Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 16:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Omdat Topdrop een tijd geleden ook zo'n topic had gemaakt. En het is altijd leuk om te lezen wat forumers uitspoken.

Geef je dag dus een cijfer met een motivatie erbij.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2009, 16:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dan begin ik wel. Vandaag was wel een 7,5 waard.

Vanochtend duikles gehad, wat best tof was. Daarna meteen naar school. We zijn goed opgeschoten met project. Nu samen eten met vriend en vanavond nog even sporten. Prima dagje.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 16:35
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
6

heel vroeg opstaan
doodmoe in de les
in de regen bus wachten
maar dan lekker thuis, warme douche en warm gekleed verwarming aan
en nu ruikt het hier heerlijk omdat mn vader kookt

Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:06
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
De mijne krijgt ook 'n 7,5.
Vandaag naar school geweest, maar ook audities gehad voor de schoolmusical! Het is een hele leuke groep mensen, dus ik heb er zin in! Jammer dat het regende toen ik naar huis moest fietsen..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:10
Verwijderd
Toch wel een acht. Ik moest vroeg op, maar heb tussen de middag heerlijk vijf uurtjes geslapen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:32
Verwijderd
Een 7. Niet veel bijzonders, wat gewerkt, boodschappen gedaan, wat Simpsons gekeken en nu heb ik een biertje.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:36
Verwijderd
Ik strijk met mijn hand over het hart een geef een 7. Het was geen bijzonder productieve dag, ik heb een beetje gestudeerd en wat huishoudelijke dingen gedaan en ga verder niks boeiends doen en het is kutweer. Het cijfer wordt omhooggekrikt doordat ik goedgehumeurd ben en omdat vanaf vandaag mijn beugel niet meer overdag inhoeft
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk wel een 8 of zo. Ik had het best gezellig op school vandaag, er zijn allemaal grappige nieuwe eerste- en tweedeklassers bij de schoolkrant gekomen, ik heb wat gezellige gesprekken gehad, heb muziek gemaakt met een goede vriendin en heb wel oké gewerkt. Oh en ik had chocoladecroissants.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:47
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
8. School was matig. Rest.. supersupersuper
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:47
Verwijderd
6.5, omdat ik feitelijk niks heb uitgevoerd maar het ook niet heel kut was.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
4. Ziek, niet naar college geweest, voel me beroerd. Toch nog een 4 omdat ik wel m'n huiswerk nog had afgekregen met m'n koortsige kop en naar de docent opgestuurd en omdat ik net gedoucht heb.. en dat is zoooo lekker.

Moet zometeen wel nog een ander onderzoeksverslag schrijven.. daar zie ik echt enorm tegen op
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 17:55
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Een 2

Ben moe en moet nog veel doen. Ow en het regent buiten.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:03
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
6. De ochtend begon heel slecht, want ik kon niet daar school omdat ik zo'n buikpijn had en later moest ik nog een paar keer kotsen, dus dat was echt heel vervelend
's Middags voelde ik me beter, ging een beetje tv kijken en lezen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een 3, want kutweer en mijn vriendje was vandaag niet op school dus ik verveelde me en ik mocht niet 5 minuten eerder weg in het laatste uur waardoor ik nog een uur moest wachten op de bus, in de regen en kou. En ik heb het koud en ik ben moe.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:41
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Een 3, want kutweer en mijn vriendje was vandaag niet op school dus ik verveelde me en ik mocht niet 5 minuten eerder weg in het laatste uur waardoor ik nog een uur moest wachten op de bus, in de regen en kou. En ik heb het koud en ik ben moe.
ben je echt 15?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:47
Verwijderd
6. Regen chick school rennenvliegen naar vannales snaar van mijn gitaar kapot muziek
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:58
Verwijderd
1.

Ik ging net heel uitgebreid douchen, met scrubspul en een huidmaskertje en nieuwe shampoo en tonnen andere lekkere dingen, want voor zulke uitgebreidheid had ik door alle drukte telkens geen tijd. Lekker ontspannend, dacht ik. Na een halfuurtje zie ik dat de badkamer een beetje aan het overlopen is met water en dat het water inmiddels bijna bij de (openstaande) deur richting mijn slaapkamer is. Geen probleem, ik weet dat de leidingen hier niet heel goed zijn, dus ik zet het water uit en ga verder met shampoo in m'n haar doen. En een huidmaskertje op m'n gezicht. Ik smeer me ook in met doucheschuim en kijk nog nieuwsgierig in de spiegel. "Net een schuimmonster," denk ik tevreden, want ik zit compleet onder het schuim en m'n gezicht is blauwgroen van het kleimasker. "RAWWRRRRR, zeg ik tegen het spiegelbeeld. Tegen die tijd is het waterniveau niet bijzonder gedaald, maar nou en, ik hoef alleen nog maar af te spoelen dus dat is niet erg.

Ik denk nog 'hahaha in een film zou nu het water 't opeens niet doen hahaha' en doe de kraan aan. Cue raar klikgeluidje uit de richting van de geiser en IJSKOUD FUCKING WATER UIT DE WARME KRAAN. Hopeloze pogingen om weer warm water te krijgen door de kraan open en dicht doen halen niks uit. Ik onderneem een tochtje naar de keuken om naar de geiser te kijken en inderdaad, de waakvlam is uit. Ik heb wel vaker geisers gefixt, maar deze heeft geen handleiding en ziet er bovendien anders uit dan alle andere geisers waar ik ervaring mee heb. Ik wiebel aan wat knopjes. De geiser wiebelt gevaarlijk mee.

Dat werd dus de kou trotseren om al die rotzooi weg te krijgen. Wat veel langer duurde dan gewoonlijk, omdat het water zo koud was. Waardoor het water alsnog m'n slaapkamer in liep. Daar kwam ik pas achter toen ik eindelijk onder de douche vandaan kwam en naar de slaapkamer liep om een handdoek te pakken, want ik gleed uit en ging door m'n enkel. Vervolgens kon ik mijn supergrote warme zachte badhanddoek niet vinden en moest ik genoegen nemen met een klein kuthanddoekje. Toen ik klaar was, de handdoek op de deurklink hing en de badkamerdeur wilde dichtdoen vond ik opeens de grote handdoek terug. Die hing namelijk aan de deurklink aan de andere kant van de deur.

Nu heb ik heel koud, mijn huis zit onder de zeepvoetstappen, in de slaapkamer ligt een plas water en ik voel me helemaal plakkerig dus ik vermoed dat ik niet alle zeep heb weggespoeld.

1.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 18:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Bwah, een 6+.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2009, 19:05
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
een zeven en een half.
Redelijk dus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 20:42
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen, 5 uurtjes gewerkt op een zeer saaie plek met weinig te doen en dementen (minpunten). Op de heenweg ben ik natgeregend en had ik ALLE stoplichten tegen en kon niet door rood omdat het megadruk was. Op de terugweg viel m'n fietslampje steeds van m'n fiets en dat was heel irritant. Nu heb ik een joint. Verder niet echt een dag die de geschiedenis ingaat als zeer boeiend.
een zes min, zoals robert kranenborg het zou zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 20:51
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Uh, wel een 8, denk ik. Ik ben vandaag 'sexy', 'gorgeous' en 'cute' genoemd, haha. Jaar tientjes les geven was wel cool, en na school lekker gesport. Ik was de snelste van de klas, dus dat was wel win.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:00
Verwijderd
Oja, 2800 meter in 12 minuten gelopen, maar dat was best slecht, maar een tien, dus ach.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:16
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik haat mijn werk echt heeeeeelheeeeelheeeeeeeeeeeeeel erg dus nu een 4, maar daarvoor wel een 7.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 21:24
Verwijderd
Een 5. Ik heb echt niets zinnigs uitgevoerd vandaag terwijl ik dat wel had moeten doen en ik heb (mede daardoor) nogal een onbestemd gevoel, en dat is geen goed gevoel. Verder was ik bij mijn ouders, wat best prima was, en heb ik ER gekeken met mijn zusje, wat gezellig was.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:02
Sens.
Sens. is offline
Een 8. Vandaag kon ik meerijden met een vriendin, dus kon ik langer slapen. Mijn nek voelt wel nogal raar door de zelfverdedigingslessen van gisteren, maar dat is ondertussen al veel beter. Mijn eindwerkvergadering verliep erg goed.(Daar was ik een beetje bang voor geweest. ) Het nieuwe vak is een pass or fail, dus dat is heel goed nieuws.
Ik was om kwart voor 1 al klaar met de les. Met het missen van mijn aansluiting vond ik niet echt leuk, maar ik kan het nu wel extra waarderen dat ik rustig thuis ben. Ondertussen heb ik mijn vinger tussen de deur gestoken, maar daar heb ik niets aan over gehouden. En mijn moeder is lief. Kortom een goeie dag!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2009, 16:09
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Een zesje. Ik ben wel netjes naar de les gegaan. En vanaf half drie aan de huiswerk. Al kan ik het gesprek met een oude klasgenoot nog wel waarderen. Voor de rest niet veel bijzonders vandaag, helaas.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:33
Verwijderd
7,8

iemand die ik ken is overleden maar die wou dat al een tijdje graag, dus dat is best mooi voor hem
ik heb pudding
ik voel me bijzonder goed vandaag
toch is cool opa figuur dood
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 16:47
Verwijderd
Een 5.

Veel ambitie, weinig productiviteit.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 18:51
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Een 7.5
Vandaag mijn allereerste echte interview gedaan met de directeur van Qbuzz en ik was zenuwachtig, maar het is wel fijn om meteen in praktijk te brengen wat je leert. Verder leuk gehad met m'n projectmatties, maar ik voel me gewoon niet chill.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:10
Verwijderd
rennenvliegen 4
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:55
Verwijderd
Een 6.
Onrust in mijn hoofd, wel een paar redelijke lessen gegeven vandaag. Werd vooral weer blij van de kleine kindjes. Maar de regen was dan weer een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 15:08
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zesje. Weer school, schoolwerk. En vanavond werken waar ik totaal geen zin in heb.

Morgen lekker een hele dag vrij, dus die ga ik maar eens goed benuttigen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 20:10
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Gemiddelde dag, 7.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 20:12
Verwijderd
Ik werd vanmorgen heel vroeg wakker van de misselijkheid, toen ik moest opstaan ging dat heel moeizaam omdat ik heel laat naar bed ging, werk was wel oke, verder niks boeiends gedaan.
een 5.4
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 20:14
Verwijderd
Lopen. Gitaarspelen, gitaar die weer is gemaakt. 8
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 23:29
Verwijderd
Ik geef vandaag een 7 Want stomme kanten en leuke kanten en niet heel bijzonder maar toch fijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2009, 23:30
Verwijderd
Een 6,5. Gelukkig zit er wel een stijgende lijn in.
Paar goede dingen gedaan; me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, geluncht met een vriendin, les goed voorbereid. Hij pakte uiteindelijk toch wel iets anders uit dan verwacht, maar het was zeker geen slechte les. Naborrelen was ook gezellig en nu ben ik thuis en heb ik jeuk en honger en nog altijd heel veel onrust in mijn hoofd. Maar het weer vandaag was stukken fijner dan gisteren!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Een 6. Er is niets bijzonders aan deze dag maar er is ook niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 20:53
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Een 6. Er is niets bijzonders aan deze dag maar er is ook niets mis mee.
Dat, maar nog wel een dikke min omdat het weer zo idioot was.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 20:55
Allure
Allure is offline
Niks boeiends gedaan, op het afronden van m'n paper na dan. En wat dingen geprint die ik moet gaan bestuderen, nu is de drempel om daadwerkelijk te beginnen wat minder hoog.

6,2.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
-
Ik ben zenuwachtig voor afrijden van morgen, waardoor ik me echt nergens toe kan zetten, terwijl dat juist afleiding biedt. Toen ik uiteindelijk dus maar bedacht een eindje te gaan lopen, keerde het weer zich enorm tegen mij en was ik in 5 minuten door en door nat. Terwijl ik nog 10 minuten terug naar huis moest lopen en ik in de middle of nowhere liep waardoor ik geen plek had om te schuilen. Daarna wilde ik gaan douchen, maar werd het water niet warm, op de een of andere manier en dus heb ik alleen maar snel mn haren gewassen en toen maar een veel te lelijke maar erg fijne trui aangedaan met een broek die bijna uit elkaar valt van ellende maar gewoon enorm lekker zit en ben ik voor de tv gaan hangen. Waarop mijn moeder dan weer commentaar had dat ik me zo niet kon vertonen.

+
Ik heb een supertoffe tekening gemaakt van een olifant en daar kreeg ik complimenten over. Ook heb ik zomaar iemand gebeld terwijl ik dat erg eng vond, en heb ik belangrijke dingen geregeld. Gezellig gekletst met een dinnie en een spel gedaan met een ander dinnie.

Totaal komt dus op een twijfelachtige 6.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:26
Verwijderd
Een 7,5.
Wasje gedaan, lesje voorbereid, natgeregend, wat gekookt en gegeten, ER gekeken... Niet heel boeiend allemaal. Maar wat de dag best goed maakte, was dat ik sinds lange tijd weer eens heb gespeeld. Ik had een soort van auditie voor een afstudeervoorstelling van een vierdejaars van de Academie, in Antwerpen. En hij kende mij nog niet zo goed als speler, vandaar. En ik ben 'aangenomen'. Het was vooral heerlijk om weer eens zelf te spelen, in plaats van alleen maar les erin geven.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:33
Verwijderd
Ik heb gewerkt in een huis waar ik normaal altijd met plezier werk, maar vandaag was het toch zo'n gekkenhuis, en ik moest heel veel moeite doen om hulp te regelen en er was maar 1 gediplomeerde in huis die daar nogal gestrest van raakte.
in de middag heb ik alleen geslapen en tv gekeken.
een 5.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 23:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
5
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 15:10
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Een 6.5, gewoon omdat.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 15:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn dag heeft een 10, een 10, een 10! En gewoon omdat.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 16:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
-
Nogal zenuwachtig voor het afrijden, en ondanks dat de examinator erg tof was bleef dat ook tijdens t rijden wel.

+
Gewooooon geslaagd en daar ben ik superblij mee. Ook heb ik lekker een nieuwe bril uitgezocht, fijn gefietst vandaag. Een vriendin kwam nog even langs om zomaar hallo te zeggen en ik heb erg veel zin in donderdag. Net lekker champagne gehad, en een leuk kaartje. Allemaal lieve smsjes van vrienden die voor me duimden en trots op me waren. En en en, gewoon gaaf dus eigenlijk.

DUSSSSS dat is wel een dikke 9 waard.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 18:10
Verwijderd
een 6. niks boeiends.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 19:03
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Veel wakker geweest vanacht, wel fijn gewerkt dus was eigenlijk een 7 toch zeker wel, tot ik gigantische hoofdpijn kreeg en die trekt de namiddag/avond echt naar een 4
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu een twee. Dus gemiddelde: 6.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
De Kantine Lief dagboek
Verwijderd
22 10-11-2009 09:16
De Kantine Geef je dag een cijfer.
TopDrop
175 05-02-2009 10:21
Psychologie De kronieken van de dag. # 2
Fantôme
500 27-01-2004 16:01
Werk, Geld & Recht Vertel hier je ervaringen met online geld verdienen!
Debje
31 10-01-2004 19:31
Psychologie een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten)
Fantôme
499 12-12-2003 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.