Oud 30-10-2010, 22:23
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@Redhair: toen ik onder behandeling was voor anorexia slikte ik ook efexor. Ik weet niet hoe lang jij het al slikt maar ik moest ermee op houden omdat ik af bleef vallen ook als ik me aan mijn schema hield. Toen ben ik overgestapt naar citalopram en viel ik niet meer af. Weet natuurlijk niet of dit bij jou ook t geval is maar wou t even melden.

In Frankrijk is maandag vrij! Heb ik fijn een extra dag weekend en dat kan ik wel goed gebruiken om bij te slapen. En stiekem vind ik het fijn dat mijn werkweek dan maar vier dagen is, want ik heb in het weekend steeds geen zin om terug te gaan naar stage...
Advertentie
Oud 31-10-2010, 00:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb gedronken om me gedachtes weg te krijgen.
maar nou komen er alleen maar angsten en hoofdpijn.
ik zal toch maar eens in bed tv gaan kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-10-2010, 11:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben fijn weekeinde aan het houden
Maar ondertussen moet ik eigenlijk nog wel heel veel doen aan mijn studie. Maar weekeinde houden is ook belangrijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-10-2010, 13:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@Daantje: ik weet niet orecies de dosis, ik weet alleen dat het een hoge dosering wordt en dat ik die, als het helpt, lang moet slikken. Welke dosering slikte jij? En hoe lang achter elkaar? Ik ben wel benieuwd naar ervaringsverhalen.
Ik heb eigenlijk altijd stootkuren gehad dus kortdurend een hoge dosis (weet niet of hoog dan voor jou ook hoog is, heb wel gehoord dat voor auto-immuunziekten de dosering nog hoger is). Ik slikte dan meestal een week tot twee weken 30 of 40 mg om te voorkomen dat je lichaam eraan went en zelf minder cortisol aan gaat maken. Daarnaast had ik dan nog m'n pufjes die natuurlijk ook ontstekingsremmend zijn. Wat ik aan bijwerkingen had verschilde een beetje en daarnaast was ik natuurlijk ook ziek. Was vaak wel moe, eerste paar dagen sliep ik vaak slecht, had soms last van opvliegers (heel warm en zweten of juist heel koud) en minder eetlust (in tegenstelling tot wat mensen vaak hebben). Werkte vaak wel heel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-10-2010, 13:13
Verwijderd
Lentekriebel sterkte. Als je ervaringsverhalen over prednison bedoelt, ik heb ook prednison gehad. Ik had een aantal maanden 40 mg omdat een lagere dosis niet echt werkte. Ik moest het slikken voor jeugdreuma. Helaas heeft de hogere dosis ook niet echt geholpen voor de pijn. Ik had inderdaad ook veel minder eetlust, terwijl veel anderen juist wel veel eetlust hebben.
Oud 31-10-2010, 15:10
Verwijderd
Ik heb alles wat ik wil
Oud 31-10-2010, 15:20
Verwijderd
t gaat de laaste dagen echt slecht met me.
kom nauwelijks mijn kamer af, ben nog steeds bang in het donker, en verlang continu naar dat ene wereldje waar het allemaal goed is.
gisteravond was t weer een oorlog thuis, ben doodmoe, totaal geen zin om morgen weer naar school te gaan, kreeg net op hyves n reactie op een foto van ik schiet je kop dr af ofzoiets van een baas van de bende.
morgen heb ik 7 lesuren, ben dus van half8 tot 4 uur weg, mss iets langer afhankelijk van het gevaar onderweg, betwijfel echt of ik dat vol kan houden, ben zo chagerijnig, slaap veel te slecht, thuis continu dat irritante broertje, en vrijdag presentatie waar we amper uitleg over hebben gehad.
dinsdag verlang ik echt naar, die is deze week niet voorgekomen zoals ie anders is en dat merk ik meteen in mn humeur, dat zijn de dagen dat ik maar 1 uur thuis ben dat ik wakker ben, de hele dag weg, ontsnappen aan huis, en in de bus lekker mn gedachten verzetten zonder dat iemand er wat van zegt
en de klok is verzet, waardoor ik minder tijd heb om te tekenen, en ben nog steeds bang in het donker, komt ook goed van pas nu.
en wil ander werk maar t lukt me niet om wat te vinden.
owja en een meisje waar ik best wel vriendinnen mee zou kunnen worden reageert maar niet op hyves, zal ns kijken hoe ze morgen op school tegen me doet....
en een vriend van de basisschool was net op msn, maar t lukte ook niet om dat gesprek op gang te houden,
ik wilde tekenen, maar t enigste wat ik kan bedenken om te maken zijn doodhoofden, huilende gezichten etc. mn stemming heeft daar dus ook al invloed op

een tijdschrift met veel real-life verhalen zou nu wel helpen........
Oud 31-10-2010, 16:20
Verwijderd
@Interglot, Veel Succes morgen!!
Oud 31-10-2010, 16:36
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik werd pas om 15:00 wakker.
en verder heb ik niet veel gedaan tot nu toe.
maar me angsten zijn er niet minder om geworden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-10-2010, 21:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me zusje is beneden en de spanning loopt hoog op.
morgenvroeg eerst naar de dermatoloog.
dan kijkt hij naar me been en hopelijk mag me zwachtel er dan af.
en dan naar dagbehandeling toe.
morgen middag om 14:00 eindelijk met de pvper naar de psychiater toe.
zodat ik haar kan vertellen wat ik van die opmerkingen vond.
ik hoop alleen niet dat ze er lullig op reageert.
want okal hebben we bij individuele expressie het gesprek geoefend.
toch ben ik bang voor haar reactie.
daarom ben ik blij dat de pvper erbij is.
maar hoe dat gaat zie ik morgen wel.
vorige week had ik geen fyshio fitness gedaan door me been.
dus morgen avond toch maar weer sporten okal doet me been pijn.
dan vraag ik wel of ik alleen de arm oefeningen mag doen.
en of ik mag fietsen want roeien gaat nog niet lukken denk ik.
ik hoop dat me zusje zich rustig houdt vanavond.
want tegen dat gescheld kan ik echt niet tegen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-10-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alles wat ik wil
dit.
vriendin, leuke baan, veel vrienden, beetje geld, redelijke gezondheid.. wat wil een mens nog meer
Oud 01-11-2010, 11:50
kroot
kroot is offline
Wat een weekend! Zaterdag om 7.00 op naar Wageningen repeteren, toen door naar Veldhoven voor repetitie en concert. Zondag hier gespeeld en 's middags ook weer dirigeren. Ik was ook echt half ziek. Nu gaat het hopelijk iets beter, ff afkloppen, heb veel fruit gegeten ook.
Net therapie gehad was, was wel oke. Moet nu opzoek naar een echte wauw ervaring, een ervaring waarin ik me heel sterk, gelukkig en krachtig voelde. ff nadenken dus.
Oud 01-11-2010, 14:42
Verwijderd
Ik ben een jongen die nu in 1 gymnasium zit, en ik haat mezelf. Mijn vader is bijna 4 jaar geleden overleden, mijn moeder haat mij ook en scheldt mij voor allerlei dingen uit en mijn broer doet ook niet aardig. Daardoor heb ik nu helemaal geen zin meer om te leren, huiswerk te maken of zoieso naar school te gaan.

Ik haat mezelf want ik doe alles fout en iedereen vind me raar en vreemd omdat ik niet helemaal Nederlands ben. Ik wou dat alle problemen gewoon opgelost waren.


Dit moest ik ff kwijt.
Oud 01-11-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
dit.
vriendin, leuke baan, veel vrienden, beetje geld, redelijke gezondheid.. wat wil een mens nog meer
wat is veel?
Oud 01-11-2010, 18:09
Verwijderd
Volgens mij ben ik ziek aan het worden Heb echt zo'n onbestemd zwakkig gevoel in mijn lijf. Naja, een griepje kan er ook nog wel bij en is een goed excuus om de hele dag films te kijken

Ik voel me nog steeds erg slecht, maar kan er nu wat beter over praten, waardoor het al iets lichter wordt. Alleen die momenten waarop de wanhoop zo groot wordt, die zijn zo eng. Maar ik houd vol...
Oud 01-11-2010, 18:53
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Mijn beste vriend/ex is sinds vandaag opgenomen in het Jelgersma voor 9 maanden. Ik wist het al een tijd, maar nu de dag zo is gekomen en ik thuis ben en hij daar...

Ben zo blij voor hem dat hij eindelijk de hulp krijgt die hij nodig heeft. Eindelijk de moed verzameld om hulp te zoeken. Stomme kleine dingen maken het zo moeilijk... niet even tussendoor bellen of wat gamen samen. Even snel de stad in of de bioscoop.
Beetje het gevoel of mijn veilige iets kwijt is...

Pfff
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 01-11-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een jongen die nu in 1 gymnasium zit, en ik haat mezelf. Mijn vader is bijna 4 jaar geleden overleden, mijn moeder haat mij ook en scheldt mij voor allerlei dingen uit en mijn broer doet ook niet aardig. Daardoor heb ik nu helemaal geen zin meer om te leren, huiswerk te maken of zoieso naar school te gaan.

Ik haat mezelf want ik doe alles fout en iedereen vind me raar en vreemd omdat ik niet helemaal Nederlands ben. Ik wou dat alle problemen gewoon opgelost waren.


Dit moest ik ff kwijt.
En daar is dit topic ook voor!, om je hart te luchten
Maar ik reageer er toch even op, goed? Heel veel mensen hebben wel eens een hekel aan zichzelf of zijn boos op zichzelf. Maar haten is iets anders, jij beschrijft het als iets standvastigs, iets wat niet gaat veranderen, wat me een beetje zorgen baart. Waarom denk je dat je alles fout doet? Waarom denk je dat iedereen je raar en vreemd vindt? Leg het anders eens aan een vriend of kennis voor die je vertrouwt, vindt hij/zij jou raar? Vast niet! Meestal is dat heel moeilijk om zelf in te zien, maar er zijn vast mensen die jou doodgewoon een leuk persoon vinden
Oud 01-11-2010, 20:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, net de adressen op de enveloppen voor de kerstkaarten geschreven. Later deze week nog de teksten op de kaarten schrijven en de bijlages op mijn werk uitprinten en snijden. Ik ben volgens mij nog nooit zo vroeg bezig geweest met kerstkaarten, zelfs op de site van TNT staat nog niet vanaf wanneer je de (nieuwe) decemberzegels mag plakken. Maar ja, ik wil dan ook economisch kerstkaarten en verhuisberichten in één versturen En dat moet dan wel in november nog.

Dit weekend hebben we sowieso weer erg veel gedaan. Misschien niet qua dingen die je kunt zien (dozen inpakken, maar er is nu bijna niets meer in te pakken), maar wel qua afstreepdingen van het lijstje. Fijn. Morgen weer werken, weer een aantal lange dagen deze week: morgen vergadering, woensdag bespreking, donderdag mijn eerste cursusavond (en stiekem ben ik daar een beetje zenuwachtig voor).
Oh, en ik vind het grappig dat ik ook eens iets op een gratis-site zet (Vriendje had nogal veel bedenkingen) en dat er dan binnen 12 uur iemand reageert die wel iets wil hebben.
Oud 01-11-2010, 22:08
Verwijderd
Vanmiddag bij de fietstenstalling n dooi wijf van die bende, die met dr benen mn fiets tegenhield, ze had n sigaret vast wat ik dus al benauwend vond, zei ze zo ja kutsnol, wa bende gij, ik dus het hele rijtje opgenoemd, lelijk,emo,irritant,gothic,dik,zwijnachtig enz.enz. zei ze zo van ja maak van da lelijk maar strontlelijk, hoop gezeik over armbandjes die ik draag, gewoon omda ik ze cool vind, daarna nog n hoop gescheld en toen gaf ze me 3 seconden om weg te fietsen, natuurlijk zat mn fiets toen klem tussen n paal en de rekken van het fietsenhok, dus toen ik op de fiets zat had ze me regelrecht de bosjes ingeduwd, daarna heel hard weggefietst, en dat terwijl er maar liefst 2 gangen dus ongeveer 6 lokalen, waarvan er in 3 les was, de fietsenstalling konden zien en er was niet een leraar die naar buiten kwam en er wat van zei.
ik weet dus niet of ik morgen hierover nog met de directeur ofzo zal gaan praten.......

verder voel ik me kut, wis en nask willen echt maar niet lukken, moet nog 40 bladzijdes uit een engels boek lezen en heb deze week nog een heel pakket biologie hw en ec pw en so waar ik ook nog niet aan toegekomen ben,
buiten dat ben ik deze week alweer 1.5 kilo aangekomen
dus kortom, mn leven kan weer ns niet stuk!!
Oud 01-11-2010, 22:21
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Vanmiddag bij de fietstenstalling n dooi wijf van die bende, die met dr benen mn fiets tegenhield, ze had n sigaret vast wat ik dus al benauwend vond, zei ze zo ja kutsnol, wa bende gij, ik dus het hele rijtje opgenoemd, lelijk,emo,irritant,gothic,dik,zwijnachtig enz.enz. zei ze zo van ja maak van da lelijk maar strontlelijk, hoop gezeik over armbandjes die ik draag, gewoon omda ik ze cool vind, daarna nog n hoop gescheld en toen gaf ze me 3 seconden om weg te fietsen, natuurlijk zat mn fiets toen klem tussen n paal en de rekken van het fietsenhok, dus toen ik op de fiets zat had ze me regelrecht de bosjes ingeduwd, daarna heel hard weggefietst, en dat terwijl er maar liefst 2 gangen dus ongeveer 6 lokalen, waarvan er in 3 les was, de fietsenstalling konden zien en er was niet een leraar die naar buiten kwam en er wat van zei.
ik weet dus niet of ik morgen hierover nog met de directeur ofzo zal gaan praten.......

verder voel ik me kut, wis en nask willen echt maar niet lukken, moet nog 40 bladzijdes uit een engels boek lezen en heb deze week nog een heel pakket biologie hw en ec pw en so waar ik ook nog niet aan toegekomen ben,
buiten dat ben ik deze week alweer 1.5 kilo aangekomen
dus kortom, mn leven kan weer ns niet stuk!!



Serrieus het beste is dit met directeur en je ouders te bespreken. en als de directeur er niks aan doet dan moeten je ouders een brief sturen naar de leerplicht ambtenaar. en verteld dat je al meerdere malen ben gepest en gemeld hebt bij de school directeur maar dat hij/zij er niks aan wilt doen.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 01-11-2010, 22:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend eerst naar de dermatoloog geweest.
me zwachtel is er nou af.
maar nou heb ik voor overdag 2 kousen tot net onder me knie.
en voor snachts een kous.
ik hoef over 3 weken pas terug te komen,
de rest van de dag dagbehandeling gehad,
en smiddags dat gesprek met de pvper en de psychiater gehad.
ik heb haar verteld wat ik er van vond.
en het is gelukkig allemaal uit gepraat.
vanavond ben ik toch maar weer wezen sporten.
het was wel weer lekker.
morgenvroeg eerst naar de huisarts toe.
en de rest van de dag naar dagbehandeling toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-11-2010, 23:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Voel me niet helemaal oke. Heb te weinig aanspraak op stage momenteel en ik merk dat ik weer teveel in m'n schulp kruip. Zit ook maar de hele tijd stom achter een computer. Nog één dagje alleen zitten (tussen mensen van een andere afdeling dan) en dan is mijn begeleidster weer terug, hoewel die ook niet lekker communiceert, maar beter dan helemaal niet. Donderdag zijn de andere twee collega's er weer en daar gaat het wel lekker mee. Het hangt echt zo van de mensen af en het gaat met meer niet dan wel goed helaas.

Net weer quiz gehad, dan zeg ik ook eens mijn mening en dan krijg ik daar weer commentaar op en dat kon ik net even niet hebben. Heb me maar ingehouden want ze had al een "leuke" opmerking gemaakt en wilde haar niet de gelegenheid geven er nog een te maken.

Nu maar slapen, over 6 uur gaat de wekker alweer...
Oud 02-11-2010, 07:27
Verwijderd
Pff, gisteren een rot middag gehad. Ik werd gebeld dat ze me 6 weken intern willen nemen in een revalidatie centrum. Ik snap niet waarom ze dat nú willen, waarom ze dat nu willen doen, waarom niet later. Het kwam zo erg als een klap aan, dit was wel het laatste dat ik verwacht had. Zo lang gehuild. Volgende week ziekenhuis en dan zal ik er wel meer informatie over krijgen. Het is misschien beter, of misschien niet, het is gelijk zo heftig. Hmm.

Ik wil zo naar school maar weet niet of het allemaal wel gaat. Weet niet eens welke uren ik wil gaan en of ik daar niet weer moet huilen. En ik wil niet huilen, waar m'n klas bij is.
Oud 02-11-2010, 08:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
kika: *knuffel* Veel sterkte hoor!

OT: Ik moet vanmiddag mijn essay(plan) presenteren en ik vind het doodeng
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-11-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
wat is veel?
je mag er wel bij als je cool bent hoor Groningen toch? ;D
Oud 02-11-2010, 12:26
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Zelfs het gure weer buiten is een te milde afspiegeling van hoe ik me voel.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 02-11-2010, 15:26
Verwijderd
Stage gaat niet door,
ben reuze ongesteld geworden, yippieee!!!! niet dus
Oud 02-11-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
je mag er wel bij als je cool bent hoor Groningen toch? ;D
Ik ben een groninger en tof. Want groningers zijn leuk!
Oud 02-11-2010, 17:23
Verwijderd
Voel me zwaar geirriteerd!
De steunpilaar van de week, de dinsdag dat ik normaal niet thuis hoef te komen, is weggevallen, omdat stage niet doorgaat, dan merk ik dat ook meteen aan mn humeur, heel die ontspanning is weg, en met mijn stagebegeleider kan ik ook altijd erg goed praten, heus niet alleen over stage, maar dat gaat nu dus ook niet
Morgen heb ik 8 lesuren, en ik zie er echt tegenop.
t wordt tijd dat ik met de vertrouwenspersoon ga praten, maar als ik dat doe wordt ik alleen maar meer aan problemen herinnerd en dat is wat ik nu juist niet wil......
Oud 02-11-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:
kika: *knuffel* Veel sterkte hoor!

OT: Ik moet vanmiddag mijn essay(plan) presenteren en ik vind het doodeng
Dank je! Gelukkig ben ik er vandaag al een stuk rustiger over.
Oud 02-11-2010, 17:47
kroot
kroot is offline
Op naar een repetitie van die Jahreszeiten die van 19.30 tot 23.30 duurt!!! Achterlijk lang. Gisteren ook al zo lang gerepeteerd. En het orkest is echt vet slecht. Behalve de paukenist natuurlijk, ik kan het wel spelen, maar de rest...
Oud 02-11-2010, 19:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend eerst bij de huisarts geweest.
weer even me verhaal verteld.
en vandaag zei ze dat ze over een paar maanden weggaat.
dus dan hoop ik dat er een vrouw in haar plaats komt.
want anders moet ik naar me andere huisarts toe een mannelijke.
niet dat hij niet aardig is maarja ik zie het tegen die tijd wel.
daarna de hele dag dagbehandeling gehad.
en nou voel ik me helemaal op.
ik heb vanmiddag al een oxazepam gepakt.
tegen de onrust en de paniek.
maar ik twijfel of ik er dadelijk nog een ga pakken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-11-2010, 20:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
volgende week donderdag.
dan heb ik een gesprek over begeleid wonen.
met me moeder en me begeleister van MEE.
en dan gaan we ook naar de 2 huizen kijken.
ook gaan we dan kijken met de baas van die huizen.
of ik daar bij pas in een van die huizen.
want er zijn nou kamers vrij.
ik hoorde al dat bij het ene huis maar een paar uur begeleiding is.
en daar hebben ze een gezamelijke keuken en ze koken er samen enzo.
bij het andere huis is wel de hele dag begeleiding.
maar daar zitten allemaal mensen met het syndroom van down.
en ik denk niet dat ik daar bij pas.
maar van dat andere huis denk ik weer dat ze zelfstandiger zijn.
en ik denk dat dat nog te zelfstandig voor mij is.
met maar een paar uur begeleiding.
als ik bij een van die huizen pas.
zou ik er al binnen een paar weken terecht kunnen.
dat zei me moeder vandaag.
ik vind het best wel spannend.
en het idee vind ik ook heel eng.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-11-2010, 01:54
Verwijderd
Daarnet dacht ik even dat ik ongesteld was geworden, maar dat was niet zo. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Ik ben wel vaker een paar dagen te laat met menstrueren en het is heel aannemelijk dat ik morgen gewoon ongesteld word, maar toch voel ik me er heel onrustig bij.

Vanavond had ik X. aan de lijn en ze zei dat ik er haar altijd kon bellen als ik mezelf iets aan wilde doen, zelfs al is het midden in de nacht. Dat was erg lief van haar. Ik heb haar (en mijn vriendje, maar hem in een voicemailbericht omdat ik hem niet kon bereiken) beloofd dat ik mezelf niks zal doen.

Ondertussen denk ik al de hele tijd aan zelfverwonding, maar ik zou echt op het punt moeten staan om zelfmoord te plegen (bij wijze van spreken, ik zou dat nooit doen), wil ik er iemand voor uit bed bellen. Nu blijf ik dus maar gewoon op. Een nacht doorhalen is ook een manier om mezelf te straffen, maar altijd nog stukken beter dan mezelf snijden. Mijn god, waarom doe ik toch al deze nutteloze en destructieve dingen?

Morgenochtend heb ik een afspraak met de psycholoog. Ik hoop dat dat nuttig is, want ik word al dat stomme gedoe van mezelf nogal zat. Dit klinkt tegenstrijdig en dat is het ook: eigenlijk loop ik zo te kloten, juist omdat het heel goed met me gaat. En ik heb wel van die vlagen, periodes soms zelfs dat ik denk: 'En nu ga ik goed voor mezelf zorgen en lief zijn voor mezelf' en dat ik daar ook naar handel, maar het is zó lastig om dat vast te blijven houden. Soms - zoals deze avond een beetje - wil ik gewoon hard en streng zijn voor mezelf en pijn hebben, ook al slaat dat helemaal nergens op. Anders ga ik me zo'n watje voelen, heb ik het idee dat ik de controle kwijtraak.
Oud 03-11-2010, 10:32
Verwijderd
Ik ben onderweg naar de studentdecaan, kijken of hij iets voor me kan regelen. Ik heb nu geen OV meer en dat is nogal een duur grapje... Als het goed is heb ik recht op 1 jaar extra stufi en OV, dat zou echt heel fijn zijn...
Verder gaat het wel goed, geloof ik. Ik heb niet het idee dat ik wegglij, maar merk wel nog steeds dat ik veel spanning heb en dat is vermoeiend. Hopelijk kan ik binnenkort terecht voor een intake
Oud 03-11-2010, 13:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mja. Eh, drukte stress en chaos in mijn kop. Ik heb besloten te vechten, na afgelopen weekend en de tijd ervoor was alles ineens zo duidelijk, tuurlijk moet ik vechten tegen alles waar ik nu mee bezig ben. Maar het is moeilijk om het ook echt te doen.. Stoppen met drugs, stoppen met am, stoppen met m'n es, doorgaan op de gezonde weg, leven met wat ik heb en niet voor de glansrijke carriere als borderliner gaan. Makkelijk.. Tuurlijk..
Maar ik wil mijn es, mijn am, de drugs, ik wil het niet loslaten, ik kan het niet voorbij laten gaan. En dan helemaal in zo'n week als nu, minder therapie, veel stress, weinig eten tot er weer een eetbui komt, voel me moe en afgemat. Ik wil wel en ik weet dat ik het kan, maar jezus. Soms is gewoon toegeven aan alle foute dingen, alle gekte in je hoofd ook het enige wat ik wil en kan.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-11-2010, 14:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pfff, weer een paar jaar van mijn leven af door de stress. Stress op het werk in combinatie met verhuizen is niet echt handig. En waarom zijn instanties zo onduidelijk?
Oud 03-11-2010, 19:18
Verwijderd
Blah, vorige week had ik eindelijk de knoop doorgehakt om te stoppen met de dagbehandeling en iets anders te zoeken (iets, iets...) en daardoor voelde ik me afgelopen weekend best goed en zelfs een beetje optimistisch. Vandaag gesprek met mijn psych & PB'er erover, zit ik binnen een half uur alweer hysterisch te janken ("ademhalen, haal even rustig adem" -- o ja, dat was ik vergeten, dat ademen) en nu ben ik weer compleet in de war. Kut. Toch nog maar niet gestopt, volgende week opnieuw op gesprek of ik echt wil stoppen. Was nu veel te hysterisch om er ook maar over na te denken. Ze is goed, mijn nieuwe psychiater, daar niet van, maar ze weet al mijn mooie zekerheden wel onderuit te halen met alle vragen die ik zelf maar wat weggemoffeld had want ik heb er geen antwoorden op. En nu zie ik alleen nog maar gaten in mijn plannetjes en is het weer een en al piekerende chaos in mijn hoofd... ik kom hier echt niet uit.
Oud 03-11-2010, 20:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
(...) ik voor de zoveelste keer niet ben gaan sporten met als excuus dat ik me niet lekker voel.
Een week later, en dus weer niet wezen sporten. Nou ja, wel vertrokken met de intentie om te gaan. En ik had zelfs zin! Maar lang leve de evenementen en de gemeente die dat allemaal prachtig regelt met bewegwijzering enzo... Het ritje van 7 minuten enkele reis met de auto werd een rit van 55 minuten heen en terug, zonder het zwembad te bereiken. Pfff.
Oud 03-11-2010, 20:56
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Stom gevoel van wegglijden. Weer na 6 jaar terug in het wereldje van opnames, behandelingen, psychologische onderzoeken.
Gevoel van falen wordt steeds groter. Waarom kan ik nou niet gewoon normaal zijn? Een periode van geluk, gevolgd door langere periodes van depressiviteit en eenzaamheid.
Zal dat mijn toekomst zijn? Happy happy joy joy naar kut met peren?

Bij al die gedachten gangen, krijg ik ook steeds meer het gevoel of ik zo aan het zeuren ben terwijl ik weet dat ik me niet aanstel. Vind het lastig om met vrienden te praten. Heb het gevoel dat die ook steeds verder van me staan. Heb aan de ene kant behoefte aan contact en kroelen, maar aan de andere kant wil ik ze allemaal weg. Behalve 1 persoon niet, maar ja die is opgenomen...

Gedachten naar automutilatie komen ook hard opzetten.. mag en wil het NIET doen! maar het is ZO moeilijk.... 3 maanden gestopt met roken is ook nu ff moeilijk : / 1 Vogue sigaret gerookt vandaag in al die tijd.. best knap

Hooray voor alle negativiteit, bah!
*Ben & Jerry's gaat eten*
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 03-11-2010, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dagbehandeling was gezellig vandaag.
vanavond heb ik weer fyshio fitness gehad.
en me enkel kwam gewoon over de rand van me sportschoen uit.
dit keer de enkel van me rechte been.
dus nou denk ik dat ik er doorheen ben gegaan.
want hij doet behoorlijk pijn.
of het moet weer ontstoken zijn.
wat ik dus niet hoop.
maar ik denk dat ik er doorheen ben gegaan.
maar ik krijg de laatste tijd steeds meer complimenten dat ik ben afgevallen.
waar ik in dagbehandeling zit van de leiding daar.
ook van iemand van de leiding op het werk.
en net zelf van de fyshio therapeut die ik op woensdag heb.
sinds ik met die seroquel gestopt ben.
dus daar ben ik heel blij mee.
maar me hoofd zit weer helemaal vol door de drukte van vandaag.
dus ik doe het nou verder rustig aan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-11-2010, 22:14
Verwijderd
Studentdecaan heeft me formuliertjes gegeven, die heb ik ingevuld, morgen wordt een gedeelte hopelijk door mijn huisarts ingevuld en dan kan de studentdecaan de aanvraag voor een extra jaar stufi indienen

Verder ben ik echt doodmoe nu, al vanaf 19 uur eigenlijk. Bleh, het slurpt zoveel energie. Morgen gaat om 6.45 uur de wekker, rustige ochtend, lekker ontbijten bij m'n daglichtlamp Hopelijk geeft die me een energie-boost

Morgen ook weer een drukke dag - voor mijn doen dan - paar uurtjes per trein, college en 's avonds eten bij mijn schoonouders. Daarna heb ik weekend - of ja, dan kan ik rustig aan m'n scriptie werken, zonder gestress voor afspraken etc
Oud 03-11-2010, 22:19
Verwijderd
ben vandaag weer lastiggevallen naast de poort van school!!!
wordt er echt gek van!!
durf echt niet meer naar huis te fietsen elke dag.
en tijdens nask werd ik eruitgestuurd, die gast wilde niet accepteren dat ik zijn uitleg onduidelijk vond, toen vroeg ik of ik naar de bovenbouwdirecteur moest gaan en kon ik melden, een vriendin van me moest ook melden, dus in de aula lekker tmf gekeken, de pauze gelezen, en zitten tekenen en fantaseren over later.
beide precies het zelfde verhaal opgeschreven over dat die leraar gewoon totaal geen rekening houdt met autisten, maar hij wil dat niet toegeven, vind dat ie niets verkeerd doet en schreeuwde dat ik naar speciaal onderwijs moest.
moeder pikte deze opmerking niet toen ik dat thuis vertelde, en zei dat ze met de school gaat bellen.
ik ga zo de les niet meer in bij die gast, ik wordt daar compleet gestoord gemaakt, en loop telkens met hoofdpijn weg, als het zo doorgaat zorg ik wel dat ik me vaker moet melden, dan mag ik lekker uurtje aulahangen doen.

verder bad news, die heks van n mentor die ik in de eerste en tweede had is rugzakcoordinator geweest, toen ze teveel gezeik kreeg stopte ze dr mee, en nu blijkt dat ik vanaf het begin van het jaar al pap begeleiding zou moeten hebben gehad, de mensen van de andere locatie van mijn school waren verbaasd dat ik die nog niet had, terwijl ik zelf niet eens wist dat het aan de orde is geweest.
dus kortom, weer lekker zooitje ongeregeld op die school, want t enige wat telt zijn slagingspercentages, veel plezier als de havo locatie bij de slechtste van nederland behoort.
Oud 03-11-2010, 22:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hopelijk word het morgen een rustigere dag.
en ook in me hoofd word het hopelijk gauw wat rustiger.
ik ga nou maar in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-11-2010, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een groninger en tof. Want groningers zijn leuk!
ik ben een redelijk bekende Groninger zelfs
ben je morgen in stad'?

ot:
omg, ze is zo flexibel en lief, en ze heeft zo'n bizarre lach .. een soort gil met ademnood .. best cute we vallen toch wel op <3 ik ben zo verliefd
en op het werk gaat het goed dit is wel een extreem verschil met een paar van mijn eerste jaren op dit forum ..
Oud 04-11-2010, 07:05
Verwijderd
@Repelsteel, Wat fijn dat het goed met je gaat!!

OT: dadelijk naar school, ben benieuwd wat ze zullen zeggen, ik ga bij die gast de les niet meer in voordat ie meer begrip toont, dan zetten ze mij maar in 3f bij wiskunde, die hebben een andere leraar.
maar ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken, want heb gisteravond alvast een eerste schets gemaakt voor een tekening die volgens mij echt sppr gaat worden, dus die ga ik vanmiddag lekker verder uitwerken, heb het gevoel dat het wel een portfolio stuk zou kunnen worden, alleen door dat schetsen van gister heb ik niet geleerd voor ec. achja, de helft ervan hebben we vorig jaar met wis al gehad dus zo moeilijk hoeft dat ook weer niet te zijn, vond trouwens dat ik t gister wel verdiend had ff te tekenen na alle ellende van school
Oud 04-11-2010, 10:42
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Groningen, yay! <3 Al mag mijn school wel even gebombardeerd worden, nu. Examenjaar is tof hoor, lekker veel herhaling en eindeloos gestress over je examen door de docenten (nu al), not dus. Ik verveel me dood en dan moet ik gaan uitkijken. Vandaag begint de proefwerkweek en ik heb dus helemaal niets gedaan, geen huiswerk gemaakt afgelopen kwartaal, hoogstens de tekst eens doorgelezen. Ik begrijp het ook wel, het is niet moeilijk ofzo, maar doordat ik dus begrippen niet ken etc. ben ik toch enigszins bang dat ik keihard op m'n bek ga. Gisteren gelukkig nog wel wat kunnen doen voor mijn toets van vandaag en ik heb wel motivatie voor scheikunde morgen (weddenschap om een doosje bonbons met de docent, 8 of hoger en hij trakteert, lager en ik trakteer; hij kent me al veel te lang). Helaas hebben we dan ook nog Duits, waar ik sowieso al een haat aan heb, Nederlandse literatuurgeschiedenis en natuurkunde en wiskunde. Die laatste twee zijn wel leuk, maar eigenlijk ook te gemakkelijk. Gudver. Kon ik mijn examens maar gewoon doen en be done with it. Dit voelt zo als een half hobbeltje waar ik gewoon de motivatie niet voor heb om braaf overheen te klimmen.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 04-11-2010, 12:53
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: gaaf joh dat je stage in Thailand doorgaat!
En over je pijn, is al wel duidelijk inmiddels waar die vandaan komt? Dan kun je ook gerichter behandeld worden. Misschien eens nadenken over een andere behandelaar, osteopaat ofzo. Ik weet dat mijn schoonzusje daar erg veel baat bij heeft. Zij heeft veel nog niet verklaarde klachten en ze zit al jaren in de medische molen. Bij haar worden de behandelingen bij de osteopaat voor zover ik weet ook vergoed.
Ik weet niet meer zo goed wat de fysio allemaal over mijn rug heeft gezegd, maar hoe ik het begrepen heb is de conclusie dat het niks is en dat ik geen pijn zou moeten hebben. Ik ben door de huisarts onderzocht, door de fysio behandeld, rontgenfoto's gemaakt waar niks uitkwam en ik ben een keer bij de neuroloog geweest en die vond verder ook niks (en vond een scan niet nodig).
Ik zat er wel over te denken om opnieuw fysio te proberen of iets anders, maar nu ik al zo snel weg ga laat ik het even zitten. Maar bedankt voor je tip!

Ik zit met een dilemma en eigenlijk is het heel stom dat ik er mee zit In november of december zijn er weer examens van trainen. Mijn trainer gaat zondag aanwijzen wie er examen mogen doen. Ik vind het stom dat hij gaat aanwijzen waar iedereen bij is, dan voelt het helemaal lullig als je als enige geen examen mag doen. En ik vind het stom omdat ik eigenlijk geen examen wil doen. Ik vind niet dat ik er al klaar voor ben en ik ben heel erg bang dat ik ga zakken voor het examen, dus dan doe ik het liever niet. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer raar om geen examen te doen als de rest wel mag/gaat. En dan is iedereen dus een graad hoger dan ik, dat vind ik ook een beetje vervelend.
Ik hoop eigenlijk dat ik uberhaupt geen examen mag doen, dan heb ik het hele dilemma ook niet. Al vind ik het ook niet zo leuk als mijn trainer geen vertrouwen in mij heeft en in de rest wel.
Pff, dilemma. Ik maak me er ook echt druk om terwijl het maar een examen is voor een sport. Ik sport ook helemaal niet om die druk van examens te hebben
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 04-11-2010, 13:05
Verwijderd
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het aanvragen van een jaar extra stufi? Ik heb mijn huisarts zo'n formulier van de IBG in laten vullen, maar dat is enkel een verklaring van een arts, geen medische verklaring. Moet je ook nog naar een bedrijfsarts oid ter 'keuring'? Of is de verklaring van arts + studentdecaan voldoende?
Oud 04-11-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
ik ben een redelijk bekende Groninger zelfs
ben je morgen in stad'?

ot:
omg, ze is zo flexibel en lief, en ze heeft zo'n bizarre lach .. een soort gil met ademnood .. best cute we vallen toch wel op <3 ik ben zo verliefd
en op het werk gaat het goed dit is wel een extreem verschil met een paar van mijn eerste jaren op dit forum ..
Haha omdat je zoveel vrienden hebt?
Ja ik ben vanmiddag in de stad te vinden, ga even naar de KPN om naar een abo te kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.