Oud 10-11-2010, 12:13
Verwijderd
Hehe. De hele hartcheck heb ik gehad, alles was prima. De familiekwaal is bij mij gelukkig nog niet te vinden. Wel doe ik de volgende keer als ik een ECG moet een gewone bh aan en geen beugelbh. Ik vond 't niet zo fijn dat alles uit moest vanwege die beugel. Nu hopen dat ze bij het bloedonderzoek niets vreemds vinden en dan kan ik weer lekker doorgaan met leven
Advertentie
Oud 10-11-2010, 12:43
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik kreeg vorige week bericht dat mijn stageplaats kwam te vervallen En ik heb heel veel gebeld en gedaan maar alles zat ondertussen vol
Vandaag kreeg ik een mailtje en morgen heb ik een gesprek bij een stageplek hier om de hoek!!! Ik hoop dat ik aangenomen word
Oud 10-11-2010, 17:50
Verwijderd
voel me echt K**
hele dag bemoeials op school tegengekomen,
oma moet dadelijk zo nodig hier op ''visite'' vrij vertaald: ff vertellen hoe je een ''goed'' mens kunt worden en wat zij normaal vind
ben doodmoe
en t is hier echt koud
Oud 10-11-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
En daar is dit topic ook voor!, om je hart te luchten
Maar ik reageer er toch even op, goed? Heel veel mensen hebben wel eens een hekel aan zichzelf of zijn boos op zichzelf. Maar haten is iets anders, jij beschrijft het als iets standvastigs, iets wat niet gaat veranderen, wat me een beetje zorgen baart. Waarom denk je dat je alles fout doet? Waarom denk je dat iedereen je raar en vreemd vindt? Leg het anders eens aan een vriend of kennis voor die je vertrouwt, vindt hij/zij jou raar? Vast niet! Meestal is dat heel moeilijk om zelf in te zien, maar er zijn vast mensen die jou doodgewoon een leuk persoon vinden
sorry voor de late reactie, maar er is weer heel wat gebeurd.

Vorige week ging ik vanaf dinsdag weer naar school, en toen ging het goed en donderdag gingen we met school naar een of ander toneelstuk en toen ging dat over een dode vader. En aangezien mijn vader dood is verdween weer al mijn moed, vrijdag ben ik niet naar school gegaan. Nu ben ik maandag, dinsdag en vandaag ook niet geweest... ik heb gewoon geen zin en moed meer om naar school te gaan, eigenlijk geen zin en moed meer om uberhaupt iets te doen.. nu moet ik morgen weer gewoon gaan en mijn moeder wordt al boos want die begrijpt mij niet, maar ik heb nog zoveel huiswerk voor morgen en ik kan gewoon niet.. Ondertussen heb ik ook al een tijdje niks meer laten horen aan mijn klasgenoten en zij hebben ook al een slecht beeld van me denk ik.. ik vraag me wel eens af wie mij allemaal zouden missen als ik er niet meer was..

Nu is er echter een groter probleem;

morgenavond komt mijn broer thuis, die studeert in een andere stad maar komt dan soms naar mijn moeder en mij toe. Maar hij is erg driftig en aggressief, en is in staat om iemand te schreeuwen en zelfs te slaan. Hij snapt ook niks van psychologie en weet dus niet dat ik al die dagen thuis ben, maar als hij er morgenavond is moet ik dus wel vrijdag gaan tenzij ik geslagen wil worden.. Maar vrijdag heb ik juist de zwaarste tas en meest kutte vakken - wiskunde snap ik niks van, biologieboeken zijn zwaar, gym ben ik helemaal niet goed in en durf ik ook niet aangezien ik vast uitgelachen wordt. Nu ben ik al een paar keer "verdwaald" op weg naar gym (we gymmen op een andere locatie) maar als ik dat te vaak doe verdenken ze mij. En van wiskunde heb ik inmiddels zoveel gemist dat de leraar ook al boos is. wat moet ik nou doen wat betreft vrijdag?? en morgen..

Ik voel me zo schuldig hierover maar ik kan er tegelijkertijd niks aan doen, ik kán gewoon niet gaan...................
Oud 10-11-2010, 23:13
Verwijderd
Im caught in the middle.
It pulls me down to places no-one goes
Oud 11-11-2010, 00:14
Verwijderd
Ik zit nu echt helemaal onderaan de put. Ik heb enorme ruzie met mijn moeder nu en ik wil heel erg huilen en tegelijkertijd alles kapot maken. Ik vraag me af waarom ik nog leef en voor wie of wat ik nog leef. Mijn moeder is veranderd in een monster, ik kan me niet voorstellen dat het ooit mijn moeder geweest is.. ik heb niemand om mee te praten.. ik gooi mezelf het liefst nu uit het raam en val dood neer op de grond, en kom nooit meer terug..

Ik heb wel iemand om mee te praten en ik heb al geprobeerd om te bellen maar diegene neemt niet op, maar ik heb wel de neiging om met iemand te praten. zoieso wil ik met een van mijn klasgenoten praten maar ik durf nu niet meer want ze doen allemaal nu een beetje onaardig en ik weet niet of ze het door gaan vertellen. Serieus niemand houdt van me.

Ik wou dat ik nooit geleefd had..
Oud 11-11-2010, 01:46
Verwijderd
het was wel een beetje 'oh hi' vandaag
Oud 11-11-2010, 07:33
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik zit nu echt helemaal onderaan de put. Ik heb enorme ruzie met mijn moeder nu en ik wil heel erg huilen en tegelijkertijd alles kapot maken. Ik vraag me af waarom ik nog leef en voor wie of wat ik nog leef. Mijn moeder is veranderd in een monster, ik kan me niet voorstellen dat het ooit mijn moeder geweest is.. ik heb niemand om mee te praten.. ik gooi mezelf het liefst nu uit het raam en val dood neer op de grond, en kom nooit meer terug..

Ik heb wel iemand om mee te praten en ik heb al geprobeerd om te bellen maar diegene neemt niet op, maar ik heb wel de neiging om met iemand te praten. zoieso wil ik met een van mijn klasgenoten praten maar ik durf nu niet meer want ze doen allemaal nu een beetje onaardig en ik weet niet of ze het door gaan vertellen. Serieus niemand houdt van me.

Ik wou dat ik nooit geleefd had..
Echt waar, je moeder had geen energie in ruzie met je te maken gestoken als ze niet van je houdt. En op dit soort momenten moet je altijd je rust terug vinden, want ik weet zeker dat je nog heel veel leuke momenten gaat beleven en dan ben je juist blij dat je leeft.
Hoe is het nu?
__________________
mijn handtekening
Oud 11-11-2010, 07:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb toetsweek deze donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag en woensdag. En ja hoor, ik heb nauwelijks geslapen vannacht, dus dat begint lekker! Ik werd steeds wakker, mijn bed kraakte enorm (of dat heb ik gedroomd), en ik sloeg mezelf en ik schopte tegen mijn bed enzo, ik baaaal.
__________________
mijn handtekening
Oud 11-11-2010, 11:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
@T78: Misschien is het een idee om een afspraak te maken met de decaan bij jou op school.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 11-11-2010, 12:02
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht, daar is het weer.
De spanning, het aftellen.
Over een uurtje moet ik er weer zijn en ik merk nu al dat elk spiertje in mijn lijf zich aanspant.
Dat ik ertegen op zie.
Wat zullen ze wel niet denken, wat zal ik nu weer fout doen, zal ik commentaar krijgen op dat ik ziek was, wat als ze enken dat ik niet echt ziek was, wat als vandaag niks meer lukt, anderen zijn beter dan ik.
Gedachten schieten door mijn hoofd en ik blokkeer mezelf op die manier.
Als ik er eenmaal ben en ik heb een goeie dag dan is er niks aan de hand, de dag gaat snel en ik heb het naar mijn zin.
Maar als ik een foutje maak dan breekt de hel los, ik word onzeker en durf niks meer te doen.
Zucht.. over een uurtje begin ik weer, en morgen weer.
Gaat het ooit makkelijker worden?
Ga ik er ooit niet met tegenzin heen?
Komt er een moment dat ik niet zal twijfelen of ik de boel erbij neer zal gooien 'omdat ik het toch niet kan'?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-11-2010, 13:47
Picidae
Picidae is offline
Had tentamen vandaag ging om kwart voor negen naar bed maar sliep om 1 uur nog niet... om 5:30 maar opgestaan .
Ook nog nagenoeg vriendloos dus super positief allemaal

en eens met *oma*, waarschijnlijk heeft je decaan wel wat begrip voor de situatie, heb zelf iets soortgelijks gehad, de gymleraar vond het grappig mij voor schut te zetten en dat samen met de onzekerheid die ik toen had maakte het dat ik echt voor geen goud meer naar gym ging. Natuurlijk valt het na een tijdje op en ik heb wel een goed gesprek met die decaan gehad, niet dat dat iets hielp verder maar ik hoefde in ieder geval niet na te blijven.Heb je niet iets van een hobby om een beetje blijer van te worden?
Oud 11-11-2010, 14:40
Verwijderd
Vandaag weer 2 uur naar school geweest en gisteren ook. Ik ben blij dat ik zo toch nog een beetje mensen kan zien, ook al is het op school. Het is vermoeiend en heb daardoor ook meer pijn, maar het is het waard.
Nu nog de problemen met mijn mentor oplossen, ik ga me steeds meer aan hem ergeren. Hij snapt de gehele situatie niet. Hij negeert hoe het met me gaat maar vervolgens blijft hij doordrammen dat ik nog toetsen in moet halen. Ga straks maar een mail sturen naar de begeleider op school, misschien kan hij even met hem gaan praten.

Gelukkig voel ik me beter dan eerst. Heb besloten om eerst zelf te trainen en dan pas naar een revalidatie centrum te gaan, misschien kan ik het zelf ook nog verbeteren. En anders misschien toch nog medicijnen proberen. Of iets homeopatisch. Daarna kunnen we altijd nog zeggen dat ik intern in een revalidatie centrum wil. Heb er vandaag ook met een vriend over gesproken, die zelf 11 maanden opgenomen is, en hij zei dat het allemaal wel mee viel. Gelukkig, hij snapt me en hij kan me wat rustiger laten worden.
Oud 11-11-2010, 16:43
Verwijderd
@T78 Sterkte!!
Als je ff met iemand wil praten, mag je me altijd pmen!!

OT: vandaag was wel oke, weinig getreiter op school,
wel ruzie met een goede vriendin van me
mn ouders hebben nu gesprek met mn mentor, zie ertegenop dat ze dadelijk thuiskomen, ze geloven altijd heilig wat de school zegt, nooit naar wat ik zeg.
ben beniewd wat voor leugens er nu weer worden verteld
Oud 11-11-2010, 16:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als ik dit essay af heb, heb ik het eerste blok overleefd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-11-2010, 16:53
Verwijderd
@Dott: HERKENBAAR!
Iedere dag vergeet ik zoveel, dat ik denk: wat zal ik nu weer vergeten? Wat zal daardoor nou weer fout gaan? Ik zal me weer onzeker gedragen.
Het is zo'n stres in mijn hoofd, dat ik ieder vrij uurtje aan school denk en niet meer aan ontspanning toekom...

Gelukkig kan ik er vanavond met iemand over praten. Ik hoop echt dat we tot een oplossing komen, want ik trek dit niet.
Oud 11-11-2010, 17:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Stress. Mijn hoofd voelt vol, ik moet zoveel dingen doen en wil daarnaast ook nog zoveel doen. Het nieuwe blok is pas twee weken bezig maar het voelt qua drukte alsof het tentamen al volgende week is. Ik weet dat het grootste deel van mijn stress gevoel door mijzelf komt, maar ik weet niet hoe ik er weer vanaf kom.
Ik ga van het weekend in ieder geval alle belangrijke niet-school dingen doen, misschien geeft dat een beetje rust.

Edit: ik heb mijn trainer gemaild wat mijn redenen zijn dat ik twijfel over het examen doen (ik mag misschien toch examen doen) en ik ben redelijk open geweest over hoe ik me nu voel, en ik krijg zo'n lief berichtje terug. Het zijn maar drie zinnen maar wel drie zinnen die heel veel voor mij betekenen en ik heb er tranen in mijn ogen van
Het examen betekent ook heel veel voor me. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom. Maar ik ga er hard voor werken en ik weet dat er mensen zijn die me gaan helpen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 11-11-2010 om 19:09.
Oud 11-11-2010, 17:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nooit gedacht dat werkzoeken energie zou kunnen geven, maar vandaag doet het dat. Aan de zijlijn staan overal mensen klaar die op allerlei heel erg uiteenlopende manieren willen helpen en met nieuwe opties blijven komen. Het voelt nu meer als een project waar ik de regie over heb. Als ik dit vasthoud moet het gewoon wel een keertje ergens goed komen. En in het weekend kan ik lekker voldaan uitrusten, om de week erna er weer hard tegenaan te gaan.

En ik heb een trainingsgroep, en de deelnemers aan mijn groep gaan steeds beter scoren. Ze hebben me weer opnieuw doen verbazen. Dat geeft ook energie. Allemaal energie die weer bruikbaar is om de confrontatie in een sollicitatiegesprek aan te gaan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-11-2010, 17:53
Lonely One
Avatar van Lonely One
Lonely One is offline
Wat zou ik er graag een einde aan maken nu. Eindelijk.
__________________
Liefs, mij
Oud 11-11-2010, 18:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, ontlading en opluchting. Nu al mijn persoonlijke zaken nog.
Oud 11-11-2010, 21:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren eerst naar de huisarts geweest.
me verhaal verteld enzo.
ik heb ook van me hoofdpijn verteld die heel erg is.
nou heb ik een recept voor diclofenac gekregen.
daarna de hele dag dagbehandeling gehad en dat ging goed.
op me hoofdpijn na dan.
daarna savonds weer fyshio fitness gehad.
en toen was ik over een aparaat gestruikeld met me verkeerde voet.
waardoor nou me enkel weer pijn doet.
terwijl dat de dagen daarvoor net minder pijn deed.
maarja dat gaat vast wel weer over.
vandaag tot 14:45 dagbehandeling gehad.
daarna met de taxi naar huis gegaan.
en toen hadden ik me moeder me begeleidster van MEE en nog wat andere mensen,
het gesprek over begeleid wonen.
er werden veel vragen gesteld en wat ik er van verwachte.
en wat ik van leiding verwachte enzo.
daarna gingen we met zijn 5en naar die 2 huizen kijken.
ik me moeder en nog 3 mensen die met die huizen werken.
het was best wel apart om te zien.
bij het ene huis zaten wat oudere mensen dan ik.
dus ik weet niet of ik daar bij pas.
en bij het 2de huis zaten allemaal mensen van mijn leeftijd.
ze leken me wel aardig maar mijn eerste gedachte die naar boven kwam.
was dat ze me zouden pesten of zouden uitlachen.
okal zei me moeder en die mensen die mee waren dat dat niet zo zou zijn.
er is ook niet zoveel begeleiding uit dat huis.
en dat vind ik minder en snachts is er helemaal geen begeleiding.
alleen een slaapdienst in een van de andere 2 huizen die erbij horen.
en smorgens is er ook helemaal geen begeleiding.
dan moet je op een knopje duwen en dan kunnen ze heel even komen.
het huis zag er wel gezellig uit en ik heb een slaapkamer gezien.
en een rondleiding door de rest van het huis gezien.
nou heb ik een week om erover na te denken.
maar ik heb er nog gemengde gevoelens bij.
en zoals de rest van de week is me hoofdpijn ook nog steeds niet over.
dus ik mag me van me moeder morgen ziek melden op me werk.
en nou voel ik me echt op voor dit moment.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-11-2010, 17:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik was pas om 16:00 wakker.
maar het heeft niks aan me hoofdpijn geholpen.
verder doe ik vandaag niet veel.
ik denk straks even verder lezen in me boek en tv kijken.
ik heb wel zin in morgen want dan word me tante 50 jaar.
en dan vieren we savonds haar verjaardag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-11-2010, 20:20
savedbythebell
savedbythebell is offline
Ik voel me echt vertyft.
Ik doe een sociale opleiding maar het gaat met mijzelf helemaal niet lekker.
Daarbij komen dat er thuis ook nog problemen zijn, die er eigenlijk nooit waren.
Ik denk veel te veel na en bah bah bah
Oud 12-11-2010, 21:21
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Vanacht weer zo'n nachtmerrie/herinneringen nacht gehad.
Ik moet er nu toch echt iets aan gaan doen...
Oud 13-11-2010, 15:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duckdog96: hoe gaat het nu met je? Is er bij jou op school geen vertrouwenspersoon met wie je eens kunt praten? De situatie met je broertje is echt heel vervelend. Het lijkt me dat die echt snel moet verbeteren, want ook jij lijdt eronder en dus je school en je gedrag. Je bent bang voor de kinderbescherming, maar is er geen andere oplossing? Heb jij wel eens met je ouders over de situatie gesproken, aangegeven wat het met jou doet, dat jij niet kunt slapen omdat er zoveel geschreeuw en geruzie is? Kun je hier met je ouders over praten?

@ Darkfairy: er zit dus schot in de zaak wat het begeleid wonen betreft. Ik snap dat je het heel eng vindt en ook bang bent dat je opnieuw gepest wordt etc, maar zie het ook als een nieuwe start. Niemand kent jou daar nog en niemand heeft nog een (voor)oordeel over je. Is er een wachtlijst of zou je meteen een kamer kunnen krijgen?

OT: ik ben niet meegegaan naar de verjaardag van een vriend van mijn vriend. Het is daar altijd heel druk en ik ken er echt niemand behalve hem en mijn vriend, dus ik heb besloten niet meer mee te gaan naar dat soort dingen. Ik heb het een paar jaar wel gedaan, maar ik voelde me steeds zo vervelend en wilde na een half uur alweer weg. Voor mijn vriend is het wel leuk, want er komt ook familie van die vriend die hij goed kent, ik zit er dan toch maar een beetje bij. Er zullen nog wel vragen komen waarom ik niet mee was, maar ga er maar gewoon eerlijk over zijn.

Ik moet eigenlijk nog heel veel doen. Naast het huishoudelijke werk en pepernoten bakken () moet ik nog een opdracht voor de opleiding verbeteren en een presentatie voor stage maken. Ik heb het eigenlijk alweer helemaal gehad met stage... M'n begeleidster is zo'n control freak en als zij iets zegt, dan moet het ook meteen gedaan worden en op haar manier. Die presentatie is me ook opgedrongen. Ik moet op de opleiding presenteren maar dat hoeft dus niet op de werkplek. Ik vroeg mijn begeleidster of zij een onderwerp wist, dat wist ze wel en dat is ook wel een goed onderwerp. Maar ze zei meteen dat ik dan ook wel tijdens de afdelingsvergadering kon presenteren. (was ik er maar nooit over begonnen) Ze vraagt dan niet of ik dat zou willen doen, maar het is gewoon een opdracht. Nouja, oké, zo erg vind ik dat ook niet, het zou toch pas in januari zijn. Kom ik afgelopen week op stage, heb ik een mailtje dat de presentatie over 2 weken is, dat ze over 1 week een voorvertoning willen, dat ik dat en dat zaaltje moet reserveren en dat het zo en zo moet... Ik heb wel gezegd dat ik het erg snel vind en dat tegen mij gezegd was dat het pas in januari zou zijn, maar 'het kon niet anders' en daarmee was de kous af. Ik heb er op zich ook wel tijd voor nu, maar ik vind de manier van communiceren niet fijn. Zij bepaalt wat ik doe en er is gewoon geen discussie over mogelijk. Ik zou graag wat meer gelijkwaardigheid hebben, ik ben wel haar stagiaire, maar ik ben wel slimmer en ouder dan de gemiddelde stagiair die zij heeft en die accepteren haar houding misschien...

Komende week is dus de voorvertoning, echt vreselijk, ik doe nooit aan proefpresentaties. Ik wil best de tekst doorbespreken, maar alsjeblieft geen voorvertoning. Ik heb wel vaker gepresenteerd, ik vertel echt geen onzin. Moet ik misschien toch beter voor mezelf opkomen i.p.v. haar klakkeloos opvolgen? Ik ben wel van haar afhankelijk, maar zo zie ik er tegen op om weer naar stage te gaan. Ik zit daar ook totaal nog niet op m'n gemak terwijl ik er nu 2 maanden zit en dat ligt echt aan haar. Ik weet dat het maar tijdelijk is, maar ik zit daar toch nog zo'n 8 maanden. Echt lastig.

Ik ga nu echt pepernoten bakken en misschien daarna nog even stofzuigen.
Vanavond komt schoonzusje en dan gaan we lekker Marioën op de Wii.
Oud 13-11-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
@ Duckdog96: hoe gaat het nu met je? Is er bij jou op school geen vertrouwenspersoon met wie je eens kunt praten? De situatie met je broertje is echt heel vervelend. Het lijkt me dat die echt snel moet verbeteren, want ook jij lijdt eronder en dus je school en je gedrag. Je bent bang voor de kinderbescherming, maar is er geen andere oplossing? Heb jij wel eens met je ouders over de situatie gesproken, aangegeven wat het met jou doet, dat jij niet kunt slapen omdat er zoveel geschreeuw en geruzie is? Kun je hier met je ouders over praten?

OT:
Ik moet eigenlijk nog heel veel doen. Naast het huishoudelijke werk en pepernoten bakken () moet ik nog een opdracht voor de opleiding verbeteren en een presentatie voor stage maken. Ik heb het eigenlijk alweer helemaal gehad met stage... M'n begeleidster is zo'n control freak en als zij iets zegt, dan moet het ook meteen gedaan worden en op haar manier. Die presentatie is me ook opgedrongen. Ik moet op de opleiding presenteren maar dat hoeft dus niet op de werkplek. Ik vroeg mijn begeleidster of zij een onderwerp wist, dat wist ze wel en dat is ook wel een goed onderwerp. Maar ze zei meteen dat ik dan ook wel tijdens de afdelingsvergadering kon presenteren. (was ik er maar nooit over begonnen) Ze vraagt dan niet of ik dat zou willen doen, maar het is gewoon een opdracht. Nouja, oké, zo erg vind ik dat ook niet, het zou toch pas in januari zijn. Kom ik afgelopen week op stage, heb ik een mailtje dat de presentatie over 2 weken is, dat ze over 1 week een voorvertoning willen, dat ik dat en dat zaaltje moet reserveren en dat het zo en zo moet... Ik heb wel gezegd dat ik het erg snel vind en dat tegen mij gezegd was dat het pas in januari zou zijn, maar 'het kon niet anders' en daarmee was de kous af. Ik heb er op zich ook wel tijd voor nu, maar ik vind de manier van communiceren niet fijn. Zij bepaalt wat ik doe en er is gewoon geen discussie over mogelijk. Ik zou graag wat meer gelijkwaardigheid hebben, ik ben wel haar stagiaire, maar ik ben wel slimmer en ouder dan de gemiddelde stagiair die zij heeft en die accepteren haar houding misschien...

Komende week is dus de voorvertoning, echt vreselijk, ik doe nooit aan proefpresentaties. Ik wil best de tekst doorbespreken, maar alsjeblieft geen voorvertoning. Ik heb wel vaker gepresenteerd, ik vertel echt geen onzin. Moet ik misschien toch beter voor mezelf opkomen i.p.v. haar klakkeloos opvolgen? Ik ben wel van haar afhankelijk, maar zo zie ik er tegen op om weer naar stage te gaan. Ik zit daar ook totaal nog niet op m'n gemak terwijl ik er nu 2 maanden zit en dat ligt echt aan haar. Ik weet dat het maar tijdelijk is, maar ik zit daar toch nog zo'n 8 maanden. Echt lastig.

Ik ga nu echt pepernoten bakken en misschien daarna nog even stofzuigen.
Vanavond komt schoonzusje en dan gaan we lekker Marioën op de Wii.
@Missy, probeer er het positieve van in te zien, als je eerder voor je stage moet presenteren als voor je opleiding kunnen de mensen van je stage mss weer tips geven over wat je anders moet doen tijdens de presentatie bij je opleiding, want die je bij je opleiding doet zal ws wel voor punt/beoordeling zijn en die voor je stageplek niet?
of heb ik het nu verkeerd begrepen?
het klinkt raar maar mijn beste presentaties zijn diegene die ik nauwelijks voorbereid, dan vertel je echt uit jezelf ipv dat je een tekst opblaft. voor de laaste 3 presentaties op school was het laagste punt een 8 en voor geen een ervan had ik geoefend, alleen een tekst bedacht die ik wilde zeggen die 2 keer doorgelezen en een powerpoint gemaakt.
en smakelijk eten met de pepernoten!!

OT: met het 10 minuten gesprek wat dus zoals gewoonlijk een half uur duurde bij mij, waren mn ouders er heilig van overtuigd dat die mentor er echt wat aan zou doen.
ze vonden dat hij goed meedacht en meeging in de situatie mbt rugzakbegeleding andere school etc. en waren er helemaal van overtuigd dat hij er echt wat aan zou gaan veranderen,
zelf betwijfel ik dat nogal door al het stomme gezeik dat ik al mee heb gemaakt met die school

mn ouders weten wel dat ik last van de rest heb snachts, maar weten ook dat ik er vaak doorheenslaap, wat dus zo blijkt te zijn, als het nog vaker voorkomt dan dat ik dacht!
dat kan toch niet?
maar nu komt er dus iemand thuisbegeleiding geven ofzoiets, van orion of een of andere instelling,
heb dr echt n hekel aan, n aantal jaar geleden kwamen die mensen ook 1 keer per twee weken met mn moeder praten, en die mensen vinden altijd dat ik te zelfstandig ben, teveel vrijheid krijg etc, ze komen dus vaak voor mn broertje en ouders maar ze bemoeien zich met mij.
zie daar dus echt tegenop, zulke mensen kijken altijd naar een achterlijk nummertje dat achter je naam staat en je leeftijd word genoemd, en naar n stomme sticker op je voorhoofd waar pddnos op staat, maar nooit naar het kind zelf.
met die hulp schiet ik dus werkelijk geen zak op.
ik wil echt die domme mensen niet meer over de vloer hebben, ze moeten doen waar ze voor betaald krijgen en mn broertje aanpakken niet mij, want zon probleemkind ben ik niet maar dat word er van me gemaakt.
mn ouders geloven ook altijd heilig in wat die mensen zeggen, t lijkt wel of ze die mensen als n god zien ofzo, als ze maar met zn poten van me afblijven want ik sla ze echt en hard!!! kan me daar zo kwaad om maken, kan hier nu nog wel n uur blijven typen hoe erg ik zulke mensen haat, achterlijke betweters!!

nee, doe mij dan maar liever Joyce, die weet tenminste hoe ik in elkaar steek en weet wat ik heb meegemaakt etc.
zij heeft ook al vanalles bedacht om t probleem snachts tegen te gaan, ze is zelf n aantal avonden beneden gaan zitten om te kijken hoe het zou gaan maar om de een of andere reden gebeurt er die dagen dan weer niets.....
Joyce was vandaag ook nog geweest, we hadden eerst uit een boek gewerkt, ik ben speciaal deel 2 ofzoiets? iemand ervaring met dat boek?
ben nog niet echt ver, met dat boek, maar joyce zij dat ze er goede ervaringen mee had.
en dat het je echt kon helpen.
je wordt wel erg met je neus op de feiten gedrukt door telkens je goede en slechte kanten te benoemen enz.
dat is wel lastig, maar gelukkig begreep joyce me en doen we nu elke keer maar een klein beetje.
die map verstop ik dus met raketsnelheid voor mn ouders, want ik wil niet dat ze in me treden.
ik moet nu ook telkens een slechte kant kiezen waar ik dan op ga letten, deze keer is dat dus minder lomp en bot overkomen, tegen iedereen lukt t om dat niet te doen behalve tegen mn familie, weet niet wat die mensen tegen me doen maar dat ik ze niet de alleraardigste vond was al langer duidelijk, joyce keek me dan ook telkens aan toen ik zo overkwam vanmiddag en dan valt t pas op hoe vaak dat eigenlijk is, en ik maar denken dat het slim was om te beginnen met de makkelijkste....

was wel grappig, we gingen ff naar de winkels, moesten wat kleine dingen hebben, zagen we op de parkeerplaats n leraar lopen waar ik altijd ruzie mee heb joyce kent m ook en flapte er toen uit of ze m aan moest rijden was natuurlijk wel n grapjeXD

al met al gaat t dus niet echt zo mega geweldig
volgende keer ga ik mn haar opnieuw verven met joyce, want dat is nu echt bijna uit mn hoofd en daar wordt ik chagerijnig van, dan voel ik me niet meer mezelf, en dan voel ik me slap
en ik wilde eigenlijk morgen naar nuenen gaan, naar graffitikunstenaar BELIN die daar een tijdje aan het werk is, maar je raad het al dat was maar t/m vandaag!!!
en glow is vandaag ook afgelopen dus kan ik ook niet meer heen!!

Ik heb nu echt behoefte aan de dinsdag en hoop dat ik me dan minder achterlijk zal gedragen als de laatste paar keer, ik moet echt op mn gedrag gaan letten.
ik moet meer steunpilaren in de week hebben vrees ik, de dinsdagen en dagen dat joyce komt zijn nu steunpilaren maar joyce komt ook lang niet iedere week......
mss dat ik morgen maar ns naar mn nicht ga, die ouders zijn op vakantie en komen morgenavond pas thuis, aan dr hyves te zien is t daar de afgelopen dagen nogal gezellig geweest.

en alle forumes, heel veel sterkte voor wie het nodig heeft, vooral darkfairy en missy, en excuses voor mn mega lange post en aso taalgebruik
Oud 13-11-2010, 17:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@missy er is in beide huizen een kamer vrij.
en ik snap wat je bedoeld.
dus vrijdag moet ik me beslissing doorgeven.
maar ik wil er het liefst nog zo lang mogelijk niet aan denken.

@duckdog
bedankt en jij ook sterkte.

ot.
vandaag was ik heel wat eerder wakker.
maar ik heb toch lekker geslapen.
straks was ik even geld wezen pinnen en naar de jumbo geweest.
ook nog even gedoucht net.
en vanavond dan de 50ste verjaardag van me tante.
ik zie er nou wel wat tegen op vanwege de drukte.
maar ik hoop dat dat straks minder is als we er zijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-11-2010, 23:10
Redhair
Redhair is offline
Sinterklaas, kerst, oud en nieuw. Spanning en sensatie voor een anorect. Maar eerst donderdag. Ik hou van donderdag, ik leef naar donderdag. Met broer en exvriendje en bestevriendvanbroer naar Underworld. Paar jaar geleden was ik daar met beste vriendin terwiijl ik de vorige dag in elkaar geslagen was. (Oude ljh'ers, weten jullie nog?). Hoop dit keer zonder al te veel blauwe plekken te kunnen dansen. Nog een paar nachtjes, whiieee.
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 14-11-2010 om 10:53.
Oud 14-11-2010, 01:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@redhair ik kan het me nog wel herinneren ja.

ot.
we zijn net terug van het feest.
het was gezellig.
en ik kon even alles vergeten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-11-2010, 07:57
Verwijderd
@interglot,
eigenlijk vooral dat ze snachts geen ruzie meer maken, dat mn broertje mij met rust laat, want hij komt altijd naar mn kamer als ik gewoon iets anders aan het doen ben weet niet hoe hij zelf moet spelen en dat ie van mn spullen afblijft, maar wat ik ook ontzettend irritant vind is dat mn vader en moeder hun woede van werk etc. op ons afreageren. als mn vader chagerijnig thuiskomt mag ik ineens niet meer mezelf klote voelen vanwege school, dan moet ik maar naar t verhaal van mn vader luisteren en bij mn moeder is t hetzelfde, op den duur wordt me dat teveel, doe die problemen van icm gepest op school, en ontzettende vermoeidheid en een net verhuisde vriendin die hier continu iedereen tegen elkaar opstookt en express nu dr kans grijpt omdat we haar nu niets meer kunnen doen en alle vriendschappen die er nu nog zijn kapot wil maken, potverdomme wat ben ik blij dat ze verhuisd is en maar slijmen dat ze ons mist maar ondertussen iedereen kapot maken

die mensen zullen best goede bedoelingen hebben maar we hebben in het verleden al vaker van die thuishulp,gezinstherapie of hoe je het wil noemen gehad,
ze kwamen om de conflicten tussen mn broertje en mij te voorkomen,
dus kwamen ze ook een keer tijdens het middageten ik en mn broertje zaten toen nog op de basisschool ik in groep 8 hij in 5 dus we aten smiddags gewoon thuis, toen vroeg ik aan mn moeder hoe laat we die avond zouden eten omdat ik na school ws rond ging hangen bij een skatebaantje met een aantal klasgenoten, toen vlogen die mensen er meteen bovenop want ik was 11 en op skatebaantjes waren hangjeugd en drugsdealers en ik zou dan gaan roken en ik zou verkeerde virenden hebben en bla bla bla, terwijl ik dat altijd al mocht, toen ik 9 was mocht ik alleen met vrienden naar de kermis, terwijl heel veel anderen dat ook niet mochten, mn moeder geloofde heilig dat ze iets verkeerd deed en toen mocht ik ineens niet meer na school afspreken zonder dat mn moeder me wegbracht.
vreselijk vond ik dat, dat ze mn vrijheid afpakten.
nu heb ik gevochten voor mn vrijheid en n beetje acceptatie hier in huis en nu willen die mensen dat weer gaan afpakken??
terwijl ik nu nog niet eens voldoende vrijheid krijg voor mij?
alleen door dat achterlijke nummertje genaamd leeftijd?
ik ben mss gewoon veel zelfstandiger dan veel leeftijdgenoten, laat me lekker, je moet me niet in een klas zetten met leeftijdgenoten en overal tussen even oude mensen zetten, dan wordt ik gestoord, sinds ik 6 ben heb ik altijd in klassen gezeten met oudere kinderen, dan word je vanzelf hetzelfde als hun, en als die zelfstandigheid dan een beetje in je zit zijn zelfs hun nog te kinderachtig voor je.

ik wil niet dat ze mij weer gaan aanpakken ipv dit ''gezin'', daar heb ik nu schoon genoeg van,
en als ze denken dat dit ooit een ''happy family'' zal worden hebben ze t ook mis want dat zal niet gebeuren.
we zijn allemaal veel te verschillend, van gedrag, van mening, van karakter, eigenlijk in alles.
ik vraag mezelf wel ooit af of ik geen pleegkind ofzo ben.

verder heb ik gister weer n hele discussie met mn moeder gehad, ik moest 6 keer vragen of ze zachter wilden praten in de keuken omdat ik de tv niet kon horen, toen werd ik chagerijnig en werd ik weer bot/lomp.
toen zei mn moeder lekker aso ''ik dacht dat jij het met Joyce ergens over had gehad?'' ja fijn en bedankt! ze denkt toch niet dat ik dat in een minuut kan veranderen? als iets zo diep in je zit? ik denk dat mn moeder het probleem is, en minder met de termen ''mijn opvoedingsmethode'' en ''dit gezin'' en ''deze familie'' moet smijten en meer normaal doen.
als zij bekakt wil zijn moet ze lekker doen maar zo ben ik niet en dr is niemand die mijn harde binnenkant kan veranderen!
Oud 14-11-2010, 12:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duckdog96: dankjewel voor je reactie op mijn lap tekst.
Het presenteren is het probleem niet, echt leuk vind ik het niet, maar ik heb wel vaker een presentatie gehouden, ook wel moeilijkere dan deze. (Ik heb een universitaire studie gedaan, maar doe nu een mbo 4 vakopleiding om meer kans op een baan te maken). Het probleem is dat de communicatie met mijn stagebegeleidster op het werk niet echt lekker gaat. Het is mij iets te veel top - down zonder discussiemogelijkheid. Zij draagt op, ik voer uit. Ik heb verder nog nooit stage gelopen, dus weet niet of dit normaal is.

Over jou: ik weet niet hoe dat gaat als er een gezinscoach komt, zit die er dan gewoon bij in de kamer of heeft zij privé-gesprekken met je ouders of ook met jou en je broertje? Ze komt dus om de omgang tussen jou en je broertje te verbeteren? Kun je niet een keer vertellen wat er verder niet goed gaat bij jullie thuis? Alles wat je antwoordde op de vraag van Interglot? Desnoods schrijf je het op en laat je het lezen. Ik bedenk maar wat, wil je alleen maar helpen.

OT: de pepernoten waren lekker, heb nog wel een halve bak beslag over, dus ik ga straks nog even verder. Op strijken na zijn alle huishoudelijke klusjes voor dit weekend weer gedaan. Zo misschien nog even naar m'n presentatie kijken, dan kan ik morgen tenminste zeggen dat ik al wat heb. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om me er in mijn eigen tijd mee bezig te houden.
Oud 14-11-2010, 14:52
Verwijderd
@Missy, je had me op een idee gebracht nu ben ik forummer/pepernotenbakker nummer 2
Kun je dan niet eens met iemand van je opleiding praten om te vragen hoe het normaal gesproken gaat met een stage?
En desnoods een gesprek aan gaan met je mentor?(als je die krijgt op het mbo) en je stagebegeleider?

OT:
Ik moet voor school nu maatschappelijke stage doen maar ik krijg telkens geen woord over hoe ik het doe, ik vind het zo aso om dat te gaan vragen. ik merk wel dat ik uit moet kijken dat ik niet al het werk overneemXD ik loop stage bij een kinderatelier, en ik merk dat ik bijna vaker kinderen help dan de ''echte begeleidster'',.pas was ik trouwens ook best chagerijnig tegen die kinderen maar als mensen ergens zeggen hoe ik het doe, of wat ik anders kan doen, weet ik nooit hoe ik moet reageren, die gast van tekenles viel het pas ook al op, toen gaf ie me een tip en vroeg ie of ik wel tegen kritiek kon, ik dacht dat dat best wel ging maar blijkbaar dus minder dan ik dacht, het is niet zo dat ik niet wil weten hoe t gaat, maar ik weet gewoon nooit hoe te reageren.

ik weet zelf ook niet wat die mensen precies komen doen, mn moeder zei dat ze alleen kwamen omdat dat een eis was voor pgb voor een logeerweekend voor mn broertje eens per 8 weken.
ik weet ook niet waneer ze komen, ik weet alleen dat ze mij niets kunnen maken.
dat ik doe wat ik altijd al deed en dat er niemand is die aan me komt.
en zeker geen vreemdeling die niet weet wat ik heb meegemaakt en hoe ik in elkaar zit.
ik wil niet met de vertrouwenspersoon praten, omdat die school zo belachelijk in elkaar steekt dat je altijd maar naar je mentor moet, als er iets ernstigs is gebeurt mbt pesten, en je weet dat je naar de directeur moet zal die altijd zeggen dat je eerst naar je mentor moet en die stuurt je vervolgens weer door naar de directeur.
ik was als eens naar de vertrouwenspersoon gegaan omdat er na school t een en ander was gebeurd maar die vond het hoognodig het ook met mn mentor te bespreken terwijl ik dat niet wilde.
en ze deed t toch.
dat is wat mij er een beetje van weerhoud om naar de vertrouwenspersoon te gaan,
zeker omdat mn mentor nouja niet echt normaal doet tegenover meisjes en zeker niet tegenover mij, hij weet maar half wat er allemaal gebeurd is de afgelopen 2.5 jaar, kent niemand op school omdat dit zn eerste jaar daar is dus conflicten met leraren moeten we altijd zelf oplossen, en als hij mij ziet zal ie altijd een ''vriendelijk'' iets zeggen terwijl hij dat bij niemand anders doet, hij praat op een manier tegen me zoals anderen tegen hun puppyhondje praten.
ik vertrouw m ook voor geen cent.
mss ben ik ook wel wat wantrouwig omdat daar op school meerdere leraren rondlopen die zich nogal aangetrokken voelen tot meiden van mijn leeftijd, en ik het al ns eerder meemaakte dat n leraar die ik had gehad n jaar later n relatie met iemand van 12 had.
meerdere mensen zijn al naar de vertrouwenspersoon geweest om te klagen over een leraar, die altijd bij meisjes naar hun borsten keek en probeerde onder rokjes te kijken enzo, maar de school geloofde er niets van.....
Oud 14-11-2010, 20:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi na een paar maanden is het met am misgegaan net.
ik denk telkens dat ik allemaal dingen hoor.
en ik denk telkens dat mensen me naam roepen.
terwijl er niemand is en dat voelt heel eng.
het voelt alsof me angsten vandaag alleen maar meer worden.
ik word er gek van.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-11-2010, 21:05
kroot
kroot is offline
zo, ben ik weer eens.
Afgelopen 2 weken elke dag voor 9 uur de deur uit en niet vroeger dan 23.00 thuis. Vrij slopen, maar het wordt nu wat rustiger.
Concerten waren leuk van het weekend, alleen ik weiger voortaan om op die klote pauken te spelen.
Nu maar eventjes huisje opruimen, dat is ook al lang niet gedaan!
Oud 14-11-2010, 21:47
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
klotezooi na een paar maanden is het met am misgegaan net.
ik denk telkens dat ik allemaal dingen hoor.
en ik denk telkens dat mensen me naam roepen.
terwijl er niemand is en dat voelt heel eng.
het voelt alsof me angsten vandaag alleen maar meer worden.
ik word er gek van.
Maanden? Eerder enkele weken..

OT: Hier gaat het goed. Het verbaast me hoe stabiel ik ben gebleven na toch best wel een flinke domper. Verjaardag was wel ok, maar niets bijzonders helaas. Vannacht hartstikke ziek geweest, geen idee of het door de drank kwam want volgens mij had ik bijna niets op.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 14-11-2010, 21:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Maanden? Eerder enkele weken..

OT: Hier gaat het goed. Het verbaast me hoe stabiel ik ben gebleven na toch best wel een flinke domper. Verjaardag was wel ok, maar niets bijzonders helaas. Vannacht hartstikke ziek geweest, geen idee of het door de drank kwam want volgens mij had ik bijna niets op.
zoals ik al zei maanden
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-11-2010, 22:42
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Maanden? Eerder enkele weken..

OT: Hier gaat het goed. Het verbaast me hoe stabiel ik ben gebleven na toch best wel een flinke domper. Verjaardag was wel ok, maar niets bijzonders helaas. Vannacht hartstikke ziek geweest, geen idee of het door de drank kwam want volgens mij had ik bijna niets op.
Wat lief van je zeg, dat je zelfs op je verjaardag de energie en tijd vrij maakt om dat soort opmerkingen te plaatsen. Daar heeft ze vast veel aan
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 15-11-2010, 00:38
Verwijderd
Ik weet even niet wat ik moet doen
Oud 15-11-2010, 07:21
Verwijderd
gisteravond was t weer raak, nu was mn broertje volgens mij geslagen, maar hij is ook wel t type dat met slippers gooit, dus daar maak ik me nou niet zo druk over,
deze week is mn vader weer niet thuis, dan doet mn moeder weer alsof ze de zieligste op aarde is terwijl ze toch altijd ruzie hebben, mn broertje weet dat mn moeder hem niet aankan, mn moeder vind dat ik een gedeelte van de huishoudelijke taken over moet nemen terwijl ik daar echt de tijd niet voor heb.

en t ergste was nog wel, vannacht had ik gedroomd dat joyce niet meer wilde komen, omdat ze t te druk zou hebben.
dat zie ik eerlijk gezegd nog best gebeuren, ze zei dat ze nu een baan heeft gevonden waarbij ze ook regelmatig in t weekend moet werken, en gaat in maart weer met n opleiding van n jaar beginnen ofzoiets.
ik snap ook wel dat dr leven niet helemaal om het werken draait, al zal dat bij mij later wel het geval zijn, maar ik hoop gewoon dat ze nog lang blijft, want ik kan haar op dit moment echt niet missen.

verder zie ik op tegen vanavond, mn moeder heeft infoavond bij mn broertjes school, en ik ben van half 8 tot half 10 alleen thuis, ga ik denk ik wel ff naar mn tante.
ik ben steeds meer in die fantasiewereld verzeild aan het raken, telkens als er thuis ruzie is verlang ik naar zoe,floor,bombo en billy

school heb ik ook totaal geen zin in, ben hartstikke moe gisteravond duurde t tot 1 uur.
met de vertrouwenspersoon praten moet ik mss toch maar overwegen maar dan wel op de voorwaarde dat mn mentor erbuiten blijft, (zie eerdere post)
het is alleen zo lastig, ik ben altijd dat vrolijke meisje dat altijd goeiedag zegt, en om dan ineens met zon verhaal aan te komen dan kijken mensen ook ineens heel anders naar je, en dat is wel t laatste wat ik wil.

ik probeer uit te kijken naar morgen, en te hopen dat ik me dan beter zal gedragen als eerder......
Oud 15-11-2010, 08:06
Verwijderd
Weer zoveel pijn. Zaterdag even gezwommen maar daarna was het gelijk weer mis. Gisteren kon ik bijna niet bewegen, nu is er nog niet veel verbeterd. Hoe moet ik nou bewegen als ik zoveel pijn heb? Dat gaat gewoon niet. Ik begin ook weer veel ontstekingen te krijgen, dan is het niet eens goed om veel te gaan bewegen en zeker niét als het zoveel pijn doet. Ik snap mijn reumatoloog echt niet.

M'n ouders denken dat het beter is als ik in het ziekenhuis opgenomen word, zodat er naar nog meer gekeken kan worden dan alleen reuma. Mijn reumatoloog weet duidelijk niet meer wat ze moet doen, dus er moet toch echt iets anders gebeuren. Opzich ben ik het wel met mijn ouders eens, maar ik weet niet of je dat zomaar aan kan vragen ofzo.
Donderdag ga ik naar een nieuwe/andere huisarts, hopelijk weet hij nog wat dingen. Want zo gaat het niet. En zeker niet met school erbij.
Oud 15-11-2010, 09:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Kika x: wat vervelend zeg dat je steeds zoveel pijn hebt. } Misschien is verder onderzoek toch wel een goed idee, heel vervelend natuurlijk dat je dan opgenomen moet worden en niet thuis kunt zijn, maar zoals nu gaat het ook niet. Hopelijk wordt er wat gevonden waarvoor je goed (en op de juiste manier) behandeld kunt worden. }

@ Duckdog96: je kunt natuurlijk ook je verhaal kwijt bij de huisarts, die heeft ook geheimhoudingsplicht. Of, als je alleen even je verhaal kwijt wilt, kun je bellen of chatten met de kindertelefoon.

Waren jouw pepernoten lekker?

OT: ik zat vanmorgen om 6.30 in de trein naar stage en om 8:15 was ik weer thuis. Aanrijding met een persoon, mega druk op het station en nog geen bussen. Heb m'n stage gebeld en ze vonden het goed dat ik weer naar huis ging. Nu moet ik nog even gaan zorgen dat dit een nuttig dagje thuiswerken wordt.
Oud 15-11-2010, 12:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Er zitten te weinig dagen in een week en te weinig uren in een dag. Uiteindelijk zal alles vast op z'n pootjes terecht komen, maar op dit moment weet ik nog even niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Oud 15-11-2010, 13:56
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Heeft iemand ervaring met korte eclectische psychotherapie (bij PTSS)?
Of iemand ervaringen met PTSS als EMDR en cognitieve gedrastherapie niet werken?
Oud 15-11-2010, 14:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@kika wat vervelend voor je ik hoop dat ze gauw een oplossing vinden *knuffel*.

ot.
vanochtend had ik veel lol met een jongen die ook in de dagbehandeling zit.
daarna kwam ik bij bezigheids therapie aan.
en toen hoorde ik dat iemand waar ik al een half jaar daar mee werk.
dat hij vrijdag is overleden en hij was nog maar 46.
en dat kwam toch best wel hard aan om te horen.
maar ik denk dat het nog niet goed is doorgedrongen.
want ik besef het nog niet helemaal.
maar dat moet nog komen denk ik.
en mensen zeurde de hele ochtend aan me hoofd over het begeleid wonen.
van dat ik dat moet doen enzo.
de leiding van de bezigheids therapie hadden vanmiddag weer cursus.
dus we mochten vanmiddag naar huis toe.
en dat vond ik dus op dit moment echt niet erg.
aangezien ik afgelopen nacht maar van 5:00 tot 7:00 heb geslapen.
net even voor me moeder naar het dorp geweest.
en voor mezelf 2 paar nieuwe oorbellen gekocht.
nou doe ik het verder even rustig aan.
en vanavond nog een uurtje fyshio fitness.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-11-2010, 15:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ha, even een positief berichtje tussendoor! Ik heb echt het beste weekend van de afgelopen paar maanden gehad <3 Vrijdag kwam mijn beste vriendinnetje logeren, zaterdag heb ik eindeloos films gekeken met twee andere vriendinnetjes waarvan er eentje is blijven slapen (haha pyjamaparty all over again) en gisteren had ik een intens gaaf feestje dat om twee uur begon en waar ik en mijn minnaar om vier uur 's nachts weggingen. We hadden negen flessen sterk en het was bijna op en ik heb niet eens hoofdpijn. Oh man. Zo leuk. Zo fantastisch.

En nu moet ik maar weer eens de raad van mijn Boek van Alle Mooie Dingen inroepen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-11-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
@ Kika x: wat vervelend zeg dat je steeds zoveel pijn hebt. } Misschien is verder onderzoek toch wel een goed idee, heel vervelend natuurlijk dat je dan opgenomen moet worden en niet thuis kunt zijn, maar zoals nu gaat het ook niet. Hopelijk wordt er wat gevonden waarvoor je goed (en op de juiste manier) behandeld kunt worden. }
Het lijkt mij ook wel een goed idee, het maakt me niet uit als ik even opgenomen word denk ik. Het is wel even vervelend, maar ik weet ook dat het zo niet door kan gaan.
En bedankt darkfairy!

Weten jullie of je dat zomaar aan zou kunnen vragen of dat het ook écht voorgesteld moet worden door een arts? Ik zal het donderdag ook nog aan de huisarts vragen denk ik.

Vandaag even naar school geweest. Bijna ruzie met een docent gehad, het is nog m'n mentor ook. Hoe achterlijk kan je zijn zeg. Uiteindelijk heb ik toch een toets kunnen maken, maar ben bang dat ik 'm slecht gemaakt heb. Mijn cijfers worden sowieso minder, wat niet gek is. Maar toch vind ik het vervelend.
Oud 15-11-2010, 16:44
Verwijderd
@kika wat heb je precies als ik vragen mag?
Het klinkt heftig. Kunnen ze op school een beetje begrip voor je opbrengen?
Oud 15-11-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand ervaring met korte eclectische psychotherapie (bij PTSS)?
Of iemand ervaringen met PTSS als EMDR en cognitieve gedrastherapie niet werken?
Als eens gevraagd naar medicijnen?
Dus antidepressiva of pammetjes.
De pammetjes dan tijdelijk.. Maar die hebben bij mij wel geholpen.
Oud 15-11-2010, 16:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me beroerd.
zowel geestelijk als lichamelijk.
en dan dadelijk nog sporten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-11-2010, 17:07
Verwijderd
@Missy,
de mijne waren lekker, de jouwe ook?

vandaag was zwaar, fiets ging onderweg kapot, dus halve weg gelopen en vaak uitgescholden ondetussen, tekenen gaat morgen niet door, dus die kracht moet ik ergens anders vandaan halen, ben trouwens bang dat sander ook niet lang doorgaat met lesgeven
moeder stelt zich nu ontzettend aan, echt mega overdreven, ze zegt dat ze t zo druk heeeft etc, terwijl dat aanstelleritus is.
bel ondertussen trouwens met de klantenservice van hermes, hoor al 10 minuten, ''er zijn momenteel geen wachtenden voor u''
wordt wel beter in typen met 1 hand
maar verder voel ik me echt zwaar K**
die dinsdag was eigenlijk al te weinig, nu gaat het deze week dus ook nog ns niet door
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.