Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
Bekijk resultaten poll: Ik ben zenuwachtig voor de uitslag van mijn eindexamen.
Nee, ik weet zeker dat ik slaag. 28 23.93%
Nee, ik merk het vanzelf wel. 14 11.97%
Ja, ook al is de kans dat ik zak vrij klein. 48 41.03%
Ja! De kans dat ik zak is redelijk groot. 27 23.08%
Aantal stemmers: 117. Je mag niet stemmen in deze poll

 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 19:30
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik denk niet dat ik thuis de normen ga bekijken. Ik weet namelijk mijn exact aantal punten niet, dus straks denk ik dat ik geslaagd ben, blijk ik minder punten te hebben en ben ik gezakt. Of andersom. Allebei niet leuk.

Ik ga gewoon op school wachten tot ze de cijfers berekend hebben. Ik wacht niet op het telefoontje van school hoor, mijn school kennende gaan ze pas rond 3 uur bellen, dat duurt mij echt te lang.

Niet dat ik ga slagen.
Advertentie
Oud 26-05-2007, 20:24
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Bij ons zegt de tijd eigenlijk niet veel. Onze mentrix gaat iedereen bellen, goed of slecht nieuws, dus je zit zelfs in spanning als je haar stem hoort, maar ik overleef het verder wel.

De norm ga ik denk ik wel bekijken, gewoon, voor de leuk.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-05-2007, 20:26
Caps
Caps is offline
Snap niet waarom scholen gaan bellen als ze toch geslaagd zijn. Wtf heb je daaraan. Bij ons kan je tussen 3.00 - 3.15 gebeld worden, zoniet --> geslaagd. Om 3.15 kan je inloggen op onze schoolsite en zie je degene die geslaagd zijn, lijkt me beter
__________________
Falen = geen optie
Oud 26-05-2007, 20:34
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Gewoon omdat dat je het persoonlijk van je conrector hoort, omdat je anders nog eeuwig kan gaan twijfelen of ze je wel konden bereiken, omdat het wel zo netjes mee te delen, daarom
Oud 26-05-2007, 21:05
Lethe
Lethe is offline
Bij ons op school is het niet haalbaar vanwege het grote aantal leerlingen.
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 02:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Bij ons is tussen een bepaalde tijd belt de unitleider als je gezakt bent/her hebt. En anders daarna belt je mentor.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-05-2007, 11:35
Verwijderd
Als je gezakt bent bellen ze sowieso. Maar ze proberen iedereen te bellen. Ze zeggen ook wel eens: tussen zo en zolaat, maar er wordt nu duidelijk bijgezegd dat dat niet altijd hoeft te kloppen. Er waren in eht verleden namelijk mensen die dachten dat ze geslaagd waren omdat ze niet gebeld waren, maar achteraf bleek dat ze die eerst niet konden bereiken en even hebben laten liggen tot het eind.
Oud 27-05-2007, 12:12
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
wij moeten gewoon naar school komen allemaal. En dan hoor je daar of je geslaagd bent ofniet. Vind ik eigenlijk best dom maar ja.
Hopen dat iedereen slaagt!
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 27-05-2007, 12:45
Lethe
Lethe is offline
Dan weet meteen iedereen het als je gezakt bent.
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 12:47
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
AllureV schreef op 27-05-2007 @ 12:45 :
Dan weet meteen iedereen het als je gezakt bent.
ja precies. maarja ik vind het dan ook zo lullig als jij dan geslaagd bent en een vriendin van je niet, kan je moeilijk heel blij gaan doen enzo.
Ik hoop dan ook dat iedereen in me vriendengroep geslaagd is..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 27-05-2007, 12:51
Lethe
Lethe is offline
Ja, dat is inderdaad vervelend. Het heeft ook wel weer een voordeel: je hoeft niet gestresst op een telefoontje te wachten. Ik heb het sowieso al niet op bellen en dan is het dus al helemaal erg
Als je je uitslag 'ophaalt' heb je het meer zelf in de hand (klinkt vaag, maar misschien snap je wel wat ik bedoel )
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 12:53
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
AllureV schreef op 27-05-2007 @ 12:51 :
Ja, dat is inderdaad vervelend. Het heeft ook wel weer een voordeel: je hoeft niet gestresst op een telefoontje te wachten. Ik heb het sowieso al niet op bellen en dan is het dus al helemaal erg
Als je je cijfer ophaalt heb je het meer zelf in de hand (klinkt vaag, maar misschien snap je wel wat ik bedoel )
ja inderdaad dat is wel waar
ik heb het ook niet zo op bellen..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 27-05-2007, 13:12
Lethe
Lethe is offline
Ik word altijd heel zenuwachtig als de (vaste) telefoon gaat, heel stom
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 15:29
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
looneylover schreef op 27-05-2007 @ 12:47 :
ja precies. maarja ik vind het dan ook zo lullig als jij dan geslaagd bent en een vriendin van je niet, kan je moeilijk heel blij gaan doen enzo.
Ik hoop dan ook dat iedereen in me vriendengroep geslaagd is..
Dat heb ik met mijn zus. Als zij niet slaagt en ik wel, kan ik ook moeilijk thuis heel blij gaan doen.

Bij ons wordt iedereen gebeld door school. Ik weet al dat ik niet hoef op te nemen, want mijn zus gaat met alle twee de telefoons in haar kamer zitten
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-05-2007, 15:46
Verwijderd
Bij ons word je tussen 6 en 8 sávonds gebeld door je mentor, geslaagd of niet.
Oud 27-05-2007, 16:01
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 27-05-2007 @ 15:29 :
Dat heb ik met mijn zus. Als zij niet slaagt en ik wel, kan ik ook moeilijk thuis heel blij gaan doen.
Bij mij is dat mijn broertje. Maar ik denk dat als ik zak en hij slaagt dat hij zo totaal geen rekening met mij gaat houden en ontzettend uit zijn dak gaat flippen van blijdschap. Mannen...





















__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 27-05-2007, 16:04
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
AllureV schreef op 27-05-2007 @ 12:51 :
Ja, dat is inderdaad vervelend. Het heeft ook wel weer een voordeel: je hoeft niet gestresst op een telefoontje te wachten. Ik heb het sowieso al niet op bellen en dan is het dus al helemaal erg
Als je je uitslag 'ophaalt' heb je het meer zelf in de hand (klinkt vaag, maar misschien snap je wel wat ik bedoel )
Bij ons zijn er sommige klastitularissen die je bellen als je niet geslaagd bent (hoewel ik dat slechts één keer meegemaakt heb). Soms zegt een leerkracht het je op de laatste schooldag (ok eenmaal meegemaakt; de leerkracht Engels verteld wie een A attest had, wie een B en wie een C). Het is echter voorkomender dat je het op de dag van het rapport maar pas weet.

Verschrikkelijk irritant, moeten wachten op je resultaat.
Achja, eenmaal je het resultaat hebt ga je uit drinken; als je geslaagd bent om te vieren, als je gefaald hebt om te vergeten.
Oud 27-05-2007, 16:45
TsevenT
TsevenT is offline
Lol, wij krijgen een mailtje van de mentor (groepsmail) waarin staat wie het gehaald hebben, wie een her hebben en wie definitief gezakt zijn.
En die krijgen we direct op de tijd dat men mag gaan bellen.
Zijn we dus meteen op de hoogte van andermans uitslag
Oud 27-05-2007, 16:57
Lethe
Lethe is offline
Dat is al helemaal verrot, als je dan als gezakte daartussen staat
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 17:02
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
TsevenT schreef op 27-05-2007 @ 16:45 :
Lol, wij krijgen een mailtje van de mentor (groepsmail) waarin staat wie het gehaald hebben, wie een her hebben en wie definitief gezakt zijn.
En die krijgen we direct op de tijd dat men mag gaan bellen.
Zijn we dus meteen op de hoogte van andermans uitslag
Leuk inderdaad, als je ziet dat iedereen geslaagd is en jij gezakt.
Oud 27-05-2007, 18:15
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
dat wordt spannend
Oud 27-05-2007, 20:27
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
rensd schreef op 27-05-2007 @ 17:02 :
Leuk inderdaad, als je ziet dat iedereen geslaagd is en jij gezakt.
Ach even later weet ook iedereen het

Maar ik word ook tussen 5 en 6 gebeld.. denk dat ik wel een btje zenuwachtig ben alhoewel ik al bijna zeker geslaagd ben
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 27-05-2007, 20:47
Lethe
Lethe is offline
Of ik ga slagen, ligt er helemaal aan of ik voor geschiedenis minstens een 5,5 en voor economie minstens een 5,4 heb gehaald. En ik vraag me af of dat gelukt is. In principe is het genoeg als ik óf voor economie óf voor geschiedenis op een voldoende uitkom, want voor aardrijksunde en wiskunde ben ik niet zo bang (beter gemiddelde).
__________________
Nice
Oud 28-05-2007, 09:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik werd s ochtends om 9 uur al gebeld, maar ik had de telefoon niet gehoord en ik lag nog in bed.
M'n moeder had opgenomen en riep me heel hysterisch
__________________
Tsja
Oud 28-05-2007, 14:42
Lethe
Lethe is offline
En was je toen geslaagd of juist niet?
__________________
Nice
Oud 28-05-2007, 15:04
ChenT
ChenT is offline
Zelfde verhaal hiero!
Heb wss nu economie en geschiedenis niet gehaald, dus de norm van een van de twee moet mijn redding betekenen, en reken maar dat ik schijt heb voor dat telefoontje!
Wat worden jullie allemaal laat gebeld?
Wij geloof ik tussen 12 en 2 en dan moeten we om 5 uur naar school om onze lijst op te halen en evt het blaadje van de her dus al in te leveren ..
helluppie..
Oud 28-05-2007, 15:29
Caps
Caps is offline
Gewoon vanaf dat je wakker wordt, super veel alcohol gaan drinken, tot dat je helemaal gaar bent.
__________________
Falen = geen optie
Oud 28-05-2007, 15:51
Lethe
Lethe is offline
ChenT bij mij hangt het ook helemaal van de norm af bij economie en geschiedenis. Maar waarschijnlijk heb ik dus al een her

Ik word trouwens tussen 11.00 uur en 13.00 uur gebeld. Maar als je gezakt bent of een her hebt, is het vrijwel zeker dat je dat dan al voor 12.00 uur hoort.
__________________
Nice
Oud 28-05-2007, 17:18
Verwijderd
Ik vind het stom dat mijn school pas om 15.00 gaat bellen ik wil het gewoon om 10 uur weten klaar. Ze weten het verdomme om 10 uur ook al, ze weten het al om 8 uur maar ze willen eerst er 2 uur over vergaderen ofzo.
Oud 28-05-2007, 17:23
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet eigenlijk niet hoe laat we worden gebeld. Pas na twaalf uur iig, want dan is de vergadering. Om vier uur moeten we op school zijn, dus we worden tussen 12:00 en 16:00 gebeld.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-05-2007, 17:46
Jinte
Jinte is offline
Bij mij kunnen ze bellen van 16:30 tot en met 18:00, ze bellen alleen de gezakten.
Ik vind het raar dat het zo laat pas is joh, en vervelend.
Oud 28-05-2007, 19:43
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Bij ons kunnen ze bellen tussen half twee en drie.
En het hangt bij mij echt af van economie en dat examen heb ik niet fantastisch gemaakt.

Dus ik gok op een her, en reken maar dat ik ga stressen.
__________________
~In silence through the night
Oud 29-05-2007, 05:48
Verwijderd
Citaat:
Caps schreef op 28-05-2007 @ 15:29 :
Gewoon vanaf dat je wakker wordt, super veel alcohol gaan drinken, tot dat je helemaal gaar bent.
En dan lallend aan de telefoon met je mentor?

Bij ons wordt iedereen gebeld, ze beginnen bij de vmbo dus wij zijn ook nog eens als laatste. Volgens mij gaan ze pas vanaf 4 uur beginnen met bellen dus ik zit tot een uur of 7 of 8 in de stress.
Oud 29-05-2007, 10:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
AllureV schreef op 28-05-2007 @ 14:42 :
En was je toen geslaagd of juist niet?
Ja, ik was geslaagd
__________________
Tsja
Oud 29-05-2007, 16:06
Crimson
Crimson is offline
wij worden tussen 5 en half 7 s avonds gebeld op 14 juni dacht ik, weet de precieze tijd niet. ze bellen iedereen, dus alle geslaagden en alle gezakten.

en ik ga zondag t/m 13 juni op vakantie, dus das fijn
Oud 30-05-2007, 09:18
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Wij krijgen de uitslag pas op 15 juni. Dan weet iedereen al of hij geslaagd is of niet en zit ik daar nog af te wachten. En dan ook pas laat in de middag dat we het nieuws krijgen, tegen 4 uur ofzo. Ik bedoel HALLO! Dan zit mijn broertje al te feesten en ik zit nog te stressen. Wat een kloteschool.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 30-05-2007, 10:38
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Wij worden alleen gebeld als je een her hebt of gezakt bent, op de 14e, voor half 1 al.
Drie jaar geleden waren ze iemand op mijn school vergeten te bellen, die kwam dus op school aan, dacht dat ze geslaagd was, kreeg toen fijn te horen dat het dus niet zo was.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 30-05-2007, 13:55
Lethe
Lethe is offline
Dan ben je zó genaaid!
__________________
Nice
Oud 30-05-2007, 14:04
zow
Avatar van zow
zow is offline
bij ons word je tussen 14.00 en 14.30 uur gebeld als je een her hebt of gezakt bent...maar hopen dat er niet veel mensen gezakt zijn, want volgens mij is het best krap om al die leerlingen binnen een half uurtje te bereiken en dan ook niet is gelijk het gesprek af te kappen, omdat je nog een lijst met namen hebt om te bellen!
En als je dan niet gebeld bent, word je om 15.00 uur op school verwacht.......dat gaat nog leuk worden, gezien heel veel mensen wel langer als 'n half uur onderweg zijn om op school te komen...en niet iedereen gaat natuurlijk stipt om half 3 weg....je wil natuurlijk wel écht ff zeker weten dat je geslaagd bent

anyway..ik ben dooooooodzenuwachtig!!!
diep van binnen ga ik ervan uit dat ik geslaagd ben, maar aan de andere kant durf ik het voor mezelf gewoon niet te bevestigen dat ik echt geslaagd ben, want straks heb ik een her ofzo en dan zou ik zoooo teleurgesteld zijn...
maar ik mag gewoon niet weer zakken, het mag gewoon niet
kan er niet tegen dat je dan 2 weken in spanning moet zitten....
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 30-05-2007, 14:48
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik zit in Spanje als de uitslag bekend wordt gemaakt. Mijn oma is hier dan in huis om de telefoon aan te nemen. Ze is niet de meest stabiele persoon, dus wat de uitslag ook zal zijn, ze zal rustig moeten gaan zitten denk ik.

Ik bel die middag zelf naar Nederland heen om te vragen wat het nu geworden is. Ik heb zelfs nu al kriebels.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 30-05-2007, 15:25
Verwijderd
Wij kregen de uitslag op school. Alleen kreeg ik 'm iets eerder, want ik was 's ochtends al op school en de conrector kwam naar me toe en feliciteerde me, maar we kregen 's middags pas de uitslag

Mijn nicht zou gebeld worden tussen 12 en 2 als ze gezakt was, ze had erg veel moeite gehad met de examens en maakte zich dus grote zorgen, om precies twee uur ging de telefoon en het was haar mentrix, toen schrok ze zich dood natuurlijk maar de mentrix belde om mijn nicht te vertellen dat ze zo trots op haar was omdat ze het met mooie cijfers gehaald had
Oud 31-05-2007, 14:22
Lethe
Lethe is offline
Als ik toch nog geslaagd ben, ben ik zoooo onbeschrijflijk blij, al helemaal omdat ik nu al van een zak/her uitga.
__________________
Nice
Oud 31-05-2007, 14:25
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
AllureV schreef op 31-05-2007 @ 14:22 :
Als ik toch nog geslaagd ben, ben ik zoooo onbeschrijflijk blij, al helemaal omdat ik nu al van een zak/her uitga.
ja inderdaad hiero hetzelfde
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 31-05-2007, 17:57
Dizzy
Dizzy is offline
Citaat:
looneylover schreef op 31-05-2007 @ 14:25 :
ja inderdaad hiero hetzelfde
hier precies hetzelfde, 'kga waarschijnlijk gwoon op het (zak)telefoontje van 14:00-15:00 wachten.
Oud 31-05-2007, 18:44
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Ik heb gekozen voor 'Ja, als is de kans dat ik zak vrij klein'
Ben altijd zenuwachtig voor dat soort dingen. Vooral aan de telefoon
Maar altijd liever gebeld worden dan op school te horen te krijgen wie er zijn geslaagd en gezakt. Dan zou ik echt niet weten hoe ik me moet gedragen tegenover mensen die gezakt zijn, omdat ik dan echt súperblij ben.


Mijn beste vriendin denkt al zeker te weten dat ze is gezakt. Ze stond vrij wankel voor het SE's en met de CE's heeft ze ook alles verknald behalve natuurkunde. Maar ik denk dat er met de goede normen en soepele rekening van leraren nog wel wat bij komt. Dan haalt ze het misschien nét wel.
Alleen... lijkt het mij weinig zin hebben om dan geneeskunde te willen studeren >_< met zulke cijfers.
Oud 01-06-2007, 00:24
Lethe
Lethe is offline
Dat wordt dan inderdaad lastig ja.
Mocht ze gezakt zijn, dan heeft ze volgend jaar wél meer kans om ingeloot te worden voor geneeskunde omdat ze dan (zeer waarschijnlijk) hogere cijfers heeft.
__________________
Nice
Oud 01-06-2007, 02:14
Verwijderd
Ik ben nog op vakantie als de uitslag bekend wordt gemaakt Maar ben toch wel 100% zeker geslaagd. *jeej*
Oud 01-06-2007, 02:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben toch wel geslaagd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-06-2007, 07:03
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
AllureV schreef op 01-06-2007 @ 00:24 :
Dat wordt dan inderdaad lastig ja.
Mocht ze gezakt zijn, dan heeft ze volgend jaar wél meer kans om ingeloot te worden voor geneeskunde omdat ze dan (zeer waarschijnlijk) hogere cijfers heeft.
Ja, dat is waar. Het is wel beter voor haar als ze het nog een keer over doet. Ze heeft nu ook al tig cursussen achter de rug dus als ze de SE's weer over doet lijkt het me stug als ze dan weer onvoldoendes haalt...
Oud 01-06-2007, 09:48
gast1418
gast1418 is offline
Ik word als 1 van de eersten gebeld, aangezien mijn achternaam vrij vroeg in het alfabet voor komt, als ik voor 12 uur niet gebeld ben, weet ik genoeg
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Lucky Lusaaiano #221
Uice
500 29-05-2008 00:05
Eindexamens 2007 Wat doe jij op de dag van de uitslag?
gast1418
43 13-06-2007 20:46
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool
Verwijderd
0 06-03-2006 19:35
Algemene schoolzaken Ik ben bang voor mijn examen.
Verwijderd
17 22-09-2003 15:56
Eindexamens 2003 datum van de uitslag...
Maartenpaarten
63 10-06-2003 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.