Oud 19-07-2018, 11:41
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Hey, ik heb 2 vraagjes. Soms als ik klaarkom weet ik niet waar ik het sperma moet laten. Soms dan komt er best veel uit en dan doe ik gewoon alles aan maar dat geeft 1 grote plakbende. Overigens stinkt het dan door het hele huis. Hebben jullie nog handige trucjes die jullie zelf gebruiken bij het opruimen?

Mijn 2de vraag: Ik heb best een gevoelige eikel en ik raak hem ook nooit aan. Ik was hem met moeite, omdat het heel veel pijn doet. Moet ik hieraan wennen omdat ik er nooit aan zit of moet ik er gewoon niet meer aan zitten?
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:48
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Afvegen met wc papier
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tissues of keukenrol, en dan weggooien. Of WC-papier gebruiken, dan kan je het vuile WC papier gewoon door het toilet spoelen.

Als je eikel bij het wassen echt pijn doet is dat natuurlijk niet prettig! Misschien kan je dit eens met je huisarts bespreken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:59
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Het is niet echt pijn. Het is meer een soort angst dat ik er niet aan durf te zitten.
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 12:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is niet echt pijn. Het is meer een soort angst dat ik er niet aan durf te zitten.
Dan is het een kwestie van oefenen en gewenning, denk ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 12:15
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Hoe bedoel je oefenen?
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 12:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe bedoel je oefenen?
Sommige jongens vinden het bijvoorbeeld lastig om hun voorhuid naar achteren te trekken, omdat ze het eng vinden, of omdat het onwennig voelt. Daarbij is oefenen/ het vaak doen ook de beste oplossing om over die angst heen te komen. Op die manier zegmaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 12:20
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Mijn voorhuid trek ik wel is naar achter, maar ik durf mijn eikel niet aan te raken
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 13:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou toch eens doen dan. Begin met gewoon eens 1 vinger zo zachtjes en kort mogelijk.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 18:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
spuiten op een paar vellen keukenrol. En als je af en toe je eikel aanraakt zal de gevoeligheid ook na een tijdje minder worden. Ik denk dat het niet zo zeer pijn doet maar dat het een vreemd gevoel is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 21:57
Ruben13
Ruben13 is offline
Hey, ik heb de 2 perfecte tips om je te helpen:

- Tip 1: leg een washandje in je nachtskastje, niemand die er naar gaat vragen of wat dan ook!

- Tip 2: ik had hier zelf ook last van, na 1 weekje “oefenen” geen last meer van. Als ik jou was zou ik beginnen met een wc papiertje nat te maken en eens over je eikel te laten gaan, gwn rustig aan proberen. Naarmate het minde pijn begint te doen kan je proberen met een natte vinger je eikel aan te raken. Daarna zou het beter gaan en zou je eventueel eens kunnen proberen om eens af te trekken met je huid naar achter. De eerste stap is het grootst maar het gaat steeds makkelijker.

Dat je pijn hebt komt omdat je geen hoornlaag hebt. Dit vormt zich naar mate je eikel vaker word blootgesteld. Het sexuele gevoel verdwijnt niet maar het gevoel van angst om hem aan te raken(of als je hem aanraakt dat je echt je hand automatisch weg trekt) gaat weg!!

PS: probeer langzaam aan te beginnen als je het pijnlijk of moeilijk vind, doe het stapje voor stapje en alles komt goed!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 16:10
HoiHeyHaai
HoiHeyHaai is offline
Hoe bedoel je aftrekken met je huid naar achter?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 16:17
HoiHeyHaai
HoiHeyHaai is offline
Dat wil ik ook proberen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 23:12
jaap11
jaap11 is offline
Wat denk je zelf joh hoe je dat kan opruimen, denk eens na man!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2018, 22:01
jaap11
jaap11 is offline
Sorry voor mijn eerdere reactie maar het opruimen is toch simpel.

Hoe doe je het dan na het plassen veeg je je plasgaatje dan nooit even schoon
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 17:54
jonesfab25
jonesfab25 is offline
geen zin in papier geknoei die dan langs alle kanten uit elkaar valt, buikske spuiten, t-schirt er over aan, broek aan, en klaar, droogt toch op


soms hou ik mijn penis wat schuin, en dan kom ik rechtstreekt op mijn pyjama broek, of op een tshirt die ik aan heb
Met citaat reageren
Oud 22-08-2020, 03:29
Schoolkutters
Schoolkutters is offline
En anders de makkelijke oplossing: en connie
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Masturbatie Tips Voor Mannen
kevinbi
25 11-06-2020 22:45
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 20:55
Seksualiteit 40days 40nights
kous
47 01-04-2008 23:26
Seksualiteit Kotsen van het sperma :(
wiskundenooit
14 16-07-2006 02:10
Seksualiteit wat vraagjes over seks met een condoom...
pietjansen50
61 03-08-2004 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.