zij er zo dicht op meent te moeten zitten. Dat zij alles wat ik doe en elke letter die ik bij wijze van spreke typ onder controle wil hebben. Kan het wel een stage zijn, waarin zij mij moet beoordelen en daarbij begrijp ik ook wel dat een goede terugkoppeling op een opdracht belangrijk is, maar die enorme controledrang van haar gaat me toch iets te ver.

Bijkomend feit is dat ik ook totaal het werk niet doe wat ik voor de opleiding zou moeten doen. Ik heb nu net m'n praktijkhandboek en examenopdrachten enzo gekregen, voor het zogenaamde 'afstuderen', al heet dat niet zo in het mbo. En het wordt heel ingewikkeld om al die opdrachten daar te kunnen gaan uitvoeren. Ik heb het er ook nog niet met haar over kunnen hebben, gisteren was ze chagerijnig en vandaag begon ook niet echt goed en daarna heeft ze het naar eigen zeggen enorm druk.... Dus eigenlijk wil ik gewoon een andere stageplaats, maar ik wil ook dit jaar m'n opleiding afmaken en geen uitloop, want dan kan ik hem nog een keer betalen. What to do? (sorry voor de lange post)
Oud 07-12-2010, 20:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Missy1234567890: wat jij noemt hoort gewoon echt bij een stage. Bij ons op de afdeling zouden stagiaires sowieso niet via de mail mogen communiceren met andere collega's óók niet als er een cc aan de begeleider gestuurd wordt. Stagiaires mogen bij ons in principe niets zelfstandig, alles onder begeleiding van een collega en onder toezicht omdat ze niet bevoegd zijn tot het uitvoeren van dingen. We hebben nu een stagiair die al een MBO-diploma heeft en bij ons zijn HBO-stage loopt en die is ook heel erg van alles terugkoppelen met de teamleider terwijl het bij ons de bedoeling is dat je blijft bij degene met wie je die dag meeloopt en dat is niet altijd je begeleider of teamleider. Dat is echt een MBO-mentaliteit en kan me wel voorstellen dat ze dat dan ook van je verwachten. Uit jouw verhaal maak ik op dat jij veel meer toe bent aan een baan met eigen verantwoordelijkheden en taken dan een stage waar je vooral dingen uitvoert en uitzoekt voor een ander maar zelf geen verantwoordelijkheid hebt en dus ook niet mag en kan nemen. Kan me voorstellen dat het lastig is maar denk dat je goed moet onthouden dat dit niet aan jou ligt maar dat het bij een opleiding en een stage hoort en ik betwijfel of een andere stageplaats daar veel aan verandert. Hooguit tref je daar een begeleider waar je beter mee ligt wat al wel een hoop kan schelen. Is het nu niet mogelijk dat je op je stageplaats een andere begeleider krijgt? Is voor jou misschien fijner (voor je begeleidster misschien ook, die voelt vast ook wel dat dit niet prettig is) en dan kan je wellicht toch zonder vertraging je opleiding afmaken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-12-2010, 21:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@ Missy1234567890: wat jij noemt hoort gewoon echt bij een stage. Bij ons op de afdeling zouden stagiaires sowieso niet via de mail mogen communiceren met andere collega's óók niet als er een cc aan de begeleider gestuurd wordt. Stagiaires mogen bij ons in principe niets zelfstandig, alles onder begeleiding van een collega en onder toezicht omdat ze niet bevoegd zijn tot het uitvoeren van dingen. We hebben nu een stagiair die al een MBO-diploma heeft en bij ons zijn HBO-stage loopt en die is ook heel erg van alles terugkoppelen met de teamleider terwijl het bij ons de bedoeling is dat je blijft bij degene met wie je die dag meeloopt en dat is niet altijd je begeleider of teamleider. Dat is echt een MBO-mentaliteit en kan me wel voorstellen dat ze dat dan ook van je verwachten. Uit jouw verhaal maak ik op dat jij veel meer toe bent aan een baan met eigen verantwoordelijkheden en taken dan een stage waar je vooral dingen uitvoert en uitzoekt voor een ander maar zelf geen verantwoordelijkheid hebt en dus ook niet mag en kan nemen. Kan me voorstellen dat het lastig is maar denk dat je goed moet onthouden dat dit niet aan jou ligt maar dat het bij een opleiding en een stage hoort en ik betwijfel of een andere stageplaats daar veel aan verandert. Hooguit tref je daar een begeleider waar je beter mee ligt wat al wel een hoop kan schelen. Is het nu niet mogelijk dat je op je stageplaats een andere begeleider krijgt? Is voor jou misschien fijner (voor je begeleidster misschien ook, die voelt vast ook wel dat dit niet prettig is) en dan kan je wellicht toch zonder vertraging je opleiding afmaken.
Dankje voor je reactie. Ik denk dat je wel gelijk hebt en dat het inderdaad aan het concept stage ligt. Ik kan zoveel meer en ik mag niks. Ik wil ook liever een baan dan een stage, maar ik moest wat. En een jaar was op voorhand nog wel te overzien. Maar ik loop nu steeds tegen al die regels van een stage aan. Ik krijg er bijna spijt van dat ik eraan ben begonnen. Een andere stagebegeleider kan niet, omdat de organisatie te klein is. Ik werk nu bij webbeheer en dat team bestaat uit 2 mensen, waarvan één persoon andere dingen
doet dan ik. Die andere persoon is mijn huidige begeleidster. Op de afdeling waar ik eigenlijk stage zou moeten lopen, kunnen ze geen stagiaire gebruiken omdat die afdeling ook maar uit 2 mensen bestaat en er is gewoon geen werk voor een derde persoon.
Oud 07-12-2010, 22:54
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Tof! Een ander het advies geven wat ook op jezelf van toepassing is, maar waar je zelf gewoon niets mee doet.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 07-12-2010, 23:23
kroot
kroot is offline
redelijke repetitie achter de rug, hopen dat het koor ook op het concert zo zingt. En ook ik zal erg blij zijn als het over 2 weken kerstvakantie is.
Oud 08-12-2010, 06:23
Verwijderd
Gister bij de reumatoloog geweest. Er zijn er 2 en ik kreeg de slechtste. Eerst had ik wel ontstekingen, daarna niet meer en toen ging ze achterlijk lopen doen. Ze deed alsof het ineens geen reuma meer kon zijn. Ik moest maar naar een revalidatiecentrum en daar leren om gaan met de pijn. Waarom? Verdomme. Een jaar geleden kom ik daar, bij de andere reumatoloog, en daar zien ze duidelijk dat ik ontstekingen heb. Het is zeker dat ik jeugdreuma heb. Een jaar later kom ik, bij de slechtste, en die doet ineens alsof het allemaal niks meer is? Ze zei nog net niet dat ik het allemaal verzonnen had. Ondertussen is er wel weer een jaar verloren gegaan en ben ik alleen maar slechter geworden. Ze hebben me helemaal volgedaan met heftige medicijnen, en nu ze het niet meer weten is het ineens geen reuma meer? Wat een bullshit zeg.
Gister na het ziekenhuis gelijk naar de huisarts gegaan. Ik ga nu naar een ander ziekenhuis en daar naar een kinderarts. Maar nu een dag later, vraag ik me af of dit wel de juiste oplossing is.. Ik heb het idee dat de reumatoloog gister zo'n grote fout gemaakt heeft. Misschien ga ik liever naar een ander goed ziekenhuis waar ik naar een andere reumatoloog ga. Ik vind dit echt belachelijk.

Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb meer pijn van de reumatoloog van gister, door het voelen, en ik ben helemaal kapot. Ik snap het niet meer, ik snap het echt niet meer.. Maar ik heb het idee dat er momenteel maar wat gekloot wordt. Eerst zeggen dat je reuma hebt? En als er niks meer aan te doen is op de kinderafdeling ineens doen alsof het geen reuma is en je je inprincipe aanstelt? Ja rot toch op man..
Oud 08-12-2010, 06:59
Verwijderd
Ik heb zulke ROT buren!! draaien de hele dag duur keiharde muziek! hopelijk worden ze snel hun huis uitgezet! AAAAAAAAAAAAAAAH
Oud 08-12-2010, 08:34
Verwijderd
Ik maak me fucking veel zorgen over mijn vriendje, hij heeft een mri laten maken en de uitslag was niet okay en moet nu allerlei testen laten doen. Ergens ben ik bang dat hij me gaat dumpen omdat hij denkt dat ik het niet aankan. Vanmiddag komt hij hier en dat vind ik fijn, maar sinds ik het gehoord heb zit er een enorme knoop in mijn maag. Vannacht hoorde ik sinds eeuwen weer stemmen, godsamme terwijl ik 6 slaappillen (seroquel) in nam (mijn normale dosis die ik al heel lang slik) als die stemmen weer terug komen dan dan dan , maar het zal wel komen door de spanning die het slechte bericht over hem oproepte. Jezus wat voel ik me een oude zeur. Alles komt misschien wel goed, of niet, ik weet het niet meer. Maar wat ik wel weet is dat ik van hem houd en wat er ook gebeurd, ik blijf doorvechten ik heb geleerd dat ik dat kan.
Oud 08-12-2010, 09:07
Verwijderd
@Kika, ik denk dat het wel slim is naar een ander ziekenhuis te gaan, als jij in dat ziekenhuis waar je nu bent geweest niet op je plek bent en niet goed geholpen word, wat let je dan?
En kun je anders niet die eerdere reumatoloog met die nieuwe laten praten?
Ik vind het hard en gemeen wat ze met je doen!!
Je hebt het al moeilijk genoeg, en ze moeten jou niet aan je kop gaan zeiken dat ze je niet helemaal geloven!

OT: ik heb gister een leerling van het SintLucas gesproken.
Wat hij had gemaakt lijkt me echt zo vet om t ook te doen.
Mevrouw van kunstvakken had geregeld dat ik en n paar anderen t mochten zien, die leerling is n oudleerling van mijn school en kwam toevallig langs, toen had ze gevraagd of ie langer wilde blijven.
Met die lerares kunstvakken heb ik sowieso wel n hechte band en ze is tergelijkertijd ook vertrouwenspersoon.
Dinsdagmiddag ga ik na school altijd nog ff naar het creatieve lokaal, verderwerken met kunstvakken of ckv en toen zei ze dat ze vond dat ik echt vooruit was gegaan vergeleken met 2 jaar geleden, ze zei dat ze me dit jaar nog niet had betrapt op pestgevoelige opmerkingen en dat ze vond dat ik er alleen maar beter op ging reageren.
Toen had ik maar meteen verteld van mijn twijfels over De Eindhovense School en toen adviseerde ze me om het niet te doen.
Tenminste dat vmbo dan niet.
Ze zei dat t zonde was als ik dan n jaar kwijt was, en zij zag me ook nog niet echt tussen leeftijdsgenoten zitten.
Ze zei dat het zelfs beter zou zijn als ik nu al naar MBO ging ookal kan dat natuurlijk niet.
Toen hadden we ff n goed gesprek gehad, en ze adviseerde me om op mijn huidige school te blijven, t nog lekker ff die 2 jaartjes rustig aan te doen en te zorgen dat ik nog beter met problemen, autisme etc om kan gaan, en dan lekker op mn gemak naar t mbo, want het mbo is stukke zwaarder als het vmbo, dus ze zei dat ik me niet met teveel tegelijk moest opzadelen. toen vertelde ik dat ik zo bang was weer niet toegelaten te worden, net zoals afgelopen jaar met het vmbo, en toen zei ze dat zij degene was die de forumulieren in moest vullen voor de creatieve opleidingen,en dat ze er ook voor zou pleiten bij mij en n paar anderen het gehele formulier in te vullen omdat ik met haar een veel hechtere band heb als met mijn mentor en andere leraren.
Ik voelde me dus best wel opgelucht na dat gesprek.
heb t er vanmorgen ook ff met mn moeder over gehad en die kon zich er gelukkig ook wel in vinden.
Ik heb gewoon n soort van trauma overgehouden aan toelatingen volgens mij, omdat ik vorig jaar afgewezen was op een onderdeel dat ik totaal niet zag aankomen.

Ik denk er nu dus serieus over om op mijn huidige school te blijven, een keuze die ik nooit van mezelf had verwacht.

gister had ik tekenen dat was echt zo fijn, die leraar deed nu n keer normaal, ookal zal ik met hem nooit zon band hebben als met Dennis.
T is jammer dat die andere mensen daar allemaal zo ver weg wonen,want er zijn er echt wel 2 meiden waarvan ik denk dat t best ns vriendinnen kunnen worden, 1 ervan is zelfs 3 maanden jonger als mij

Ik heb nu 1ste 2 vrij en ben doodsbang, heb nask proefwerk en daar sta ik 5,3 voor dit hoofdstuk is mega lastig, en ik heb bijna geen tijd gehad om te leren.


Gister btw ook n goed gesprek gehad met mn stagebegeleidster over mn autisme,en ze toonde wel meer begrip etc.....


XXXXXXX
Oud 08-12-2010, 16:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb meer pijn van de reumatoloog van gister, door het voelen, en ik ben helemaal kapot. Ik snap het niet meer, ik snap het echt niet meer.. Maar ik heb het idee dat er momenteel maar wat gekloot wordt. Eerst zeggen dat je reuma hebt? En als er niks meer aan te doen is op de kinderafdeling ineens doen alsof het geen reuma is en je je inprincipe aanstelt? Ja rot toch op man..
Arts bij ons op de afdeling zegt vaak dat ze bij de kinderafdeling veel meer kijken naar de persoon als geheel en niet naar een heel specifiek gedeelte zoals een reumatoloog wel doet. In jouw geval denk ik dat het best een slimme zet is omdat je zelf ook aan andere dingen denkt (zoals sarcoïdose). Een kinderarts pluist je helemaal uit en kijkt naar je lichaam als geheel. Bij kinderen/jongeren kunnen ook klachten ontstaan die niet vandaag hoeven te komen waar je verwacht dat ze vandaan komen. Sterkte ermee!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.